Goede ervaring en prima levering maar ik kreeg geen mail over de verwachtte bezorgtijd en was dus niet thuis omdat ik het pakket niet verwachtte. Het is toen afgegeven aan buren, anders had ik neerzettoestemming gegeven

Top dierenspeciaalzaak

Zeer scherpe prijzen, ook voor de merk producten. Snelle verzending. Erg blij met "onze" dierenspeciaalzaak.

Goed zoals gewoonlijk

Een fijne betrouwbare webwinkel. Altijd een extraatje voor de hond erbij, vind ik leuk v

snelle service

snelle service van animals first maar waardeloze bezorging van dpd

Snel

Snelle levering, keurig verpakt.

Goed, snelle levering

Zou alleen geen gebruik meer maken van dpd, leveren niet aan huis

snel in huis en goede service

Klein assortiment, maar scherp in de prijs. Bestelling is binnen een paar dagen in huis kortom tevreden.

betrouwbaar en snel

ik vind het bestellen via de website gemakkelijk en het gekochte artikel wordt snel ontvangen

Snelle verzending

Snelle verzending, fijne prijzen.

Top!!!

Ik koop hier al een poos mijn hondenvoer vanwege de goede prijs en ben zeer tevreden! Hoe makkelijk en fijn het bestelproces is en hoe ontzettend snel ik het in huis heb!! Ik blijf hier klant :)

Goedemorgen pruduct

Goedemorgen product en die is prima alleen geen track en trace gekregen via de mail moest bellen

Normaal gesproken ben ik tevreden met jullie.

Maar...... ik heb nu nog niets ontvangen... Dus daarom net een sterretje minder.

Levering

Bestelling van dinsdag 28 november is nog niet binnen

Snelle levering en goed product

Onze hond krijgt al jaren deze brok en hij heeft een mooie vacht en goede conditie Nu eerste keer besteld via deze site en het bevalt goed

Goed maar verzending kon beter

Maar de verzending lag bij DPD en naar mn meinig had dit iets sneller gekund.. volgende keer bestel ik iets eerder..

Snelle bezorging. Goede producten en een scherpe prijs.

Makkelijk te bestellen, nette prijs.

Snel geleverd en nette prijs. Groot assortiment.

Top winkel

Snel bezorgd.

Gewoon goed voor een aantrekkelijke prijs.

Bestelling snel en netjes geleverd en gunstig geprijsd. En een extra snack voor de hond erbij.

Goede kwaliteit

De verzending ging erg snel

positief

bestelling snel geleverd

Prima geregeld en scherp geprijsd

Gevraagde product is snel bezorgd en ook nog aardige attentie bijgevoegd.

Goede service vriendelijke bezorger

Wordt snel geleverd in leuk dat er altijd verrassing bij zit

Heel snelle levering, keurig verpakt, goed verzorgd. Wel jammer dat een tweede keer bestellen opeens niet lukte qua verzenden. Kon opeens alleen maar kiezen voor ophalen in de winkel. Verder top.

Helemaal super!

Top producten voor een goede prijs! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Over Animals First

Vind alles voor jouw (huis)dier bij de online dierenwinkel Animals First. Bij Animals First staat onze liefde voor dieren centraal. Je kunt dan ook voor alles omtrent uw huisdier bij ons terecht. In onze winkel en online shop bieden wij verschillende soorten en merken voer, speeltjes, snacks, voerbakken, manden en kussens, halsbanden en verzorgingsproducten. Wij willen het beste voor jouw huisdier, heb je advies nodig? Wij zorgen voor goede producten met passend advies