positief

bestelling snel geleverd

Prima geregeld en scherp geprijsd

Gevraagde product is snel bezorgd en ook nog aardige attentie bijgevoegd.

Goede service vriendelijke bezorger

Wordt snel geleverd in leuk dat er altijd verrassing bij zit

Heel snelle levering, keurig verpakt, goed verzorgd. Wel jammer dat een tweede keer bestellen opeens niet lukte qua verzenden. Kon opeens alleen maar kiezen voor ophalen in de winkel. Verder top.

Helemaal super!

Top producten voor een goede prijs! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Snelle correcte service

Ik bestel al een hele tijd zeer goed kattenvoer bij Animal first. De pakketten komen altijd snel en heel aan. Ik ben zeer tevreden .

Great service, thank you!

Great service, as I have already said :-)

prima prijs en product

Perfecte service

Voor het eerst online bestelling gedaan voor mijn kat. Was iets niet op voorraad, werd meteen gebeld met een voorstel voor een alternatief. Daarna kwam bericht dat bezorgdienst te laat was met ophalen van pakket. Werd ik ook keurig netjes over geïnformeerd. Uiteindelijk kwam pakket binnen in goede staat. Ik bestel in de toekomst absoluut weer bij Animals First!

Alles was goed.. Ik kreeg gelijk reactie op WhatsApp..... Good job guys.. Keep up the good work <3

Primaaaaaaaaaaaaaaaa

Keurig verpakt en vlot geleverd.

Groot assortiment en goede producten, alles goed verpakt en snelle bezorging TOP

Mooie prijzen en snelle levering

Goede producten en prijs is goed! Snelle levering! Ik bestel al heel lang bij Animal First!!echt aanrader!!

Heel tevreden

Goede en duidelijke website. Snelle levering en goed verpakt met een extra snoepje voor de poes.

En altijd een kadootje voor de honden

alles is geweldig.

Bestelling is snel geleverd

Snelle correcte levering, kwaliteit 100%, prijs concurrerend, website overzichtelijk. Bij vragen snel antwoord met een oplossing.

De goedkoopste, snelle levering. En de kleine attentie bij iedere levering wordt door de honden zeer gewaardeerd.

Voordeliger dan andere leveranciers

Snelle levering zonder kosten!

Goede prijs , heel snelle en vriendelijke klantenservice

De titel zegt het, niet mijn eerste bestelling. Deze keer iets langere verzending, maar gezien de snelle klantendienst en de goede en vriendelijke verduidelijking een verdiende 5 sterren plus. De extraatjes zijn altijd leuk om eens een product te testen dat je niet bestelde . Dikke aanrader

Goede prijs en snelle levering

Scherpe prijs en een super afhandeling.

Geweldige ervaring!

Mijn ervaring is echt geweldig. Ten eerste fijne website met veel artikelen. Ten tweede zeer behulpzaam met eventuele problemen. Ik kwam door omstandigheden brokjes voor mijn kitten Bobbie te kort, werd nog dezelfde dag persoonlijk bezorgd. Zeer vriendelijk en meelevend. Grote complimenten voor Animals First!

Wij zijn heel tevreden over de snelle, porto vrije levering van Uw producten.

Stadhoudersplein 23 2241 EA Wassenaar

Over Animals First

Vind alles voor jouw (huis)dier bij de online dierenwinkel Animals First. Bij Animals First staat onze liefde voor dieren centraal. Je kunt dan ook voor alles omtrent uw huisdier bij ons terecht. In onze winkel en online shop bieden wij verschillende soorten en merken voer, speeltjes, snacks, voerbakken, manden en kussens, halsbanden en verzorgingsproducten. Wij willen het beste voor jouw huisdier, heb je advies nodig? Wij zorgen voor goede producten met passend advies