Voordeliger dan andere leveranciers

Snelle levering zonder kosten!

Goede prijs , heel snelle en vriendelijke klantenservice

De titel zegt het, niet mijn eerste bestelling. Deze keer iets langere verzending, maar gezien de snelle klantendienst en de goede en vriendelijke verduidelijking een verdiende 5 sterren plus. De extraatjes zijn altijd leuk om eens een product te testen dat je niet bestelde . Dikke aanrader

Goede prijs en snelle levering

Scherpe prijs en een super afhandeling.

Geweldige ervaring!

Mijn ervaring is echt geweldig. Ten eerste fijne website met veel artikelen. Ten tweede zeer behulpzaam met eventuele problemen. Ik kwam door omstandigheden brokjes voor mijn kitten Bobbie te kort, werd nog dezelfde dag persoonlijk bezorgd. Zeer vriendelijk en meelevend. Grote complimenten voor Animals First!

Wij zijn heel tevreden over de snelle, porto vrije levering van Uw producten.

Ontzettend snel verzonden, goed assortiment

Top online dieren winkel Animal First!

Het het werd vlug bezorgt binnen 1 dag.

Altijd een verassing bij de bestelling!!

Altijd perfect verpakt en altijd een leuke verassing

Altijd netjes en op tijd geleverd

Gewoon goed

Hele goede ervaring en service bij deze winkel.

Goede service en altijd mogelijk om te overleggen met de eigenaar. Ze zijn heel klantvriendelijk.

Altijd supersnelle levering!

Bestelling wordt heel snel verwerkt. Ook zo leuk: altijd iets extra's voor mijn hondje in de doos. Iedere keer weer verassing wat erin zit!

Goede service voor een fatsoenlijke prijs.

Prima, snel voor aantrekkelijk prijs

Prima en goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering ook fijn.

Keurige levering

Heel goed verpakt en nog wat leuks voor de hond en in de auto

snel verzonden beste prijs

eerste maal besteld omwille van beste prijs ... werd erg snel verzonden met heet accurate en regelmatige status-updates. Gratis verzending vanaf een laag bedrag en bij het pakket stak een bedankje en een autogeurtje (nog niet getest). Dikke aanrader ! ( vanuit Belgie FYI)

Supersnelle levering, altijd een extraatje erbij.

Supersnelle levering

De product variatie is enorm, allemaal kwaliteitsproducten. Ik had het besteld en het werd de volgende dag al geleverd. Ik kan Animals First zeker aanraden.

goede shop

Snelle levering, niet de goedkoopste, maar wel fijn dat ik de smaken apart kan bestellen.

Prima!!

Prima. Bestelling geleverd zoals af/besproken.

Blij met snel geleverd healthy katten brokken!

Prima;

Snelle levering scherp geprijsd

Animals first is snel, maar de levering door Post nl niet

Afgelopen donderdag hondenvoer besteld. Vanuit Animals first snel verzonden, maar nu is het dinsdag en nog geen voer door drukte bij Post.nl

Onze bestelling was een paar uur na het bestellen al verstuurd en de volgende dag in huis. Top service! Wij hebben 2 grotere zakken hondenvoer besteld en zijn hier echt veel goedkoper uit dan bij andere winkels. Daarnaast zat er nog een zakje met beloningskoekjes voor onze hond bij. Wij bestellen hier de volgende keer weer, zeer tevreden! :)

Goede prijs en snelle levering.

Stadhoudersplein 23

2241 EA Wassenaar

Over Animals First

Vind alles voor jouw (huis)dier bij de online dierenwinkel Animals First. Bij Animals First staat onze liefde voor dieren centraal. Je kunt dan ook voor alles omtrent uw huisdier bij ons terecht. In onze winkel en online shop bieden wij verschillende soorten en merken voer, speeltjes, snacks, voerbakken, manden en kussens, halsbanden en verzorgingsproducten. Wij willen het beste voor jouw huisdier, heb je advies nodig? Wij zorgen voor goede producten met passend advies