Aardig

Die mevrouw belde dat het kleed een week later zie komen. Dat vond ik aardig

Prachtige kussens besteld en heel mooi verpakt. Echt een kadootje voor mijzelf!

Prachtige kussens besteld van mooie kwaliteit.

Alleen maar positief!!

Heb mooie Ikat kussens gekocht. Ben behoorlijk kritisch, maar door de enthousiaste uitleg ben ik het handwerk enorm gaan waarderen, en is het een prachtige tijdloze toevoeging in ons interieur. Nadat één kussenhoes kwijt is gegaan bij PostNL, heb ik zomaar een nieuwe gekregen van Simone.... Erg blij mee, en ontzettend gewaardeerd!!!

Pluspunten

Top kwaliteit kussens en zeer goede service. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima verpakt, als een echt cadeau.

Ga zo door en blijf je onderscheiden

Pluspunten

Fijn persoonlijk contact en waar men meedenkt om tot een mooi geheel te komen. Producten zijn ook waard naar waarde. Alles keurig netjes verpakt binnen gekregen en zeer blij mee!!

Pluspunten

Prachtige producten. Goede en snelle service

Pluspunten

Fijn bedrijf dat mooie producten én een goede service levert. Geen onpersoonlijke webverkoop. Top!

Pluspunten

Snelle levering ene en heel mooi product

Pluspunten

Prachtige spullen, goede communicatie, snelle reactie op vragen etc. Aanrader!

Beste Gonnie, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Nogmaals heel veel plezier van je mooie aankoop! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

Pluspunten

Goed bereikbaar per mail en telefoon

Wellicht andere bezorgservice dan DPD.

Beste Sabine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Wij werken samen met PostNL & DPD en helaas gaat bij elke bezorger wel eens wat mis. Maar gelukkig hebben we het op kunnen lossen en kun je gaan genieten van je prachtige plaid. Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

Pluspunten

Prachtige kussens besteld! Hele snelle levering, en prachtig ingepakt met een persoonlijke kaart. Zo blij met de kussens, dat ik er nu nog 1 ga bestellen. De vulling is bijzonder aangenaam, zou het wel als hoofdkussen willen gebruiken ;)

Beste Linda, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je prachtige kussens! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

Pluspunten

Snelle reactie op whatsapp

Beste Nicole, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je bestelling! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

Pluspunten

Mooie en uitgebreide collectie. Er wordt goed meegedacht en geadviseerd over alle keuzes. Wat is mijn interieur opgeknapt met die kleurrijke kussens!

Beste Connie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je prachtige kussens! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

Pluspunten

snelle levering, goed verpakt

Beste Barbara, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

Pluspunten

Telefonisch contact heel erg vriendelijk meedenkend. Goede uitleg over bewerking en herkomst tapijt. Was precies zoals op foto en de bestelling afwikkeling zoals beloofd perfect verlopen. Dikke pluim en wij zijn heel trots op ons nieuwe tapijt, genieten met volle teugen. Alsnog bedankt voor de goede service .

Ga zo door

Pluspunten

Prachtig uniek kussen, prettig contact en uitstekrnde service

Pluspunten

Een eerlijke en snelle afhandeling, fijn dat ze ook via de Whatsapp zijn te bereiken voor eventuele vragen. Ook een duidelijke website!

Geen, alles is duidelijk en overzichtelijk.

Pluspunten

Unieke kussens Kwaliteit Persoonlijk Snel Behulpzaam

Ik kan er niet één verzinnen...

Pluspunten

-goede service -snelle levering

Pluspunten

Prachtige kussens en correcte aflevering met een persoonlijk kaartje.

Pluspunten

Ben super blij met mijn kussen, ga er zeker meer bestellen! Super snelle service!