perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Een snelle reactie via instagram,liet nog meer kussens zien!! Mooi verpakt persoonlijk kaartje erbij! Snel in huis

Niks

Pluspunten

Snelle en zeer vriendelijke service! Wanneer je iets bestelt krijg je een mooi verzorgd pakket thuisgestuurd. Nu twee prachtige kelimkussens in huis ven Lots of Living.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prachtige unieke en kwalitatief goede producten en persoonlijke service. De eigenaresse is enthousiast en meedenkend. Producten worden zeer vlot geleverd. Superblij met mijn vintage vloerkleed, plaid en de prachtige Ikat kussens!

Beste Kyra, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van jullie mooie spullen, het staat heel erg mooi allemaal! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

goede service, goed behandeld

Beste Alex, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Helaas werkte de site heel eventjes niet maar dat was gelukkig snel opgelost zodat je alsnog je bestelling kon plaatsen. Heel veel plezier van je bestelling! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Wilma, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je bestelling! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

Pluspunten

Super mooie kwaliteit kleden. Prachtige kleuren en motieven. Persoonlijke service en advies. Authentiek en uniek.

Beste Merel, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van jullie prachtige vintage vloerkleed! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Marion, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je prachtige kussens! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Wilco, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Veel plezier van je prachtige vintage vloerkleed! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Zwaanzinnig, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je prachtige vloerkleden! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Henriette, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

goede service, goed behandeld

Beste Mark, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Bedankt voor de mooie 9 maar ik blijf altijd streven naar een 10;-)! Veel plezier van jullie mooie kleed! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Esther, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je prachtige kussen! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

goede service, goed behandeld

Beste Marchien, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Veel plezier van je bestelling! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

Pluspunten

Meedenkend, adviserend, snel, servicegericht, zeer klantvriendelijk en zeer mooie kleden...TOP service van Simone...groetjes Monique

Fotos iets verbeteren..je ziet de vouwen

Beste Monique, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

perfect, zeker aan te bevelen

Beste klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad en dat je bestelling helemaal aan de verwachting voldoet! Dank je wel! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living

perfect, zeker aan te bevelen

Beste klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je mooie kussenhoezen! Hartelijke groet, Simone van Lots of Living