Fijne service

Snelle levering, fijn personeel en goede service.

Contacten en werkzaamheden zijn correct en prettig verlopen

Afspraak en offerte snel gemaakt Prijsafspraak was zoals verwacht Prettige monteurs die wisten wat ze moesten doen

super mooi rolluik

goed werk van de monteurs snel gedaan. Goed opgehangen. Zijn erg blij met ons rolluik.

Goede service en scherpe prijs

Wij kregen na een telefoongesprek al snel een scherpe offerte voor een zonnescherm. Bij het opmeten namen ze ruim de tijd om de wensen door te nemen. Ook kwamen ze tijdens dit gesprek met een goede oplossing om de snoeren weg te werken. Wij wisten na het gesprek dat we het scherm wilden bestellen bij Hennie's Zonwering. Na een aantal weken kwam het scherm binnen. Het plaatsen ging snel en vakkundig. Bedankt!

zeer snel en goed geholpen motor defect zonnescherm

motor kapot ven mijn zonnescherm met hennie in kontact gekomen en zij dat hij me snel zou kunnen helpen met een week anderen haden geen tijd hennie wel en een zeer vriendelijke man en kwam zijn afspraak na en wij waren blij top aanrader een blije klant cornelis mattu De Meern

goede service en voor een goede prijs

goede service en voor een goede prijs. Prettige vakkundige medewerkers.

Fijn contact, vriendelijk, goede prijs

Het contact met Hennie was zeer prettig. We hebben inmiddels mooie rolluiken hangen voor een goede prijs. Ook de plaatsing hiervan liep zeer soepel. Erg tevreden!

Goede service, klantvriendelijk en snel.

Prettig contact

Super !!

Goede service , aardige monteurs. Goede prijs/ kwaliteit. Prima bedrijf. Zal Hennie”s zonwering zeker aanraden.

Helemaal blij!

Snelle plaatsing en ziet er netjes uit

Prima, professionele service

Snel geïnstalleerd en mooi product

Leuk persoonlijk contact, goed advies, installatie verliep vlekkeloos en snel.

Totaalplaatje klopt, wij zijn meer dan tevreden!

Goede Service, Goed en Vakkundig Geplaatst,En Vriedelijke Monteurs.

Ik ben voor het eerst Klant bij Hennie"s en dat is mij Zeer Goed bevallen!!!!

Top service, snel en vriendelijk

Na een noodgevalletje, stond Hennie de volgende dag al op de stoep om te helpen! Ondanks zijn drukke dag, heeft hij vriendelijk en snel geholpen. Top service dus!

Vriendelijke en komt afspraak na

Vriendelijke man, weet wat hij verkoopt en geef advies.

Werken snel en netjes

Afspraken worden netjes nagekomen. Kwaliteit van het werk prima in orde.

Prima service en montage!

Wij zijn erg tevreden over de plaatsing van horren voor de ramen en een hordeur op de openslaande tuindeuren. Wat is afgesproken werd gedaan en de plaatsing was erg snel. Ook al was het midden in het drukke seizoen, ze hebben toch nog plek gevonden om alles te plaatsen. Zo'n 12 jaar geleden zijn er screens en een zonnescherm geplaatst en die doen nog steeds hun werk en zijn kwalitatief erg goed. Dus na 12 jaar weer terug voor nieuwe producten zegt volgens ons voldoende.

Goede en snelle service

Vriendelijk, vakbekwaam personeel.

Altijd prettig en professioneel

Goede advisering, veel mogelijkheden en snelle service.

Pluspunten

zeer tevreden komen afspraken na .prima werk.

Pluspunten

Prettige communicatie ,snelle en goede service!

Pluspunten

Vakman met oog voor detail. Levert conform afspraak. Wel er voor zorgen dat de koffie voor Hennie klaar staat! :-)