Goede, snelle service en vakkundig gemonteerd

Onze rolluiken zijn erg netjes gemonteerd. Goede kwaliteit producten en snelle levering.

Zeer tevreden over zowel de producten als de service

Niets op aan te merken. Klantvriendelijk, netjes en doet wat wordt beloofd. Meerdere producten bij ze besteld en allemaal van goede kwaliteit en netjes gemonteerd.

Goed werk

Snelle en goede service

Prima levering en montage

Hennie kwam zelf het screen inmeten en kwam snel met een offerte, de levering en montage verliepen prima en volgens afspraak. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Fijn en goed personeel

Goede afspraken perfect nagekomen.

Denkt mee met de klant

Iom de klant kan je mening geven en hij adviseert ook wanneer het wel of niet kan

top!

Een bedrijf waar je goede afspraken mee kunt maken. Echt een aanrader! Goede service en prima prijs/kwaliteit

Fijn bedrijf, keurige prijs, net personeel, lange levertijd

Zeer prettig contact gehad met Hennie en zijn medewerkers. Er werd goed meegedacht met een nette oplossing. Zeer nette prijsstelling, dit werd zelfs erkend door conculega’s. Geen discussie over het oppakken van een restpuntje. Levertijd van de screens was wel wat lang, maar komt door de fabrikant.

Prettige mensen, prima bedrijf

Komt direct als je hulp nodig hebt!

Zonwering had naar tien jaar (mag het een keer) storing... dezelfde middag kwam Hennie zelf langs.. gelijk gefixed.. was service zei hij.. kijk dat bedoel ik! Helemaal top!

Goede prijs en uitstekend geplaatst.

Aan te bevelen, ook de installateurs zijn vriendelijk, netjes en kundig!

Fijne service

Snelle levering, fijn personeel en goede service.

Contacten en werkzaamheden zijn correct en prettig verlopen

Afspraak en offerte snel gemaakt Prijsafspraak was zoals verwacht Prettige monteurs die wisten wat ze moesten doen

super mooi rolluik

goed werk van de monteurs snel gedaan. Goed opgehangen. Zijn erg blij met ons rolluik.

Goede service en scherpe prijs

Wij kregen na een telefoongesprek al snel een scherpe offerte voor een zonnescherm. Bij het opmeten namen ze ruim de tijd om de wensen door te nemen. Ook kwamen ze tijdens dit gesprek met een goede oplossing om de snoeren weg te werken. Wij wisten na het gesprek dat we het scherm wilden bestellen bij Hennie's Zonwering. Na een aantal weken kwam het scherm binnen. Het plaatsen ging snel en vakkundig. Bedankt!

zeer snel en goed geholpen motor defect zonnescherm

motor kapot ven mijn zonnescherm met hennie in kontact gekomen en zij dat hij me snel zou kunnen helpen met een week anderen haden geen tijd hennie wel en een zeer vriendelijke man en kwam zijn afspraak na en wij waren blij top aanrader een blije klant cornelis mattu De Meern

goede service en voor een goede prijs

goede service en voor een goede prijs. Prettige vakkundige medewerkers.

Fijn contact, vriendelijk, goede prijs

Het contact met Hennie was zeer prettig. We hebben inmiddels mooie rolluiken hangen voor een goede prijs. Ook de plaatsing hiervan liep zeer soepel. Erg tevreden!

Goede service, klantvriendelijk en snel.

Prettig contact

Super !!

Goede service , aardige monteurs. Goede prijs/ kwaliteit. Prima bedrijf. Zal Hennie”s zonwering zeker aanraden.

Helemaal blij!

Snelle plaatsing en ziet er netjes uit

Prima, professionele service

Snel geïnstalleerd en mooi product

Leuk persoonlijk contact, goed advies, installatie verliep vlekkeloos en snel.

Totaalplaatje klopt, wij zijn meer dan tevreden!

Goede Service, Goed en Vakkundig Geplaatst,En Vriedelijke Monteurs.

Ik ben voor het eerst Klant bij Hennie"s en dat is mij Zeer Goed bevallen!!!!

Top service, snel en vriendelijk

Na een noodgevalletje, stond Hennie de volgende dag al op de stoep om te helpen! Ondanks zijn drukke dag, heeft hij vriendelijk en snel geholpen. Top service dus!