Van begin tot eind goed geholpen.

Zowel in de winkel, thuis met het advies als tijdens de montage goed en vakkundig geholpen.

Prima ingemeten en geplaatst

Waren er in de ochtend vlot bij. De haan was niet eens wakker. Aardige monteurs en ging vlot.

Fantastisch!

Gpede service. Komt afspraken na.

Prettige service, fijne mensen

Vandaag kwamen Michael en Ruud van Hennie’s zonwering een zonnescherm bij ons monteren. Het was even passen en meten, vooral met de muurbeugel, maar opgewekt en zorgvuldig is het scherm geplaatst. Dank jullie wel en laat de zon nu maar komen!

Prettige ervaring met dit bedrijf. Vakkundig advies, snel geleverd en goed geplaatst. Zeer vriendelijke medewerkers.

Fijn contact, geleverd wat afgesproken is.

deskundige mensen

snel en accuraat

Vlot, vriendelijk en bekwaam

Hennie's Zonwering is vriendelijk en bekwaam in de aanvraag, afhandeling en montage van hun kwalitatief hoogwaardige materialen. Ook kleine ad hoc verzoeken worden zonder moeite en vriendelijk afgehandeld.

goede service en komen afspraken na

De monteur was mooi op tijd en belde nog even van te voren. Ook het geduld en de tijd die genomen werd om de eerder geplaatste hordeur te repareren was ik erg blij mee. Nu hebben we 2 hordeuren die beiden keurig hun werk doen.

Perfect.

Jongens waren lekker op tijd,keurig netjes voorgesteld en gelijk aan het werk,goede uitleg gehad.zeer te vreden met de jongens.

Gewoonweg top

Na het inmeten duurde het even voordat de spullen binnen waren, maar wat voelt het degelijk en ziet het er mooi uit. Het contact verliep behoorlijk soepel en in vergelijking met andere bedrijven hebben we een heel mooie prijs betaald. De medewerkers zijn vriendelijk, kundig en denken met je mee!

Zeer vriendelijke, professionele service

De door mij gekozen zonwering is door 3 vriendelijke heren op een professionele manier geïnstalleerd en het resultaat mocht er zijn. Ik had niet beter kunnen krijgen en hoop er nog vele jaren van te mogen genieten.

Vakkundig

Prettige ervaring gedurende het hele traject. Vakkundig advies en plaatsing van markies en horren. Er wordt de tijd genomen om tot een mooi resultaat te komen.

Alles prima geregeld

Prima service, vriendelijk en zorgvuldig

Snelle afhandeling en prima werk geleverd.

Er moest een nieuwe motor in mijn valscherm en die hangt er al ruim 20 jaar. De schroeven waren helemaal vast geroest en de monteur moest via de buren, op 7 hoog, flink aan de slag om die los te krijgen. Toch gelukt natuuuuurlijk en daarna was het peanuts voor hun. Aardige gasten, ruimde hun rotzooi op en programmeerde ook mijn afstandsbediening op de nieuwe motor. Prijs was ook een stuk aangenamer dan de andere opties die ik had opgevraagd.

Snel en prima

Prima en netjes gedaan

Voortraject goed advies. Alles netjes opgehangen.

Fantastisch werk

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg. Snelle levering.

Betrouwbaar

Ik ben blij, dat ik met dit bedrijf zaken heb kunnen doen. Het zonnescherm werd op ‘tijd’ geleverd en vervolgens door prima personeel geplaatst. Er werd heel netjes gewerkt. Chapeau. Doe graag weer zaken met hen.

professionele installatie zonnescherm

op tijd volgens afspraak. professionele installateurs. vriendelijke communicatie en antwoord op vragen. Zeer aan te bevelen.

Na 1 telefoontje bezoek ontvangen van Hennie.Probleem uitgelegd en offerte ontvangen. Na ± 5 weken door zijn personeel (3 man) de nieuwe armen van de zonnescherm op de eerste verdieping geplaatst. Uitstekende service.

Snel en efficiënt

Nvt

Leuke ervaring en aardige monteurs. Alles word overlegd voor het plaatsten van de schermen. Netjes opgehangen. Helemaal tevreden met het resultaat!

Super snel en goed geholpen.

Ik stuurde een e-mail en al snel werd ik terug gebeld en hebben we een afspraak gemaakt voor de volgende werkdag. Ze kwamen kijken bij mijn zonnescherm en de motor was kapot. Diezelfde middag is die nog gemaakt. Ik ben super blij met deze snelle en goede afhandeling.

Molenvliet 8

3961 MV Wijk bij duurstede