De monteurs werken goed samen en werken tot in de puntjes af.

De twee schermen zijn goed geplaatst en uitstekend afgesteld. Het was niet gemakkelijk plaatsen maar het Team hield vol en het resultaat is geweldig. Nel en Aad van der Zwan

Goede service!

Goede service, kundige en vriendelijke monteurs, levering volgens afspraak!

Deskundig, meedenkend, vriendelijk

Mijn ervaring met Hennie’s zonwering Is alleen maar positief. Afspraak was snel gemaakt en er werd goed gekeken naar mijn wensen en wat passend was voor mijn huis Levering was snel en de montage werd deskundig gedaan medewerkers waren zeer vriendelijk . Ik raad dit bedrijf zeker aan Trudie Feijt

goede service

vriendelijk en netjes geholpen

Top bedrijf

Bellen, binnen een dag opgemeten, dag erna de offerte. Besteld en opgehangen. Zeer tevreden over de dienstverlening.

Gewoon goed

Gewoon goed.

Fijne mensen, goede kwaliteit

Aardige mensen, werken netjes, goede communicatie

Helemaal top

Zeer tevreden met Hennie! Contact gehad met Sander. Als enige van de offertes die we hadden opgevraagd kwam hij van tevoren opmeten. Vinden wij erg fijn. Daarna vervolgafspraak gemaakt in de showroom en verschillende modellen bekeken. Goed advies gehad. Uiteindelijk mooie prijs afgesproken. En de sunscreens zijn uiteindelijk super slank weggewerkt langs de kozijnen. Erg mooi! Installatie kon snel plaatsvinden, ongeveer 3-4 weken na het tekenen. De installatie verliep soepel. Twee vriendelijke en bekwame heren hebben in totaal vier sunscreens geplaatst. Dit deden ze rap, ondanks de regen! Hulde voor deze heren. Absoluut een aanrader als je sunscreens zoekt (of een van hun vele andere producten). We hebben overigens als een van de eerste witte zonnepanelen! Super cool en ziet er fantastisch uit. Dank voor dit advies Sander.

Erg klantvriendelijk, betrouwbaar, behulpzaam, meedenkend. Al meerdere rolluiken laten plaatsen. Aanrader.

Snel geleverd en vakkundig geplaatst

Wij zijn blij met dit uitvalscherm, laat de zon nu maar komen.

Mooi zonnescherm geleverd

De uitvoering was overeenkomstig de offerte en ruim binnen de levertijd van 6 weken. Bij het plaatsen werd rekening gehouden met onze wensen en werd er keurig en schoon werk geleverd.

Goede voorlichting, goede montage door vakkundig personeel

Bij bezoek op afspraak eerlijke en vakkundige voorlichting. Montage geschiedde door 4 personeelsleden die vakkundig en vlot het zonnescherm monteerden na eerst de oude te hebben verwijderd.

Terrasscherm is uitstekend gemonteerd

Afspraken, planning en montage zijn goed uitgevoerd. Vakbekwame monteurs, werken rustig en goed samen. Wij hebben een prachtig scherm, Hennie, bedankt voor het meedenken en plannen.

Vriendelijk en professioneel personeel. Kwaliteit van de rolluiken zijn prima

Vlotte communicatie en professionele afhandeling

Snel kunnen schakelen, goede offerte en snelle installatie.

Prima werk geleverd door de heren monteurs

Vriendelijke monteurs, met zorg gewerkt en uitleg gegeven!

Vriendelijk en vakkundig

Hele prettige ervaring met Hennies zonwering

Hele prettige ervaring, snel reageren op telefoontje. Houden zich aan hun afspraak. De mannen die mijn zonnescherm van nieuw doek voorzien waren heel goed. Zetten bloempotten en rekje weer op zijn plaats. Helemaal tevreden!

Top service door vader én zoon

Hele vriendelijke rustige werkers zowel de vader als zijn zoon, goedlachs én professioneel. Ik werd meegenomen in de besluitvorming van "openen we de hordeur links dan wel rechts." Prettige werklui. Fijne ervaring. Ik zou weer kiezen voor Hennies zonwering als ik bv nieuwe zonneschermen nodig zou hebben.

Goede klantcommunicatie, snelle en kwalitatief goede montage

Snelle reactie van Hennie op aanvraag, snelle offerte, snelle montagedatum en goede communicatie en montage vanuit monteurs. Daarnaast nog direct een herstel uitgevoerd van een eerder geplaatst zonnescherm.

Volhouders en probleem oplossers

Het kan een keer tegen zitten, geen probleem voor de boys, ze gaan net zolang door totdat de opdracht tot volle tevredenheid is uitgevoerd, complimenten voor hun doorzettingsvermogen.

Persoonlijk, netjes een meedenkend

Wij zijn al langer klant en dat blijven we ook! Komen netjes eerst langs, duidelijke uitleg en keurige offerte. Werken niet alleen snel maar ook ontzettend netjes, denken ook mee wat de meest nette oplossing is en ze doen altijd de schoenen uit als ze binnen komen. Prima bedrijf om zaken mee te doen!

fantastische

ziet er allemaal goed en keurig uit

zeer positief

Prettige ontvangst in showroom, goede advisering. Vlotte montage met vriendelijke medewerkers.