Prima voor ekkaar

Snelle service en goed personeel toppie Groeten Ruud Brouwer

Prima communicatie en blij met het resultaat!

Ik heb mijn uitvalscherm pas een paar dagen en het bevalt mij zeer goed. Alles verliep soepel, van contact en het inmeten en de installatie. Twee jaar garantie is top. Ik zou een 10 kunnen geven, maar ik wacht nog even hoe het scherm zich houdt. Wellicht kom ik toch nog iets tegen. Daarom een 9 ipv een 10.

technisch-en ervaringsdeskundig

vriendelijke en oplossing gerichte technici , die keurig en volgens afspraak het zonnescherm hebben geplaatst.

Geweldig product

Prima monteurs. Werken zeer netjes en correct. Hordeur geplaatst naar volle tevredenheid. Niet verder zoeken, hier kopen!!! Als er wat is wordt het ook meteen en goed opgepakt.

In 2 woorden: Degelijke dienstverlening!

Vanaf de intake tot de daadwerkelijke uitvoering alles prima geregeld en uitgewerkt!

Vriendelijke mensen, goed geholpen, netjes gemonteerd (oude rolhor verwijderd en afgevoerd), kortom een bedrijf dat ik aanraad.

Vriendelijk komt afspraken na zou een ander die iets dergelijks nodig heeft aanbevelen naar dit bedrijf te gaan kijken.

Supersnelle top levering!

Drie weken geleden rolluiken besteld en gisteren al gemonteerd! Superblij mee. Ziet er prachtig uit!

Afspraak goed nagekomen .

Piep kleine schade aan de plint met naar buiten boren ,dit niet gemeld.

Goede monteurs

Prettig telefoon gesprek voelde meteen al goed. Monteurs heel netjes te werk . Wat hier in beton echt moeilijk was.. Op ijzer .maar niets was hun teveel secuur te werk .Bedrijf om zeker terug te gaan als we weer iets nodig hebben. Bedankt voor de goede service. Co -Ineke Sluijk

Wij kunnen Hennies Zonwering zonder enige twijfel aanraden. Wat een vakmensen en flexibiliteit van dit bedrijf. Nogmaals dank voor de fantastische service.

Erg goed geholpen en netjes geplaatst.

Heel positief.

Er werd met vakmanschap gewerkt in een prettige sfeer

Ook op vragen werd goed gereageerd

uitstekend

punctueel, precies

Zeer vriendelijk

Zeer prettig persooneel

Super goede service en communicatie!

Alles naar wens, mooi zonnescherm en goede service bij het ophangen. Mooi en vakkundig gedaan. En communicatie verliep allemaal goed en snel. Ook snel geleverd en geïnstalleerd.

Prima ervaring

Omdat alles perfect geregeld was heb ik verder geen opmerkingen

Super aardige vakmensen,,hele snelle service

Zeer snelle service Vakmensen zijn het, geven goed advies. Deze vakmensen zijn zeer vriendelijk en kundig. Nogmaals bedankt

Geweldige vakmensen die mijn screens hebben geplaatst. Werken keurig netjes en zijn vriendelijk.

Uitstekende dienstverlening

Prettig en persoonlijk verkoopgesprek waarbij goede en open ondersteuning in het keuzeproces. Levering op tijd en keurige montage en aflevering. Chapeau!

2 jaar geleden hebben wij een rolluik laten leveren plaatsen. Dit in volle tevredenheid! Dus toen wij ons zonnescherm moesten vervangen zijn we direct weer hier terecht gekomen en weer zeer tevreden! Vriendelijk personeel en zeer kundig.

Snel vriendelijk en betaalbaar

Snel geregeld, monteurs zijn vriendelijk. Hennie's Zonwering is een aanrader

Keurig geholpen

Heb het als heel fijn en keurig ervaren Ben zeer tevreden vriendelijk personeel

snelle en vriendelijke service

Hennies Zonwering heeft uitstekend werk geleverd.

Hennies Zonwering heeft bij ons een rolluik geplaatst en we zijn zeer tevreden over de gehele ervaring. Vanaf het eerste contact was de communicatie helder en vriendelijk. De installatie werd snel en vakkundig uitgevoerd, waarbij de monteur duidelijk oog had voor detail en precisie. Het rolluik functioneert perfect en is van uitstekende kwaliteit. Kortom, Hennies Zonwering heeft onze verwachtingen ruimschoots overtroffen met hun professionele en klantgerichte aanpak.

Molenvliet 8

3961 MV Wijk bij duurstede