Een topbedrijf!!

Een paar weken geleden nieuwe doeken besteld voor onze zonneschermen. Gisteren hebben twee zeer vriendelijke mannen onze zonneschermen voorzien van een nieuw doek, dus wij zijn wat dat betreft alweer klaar voor de komende zomer.

10 jaar geleden een reparatiewerkje en sindsdien vaste klant...

Service, betrouwbaar, klantgericht....

werken netjes prima zo

idem

Prima contact, mooi meegedacht met onze wensen en die perfect waargemaakt. Resultaat is een prima rolluik van hoge kwaliteit dat supersnel geplaatst werd door vriendelijke en vakbekwame monteurs. Grote complimenten voor Stefan en zijn team. Het is een prima stukje werk. Dit bedrijf is echt aan te bevelen en doet prima werk.

De meetafspraak was uitstekend en precies 6 weken later werden de screens geplaatst. Ook het plaatsen was uitstekend. Kortom prima geregeld.

Keurig gewerkt conform offerte en afspraken.

Heel erg goed

Prima bedrijf en de monteurs werken heel goed en netjes. Alles word netjes opgeruimd.

Mooi gemonteerde markiezen

Vriendelijke monteurs, die snel en netjes werkten ondanks het nare weer. Leuk om te merken dat ze zelf ook trots op hun werk zijn.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding en zeer prettige en professionele installateurs

We hebben diverse rolluiken en een serre laten plaatsen door Hennies Zonwering. We zijn zeer tevreden met de kwaliteit van de producten en de installatie door vakbekwaam personeel. De installateurs gaan professioneel te werk en zijn bovendien zeer vriendelijk in de omgang. Ook de (after)service verlening is uitstekend. Als er eens iets is, zoals missende afdekdopjes of een scherm dat een beetje piept, wordt dit snel en professioneel opgevolgd en afgehandeld. Dus gewoon een dikke pluim voor Hennies zonwering.

Prettige monteurs en goed werk geleverd

De monteurs eerst met ons overlegd hoe het met de elektriciteitsaansluiting moest en daarna hebben ze het zonnescherm geplaatst. De kabel is netjes weggewerkt en het scherm hangt prachtig.

Mooi product, tijdig geleverd, vakkundig maat genomen en gemonteerd en concurrerende prijs. Alle afspraken nagekomen. Prima dus.

Zonwering bij Hennie's gekocht na diverse beoordelingen op de site te hebben gelezen en ik moet zeggen, ik ben zeer tevreden met het gehele proces. Opmeten en stof uitzoeken werd keurig thuis gedaan. Afspraak gemaakt voor levering en installatie en ook dat werd snel en goed afgehandeld. De uiteindelijke montage was perfect. Vriendelijke monteurs die zeer netjes werkten. Aansluiting op lichtnet is onzichtbaar afgewerkt. Alles in nette staat achtergelaten. Kortom: Aanrader voor iedereen die zonwering wilt. Bedankt Hennie's zonwering! p.s. en de prijs is zeker zeer concurrerend

Topper!

Vorig jaar al een zonnescherm aangeschaft bij Hennie’s Zonwering en nu solar screens. Blij met de snelle services.

Geweldig!!!!!

De dienstverlening is niet te verbeteren, het was top!! Het zijn echte vakmannen, die volledig op elkaar zijn ingespeeld, ze weten wat ze doen en hebben overal een oplossing voor. Ik ben zeer tevreden, heel hartelijk dank!

Helemaal top.

Na een telefoontje was de reparatie aan mijn zonnescherm nog dezelfde dag geregeld. Goede service zou ik zo zeggen en vriendelijk personeel.

Voldoet volledig aan onze verwachtingen

Optijd, snel en uitstekende service. Netjes afgewerkt.

Goede snelle service

Na installatie vh zonnescherm hadden we vragen over de ophanging. Binnen een uur kwamen ze langs om de vraag op locatie te beantwoorden. Fantastisch toch? Goede service achteraf. Net zo belangrijk als goed geholpen worden voor de aanschaf.

Goed bedrijf

Voor de offerte kwam er iemand langs zonder problemen. Waren ruim op tijd voor het plaatsen. Zeer vriendelijke mensen.

Correcte aanbieding en levering

Gewoon goed!

Gewoon goed en mocht er wat fout gaan of ergens niet tevreden over wordt het verholpen!

Vakkundig

Vandaag 2 doeken van mijn zonneschermen laten vervangen , Vakkundig ,snel en netjes gemonteerd . Vriendelijke werknemers ! Wij zijn al ruim 10 jaar klant van hennie’s zonwering . Altijd tevreden .

Uitstekende service en kwaliteit

We hebben ons zonnescherm elektrisch laten maken en rolluiken laten monteren. Eerst een prettig offerte-gesprek gehad. De montage ging heel goed. Je kan merken dat ze vakmannen zijn en ze denken erg met je mee. De communicatie verliep erg prettig. Tot nu toe doet alles het super en zijn we erg tevreden over onze nieuwe rolluiken!!

Screen netjes geplaatst

Prima, vriendelijk personeel

Netjes geplaatst, afspraak op tijd