Heel vakkundig personeel en super mooie zonwering

Veel keuze uit zonwering en goed advies gekregen over de verschillende opties. Zonwering is super mooi en de installatie is door vakkundig personeel gemonteerd. Een echte aanrader!!

Echte professionals

Vriendelijke mannen, en zeer bedreven in hun werk. In no time had ik een prachtig scherm hangen voor een prima prijs!

Prettig contact met vertegenwoordiger. Mooi op tijd volgens afspraak geïnstalleerd. Fijn installatie team.

zeer tevreden

binnen de afgesproken tijd zeer nette en vriendelijke werknemers

Screen netjes opgehangen en vriendelijk personeel 1 tip laat even weten als je wat later komt verders zeer te vreden

deskundige monteur

Snel en deskundig. Bovendien wilde hij vooraf zijn handen wassen, omdat de lamellen die hij moest ophangen, heel besmettelijk zijn.

Netjes geholpen, fijne communicatie en goed gemonteerd en geinstalleerd.

Service

Keurige nette man, met goed luisterend oor en advies, denkt ook mee. Binnen beloofde leverings termijn geleverd. Netjes geplaatst en 5 jaar garantie.

Super tevreden

Zeer snelle montage tegen een scherpe prijs. Bijzonderheden zoals het naar buiten brengen van stroom waren snel geregeld en als klap op de vuurpijl hielpen de mannen om een bank via het raam op de eerste verdieping naar binnen te tillen. Eerlijke mensen, top service en zeer klantvriendelijk. Het eindresultaat is volledig naar verwachting, en is netjes afgewerkt achtergelaten.

Klantgericht

Vanaf het moment van bestelling tot het moment dat de zonwering was geplaatst, kom ik tot de volgende: Klantgericht Netheid van werkzaamheden Vriendelijk personeel

Zeker aan te bevelen!

Heel blij met mijn zonnescherm op 4-hoog! En dat, zoals toegezegd, zonder hoogwerker! Petje af heren! Mariska, 6 mei 2024

Vlot vakwerk voor een prima prijs.

Vriendelijke, vakkundige mensen. Goed materiaal voor een prima prijs. Supersnel gemonteerd.

Soepele communicatie, heldere uitleg bij aanschaf zonnescherm en screens, en nette installatie.

Goede bestrouwbare afspraken nakomend bedrijf wat kwaliteit levert

Binnen de afgeproken termijn alles kwalitatief goed geleverd. geleverd. In vergelijking met andere bedrijven zijn de prijzen goedkoper.

Goede.snelke service

Rolluik hing snel, aardig personeel en goede service

Doen wat ze zeggen, goeie montage en service

Afgesproken levertijd nagekomen Meedenkende en servicegerichte monteurs bij montage

Aankoop gesprek in de showroom is goed verlopen. Telefonisch contact was ook prima. Voldoende informatie in de showroom en afspraken gemaakt. Levering volgens afspraak. Keurige monteurs, professioneel, zorgvuldig en de instructie over het product verliep ook prima. Aankomst volgens afspraak, Wij bevelen deze leverancier zeker aan. Maarssen 26 april 2024

De monteurs werken goed samen en werken tot in de puntjes af.

De twee schermen zijn goed geplaatst en uitstekend afgesteld. Het was niet gemakkelijk plaatsen maar het Team hield vol en het resultaat is geweldig. Nel en Aad van der Zwan

Goede service!

Goede service, kundige en vriendelijke monteurs, levering volgens afspraak!

Deskundig, meedenkend, vriendelijk

Mijn ervaring met Hennie’s zonwering Is alleen maar positief. Afspraak was snel gemaakt en er werd goed gekeken naar mijn wensen en wat passend was voor mijn huis Levering was snel en de montage werd deskundig gedaan medewerkers waren zeer vriendelijk . Ik raad dit bedrijf zeker aan Trudie Feijt

goede service

vriendelijk en netjes geholpen

Top bedrijf

Bellen, binnen een dag opgemeten, dag erna de offerte. Besteld en opgehangen. Zeer tevreden over de dienstverlening.

Gewoon goed

Gewoon goed.

Fijne mensen, goede kwaliteit

Aardige mensen, werken netjes, goede communicatie

Molenvliet 8

3961 MV Wijk bij duurstede