Uitstekende service en kwaliteit

We hebben ons zonnescherm elektrisch laten maken en rolluiken laten monteren. Eerst een prettig offerte-gesprek gehad. De montage ging heel goed. Je kan merken dat ze vakmannen zijn en ze denken erg met je mee. De communicatie verliep erg prettig. Tot nu toe doet alles het super en zijn we erg tevreden over onze nieuwe rolluiken!!

Screen netjes geplaatst

Prima, vriendelijk personeel

Netjes geplaatst, afspraak op tijd

Vriendelijke mensen. Goede service. Komen afspraken na. Aanrader

Topbedrijf

Is een goed bedrijf goede monteurs .

Heel erg goed

Aardige mensen goede service

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig maar, Voorbereiding van de montage vond op de kamervloer plaats wat betekende dat na het boren in het kozijn het kleine scherpe metaalslijpsel op de laminaatvloer terecht kwam wat niet werd verwijderd maar waar wel doorheen gelopen werd. Ter voorkoming van krassen zelf tussentijds opgeruimd. Toen de monteurs vertrokken waren met medeneming van de oude hordeur zag ik dat ze de drempelgeleider van de oude deur niet gedemonteerd hadden. Beetje slordig. Inmiddels zelf maar gedaan.

Aanrader!

Nieuw doek in m’n zonnescherm! Vriendelijke, aardige en vakkundige mensen! Zeer tevreden!!

Grote keuze, goed advies, perfecte service.

Super,

Super bedrijf en komt afspraken na. Personeel zeer correct

Mensen werkten goed, wisten de marterialen vakkundig te plaatsen.

De vier mensen gingen als team te werk; het ophangen van zonneschermen aan de buitenkant. Het monteren en afstellen binnen van de elektrische bediening. Punten van aandacht zijn: het werken op lange ladders terwijl op 2 -hoot en 3-hoog gewerkt moest worden. En het afstemmen van de plaats van de schakelaar in communicatie met de klant.

Prima vakwerk

Communicatie liep goed . Werk werd zorgvuldig uitgevoerd. Aardige mensen.

Geweldige service en sympathieke, aardige en vakkundige medewerker

De medewerker gaf duidelijke informatie en was heel begripvol. Verder nam hij de moeite om zijn werkgever te bellen over de prijs van onderhoud. Ook heeft hij dit onderhoud gedaan wat betekende dat hij later thuis zou zijn. Dit terwijl ik geen afspraak had gemaakt door onwetendheid. Ik was al blij en tevreden toen de screens destijds werden geplaatst en was dit nu weer dank zij de vakkundige en aardige medewerker. Klasse!!!!

Duidelijk, beleefd, komt afspraken na

Duidelijk, beleefd, komt afspraken na

Goede en duidelijke service en aardige monteur.

Maten goed opgenomen perfecte bezorging vlotte afhandeling.

Aanrader

Hennie installeerde bij ons rolluiken en een terrasscherm. Vanaf het eerste gesprek in de showroom tot aan de installatie is alles keurig geregeld. Wij zijn erg tevreden.

Zeer tevreden, vriendelijke monteurs en zeer vakkundig.

Geweldig bedrijf

Komt juiste afspraken na, en hele goede service

Prima werk geleverd

Ze waren keurig op tijd, en goed op elkaar ingewerkt . Gingen heel precies aan het werk, alles weer netjes opgeruimd, en afval meegenomen. Prima!!! We zijn heel tevreden.

In 1 woord grote klasse.

Dachten met ons mee

Binnen 15 minuten zat mijn prachtige hordeur erin. Ik ben er super blij mee

Goede service goed mareriaal

Vakkundige mensen

Service helemaal top!! Laten alles netjes achter!!

Wij hebben vertrouwen in Hennie. Er werd snel een afspraak gemaakt, die ook nagekomen werd. Medewerkers met humor. !

Molenvliet 8 3961 MV Wijk bij duurstede