Aanrader

Hennie installeerde bij ons rolluiken en een terrasscherm. Vanaf het eerste gesprek in de showroom tot aan de installatie is alles keurig geregeld. Wij zijn erg tevreden.

Zeer tevreden, vriendelijke monteurs en zeer vakkundig.

Geweldig bedrijf

Komt juiste afspraken na, en hele goede service

Prima werk geleverd

Ze waren keurig op tijd, en goed op elkaar ingewerkt . Gingen heel precies aan het werk, alles weer netjes opgeruimd, en afval meegenomen. Prima!!! We zijn heel tevreden.

In 1 woord grote klasse.

Dachten met ons mee

Binnen 15 minuten zat mijn prachtige hordeur erin. Ik ben er super blij mee

Goede service goed mareriaal

Vakkundige mensen

Service helemaal top!! Laten alles netjes achter!!

Wij hebben vertrouwen in Hennie. Er werd snel een afspraak gemaakt, die ook nagekomen werd. Medewerkers met humor. !

Duidelijk.

Op tijd geleverd, goede duidelijke afspraken. Goede monteur.

Prima bedrijf.

Alles volgens afspraak. Mensen werken netjes. Mvg. Kees

Keurig en alles zoals afgesproken

Keurig en alles zoals afgesproken

uitstekend, punctueel en volgens afspraak

ik ga hennie's zonwering zeker aanbevelen bij anderen

Goed werk en vriendelijk personeel

Top en volgens afspraak

Ik ben een zeer tevreden klant

Vanaf het eerste contact een zeer vriendelijke en professionele man. Thuis gekomen om te bekijken wat onze wensen waren. Wij hebben nieuwe doeken voor de markiezen besteld en een zonnescherm laten repareren. De monteurs die kwamen waren heel aardig en gingen slagvaardig te werk. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat

Snel geleverd, zeer vriendelijke monteurs en keurige montage.

Doek voor zonnescherm

Wij hadden een doek laten vervangen voor ons zonnescherm. Zou plusminus 6 weken duren, maar werd iets langer. Het jammere is dat ik tussentijds al 2x een mail had gestuurd hierover, maar geen reactie had gehad. Mijn tip zou zijn, houd ook jullie mailbox in de gaten. Voor de rest niks op aan de merken, vriendelijke mensen en goede service.

perfect

ze waren lekker vroeg en vroeg weer klaar beter kan het niet

Goed advies gehad, levertijd klopte. Installatie door 2 aardige en kundige mannen

Komt afspraken na en goede uitleg na plaatsen.

prima service

bij vervangen doek van een uitlapscherm ontstond een probleem. De buis waar het op bevestigd moest worden kon niet gebruikt worden. Even in het midden waar dit aan lag, maar Henny heeft de buis kosteloos vervangen, hij zei hadden wij dit maar moeten zien. Prima service dus en zonder klagen. Volgende keer weer naar Hennie.

Vakkundig en vriendelijk

De mannen hebben goed en snel gewerkt

Hennie komt thuis om de opties te bespreken. Goede producten. Goede prijs. Komt afspraken na. Bevestigi g en ophanging door monteurs snel en netjes. Stofzuigen na de bevestiging. Heel tevreden Vorig jaar knikarmscherm en screen gedaan. Nu rolluiken dakramen en mooie hor. Heel tevreden!

Goed zoals het hoort

Gewoon goed zoals het hoort

Netjes geleverd en gemonteerd

Goede ervaring met Hennie's zonwering. Snelle levering en goede montage.

Molenvliet 8

3961 MV Wijk bij duurstede