Top zowel winkel als online

Zoals me tekst al staat gewoon een top winkel! Bestel de ene keer online andere keer gewoon in de winkel! Durf gerust te zeggen kunnen heel veel winkels en webshops nog een puntje aanzuigen! Heel vriendelijke mensen service top! Niks is te veel gevraagd! Ze zeggen wel eens klant is koning nou dat voel je je hier zeker weten!

Top !!

Altijd hele snelle levering. En contact is geweldig, heel vriendelijk telefonisch en per mail altijd correct en netjes.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website en snelle levering

Dit is niet de 1e keer dat ik bij Herman schoenen bestel. Snelle reactie en levering.

Snelle levering, netjes verpakt

Snel geleverd betrouwbaar

Snel geleverd en tevreden met mijn aankoop

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Al meerdere schoenen hier besteld en meestal de volgende dag al binnen.Ook de sale begint hier al eerder dan in sommige winkels.Kijk altijd eerst of ze hier de spullen ook hebben voordat ik een winkel in ga ben gewoon super tevreden.Heb nog nooit niks hoeven te ruilen of retouren ivm iets kapot of te klein dus weet niet hoe die service daar in is daarom een een 9👍

Binnen 1 dag in huis, en past precies

Super snelle levering

Ik had verkeerde maat schoenen binnen een dag alweer de goede maat terug gestuurd gekregen 👌🏻

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Kim, Nogmaals mijn excuses dat je de verkeerde maat hebt ontvangen! Ik ben in ieder geval blij om te horen dat wij het snel voor je in orde hebben kunnen maken en dat deze helemaal naar wens zijn. Veel plezier ermee :) Groetjes, Susanne

Very good !!!

very well packed package quick delivery nothing to say apart from just a request for the future, a site translated into French it would be top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles werd uitgevoerd zoals aangegeven.

Heel erg positief!

Heel erg klantvriendelijk, goede service en goed contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Betrouwbaar. Goede en snelle levering. Kleding goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en artikelen netjes ingepakt. Goeie aanbieding. Heb meteen 2 tassen gekocht. Verkoper komt zijn afspraken na. Kortom: super service!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service zowel in de winkel als online

Online netjes verpakt en snel geleverd. In de winkel geduldig en behulpzaam.

Heel mooi

Heel goed en snelle reactie Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met jouw aankoop en hopelijk tot een volgende keer :) Groetjes, Susanne

Snelle levering, kwaliteit in orde.

Goede eerste ervaring. Heel snelle verzending en producten waren in orde.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Naomi, Wat fijn om te lezen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze webshop! Ik wens je veel plezier met jouw aankoop en hoop je in de toekomst nog eens te mogen helpen in onze winkel of natuurlijk online in onze webshop :) Groetjes, Susanne

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Mary, Bedankt voor deze mooie review! Ik wens je veel plezier met jouw aankoop en hoop je snel nog eens te kunnen helpen. Groetjes, Susanne

Heel erg goed

Snelle levering goede producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Valerie, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop. Groetjes, Kaylee

Bestellen ging gemakkelijk, bestelling snel ontvangen.

Positief.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Farzana, wat leuk om te zien dat je tevreden bent over onze webshop! Wij hopen jou daar snel weer terug te zien. Groetjes, Kaylee

Super goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Ik wens je veel plezier met jouw bestelling en hopelijk tot ziens in onze winkel of online in onze webshop :) Groetjes, Susanne

GoedTevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Selly, Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review, veel plezier met jouw aankoop en hopelijk tot ziens :) Groetjes, Susanne

super snelle service

super snelle service en levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat een mooie complimenten, hartstikke bedankt! Ik wens je veel plezier met jouw aankoop en hopelijk tot een volgende bestelling op natuurlijk een bezoek aan onze winkel :) Groetjes, Susanne

betrouwbaar

Super snelle levering, top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Miranda, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze webshop en levering! Ik wens je veel plezier met jouw aankoop en hoop je snel nog eens te kunnen helpen. Groetjes, Susanne

Goede service!

Snelle en goede levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Ashley, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review achter te laten, erg leuk om te lezen! Ik wens je veel plezier met jouw aankoop en hopelijk tot een volgende bestelling :) Groetjes, Susanne

Snel geleverd . Prima kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Anita, Bedankt voor de complimenten! Veel plezier met jouw bestelling en hopelijk tot een volgende keer :) Groetjes, Susanne

Over Herman Schoenen

Filter op Taal