Hallo

Hallo, goede dag, de zwarte schoenen zijn te klein, ik wil ze terugsturen.

Hi Mustafa, Bedankt voor de 9 sterren! Zojuist heb ik geantwoord op jouw e-mail ;). Met vriendelijke groet, Ashley

Zeer goed. snelle 2 dagen levering.

Beste Onikeh, Wat fijn dat je tevreden bent over onze levering. Met vriendelijke groet, Sarah

Top zaak , top mensen !!

Super geholpen bij het ruilen van een paar online bestelde schoenen . Vriendelijke verkopers en verkoopsters ! Voelde mij welkom .

Beste Remmert, Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service en medewerkers. Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Met vriendelijke groet, Sarah

Ein-de-lijk de tas gevonden die ik wilde hebben, en snel in huis!

Beste Hiske, Bedankt voor het plaatsen van de mooie review. Met vriendelijke groet, Sarah

Super goed

Goeie kwaliteit mooie spullen en soms goeie aanbiedingen

Snelle levering..mooie slippers

Dank je wel:)

Besteld, geleverd, betaald

Besteld, betaald, geleverd. Zoals het hoort. Probleemloos bestelling verlopen

Komt er al vanaf mijn jeugd en inmiddels bijna alles online omdat altijd super snel Is en niet tevreden snel geld terug top winkel als je binnen komt ziet er altijd netjes en verzorgd uit koop hier daarom graag personeelsleden super vriendelijk en behulpzaam en niet opdringerig fijne winkel Om te shoppen in de winkel Of online erg tevreden over deze winkel

Hi Jannie, Wij vinden dit super leuk om te horen! Hopelijk zien we je snel weer terug! Bedankt voor deze mooie review. Mvg, Lara

Gave winkel alleen jammer dat retour sturen vrij veel geld kost. Snap dat jullie ook veel klanten hebben die bestellen en weer terug sturen en dat het koste met zich mee brengt maar 1,99 voor retour zenden zou ik prima vinden . Daardoor zal ik niet snel meer bestellen bij jullie

Beste Tatjana, Allereerst bedankt voor het schrijven van deze review. Het klopt dat wij geen retourkosten vergoeden, wel kan een artikel teruggebracht worden in de winkel. Dit staat duidelijk vermeld op onze webshop. Als wij ook gratis gaan retourneren, verwachten wij veel meer retourzendingen en is het voor ons lastig om de webshop rendabel te laten zijn. Er zijn webshops die wel gratis heen en weer sturen, zoals bijvoorbeeld Zalando. Wij gaan dat niet doen, we proberen ons op een andere manier te onderscheiden, o.a. door persoonlijk contact en door het bieden van goede service op de momenten dat dat nodig is. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mocht je nog vragen hebben, horen we die graag! Met vriendelijke groet, Marianne

Snelle levering en mooie sets

Hi Sophia, Super fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Luna

Altijd top online en zelfs in de winkel.

Online al paar keer besteld altijd keurig en snel. En in de winkel geweest, daar word je super geholpen en is een enorm aanbod.

Hi Rowena, Wat fijn je zo blij bent met onze winkel! Tot de volgende keer :) Met vriendelijke groet, Ashley

Mooie collectie, snelle levering

Mooie collectie en snelle levering

Hi Jet, Bedankt voor deze review. Met vriendelijke groet, Ashley

Super snelle levering

Super blij met mijn aankoop. Super snelle levering !

Hi Karin, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven. Met vriendelijke groet, Ashley

Goed bedrijf

Goede snelle service aanrader

Hi Gorden, Bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Ashley

Heel erg tevreden

Ik koop all jaren in het winkel!!

Hi Rosa, Leuk om te lezen je zo tevreden bent met ons! Met vriendelijke groet, Ashley

Schoenen zijn top

Beste Rita, Wat fijn! Veel plezier met jouw schoenen! Mvg, Lara

Super snelle service

Ben zeer tevreden top service

Beste Jo, Bedankt! Fijn dat je tevreden bent met onze service! Mvg, Lara

Snelle levering en product is ook netjes verpakt

Hi Emily, Mooi! Bedankt voor jouw positieve review! Mvg, Lara

heel goeie service

alles zow snel binne en netjes top

Hi Amanda, Wat fijn om te horen! Veel plezier met jouw bestelling! Mvg, Lara

Snelle levering Klantenservice bereikbaar Retour beleid is netjes Groot aanbod aan producten Tip : maatomschrijving vd moddelen voor fitting

Hi Gio, Bedankt voor jouw positieve review! We zullen jouw tip zeker in de toekomst meenemen! Mvg, Lara

Snel geleverd en netjes verpakte

Beste Jikke, Bedankt voor deze positieve review! Mvg, Lara

Top service!

Netjes op tijd!

Hi Soenita, Top! Veel plezier met jouw bestelling! Mvg, Lara

Hi Eric, Super fijn! Bedankt! Mvg, Lara

HEEL SLECHT!

Pakket niet ontvangen ze geloven wel de bezorger maar niet de klant

Beste Nadia, Na grondig onderzoek zijn wij het eens met uw conclusie dat wij in dit geval de bezorger geloven. Dit heeft PostNL voldoende aan ons aangetoond. Met vriendelijke groet, Marianne

Snelle levering.

Pakketje zeer snel en goed verpakt ontvangen.

Hi Tiny, Fijn om te lezen dat je jouw pakketje in goede orde hebt ontvangen! Met vriendelijke groet, Ashley

Over Herman Schoenen

Herman Schoenen, Tassen & Kleding is dé mode winkel voor schoenen, kleding, tassen en accessoires van trendy, internationaal bekende merken als Michael Kors, Guess, Armani EA7, Hugo Boss, Antony Morato, Baron Filou, Cruyff Classics, Steve Madden, Nikkie, Airforce en Versace Jeans Couture. Deze merken koop je niet alleen in onze winkel, maar kan je ook online bestellen in de Herman Schoenen en Kleding webshop.