Correct en snel

Schoenen via internet besteld super snelle afhandeling en prachtige schoenen.

Hi Roos, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Herman Schoenen! Hopelijk mogen wij jou vaker terug zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, Tyra

Mooie winkel en snelle webshop!

Fijne winkel en aardig personeel! En webshop snelle levering!!

Hi Kelly, Bedankt voor je mooie review over Herman Schoenen! Hopelijk mogen wij jou vaker terug zien in de winkel of op onze webshop. Met vriendelijke groet, Tyra

Goede kwaliteit en snelle levering

Diverse mooie merken, mooie kwaliteit en volgende dag in huis

Hi Eldo, Bedankt voor je mooie compliment! Hopelijk mogen wij jou vaker van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Tyra

Snel

Keurig verpakt en snelle afhandeling

Hi Roos, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Herman Schoenen. Hopelijk mogen wij jou nog vaker terugzien op onze webshop. Met vriendelijke groet, Tyra

Super leuk

Hi Evgenia, Bedankt voor je mooie compliment voor Herman Schoenen. Hopelijk mogen wij jou vaker van dienst zijn! Met vriendelijke groet, Tyra

I order something and the delivery was in 2 days. Really fast, all went good.

Hi Cláudia, Thankyou for your review! We hope to see you back soon at our webshop. Best regards, Lara

Mijn ervaring is.altijd uitstekend

Uitstekend Goed snelle service

Beste Gerard, Bedankt voor de positieve feedback over onze service! Wij zijn blij om dit te horen. Groetjes, Lara

Snel en goed geleverd

Erg snel geleverd en de schoenen waren helemaal netjes. Prima in orde

Hoi Lukas, Fijn om te horen dat jij zo tevreden bent over onze service en levering! Veel plezier met jouw aankopen. Groetjes, Lara

Super snel!

Beste Surekha, Bedankt voor de mooie 10 die jij ons gegeven hebt! Fijne dag! Groetjes, Lara

Fijne winkel snelle levering en lief personeel

Hi Ronald, Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over de winkel en onze service! Hopelijk zien we je snel weer terug. Groetjes, Lara

Uitstekend service, vriendelijk personeel 👍

Voor de verandering iets in de winkel gekocht, maar achteraf toch noet mijn smaak. Kon alleen geruild worden. Ik had iets anders uitgekozen, maar er bleef een bedrag over en dat is op mijn online account gezet. Top service en geweldig leuk en lief personeel!!!

Hoi Emina, Bedankt voor de mooie review en het cijfer 10 wat jij ons gegeven hebt! Wij zijn blij om te horen dat jij zo tevreden bent over onze service en ons personeel. Wij wensen jou veel plezier met je aankopen en hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn op de webshop of in de winkel! Groetjes, Lara

Volgende keer bestel ik een maat klijn

Besteling komt heel snel,maar helaas de maat is groot voor mij,daarom stuur ik terug.

Goedemorgen, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Jammer dat het artikel te groot is, mocht je in de buurt van onze winkel wonen, kan je altijd even komen ruilen voor een maat kleiner. En anders zien we jouw pakket wel verschijnen en storten we het aankoopbedrag terug. Met vriendelijke groet, Marianne

Snelle levering. Inhoud van de verpakking zoals op de afbeelding.

Hi Patrick, Wij vinden het fijn om te horen dat jij tevreden bent over onze service! Veel plezier met jouw aankopen. Groetjes, Lara

Geweldige schoenen zaak

Ik bestel heel vaak bij jullie toevallig deze week weer het is altijd goed een mooie prijs en de schoenen zitten altijd goed ,zo niet word je ook altijd goed behandeld!

Beste Roxanna, Bedankt voor jouw mooie review op onze beoordelingssite! Wij vinden het fijn om te horen dat jij tevreden bent over ons assortiment en onze service. Hopelijk kunnen we je snel weer van dienst zijn! Groetjes, Lara

Top!!

Super snel, keurig verpakt!!

Hoi Danielle, Bedankt voor de 5 sterren review die jij ons gegeven hebt! Groetjes, Lara

Scherpe prijzen

Hi Chris, Bedankt voor de mooie en positieve review die wij van jou hebben gekregen! Groetjes, Lara

Perfecte service

Snelle levering, Goede kwaliteit Kom hier zeker weer te bestellen

Beste Carolien, Wat fijn om te horen dat jij zo tevreden bent over ons aanbod en onze service! Wij hopen je zeker weer snel van dienst te kunnen zijn op onze webshop. Groetjes, Lara

Goede service, mooie kwaliteit en snelle levering

Beste Ineke, Bedankt voor de mooie 10 die jij ons gegeven hebt! We hopen je snel terug te zien bij ons in de winkel of op de webshop. Groetjes, Lara

Vlotte levering , mooie schoenen, leuke prijs

Goedemiddag Toos, Wij wil je bedanken voor jouw mooie beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat jij tevreden bent over onze webshop en de levering. Met vriendelijke groet, Kaylee - Herman Schoenen Den Haag

Geweldige schoenen en kleren

Ik heb vaak wat besteld en ik ben altijd tevreden het is altijd op tijd top zaak !

Hi Roxanna, Heel erg bedankt voor je mooie compliment en beoordeling! Hopelijke mogen wij jou nog vaker van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Tyra

Ronduit slecht

Pumps besteld waren snel binnen. Ik pak ze uit blijkt dat de rechterpump overduidelijk een showmodel is geweest. Krassen aan de binnenkant een bobbel in de voering aan de voorkant binnen waardoor mijn wreef er strak in zat. Onderkant van de pump overduidelijk zwarte vegen. Ik bel gelijk naar de winkel en zeg het verhaal, krijg ik te horen dat ik eerst foto moet maken van de pump en dat naar hun moest uploaden. Nou mijn tel is een oud toestel. Ik kan niet eens foto maken zeg ik tegen haar. Ze zegt ze stuurt mij een bijlage waardoor ik verzendkosten vrij kan terug sturen. Ik zeg ik wil die ander paar(waren de laatste nog in de winkel) ze zegt die wil je toch niet hebben want die rechter ligt als showmodel in de winkel. Ik zeg ja maar die heeft geen bobbel misschien in de schoen. Waardoor ze zegt stuur de schoenen maar gewoon terug. Ik zeg als ik die nou gewoon nog een keer besteld krijg ik nog die 10% korting want ik had die vorige wel nog met die korting besteld. Ze zegt nee stuur gewoon de schoenen terug. Ik was hierdoor zwaar geïrriteerd geraakt en hebt de pumps maar terug gestuurd( wat ik al had willen hebben) jammer van zo'n winkel

Beste Peggy-Ann, omdat wij een webshop én een winkel hebben komt het inderdaad voor dat (sommige) schoenen in de winkel hebben gestaan. Uiteraard controleren wij alle bestelde items en blijkbaar hebben we dat in jouw geval niet goed gedaan, onze excuses hiervoor! We hebben jou uiteraard een verzendlabel gestuurd zodat je de schoenen gratis terug kon sturen. We hebben er inderdaad voor gekozen om in jouw geval jouw geld terug te storten, omdat we ingeschat hebben dat het andere paar ook niet aan jouw eisen zou voldoen; deze pumps stonden ook in de winkel. Het overgrote deel van onze schoenen collectie staat niet in de winkel. Naarmate de sale vordert is de kans wel groter dat schoenen in de winkel staan en dat was bij de Guess pumps van €67,50 (normale prijs €125) ook het geval. Ik zag dat je al vaak bij ons besteld hebt, ik hoop dat je toen wel tevreden was en ik hoop dat we je in de toekomst wederom goed kunnen bedienen.

Mogen andere websites nog van leren. Super service en levering perfect!

Beste Oz, Bedankt voor je mooie compliment en beoordeling! Hopelijk mogen wij jou nog eens van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Tyra

Blij

I am very happy with Herman Schoenen. The delivery is fast and the products are always of good quality.

Hi Liliya, Thank you for your nice review! I hope we can be at your service another time. Kind regards, Tyra

Keurige snelle levering

Goed bestelproces, snelle levering en hele nette verpakking. Prima !

Beste Edwin, Dankjewel voor jouw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Marianne

Helemaal goed en snel in huis

Helemaal goed en snel in huis

Bedankt voor jouw mooie beoordeling Hans! Wij willen jou nog heel veel plezier wensen met jouw aankoop en hopen jou snel weer terug te zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, Kaylee - Herman Schoenen Den Haag

Over Herman Schoenen

Herman Schoenen & Kleding is dé mode winkel voor schoenen, kleding, tassen en accessoires van trendy, internationaal bekende merken als Michael Kors, Guess, Armani EA7, Antony Morato, Valentino, Ted Baker, Liu Jo, Calvin Klein, Hugo Boss, Cruyff Classics, Airforce, Botticelli Limited en nog veel meer. Deze merken koop je niet alleen in onze winkel, maar kan je ook online bestellen in de Herman Schoenen en Kleding webshop.