Netjes

Super koop hier vaak tassen online en komen altijd optijd en heel aan. Ben heel erg tevreden

Top !

Ik koop altijd graag mijn tassen hier. Zijn mooi en netjes verpakt en snel binnen.

Super service!

Helaas viel het logo uit mijn tas en kreeg ik zeer snel mijn geld terug en kon ik een andere tas uitkiezen! Heel erg blij met deze super oplossing!

Hoi Bobbie, Wat fijn om te zien dat jij tevreden bent met onze klachtenafhandeling. Wij wensen jou alvast veel plezier met jouw nieuwe tas! Groetjes, Kaylee

Snelle levering en netjes verpakt

Zaterdag besteld en maandag al in huis. Werd netjes ingepakt geleverd. Was een cadeautje om uit te pakken.

Hi Jolanda, Wat fijn om te zien dat jij tevreden bent over onze service. Wij wensen jou nog heel veel plezier met jouw aankoop! :) Groetjes, Kaylee

Topp!!

Bedankt voor de positieve review Olga! Groetjes, Lara

Volgende dag geleverd

Netjes verpakt en snelle levering

Beste Marjolein, Dankjewel voor jouw mooie review! Groetjes, Marianne

Snelle levering in België

Mijn handtas van MK werd snel en goed verpakt geleverd. Ik kreeg geen mail wanneer de handtas zou geleverd worden maar na een tel. werd ik vriendelijk ingelicht wanneer post Nl zou langskomen.

Beste Colette, Bedankt voor uw mooie review! De Track&Trace code wordt via PostNL verstuurd, misschien is de mail in de spam terecht gekomen? Fijn dat mijn collega u vriendelijk te woord heeft gestaan en dat u verder tevreden bent met de bestelling! Met vriendelijke groet, Marianne

Snel en correct

Mooie website snel bezorgd!

Hoi Calra, Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat je tevreden bent! Groetjes, Marianne

Snel geleverd!

Top. Heel blij met mn nieuwe schoenen

Bedankt voor jouw positieve review! :) Groetjes, Lara

Top schoenen en goede service

Mooie laarsjes van guess besteld en zijn super mooi en snel binnen gekomen

Beste Yewel, Bedankt voor jouw mooie beoordeling, super leuk dat je zo tevreden bent! Groetjes, Marianne

Prima kwaliteit, snelle levering

Goede snelle levering. Kwaliteit schoenen zijn ook goed

Beste Ron, Bedankt voor jouw mooie beoordeling, we zien je graag weer terug op onze webshop! Groetjes, Marianne

Levering te lang

Donderdag besteld en maandag geleverd. Bijna elke webwinkel zijn ze de volgende dag in huis jammer.

Hoi Bea, Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze leveringsservice. Wij hebben met PostNL de afspraak dat bestellingen die op werkdagen voor 16.30 uur binnen komen, de volgende werkdag worden bezorgd. Helaas had jij jouw bestelling pas om 18.50 uur besteld en is deze hierom niet op vrijdag al bezorgd. Ik hoop je hier wat duidelijkheid in gegeven te hebben en ik wens je nog veel plezier met jouw instappers! :) Groetjes, Kaylee

Supersnel geleverd en goede service

Makkelijk bestellen, supersnel geleverd. Helaas paste de jas niet, had best de retourkosten willen betalen maar dat hoefde niet. Het geld binnen een week weer terug gestort gekregen

Hi Claudia, Dank je wel voor je mooie review! Wij zijn blij dat je tevreden over ons, de levering, en retourbeleid :)! Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog eens blij maken! Groetjes, Melissa

Zeer positief ervaren!

Helaas waren mijn slippers te klein. Bij mijn pakket zat een zeer duidelijke ruil of retour omschrijving En had ik snel het bedrag weer op mijn rekening. Ik ga hier zeker vaker online shoppen.

Wat fijn om jouw tevredenheid over onze webshop te horen, Debby. Wij hopen jou snel weer terug te zien in onze webshop! :)

Dit is de tweede keer dat ik wat bestel. Er ging iets mis op de site omdat de betaling pending was(was niet snel genoeg met bankgegevens invullen). Vervolgens een mail gestuurd(zondag) en binnen 15 min antwoord en kon de jas daarna direct weer bestellen. Levering snel en netjes. Bedankt voor de goede service

Hoi Patrick, Wat fijn om te horen dat jij tevreden bent over onze service! Wij wensen jou nog veel plezier met jouw bestelling en hopen jou snel weer terug te zien op onze webshop. :) Groetjes, Kaylee

klantvriendelijk, zeer behulpzaam en zeer goede uitleg, snelle oplossingen , zelfs als je online besteld hebt e niet inde gelegenheid bent ze te bezoeken in de winkel, ikzal ze altijd aanraden

Hoi Carla, Bedankt voor je positieve review! Wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze medewerkers en over de service. We hopen je binnenkort weer te zien in de winkel of natuurlijk op onze webshop! Groetjes, Lara

In één zin SUPER

Snelle levering, super kwaliteit producten en vertrouwbaar. Super tevreden

Hi Romy, Dank je wel voor je mooie review! Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens van dienst zijn :)! Groetjes, Melissa

Snel geleverd en goede kwaliteit. Milieuvriendelijk gezien mag het wel in minder doosjes.

Hi, Fijn om te horen dat je bestelling snel en goed ontvangen is! Bedankt voor je tip, die gaan we zeker meenemen voor toekomstige bestellingen! Ik wens je veel plezier met je aankoop en hoop je binnenkort weer terug te zien in de winkel of op de webshop. Groetjes, Lara

Snelle levering, duidelijke website en grote keuze aan assortiment! In één woord..... Geweldig!

Hoi Alice , Bedankt voor jouw positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de website en ons assortiment! Wij hopen je binnenkort weer in de winkel of op onze webshop te zien. Groetjes Lara

Perfect!

Van bestelling tot levering ! Alles perfect en snel!

Hi Marijeta, Wat fijn om jouw mooie review te lezen! Wij zijn blij dat alles naar wens is en wij wensen je heel veel plezier met jouw bestelling :)! Hopelijk mogen we je nog eens van dienst zijn! Groetjes, Melissa

Snelle levering, alles tip top

Hoi Sabrina, bedankt voor jouw review! We hopen je snel weer terug te zien in onze winkel of natuurlijk op onze webshop. Groetjes Lara

Snel verstuurd

Heb de spullen snel gekregen.super

Hoi Dudu, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service! Bedankt voor jouw complimentje. Groetjes Lara

Altijd snel geleverd Hoop alleen nog eens dat ze kortingscodes aan vaste klanten gaan geven heb in afgelopen jaar behoorlijk bedrag uitgegeven richting 1500-2000 euro wel maar komt nooit een extraatje met een korting oid... Dat vind ik jammer

Hoi Dima, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Als vaste klant ben je als het goed is ook actieve lezer van onze nieuwsbrief. In de nieuwsbrief zal je regelmatig een kortingscodes aantreffen. De 15% extra korting op de SALE bijvoorbeeld, of 10% op de nieuwe collectie. Ben je nog geen lid? Aanmelden op onze nieuwsbrief kan vrij eenvoudig onder aan onze webshop pagina! Groetjes, Kaylee

Goed + vriendelijk

Hoi Gersanna, bedankt voor jouw beoordeling! Hopelijk tot ziens! :) Groetjes, Topanga

Over Herman Schoenen

Herman Schoenen & Kleding is dé mode winkel voor schoenen, kleding, tassen en accessoires van trendy, internationaal bekende merken als Michael Kors, Guess, Armani EA7, Antony Morato, Valentino, Ted Baker, Liu Jo, Calvin Klein, Hugo Boss, Cruyff Classics, Airforce, Botticelli Limited en nog veel meer. Deze merken koop je niet alleen in onze winkel, maar kan je ook online bestellen in de Herman Schoenen en Kleding webshop.