Levering ging niet soepel met Post NL

Doos ontvangen maar was kapot, maar de omhulsel was heel dus ik denk zo ingepakt vond ik wel minder. Verder een prima product. Met vriendelijke groet, Richard Rubrech

Snelle verzending en netjes verpakt

Helemaal tevreden!

Hele snelle levering en een hele fijne website waar je alles zo kan vinden. Al jaren fan van Herman schoenen!

Beste Sharon, Wat leuk! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven! Met vriendelijke groet, Lara

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf mooie merken goed klanten serves Snelle reactie Zou dit bedrijf zeker aan bevelen aan ander mensen

Hi Debby, Super fijn om te horen! Bedankt! Met vriendelijke groet, Lara

Ik kom al een aantal jaren bij hun in de winkel of ik bestel war omdat ik niet in de buurt woon Of we nou in de winkel komen wordt je top geholpen of je besteld wat online dan wordt je ook top geholpen Ze hebben altijd goeie en mooie spullen Deze winkel zou ik ook iedereen aanraden En voor de kerst komen we er ook graag en dan pakken ze ook alles leuk voor je in voor onder de boom Kort om wij zijn heel blij met Herman schoeneh

Hi Claudia, Wat een geweldige review! Bedankt voor de complimenten, daar zijn we heel erg blij mee! Hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Lara

Was fantastisch

Bestellen was makkelijk en levering zo snel netjes

Beste Vincent, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Met vriendelijke groet, Sarah

Mooie shirts

Mooie shirts waren het paste heel goed

Hi Aarti, Fijn dat de t-shirts helemaal naar wens zijn! Met vriendelijke groet, Ashley

geweldig

snelle levering,mooie website,keus uit div merken

Hi Jolanda, Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Lara

Snelle en nette levering

Na het bestellen , het product netjes ontvangen

Hi Angelique, Fijn om te horen dat jouw bestelling netjes is aangekomen. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Lara

Bestelde spullen goed en op tijd binnen gekregen goed verpakt

Hi Abdel, Super fijn om te horen! Veel plezier met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Lara

Snelle levering, schoenen zijn perfect

Ondanks dat ik de schoenen in het weekend had besteld, toch maandag geleverd

Hi Joyce, Fijn om te horen dat jouw pakket op tijd is geleverd! Veel plezier met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Lara

Beste Elaine, Super bedankt! Met vriendelijke groet, Lara

Topsevice

Snelle levering, Topbedrijf

Hi Gerard, Mooi! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven! Met vriendelijke groet, Lara

Alles perfect gegaan !!

Makkelijk besteld , precies geleverd zoals aangegeven en goede prijs !

Hi Cornie, Super leuk om te horen! Bedankt voor jouw review! Met vriendelijke groet, Lara

Prachtige top, precies zoals afgebeeld. En snel geleverd. Top bedrijf

Hi Ria, Bedankt voor jouw positieve review! Met vriendelijke groet, Ashley

Altijd de volgende dag in huis. Proffesioneel ingepakt in orginele doos. Mocht er iets stuk zijn(gebeurd zeer weinig)dan doen ze niet moeilijk met Omruilen

Hi Saraja, Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze service en bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Met vriendelijke groet, Sarah

Was netjes gestuurd maar niet op de afgesproken dag een dag later ontvangen

Hi Carmen, Soms wilt het inderdaad voorkomen PostNL het erg druk heeft en daardoor niet de volgende dag kan leveren. Veel plezier met jouw nieuwe schoenen! Met vriendelijke groet, Ashley

Altijd keurig ingepakt en goede service i.v.m de papieren als t niet goed is. Nog niet mee te maken gehad. Op naar mijn volgende bestelling!!!

Hi Esther, Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze service en bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Met vriendelijke groet, Sarah

Zeer snel

Zeer snelle service besteld volgende dag in huis

Hi Wendy, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven! Met vriendelijke groet, Ashley

Heel goed altijd netjes op tijd en ingepakt

Hi Tulay, Fijn om te lezen dat je blij bent met onze service! Met vriendelijke groet, Ashley

perfect

zoals altijd perfect en daarom blijf ik bestellen bij jullie

Beste, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven! Met vriendelijke groet, Lara

Fijne webshop. Ruim keuze, snelle levering en afhandeling

Fijne webshop. Ruim keuze, snelle levering en afhandeling. Ik mis af en toe wat meer informatie over hoe kleding valt.

Hi Ismayil, Super bedankt voor deze positieve review! Wij doen sinds een tijdje ons best om bij elk artikel de lengte van het model en de maat die hij/zij draagt erbij te zetten. Het kan zijn dat dat nog bij een paar artikelen mist! Excuses! Met vriendelijke groet, Lara

Altijd mooie toffe kledij en schoenen met een korting. Zeker een aanrader.

Beste Vicky, Bedankt voor je mooie review en wat fijn dat je tevreden bent met ons assortiment. Met vriendelijke groet, Sarah

Mooie schoenen

Wat ik niet fijn vind is dat ik vorige week donderdag sandalen gekocht van Guess 114.95 betaald nu staan ze voor 80.47euro Maar voor de rest prachtige winkel mvg Antoinette van Os Oliekan

Beste Antoinette, Bedankt voor deze review. Ik snap de frustratie over het prijsverschil. Als dit zo snel gebeurt, kan je altijd even telefonisch of via de mail contact met ons opnemen en zoeken we samen naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Marianne

Gewoon goed!

Levering was snel en netjes geleverd. Zou er zo weer wat bestellen.

Hi Erwin, Fijn om te lezen je blij bent met onze webshop! Met vriendelijke groet, Ashley

Hobbemaplein 4

2526 JA Den haag

070 - 380 57 74

Over Herman Schoenen

Herman Schoenen, Tassen & Kleding is dé mode winkel voor schoenen, kleding, tassen en accessoires van trendy, internationaal bekende merken als Michael Kors, Guess, Armani EA7, Hugo Boss, Antony Morato, Baron Filou, Cruyff Classics, Steve Madden, Nikkie, Airforce en Versace Jeans Couture. Deze merken koop je niet alleen in onze winkel, maar kan je ook online bestellen in de Herman Schoenen en Kleding webshop.