Gave winkel alleen jammer dat retour sturen vrij veel geld kost. Snap dat jullie ook veel klanten hebben die bestellen en weer terug sturen en dat het koste met zich mee brengt maar 1,99 voor retour zenden zou ik prima vinden . Daardoor zal ik niet snel meer bestellen bij jullie

Snelle levering en mooie sets

Hi Sophia, Super fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Luna

Altijd top online en zelfs in de winkel.

Online al paar keer besteld altijd keurig en snel. En in de winkel geweest, daar word je super geholpen en is een enorm aanbod.

Hi Rowena, Wat fijn je zo blij bent met onze winkel! Tot de volgende keer :) Met vriendelijke groet, Ashley

Mooie collectie, snelle levering

Mooie collectie en snelle levering

Hi Jet, Bedankt voor deze review. Met vriendelijke groet, Ashley

Super snelle levering

Super blij met mijn aankoop. Super snelle levering !

Hi Karin, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven. Met vriendelijke groet, Ashley

Goed bedrijf

Goede snelle service aanrader

Hi Gorden, Bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Ashley

Heel erg tevreden

Ik koop all jaren in het winkel!!

Hi Rosa, Leuk om te lezen je zo tevreden bent met ons! Met vriendelijke groet, Ashley

Schoenen zijn top

Beste Rita, Wat fijn! Veel plezier met jouw schoenen! Mvg, Lara

Super snelle service

Ben zeer tevreden top service

Beste Jo, Bedankt! Fijn dat je tevreden bent met onze service! Mvg, Lara

Snelle levering en product is ook netjes verpakt

Hi Emily, Mooi! Bedankt voor jouw positieve review! Mvg, Lara

heel goeie service

alles zow snel binne en netjes top

Hi Amanda, Wat fijn om te horen! Veel plezier met jouw bestelling! Mvg, Lara

Snelle levering Klantenservice bereikbaar Retour beleid is netjes Groot aanbod aan producten Tip : maatomschrijving vd moddelen voor fitting

Hi Gio, Bedankt voor jouw positieve review! We zullen jouw tip zeker in de toekomst meenemen! Mvg, Lara

Snel geleverd en netjes verpakte

Beste Jikke, Bedankt voor deze positieve review! Mvg, Lara

Top service!

Netjes op tijd!

Hi Soenita, Top! Veel plezier met jouw bestelling! Mvg, Lara

Hi Eric, Super fijn! Bedankt! Mvg, Lara

HEEL SLECHT!

Pakket niet ontvangen ze geloven wel de bezorger maar niet de klant

Beste Nadia, Na grondig onderzoek zijn wij het eens met uw conclusie dat wij in dit geval de bezorger geloven. Dit heeft PostNL voldoende aan ons aangetoond. Met vriendelijke groet, Marianne

Snelle levering.

Pakketje zeer snel en goed verpakt ontvangen.

Hi Tiny, Fijn om te lezen dat je jouw pakketje in goede orde hebt ontvangen! Met vriendelijke groet, Ashley

Snel geleverd. Ik ben tevreden!

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie review, fijn dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Marianne

NVT

NVT

Goedemorgen, Bedankt voor het plaatsen van de review! Met vriendelijke groet, Tosca

Top service schoenen waren snel binnen, waren 1 maat te groot, terug gestuurd en gelijk werd alles goed geregeld.

Beste Renate, Wat fijn dat je tevreden bent met onze service, bedankt voor het plaatsen van de review! Met vriendelijke groet, Tosca

Alles correct

Prachtige tas, een hele mooie korting. Super snel geleverd, alles correct afgehandeld. Top bedrijf.

Beste Ria, Wat een complimenten...super fijn om te horen! Bedankt voor deze mooie review en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Sarah

Helemaal prima!

Snelle levering, heel netjes ingepakt!

Beste Angelien, Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Marianne

Super in leveren

Bestellen, volgende dag in huis. Top

Beste Jolanda, Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Marianne

Geen problemen gehad, snelle levering

Hi Gina, Fijn om te horen! Veel plezier met jouw bestelling! Mvg, Lara

Goed. alleen ruilen vindt ik het probleem

Vindt het erg dat je alleen in de winkel mag ruilen. Iemand die ver weg woont kan niet in de winkel ruilen.

Beste Martha, Bedankt voor het plaatsen van de review. Voor de volgende keer kan je je bestelling retourneren en op het retourformulier schrijven dat je shoptegoed wilt in plaats van geld terug. Dit wordt direct bij binnenkomst aangemaakt waarna je het juiste artikel weer kan bestellen. Dit versnelt het proces, je betaalt niet tijdelijk 2x de bestelling én je hoeft niet te wachten dat het geld weer teruggestort wordt. Met vriendelijke groet, Marianne

Over Herman Schoenen

Herman Schoenen, Tassen & Kleding is dé mode winkel voor schoenen, kleding, tassen en accessoires van trendy, internationaal bekende merken als Michael Kors, Guess, Armani EA7, Hugo Boss, Antony Morato, Baron Filou, Cruyff Classics, Steve Madden, Nikkie, Airforce en Versace Jeans Couture. Deze merken koop je niet alleen in onze winkel, maar kan je ook online bestellen in de Herman Schoenen en Kleding webshop.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.