Topservice en vriendelijke medewerkster

Gisteren nieuwe schoenen gekocht. Onwijs goed en eerlijk geholpen (geen verkooppraatjes). Hier ga ik vaker heen!

Beste Satish, Bedankt voor de mooie beoordeling, we zien je graag weer terug in de winkel! Met vriendelijke groet, Jason

Snelle levering en gekregen wat ik bestelde

Ik ben blij met hoe snel de producten zijn geleverd, het product wat ik heb besteld zag er precies hetzelfde uit op de foto als in het echt. Zeker aan te raden dus!

Beste Kevin, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Fijn dat de bestelling naar wens is. Met vriendelijke groet, Marianne

Top service!

Hele goede service in de winkel, ben super tevreden!

Beste Marc, Bedankt voor jouw mooie beoordeling. Fijn dat je tevreden bent, graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Marianne

Geweldig personeel

Bedankt Venita, voor de mooie beoordeling!

Goede winkel!

Personeel helpt je goed, mooie kleren, winkel ziet er goed uit en ze gaan mee met de tijd. Ook is de social media leuk om naar te kijken!

Beste Youri, Wat fijn dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor de mooie review. Groetjes, Amy

Kan niet beter

Altijd vriendelijk personeel, geordende winkel en als ik iets bestel komt het altijd netjes op tijd aan.

Beste Pien, Bedankt voor de mooie beoordeling, we zien je graag weer terug in de winkel! Groetjes, Jason

Leuke kleding en schoenen

Ik ben afgelopen maandag in de winkel geweest en ik ben super geholpen door het vriendelijke personeel. Heb weer leuke kleding en schoenen gekocht en ben blij de deur uitgegaan. Ik ben helemaal happy! Dankjewel! Groetjes, Nina

Hi Nina, Wat fijn dat je even de moeite hebt genomen voor deze beoordeling! Bedankt en we zien je graag weer terug..:-) Met vriendelijke groet, Jason

Goed personeel en mooie spullen!

Shop altijd graag online bij Herman schoenen. Ook de winkel is zeker de moeite waard om heen te gaan vriendelijk personeel!

Beste Tosca, Bedankt voor de beoordeling! Mvg. Jason

Hele goede en nette service

Echt top personeel en heel vriendelijk! Hebben me met alles kunnen helpen en zeker een aanrader om hier te komen shoppen!

Beste Ashutosh, Bedankt voor jouw beoordeling en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Amy

Geweldige winkel en super fijn personeel!

Online items besteld en deze in de winkel opgehaald. Goede service en mooie kwaliteit spullen!

Beste Lara, Wat fijn dat jouw bestelling naar wens was, bedankt voor de beoordeling! Groetjes, Marianne

Top winkel!

Het personeel heeft me heel goed geholpen en ben heel tevredenen met de kleding die ik gekocht heb. 5 Sterren verdiend en ik kom zeker terug ! voor en iedereen is dit een aanrader! Met vriendelijke groet , Anton.

Beste Anton, Wat goed om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor de beoordeling en graag tot ziens. Groetjes, Jason

Mooie winkel!

Aardig personeel, makkelijk om met vervoer te komen en mooie merken! Zeker een aanrader!

Beste Kees, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Marianne

Top service!

Ik had guess sneakers besteld na 3 weken dragen ging de rits stuk. Ik heb contact opgenomen en ik kreeg binnen 1 dag reactie! Ik heb mijn schoenen opgestuurd en kreeg binnen 1 week nieuwe sneakers toegestuurd . Bedankt !

Hoi Cindel, Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat het zo snel geregeld is! Groetjes, Ashley

Super snelle en nette levering. Mooie boots voor een hele leuke prijs

Hoi Mary, Bedankt voor de mooie review die jij voor ons hebt achtergelaten. Met vriendelijke groet, Lara

Snelle bezorging. Nette klantenservice

Pakketje besteld met super mooie schoenen.. alleen toen ik ze binnen kreeg waren ze helaas te groot. Het pakketje is snel geleverd. Ook het retouren ging makkelijk en dit hebben ze snel in orde gemaakt. ( overal duurt alles langer ivm de drukte door Corona, maar heb hier niks van gemerkt ) Heel netjes, zal hier zeker vaker bestellen. Zeer tevreden over hun snelle werkwijze.

Beste Chantal, Wat fijn dt je zo tevreden bent met onze service, dankjewel voor de mooie review! Wij proberen inderdaad, ondanks corona, onze service hetzelfde te houden en het is altijd leuk om te lezen dat klanten dit ook zo ervaren. Bedankt en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Marianne

5 sterren voor de goede service

tas besteld. Om 1 uur besteld volgende dag in huis mooi verpakt! Ook snel geleverd ondanks de Lockdown, corona en kerstperiode echt top, helemaal blij!

Beste Lizette, Wat fijn dat je zo tevreden bent! Bedankt dat je de moeite hebt genomen voor deze review en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Marianne

Snelle levering kwaliteit niet goed

Ik heb een guess body besteld hij kwam snel binnen helaas de lifters na 1 keer dragen helemaal gerafeld en vervaagt :( veder wss het wel een leuke body voor 1 keer

Goedemorgen Lisa, Wat vervelend dat je jouw Guess body nu niet meer kan dragen. Ik heb even gezocht op jouw bestelnummer, maar kan nergens terugvinden dat je hierover met ons contact hebt opgenomen. Was hier een reden voor? Wij hadden namelijk graag eerst gezamenlijk naar een passende oplossing gezocht, voor je een beoordeling had geplaatst. Nu klinkt het alsof er misschien iets mis is gegaan bij het wassen, maar we zouden de klacht graag nog ter beoordeling willen doorsturen naar de leverancier. Zou je een mail willen sturen naar info@hermanschoenen.nl met foto's van de klacht, het gehele artikel en de aankoopbon. Dan zal mijn collega van de klachtenafdeling hier z.s.m. naar kijken. Met vriendelijke groet, Kaylee - Herman Schoenen Den Haag

Overzichtelijke site, snelle levering Mooie fotos van de producten

Goedemorgen Sandra, Wat een mooi compliment dat we van jou hebben ontvangen! Bedankt hiervoor. Hopelijk zien we je snel weer terug. Groetjes, Lara

Super winkel

Snelle levering, en heel netjes verpakt. Goeie service

Hoi Danielle, Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot ziens! Groetjes, Marianne

Gewoon goed

Snelle levering, netjes ingepakt en mooie spullen. Ook aardige meiden bij de klantenservice.

Bedankt voor jouw mooie beoordeling, Wendy! Wij hopen jou snel weer van dienst te mogen zijn op onze webshop. Met vriendelijke groet, Kaylee - Herman Schoenen Den Haag

Voor herhaling vatbaar

Wij zijn erg tevreden met onze aankoop en zullen zeker deze site vaker bezoeken.

Goedemorgen, Wat leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn en vaker onze webshop zullen bezoeken. Wij wensen jullie nog veel plezier met de aankoop(en) en hopen jullie snel weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Kaylee - Herman Schoenen Den Haag

Snel geleverd en mooi en goed verpakt!

Snel geleverd erg mooi en goed verpakt helaas te klein dus geretourneerd ook daarin snelle service! Aan te bevelen aan een ieder!

Beste Daniël, Dankjewel voor de mooie review, fijn dat je zo tevreden bent en lief dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven! Graag tot ziens! Groetjes, Marianne

Super tevreden

Super snelle levering en kledingstuk ziet er echt uit zoals op website, super mooi en super content

Hoi Kelly, Dankjewel, fijn dat het kledingstuk naar wens is en graag tot ziens! Groetjes, Marianne

Geweldig!!

Uitstekend verpakt, netjes en snel bezorgd.

Goedemorgen Saida, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wij wensen jou nog heel veel plezier met jouw aankoop en hopen jou snel weer terug te zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, Kaylee - Herman Schoenen Den Haag

Super goede en snelle verzendig en zeer te vreden met mijn schoenen top

Goedemorgen, Wat fijn om te horen dat jij zo te spreken bent over onze service en levering! Wij wensen jou veel plezier met je nieuwe schoenen. Met vriendelijke groet, Lara

Over Herman Schoenen

Herman Schoenen & Kleding is dé mode winkel voor schoenen, kleding, tassen en accessoires van trendy, internationaal bekende merken als Michael Kors, Guess, Armani EA7, Antony Morato, Valentino, Ted Baker, Liu Jo, Calvin Klein, Hugo Boss, Cruyff Classics, Airforce, Botticelli Limited en nog veel meer. Deze merken koop je niet alleen in onze winkel, maar kan je ook online bestellen in de Herman Schoenen en Kleding webshop.