Super goed

Goeie service en snelle levering

Hi Roelie, Bedankt voor deze positieve review! Mvg, Lara

Stellen nooit teleur

snelle levering,krijgt waar voor je geld,mocht er een probleem zijn dan lossen ze het snel op

Beste Saraja, Top! Fijn om te horen dat je blij bent met onze service! Met vriendelijke groet, Lara

fantastisch

Hi Shane, Bedankt voor deze positieve review! Mvg, Lara

Hele goeie ervaring

Ik heb de site bezocht en had meteen een set van Steve Madden besteld.En volgende dag had ik keurig netjes me pakketjes binnen gekregen.Vond de site ook fijn alles was duidelijk heb.Vond het echt goed.

Beste Aimara, Super leuk! Veel plezier met jouw bestelling! Mvg, Lara

Goede en snelle levering,omschrijvingen klopte ook prima

Zie bovenstaande,verder niets aan toe te voegen :)

Hi Tessie, Wat fijn om te horen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven! Mvg, Lara

Ik vind het een superwinkel vind altijd wel iets en fijn personeel

Fijn

Hi Janneke, Bedankt voor deze positieve review en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Ashley

Gezellig goed de hulp bij uitzoeken

Gezellig personeel word altijd goed geholpen

Hi Bianca, Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Ashley

Super en snel verzonden

Echt super, had de schoenen beide keren de andere dag al binnen

Hi L, Goed om te lezen je jouw pakketjes op tijd binnen hebt gekregen :). Met vriendelijke groet, Ashley

Zo al beschreven mooie kleur roze maat ook passend zoals eigen maat en wat ook belangrijk is betrouwbaar

Hi Maja, Bedankt dat je de tijd hebt genomen deze review te schrijven. Veel plezier met jouw nieuwe slippers! Met vriendelijke groet, Ashley

Super betrouwbaar bedrijf!

Altijd goed geholpen, zowel in de winkel als onlineshoppen. Super betrouwbaar bedrijf!

Hi Nihal, Fijn dat je altijd blij bent met onze service! Met vriendelijke groet, Ashley

Snel verzonden. Netjes verpakt. Leuk assortiment

Hi Manuela, Bedankt dat je de tijd hebt genomen deze positieve review te schrijven! Met vriendelijke groet, Ashley

Love it

I vind altijd guess en me maat

Hi Shabien, Fijn om te lezen wij altijd iets leuk voor je hebben in onze collectie! Met vriendelijke groet, Ashley

Super snel

Super snel geleverd

Hi Petra, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Met vriendelijke groet, Ashley

ik raad aan

Guues-schoenen zijn mooi en ik ben zeer tevreden, ik raad ze aan

Hi Lilla, Veel plezier met jouw nieuwe Guess schoenen ;). Met vriendelijke groet, Ashley

Mooie kwaliteit. En snelle levering

Hi Angelique, Bedankt dat je de tijd hebt genomen deze positieve review te schrijven! Met vriendelijke groet, Ashley

Top service en ik ben blij met mijn bestelling. Tevreden klant hier.

Beste Engracia, Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met jouw bestelling! Mvg, Lara

Leuke winkel met top kwaliteit items. Goede communicatie en een snelle levering bij bestelling. Een aanrader!

Hi Marisol, Fijn om te horen! Bedankt voor jouw positieve review! Mvg, Lara

Top bedrijf!

Ik was in hun winkel geweest waar ik een hele leuke tas had gezien in de sale maar twijfelde nog, ik woon helaas niet in Den Haag maar dat is geen probleem want ik kon diezelfde tas nog online bestellen! Werd gelijk opgestuurd en dag erna al binnen heel blij ermee.

Hi Selina, Wat fijn om te horen dat jij zo tevreden bent! Veel plezier met jouw nieuwe tas! Mvg, Lara

Super snel geleverd

Beste Petra, Top! Veel plezier met jouw bestelling! Mvg, Lara

Goeie service en heel snel met verzenden

Ik was al een tijdje op zoek naar een weekendtas. Herman Schoenen had een super goeie aanbieding en ook een snelle verzending. Heel erg fijn!

Hi Marielle, Super! Veel plezier met jouw bestelling en hopelijk tot de volgende keer! Mvg, Lara

Hi Sawitree, Fijn om te horen! Mvg, Lara

Altijd optijd

Vertrouwbaar

Hi Deborah, Bedankt voor deze mooie review! Mvg, Lara

Superr

Mijn favoriete winkel Als ik daar binnen gaat kan ik niet kiezen wat ik wil . Alles is mooi

Hi Soenita, Wat leuk! Fijn om te horen. Tot de volgende keer! Mvg, Lara

Top kwaliteit

Beste, Bedankt voor deze mooie review! Mvg, Lara

Heel goede ervaring mee

Hi Tineke, Wat fijn! Bedankt voor deze positieve review! Mvg, Lara

Over Herman Schoenen

Herman Schoenen, Tassen & Kleding is dé mode winkel voor schoenen, kleding, tassen en accessoires van trendy, internationaal bekende merken als Michael Kors, Guess, Armani EA7, Hugo Boss, Antony Morato, Baron Filou, Cruyff Classics, Steve Madden, Nikkie, Airforce en Versace Jeans Couture. Deze merken koop je niet alleen in onze winkel, maar kan je ook online bestellen in de Herman Schoenen en Kleding webshop.