Hele fijne winkel en snelle service.

Hi Thea, Wat fijn om te horen! Bedankt voor de mooie review. Mvg, Lara

The Best

The Best

Beste Krisztina, Bedankt! Mvg, Lara

Ging snel

Hi Inaima, Bedankt voor deze positieve review! Mvg, Lara

Ben netjes geholpen met advies

Beste Anita, Wat fijn dat we jou konden helpen! We zien je graag weer terug! Mvg, Lara

Waren snel binnen

Hi Jacqueline, Fijn om te horen! Veel plezier met jouw bestelling! Mvg, Lara

Gewoon goed....

Netjes geleverd

Hi Jim, Bedankt voor deze positieve review! Mvg, Lara

Goede service snelle verzending

Goede service en snelle verzending

Hi Martine, Wat fijn dat je tevreden bent met onze service en verzending. Mvg. Sarah

Netjes geholpen

Hier word je nog netjes in de nederlandse tal geholpen

Hi Michael, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Mvg. Sarah

Mijn ervaring met Herman Schoenen: Correct en klantvriendelijk!

Had via de webshop schoenen besteld die er op de foto, naar mijn zin uit zagen. Echter eenmaal uitgepakt waren ze toch niet wat ik voor ogen had. Ook bleek de leest, voor mijn smalle voet, te breed. Heel jammer, ze moesten retour. Hoe dat in zijn werk moest gaan was heel duidelijk aan gegeven. Ook vond ik het keurig dat er precies werd vermeld hoe het proces tijdens de afhandeling verliep. De terugbetaling werd ook direct afgehandeld. Dus bij deze chapeau! Durf zeker bij Herman schoenen weer wat te bestellen als er iets naar mijn zin voor bij komt. Met vriendelijke groet Anja Mathieu-Peppelman.

Beste Anja, Wat fijn dat je tevreden bent over onze service en bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Mvg. Sarah

top levering en snel

Hi Engbert, Wat fijn dat je tevreden bent over ons en bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Mvg. Sarah

Hugo boss schoen uit china ruikt synthetisch

Ik heb een hugo boss schoen gehaalt van Herman die heel synthetisch ruikt en die komt uit china .echter ben ik vandaag wederom na herman gegaan en heb 5 a 6 paar hugo boss bekenen die een kwam uit Vietnam en de ander uit china ik vroeg de personeel hoe het kwam dat een merk schoen uit 2 verschillende landen komen kreeg ik geen antwoord op ik zou niks meer willen kopen daar !

Beste Jimmy, Wat jammer dat je ontevreden bent! Wij verkopen alleen originele merken. Sommige merken werken met Nederlandse fabrikanten, sommige merken laten de artikelen in het buitenland maken. Grote merken zoals Hugo Boss werken met meerdere fabrikanten, hierdoor kan het dus zijn dat niet alle Boss sneakers in hetzelfde land zijn geproduceerd. Dit geldt ook voor het materiaal. De meeste Boss schoenen zijn gemaakt van leder, echter gebruikt Boss ook wel synthetisch materiaal. Ik hoop je hiermee wat verder te hebben geholpen. Mocht je nog iets willen bespreken wat betreft jouw aankoop, kan je ons altijd even mailen. Met vriendelijke groet, Marianne

Te gekke winkel superrrrrrrr

Komen graag bij jullie winkelen tassen, schoenen altijd mooi en goed zijn er altijd super blij mee . Groetjes jannie

Hi Jannie, Wat leuk om te horen! Bedankt. We zien je graag weer verschijnen! Mvg, Lara

Goed leuk kwaliteit

Herman heeft alltijd leuke aanbieding en is goeie service goeie kwaliteit bestel alltijd kleren bij herman.

Hey Safira, Wat fijn om te horen! Bedankt! Mvg, Lara

Uitstekend!

Mooie schoen gekocht , op tijd geleverd netjes track and trace ontvangen. Uitstekend ervaring mee aanrader!

Hi Mustafa, Bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met jouw bestelling! Mvg, Lara

Mijn ervaring bij Herman schoenen is goed ben zeer tevreden over de snelle levering en ook dat je geld binnen een paar dagen na ontvangst weer teruggestort wordt met de kosten verzendkosten erbij alleen retour moet je zelf betalen wat ik een normale zaak vindt anders wordt er maar klakkeloos besteld en teruggestuurd nu denk je wel beter na . Mvr gr Sylvia Timmers

Beste Sylvia, Wat fijn om te horen dat jij zo tevreden bent! Bedankt voor deze mooie en positieve review! Mvg, Lara

Klantvriendelijk en denken mee.

Hi Hakima, Bedankt voor jouw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Amy

Snelle bezorging

Al jaren lang bestel ik hier met plezier

Hi, Bedankt voor jouw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Amy

Mooie winkel en goede service!

Ik shop zowel online hier als in de winkel. Duidelijke overzichtelijk site en prachtige grote winkel. Mocht er iets mis zijn dan staan ze voor je klaar en zoeken een passende oplossing. Ik blijf hier zeker klant ❤️

Zeer goede

Hi Rolf, Bedankt voor jouw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Amy

Goede service, netjes ingepakt en snel verzonden

Hi Sander, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven! Dat waarderen we! Mvg, Lara

Goede service en de producten voldoet aan de eisen.

Hi Abdoel, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Mvg, Lara

Uitstekende service en goedkoper dan anderen

Vlot en snel bezorgd, ga hier vaker bestellen

Beste Alice, Wat fijn om te horen! Veel plezier met jouw bestelling! Mvg, Lara

Airforce snowparka.

Prima jas. Goede prijs. Snel geleverd.

Hi J.W, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Ashley

Netjes en verzorgd in doos en zak eromheen. Als de bezorging buiten staat blijven ze lekker droog.

Hi Frouke, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Met vriendelijke groet, Ashley

Hi Araxi, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Ashley

Hobbemaplein 4

2526 JA Den haag

070 - 380 57 74

Over Herman Schoenen

Herman Schoenen, Tassen & Kleding is dé mode winkel voor schoenen, kleding, tassen en accessoires van trendy, internationaal bekende merken als Michael Kors, Guess, Armani EA7, Hugo Boss, Antony Morato, Baron Filou, Cruyff Classics, Steve Madden, Nikkie, Airforce en Versace Jeans Couture. Deze merken koop je niet alleen in onze winkel, maar kan je ook online bestellen in de Herman Schoenen en Kleding webshop.