Snelle levering, mooie kleding

Kleding was netjes verpakt en de maten van Vingino en Retour zijn mooi smal.

Leuke kleding, super sale en service

Als kind kwam ik met mijn ouders bij ot en Sien en nu dus ook met mijn kinderen. Ook voor mijn zoon van 14 kan ik hier goed slagen. Geweldige service ook. Kortom top winkel.

Ik had een bestelling 8 halen 3 betalen, er paste e.e.a. niet super netjes en snel opgelost echt een aanrader om hier kleding te bestellen!

Heerlijk site om te shoppen

Goede site, leuke collectie en echt altijd goede acties

Netjes, leuke merken en vlot ontvangen.

Bestelling was snel binnen. Mooie kortingen.

Kwaliteit van de kleertjes is super, snelle verzending.

super fijne webshop

duidelijke foto's van de producten. snel geleverd en wat retour ging ook snel het geld terug. hier kom ik terug!

Goeie snelle service, prima levering

Goeie snelle service, prima levering, nette kleding, goeie prijs/kwaliteit. Leuke acties

Heel veel mooie kleding voor een geweldige prijs.. snelle verzending, alles mooi ingepakt..

Leuke winkel, veel keus

Vriendelijk geholpen, retour was geen probleem.

Heel erg blij met onze bestelling. Snel, en goede kwaliteit.

tijdige levering van het juiste product

Ik had een pyama besteld en deze werd keurig op tijd bezorgd

Snelle en goede service

Enorm uitgebreide webshop met mooie kleding. Ook evt problemen en vragen worden fijn beantwoord en opgelost. Verzendkosten ook nog bij meer dan 150 euro. Dat vind ik jammer maar is uitgelegd.

Snel verzonden, mooie kleertjes. Minpuntje dat je voor bestellingen over €200,- nog verzendkosten moet betalen

Beste M, Fijn dat je de moeite neemt om een beoordeling te sturen. Als je boven €99,00 nieuwe collectie besteld dan zijn de verzendkosten gratis. Als je alleen sale items besteld dan berekenen wij inderdaad verzendkosten. Wij zetten in op leuke acties met hoge kortingen en het is niet haalbaar deze gratis te verzenden. Ik hoop op je begrip hiervoor. Liefs, team Ot en Sien

Prachtige kwaliteit en snelle levering!

Dit was de eerste keer dat ik bij Ot en Sien bestelde, maar was heel aangenaam verrast! De bestelling was binnen de drie dagen in huis, terwijl ik mijn bestelling in een weekend had gedaan! Heel mooie kledij! Mij zie je hier zeker terug bestellen.

Fijne winkel waar je zorgeloos kan bestellen

Topservice

Fijne webwinkel met snelle levering, snelle reactie bij contact via instagram! En een super toffe collectie met een hele goede acties.

In 2 bestellingen een shirt met een gaatje.

In een feetje pyjama zat een gaatje. Zelf gemaakt omdat ik geen zin in terugsturen had. Nu weer een shirt met een gaatje erin.

Beste Annette, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat je twee keer een gaatje hebt gehad in de bestelde items. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we willen dit altijd graag netjes oplossen. Zou je even een mail willen sturen naar [email protected], dan kunnen wij kijken naar een gepaste oplossing en je hierin netjes tegemoet komen. Graag horen we van je. Liefs, team Ot en Sien.

Snelle, nette service!

Snelle verzending, goede aanbiedingen

Snelle verzending, mooie kleding

Goed geregeld

Goede communicatie en goed geregeld, snelle verzending

Mooie kleertjes, goede aanbieding, prima verzending

Snelle service! Goeie kwaliteit

Snelle service! Goeie kwaliteit

Het zoeken, bestellen en de aanbiedingen zijn fijn. Is een prettige site om producten op te zoeken. Echter is het een probleem om telefonisch contact op te nemen. Meerdere keren geprobeerd, maar het telefoonnummer zou niet in gebruik zijn. Heb producten terug gestuurd, hierover nog niets terug gehoord en geen geld terug gezien. Hopelijk komt dat nog.

Beste Heidi, Bedankt voor je beoordeling! We hebben inderdaad gisteren even een storing gehad met onze telefoon. Gelukkig was dit snel weer opgelost, maar wat vervelend dat het jou niet lukte om contact op te nemen. Mocht je nog vragen hebben dan mag je ons natuurlijk nog altijd even contacten. En wat jammer dat niet alles van je bestelling naar verwachting was. We gaan je retour na ontvangst zo snel mogelijk verwerken en het bedrag wordt netjes terug gestort op je rekening of aangepast in je Riverty factuur. Hopelijk zien we toch een keertje terug. Liefs, Team Ot en Sien Hopelijk zien we je

Bedrijfsgegevens

Langstraat 43651

5664 GE Geldrop

040-2854300

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.