Snelle levering en top producten

Leuke actie, 5 halen = 2 betalen. Mooie merkjes. Snel geleverd, dus super!

Ze hebben zoal in de winkel als online hele mooie kleertjes en zwembroekjes voor de jongens

Mooie en leuke collectie met toffe acties!

Mooie kleding en ruime keus

Ik koop als ik eerlijk ben alleen in de sale, maar heb super mooie dingetjes kunnen kopen voor een goede prijs

Goede kwaliteit kleding. Snelle bezorging en goede service.

Leuke webshop en goede service !

Zoeken van de juiste maten en kleding ging super makkelijk Mooie en fijne kleding

Leuke kleding.

Fijne webwinkel, goed contact

Vlotte verzending, 1 artikel was niet meer leverbaar hierover werd ik netjes persoonlijk gebeld.

Fijne website

Fijne website om te zoeken. Mooie aanbiedingen.

Makkelijke website, supersnelle levering

Het is gemakkelijk om op de site te bestellen en de kleding wordt supersnel geleverd. Enige minpuntje: ik heb een gehandicapte dochter en zij draagt jumpsuits, maar deze zijn er bijna niet in de allergrootste maat. Bij een volwassen maat heb je toch minder vaak leuke printjes.

Goede service, behulpzaam

Fijn en vriendelijk personeel Goede service

Ik heb een hele goede ervaring! De site was wel wat traag maar wat wil je ook met zo'n actie! Top kleren, top service!

Leuke kleren en snel bezorgt

Leuke kleding en snel bezorgt. Top Service!

Duidelijke site!

Fijn dat je geslacht, merk en maat tegelijkertijd kan filteren! Toch kan winkelen in mijn vertrouwde winkel waar mijn moeder voor mij shopte maar dan niet perse helemaal naar geldrop hoef! Enige wat ik mis is jullie verkoop advies. Daarvoor kom ik af en toe graag even live voor shoppen!

Geweldig!!

Super snelle levering mega netjes geleverd!! Echt top!!!

oke

bestelling snel geleverd en nadat ik een paar dingen teruggestuurd had meteen netjes afgehandeld

Fijne site, snelle levering ondanks drukte en mooie producten.

Ondanks drukte super snel geleverd. Fijne site met goede filters. Kleding kon nog gewoon terug ondanks actie.

Topservice!

Nu voor een tweede keer besteld. Door een foutje op hun website werd ik netjes gebeld dat er iets niet bij zat en teruggestort zou worden en als coulance werd er nog een extra kortingscode gemaild. Was helemaal niet nodig geweest, maar super service!

Alles verliep naar verwachting.

Geweldige aanbieding

Viavia kreeg ik de tip van jullie aanbieding. Geweldig! Zoon van 17 heeft maat 26/34 en die broeken zijn nog te wijd. Enige broeken die goed zitten zijn maa t176/182 van Vingino. En dan wil meneer geen gaten, ribbels of verfspatten en geen skinny. Erg lastig te vinden. Maar jjullie hadden ze

Deze keer online gekocht. Leuke winkel met mooie kleding. Snelle levering. Helemaal tevreden!

Super klantvriendelij́k en altijd meedenkend in de beste oplossingen

Maatwerk en service staan duidelijk op 1. Daarnaast mooi aanbod kleding van grote diversiteit aan merken. Kids zitten hier zonder problemen een stuk voor in de auto.

Mooie kwaliteit kleding

Super snelle verzending, mooie kleding en nette afhandeling!

Goede kwaliteit, goede service

Jammer dat de website overbelast was maar veder goed geholpen, fijne service nadat er iets mis ging met de bestelling, goede kwaliteit.