impec

impec

Perfecte en snelle levering

Prima onderneming. Doen wat ze beloven

Geen idee

Ot&Sien zal vast goed zijn, maar een beoordelingsmail sturen terwijl ik al een week op mijn pakket wacht is niet netjes. Helemaal niet van deze tijd ook, een week wachten op een pakket? Jammer…

Beste Hilda, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik wil graag even met je meekijken. Ik moet wel even vermelden dat wij afgelopen weekend een paasactie hebben gehad. Door de enorme drukte kan het wat langer hebben geduurd voordat je bestelling was verwerkt en verzonden. Wij hebben dit ook gecommuniceerd via onze socials en nieuwsbrieven. Wil je even je bestelnummer mailen naar [email protected]? Dan kijk ik graag voor je wat de status van je bestelling is. Ik hoor graag van je. Liefs, Team Ot en Sien

Uitgebreide keuze online en super vriendelijke service !

Twee keer een bestelling gedaan vanuit België omwille van de uitgebreide keuze online. Bij de tweede bestelling was een foute maat geleverd (verkeerde label rond Tshirt gedaan, niet de fout van de winkel maar de fout van de leverancier), maar we hebben kosteloos kunnen terugsturen en de juiste maat werd gereserveerd voor ons en opgestuurd naar ons toen het tshirt terug beschikbaar was (want al uitverkocht op website). Dus heel tevreden over de service en op dat punt zeker een aanrader ! Klein minpuntje; de leveringskosten voor België (ook bij grote bestellingen)

Alweer besteld bij Ot en Sien en weer was alles top! Er zaten cadeautjes bij en deze zijn ingepakt, dank jullie wel!

Snelle levering Helaas was het jurkje te groot bij mijn dochter.

Snelle en nette service.

Leuke collectie

Snel binnen

Mooie kleding en goede service

Mooie kleding en acties. Fijne communicatie.

Behulpzaam en meedenkend personeel

Er wordt bij Ot & Sien altijd goed meegedacht. Wanneer je een vraag stelt doen ze echt hun best gedaan om precies datgene te vinden wat je zoekt. Verder heeft de winkel een grote en brede collectie.

Zo blij met ons pakje en met wat erin zat van snurk . Mooi mooi mooi en goed van kwaliteit

Leuke collectie en goede service

Leuke collectie voor zowel jongens als meisjes en een goede service.

Snelle levering, goede kwaliteit, heel vriendelijk personeel.

, fijne medewerkers die je snel en prettig helpen.

Als je iets vraagt zie je dat de medewerkers er duidelijk vanaf weten wat ze aan verkopen zijn.

Snelle levering en mooie producten

Heel tevreden. Het is een fijne winkel/webshop en de bestelde items waren heel snel in huis!

Mooie kleding en bezorging zoals aangegeven

Snel verzonden en mooie spulletjes

Snelle levering, dat is altijd fijn

Leuke kleding

Super leuke kleding en snelle verzending

Vlotte site om toffe kinderkleren te bestellen! Mama blij, kids content

Kwaliteit en goede service

Kleding van hoogwaardige kwaliteit en snelle goede service. Ik wil vaker bij Ot en Sien gaan bestellen.

Gewoon geweldig :):)

Snelle service met bestelling maar ook met vragen

Super snel in huis en mooie kleren!

Super snelle levering!

Goede service, snelle levering! Gewoon top