Snelle en goede service

Enorm uitgebreide webshop met mooie kleding. Ook evt problemen en vragen worden fijn beantwoord en opgelost. Verzendkosten ook nog bij meer dan 150 euro. Dat vind ik jammer maar is uitgelegd.

Snel verzonden, mooie kleertjes. Minpuntje dat je voor bestellingen over €200,- nog verzendkosten moet betalen

Beste M, Fijn dat je de moeite neemt om een beoordeling te sturen. Als je boven €99,00 nieuwe collectie besteld dan zijn de verzendkosten gratis. Als je alleen sale items besteld dan berekenen wij inderdaad verzendkosten. Wij zetten in op leuke acties met hoge kortingen en het is niet haalbaar deze gratis te verzenden. Ik hoop op je begrip hiervoor. Liefs, team Ot en Sien

Prachtige kwaliteit en snelle levering!

Dit was de eerste keer dat ik bij Ot en Sien bestelde, maar was heel aangenaam verrast! De bestelling was binnen de drie dagen in huis, terwijl ik mijn bestelling in een weekend had gedaan! Heel mooie kledij! Mij zie je hier zeker terug bestellen.

Fijne winkel waar je zorgeloos kan bestellen

Topservice

Fijne webwinkel met snelle levering, snelle reactie bij contact via instagram! En een super toffe collectie met een hele goede acties.

In 2 bestellingen een shirt met een gaatje.

In een feetje pyjama zat een gaatje. Zelf gemaakt omdat ik geen zin in terugsturen had. Nu weer een shirt met een gaatje erin.

Beste Annette, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat je twee keer een gaatje hebt gehad in de bestelde items. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we willen dit altijd graag netjes oplossen. Zou je even een mail willen sturen naar [email protected], dan kunnen wij kijken naar een gepaste oplossing en je hierin netjes tegemoet komen. Graag horen we van je. Liefs, team Ot en Sien.

Snelle, nette service!

Snelle verzending, goede aanbiedingen

Snelle verzending, mooie kleding

Goed geregeld

Goede communicatie en goed geregeld, snelle verzending

Mooie kleertjes, goede aanbieding, prima verzending

Snelle service! Goeie kwaliteit

Snelle service! Goeie kwaliteit

Het zoeken, bestellen en de aanbiedingen zijn fijn. Is een prettige site om producten op te zoeken. Echter is het een probleem om telefonisch contact op te nemen. Meerdere keren geprobeerd, maar het telefoonnummer zou niet in gebruik zijn. Heb producten terug gestuurd, hierover nog niets terug gehoord en geen geld terug gezien. Hopelijk komt dat nog.

Beste Heidi, Bedankt voor je beoordeling! We hebben inderdaad gisteren even een storing gehad met onze telefoon. Gelukkig was dit snel weer opgelost, maar wat vervelend dat het jou niet lukte om contact op te nemen. Mocht je nog vragen hebben dan mag je ons natuurlijk nog altijd even contacten. En wat jammer dat niet alles van je bestelling naar verwachting was. We gaan je retour na ontvangst zo snel mogelijk verwerken en het bedrag wordt netjes terug gestort op je rekening of aangepast in je Riverty factuur. Hopelijk zien we toch een keertje terug. Liefs, Team Ot en Sien Hopelijk zien we je

Hele fijne, duidelijke, webwinkel. Snelle service, alles netjes verpakt. Heel blij mee

Mooie kinderkleding en goede service. Met de actie ook nog eens leuk geprijsd, wat wil je nog meer. Ik ga zeker vaker bestellen!

Mooie kleding - goeie deal!

Mooie kleding, fijne prijs met de 8 halen 3 betalen! Weer ingekocht voor volgend jaar voor beide kindjes! Snelle verzending. Helemaal blij mee!

Zeer goed geslaagd voor onze kids

We zijn in de winkel erg fijn geholpen en de verkoopster wist goed met onze kids om te gaan.

Fijne website, mooie kleding!

Fijne website met volop keuze in merken, ik koop hier graag kleding voor mijn kinderen! Enige wat ik jammer vind is dat je altijd verzendkosten betaald, dat zou boven bv 100€ wel gratis mogen zijn.

Helemaal top

Super actie van 8 artikelen halen en 3 betalen

Fijne winkel

Erg leuke kleding, vriendelijk personeel

Veel voordeel, betrouwbaar, snelle levering, kwaliteit!

Super fijne website, materiaal en merken zoals de foto's beloven, mega oordeel gepakt (3 betalen 8 halen).

Top service! En leuke kleding voor mijn zoon, is nogal lastig om voor een jongen echte leuke stoere kleding te vinden. Maar bij Ot en Sien is de keuze reuze. En die actie 8 halen 3 betalen is helemaal fantastisch!

Shirtje was in de verkeerde maat geleverd. Zelfde dag een retourlabel gekregen. Binnen 5 werkdagen ander shirt in huis!

Snelle levering, goede kwaliteit van kleding, fijne winkel

Bestelling op verzoek heel mooi ingepakt!

Vriendelijk, service

Makkelijk bestellen en werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Ook in de winkel supervriendelijk en behulpzaam personeel.

Langstraat 43651

5664 GE Geldrop