Mooie kleertjes en nette verzending

Gebruik gemaakt van de korting 8 halen 3 betalen. Erg blij mee!

Goede prijzen, nieuwste trends!

Ot en Sien, geen gedoe, snel en goede kwaliteit. Altijd de nieuwste kleding en soms zelfs nog wat mode van het vorige jaar voor hele voordelige prijzen.

Mooie kleding snel gelevert

Mooie acties, snel gelevert en leuke merken.

Goed geslaagd

Snel en prettig wat leuke kinderkleding geshopt!

Vlot en correct

Vlotte afhandeling van mijn online bestelling. Vriendelijk personeel bij afhalen in de winkel. Artikelen zoals besteld.

Leuk aanbod, snelle levering!

Voor mijn zoontje 2 setjes besteld op die elders nog geen korting hadden maar hier wel, altijd fijn! Ik had aangegeven of ze mijn bestelling na het weekend wilde verzenden omdat we niet thuis zouden zijn; kreeg vrijdag wel een mail met m’n track&trace (dus al snel verwerkt) en zag op maandag dat het verwerkt was bij de bezorger, heel fijn! Dinsdag netjes bezorgd, kleding zat nog in de verpakking en m’n zoontje was helemaal blij!

Zeer tevreden klant

Kleding ontvangen. Ik had alleen maar 68 besteld en kreeg maat 74 binnen, dat was jammer . Verder tevreden

Beste Janneke, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat je de verkeerde maat hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we willen dit graag netjes voor je oplossen. Wil je even een mail sturen naar onze klantenservice ([email protected]) of even bellen naar 040-285 4300. Dan kunnen we kijken naar een gepaste oplossing. Ik hoor graag van je en onze excuses voor het ongemak. Liefs, Team Ot en Sien

Mooie kleren!

Hele mooie kleertjes en goede levering. Mooie actie 6 halen 3 betalen!

Goede service, hele leuke kleding!

Bestelling heel snel ontvangen. Helemaal blij met alle nieuwe kleding!

Altijd goed, veel keus, leuke acties

Al meerdere malen online besteld, makkelijke website! Wordt netjes en snel verzonden.

Heel Duidelijk

Super fijne winkel

Ik bestel altijd via de webshop omdat ik niet in de buurt woon . Altijd leuke acties en een mooi assortiment!

Sowieso hebben ze regelmatig geweldige acties. Maar naast dat hebben ze ook een opvallend goede service waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Ze denken met je mee en maken het voor de klant erg prettig. Ik kom erg graag bij de winkel waar een top team voor je klaar staat maar ook online shoppen is erg prettig.

Ruime keuze en goede actie op de kleding

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit kleding. Snelle levering! Zeer tevreden

Leuke kleertjes, goede korting en snelle levering

Zeer tevreden met de leuke kleding die ik met korting (6 halen = 3 betalen) heb gekocht.

Zoals de bestelling verwacht was ook geleverd.

Netjes en mooi

Snel en netjes geregeld. Mijn pakketje was perongeluk in de winkel blijven liggen. Na een berichtje de dag er na op de mat! Prachtige kwaliteit kleding.

Goed service

Ik had online besteld, 1 kledingstuk was te groot en kon het zonder problemen omruilen in de winkel, ze waren super klantvriendelijk

Goede service en snelle verzending

Erg leuk aanbod en leuke acties. Al regelmatig dingen besteld en altijd snel verzonden! Ook het contact is goed! Echt een aanrader!

Gewoon goed!

Snelle levering, kleding is mooi. Betrouwbaar.

Ze verzenden heel snel. En het verliep allemaal heel soepel.

Snelle verzending en altijd leuke kleding en kortingensacties

Wat een top service ook en zelfs tijdens de hectiek van de 6 halen 3 betalen actie. Er wordt goed met je meegedacht en je wordt goed geholpen. Er loopt voldoende personeel rond. Dikke aanrader wanneer je relaxed wilt shoppen met en voor je kinderen!

Bedrijfsgegevens

Langstraat 43651

5664 GE Geldrop

040-2854300

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.