Gewoon geweldig :):)

Snelle service met bestelling maar ook met vragen

Super snel in huis en mooie kleren!

Super snelle levering!

Goede service, snelle levering! Gewoon top

Mooi kleding! Snelle levering.

geweldig

vriendelijk personeel, snelle verwerking van je bestelling.

Topzaak!

Hele fijne winkel, met een uitgebreide collectie. (Als je hier niet kunt slagen, dan slaag je nergens) Het personeel is altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor de kinderen is het ook een feestje om hier te komen spelen (winkelen.)

Fijn bedrijf met mooie kleren

Mooie kleren met leuke korting kunnen kopen, blij mee!!

Altijd fijn, altijd goed!

Altijd fijn om bij Ot en Sien te winkelen. Zowel in de winkel als online. Goede snelle service en levering, fijn personeel en super leuke aanbiedingen.

Retour kosten erg hoog

Zoals aangeven zijn de retour kosten behoorlijk hoog.

Beste Carola, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben er bewust voor gekozen dat de verzend en retourkosten voor rekening van de klant zijn. (boven €99,00 nieuwe collectie zijn de verzendkosten gratis) Wij kunnen deze kosten niet zelf doorbelasten, dan zouden wij niet meer bestaan en helaas hebben we ook nog geen vervoerder gevonden die gratis pakketjes bezorgd. Het lijkt van de buitenkant misschien allemaal heel logisch maar er komen aan de achterkant ontzettend veel kosten kijken bij een webshopbestelling. Het is niet voor niets dat de 'grote webshops' terug komen op het gratis verzenden en retourneren. Het is gewoonweg niet haalbaar en wij kiezen dan liever voor korting voor vaste klanten en leuke acties! Liefs, Team Ot en Sien

Iedere keer weer top!

Mooie kleding, fijne acties, ik ben fan!

Heel mooie producten, zorgvuldig ingepakt en geleverd

Goeie service!

Ik vind het een hele nette en goed bedrijf, Ik had een verkeerde maat besteld en dit werd heel snel en makkelijk opgelost, De levering was snel en de producten uitstekend!

Zeer snelle online service

Kan niet anders zeggen…. Goede en juiste merken, super snel verzonden

Mooie producten en snel geleverd.

Goeie service, snelle bezorging

Heel tevreden

Superfijn

Alles verliep naar wens

Heel erg goed

Snelle verzending en duidelijke e-mails!

Per ongeluk een gratis shopper vergeten, werd gelijk opgestuurd en lag de volgende dag netjes in de brievenbus!

op tijd verzonden. Zag er goed uit.

op tijd verzonden. Zag er goed uit.

Snelle en betrouwbare service

Fijne voorraad en snelle levering!

Snelle levering. Omdat ik m’n postcode Vergeten was om te vullen nam hij klantenservice contact op, volgende dag alsnog geleverd! Top service. Ga hier zeker vaker bestellen

Snelle levering.

Snelle levering!

Snelle hulp

Ik zocht iets op de website dat ik niet kon vinden en had een mailtje naar klantenservice gestuurd. Binnen een paar uurtjes antwoord. Uiteindelijke bestelling was binnen 1 werkdag in huis.