Goed aanbod, snelle service en een overzichtelijke site!

Website is overzichtelijk, zodat het lekker shopt! Daarnaast is het aanbod ook groot, veel keus! De artikelen zijn snel verzonden en netjes verpakt!

Fijne webshop en mocht er iets op zijn of een vraag hebben, dan krijg je heel fijn contact terug! Als er een “fout” bij hun ligt lossen ze dit ook super fijn op. Echt een aanrader!

Perfect geregeld

Deze organisatie heeft de zaakjes goed op orde, echte aanrader

Fijne webshop

Fijne webshop. Ruiling netjes en snel geregeld. Wel jammer dat je zelf retour kosten moet betalen.

Duidelijke site en snelle service

Kleding besteld en daarna in de winkel opgehaald.

Leuke kleding, goedkoop en snel verzonden

Positief!!

Leuke acties en klantvriendelijk

Al jaren kom ik bij Ot en Sien. Leuke medewerkers. Zeer klantvriendelijk maar denken ook met je mee. Helpen ook mee wanneer de kids even geen zin hebben om te passen ;-)

Mooie kleding, goed geprijsd en snel

In de sale met hoge korting een mooie jas en trui gekocht, erg tevreden over de snelle levering en de product kwaliteit.

Leuk jasje

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering, retour is voor eigen kosten, dat vind ik jammer

Leuke kleding

De broeken en tshirt passen precies goede kwaliteit. Snelle levering.

Leuke merken en snelle levering.

Netjes en snel geleverd

Uitstekend!

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Vriendelijk personeel en een goede service

Ik had een bestelling gedaan van zeven Spijkerbroeken, helaas waren de broeken te small en kreeg mijn zoon ze niet dicht ookal droeg hij van dit merk altijd zijn broeken. Na een telefoontje met de service desk werdt ik doorverbonden naar de winkel daar werdt ik zeer vriendelijk geholpen en heb ik nieuwe spijkerbroeken kunnen kopen die helemaal goed zitten. Heel erg bedankt voor jullie hulp en vriendelijkheid. Als ik een keer in de buurt ben kom ik gezellig bij jullie winkelen.

Goede snelle levering

Tot nu toe altijd alles netjes ontvangen. Pakketjes worden netjes ingepakt

Snel, kwaliteit en super mooi

Bestellingen worden snel geleverd. Mooie acties. Super mooie merken. Altijd tevreden.

2 pyjama”s besteld, binnen 24 uur geleverd.

Fijne winkel met goede service!

Fijne winkel met goede service. Ook als je een keer vergissing maakt met een bestelling is er altijd wel een oplossing.

Mooie kleding

Mooie merken, snel geleverd

Word altijd fijn geholpen en gaan tevreden met onze aankoop naar huis

Altijd goed geholpen en mooie kleren!

Prima winkel

Mooie nette winkel ook online bestellen gaat prima. Heel tevreden over deze winkel.

Super leuke winkel

Pakket snel en prima ontvangen blij mee !

Langstraat 43651

5664 GE Geldrop