Snelle hulp

Ik zocht iets op de website dat ik niet kon vinden en had een mailtje naar klantenservice gestuurd. Binnen een paar uurtjes antwoord. Uiteindelijke bestelling was binnen 1 werkdag in huis.

Snelle verzending!

Fijne snelle verzending van mooie kleertjes gescoord voor nog mooiere prijzen in de uitverkoop!

Opzich goed, maar 2x pech

Opzich goed, goede en persoonlijke service. Ik had 2x de pech iets besteld te hebben wat toch niet meer voorradig was. Hierover werd ik gebeld en gemaild. Ik mocht voor het ongemak iets anders erbij bestellen met 15% korting en mijn geld werd direct teruggestort! Dit werd dan weer gratis verzonden.

Oké

Bezorging oké, maar retourkosten voor eigen rekening vind ik niet prettig. Dan kom ik toch weer bij andere webshops uit.

Beste Irene, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben er bewust voor gekozen dat de verzend en retourkosten voor rekening van de klant zijn. (boven €99,00 nieuwe collectie zijn de verzendkosten gratis) Wij kunnen deze kosten niet zelf doorbelasten, dan zouden wij niet meer bestaan en helaas hebben we ook nog geen vervoerder gevonden die gratis pakketjes bezorgd. Het lijkt van de buitenkant misschien allemaal heel logisch maar er komen aan de achterkant ontzettend veel kosten kijken bij een webshopbestelling. Het is niet voor niets dat de 'grote webshops' terug komen op het gratis verzenden en retourneren. Het is gewoonweg niet haalbaar en wij kiezen dan liever voor goede acties en leuke kortingen! Liefs, Team Ot en Sien

Mooie producten Netjes verpakt Snelle levering

Super blij met me bestelling

Ruim assortiment, snelle verzending.

Ruime sortering, goed verpakt en snelle levering!

Vlot en kleding netjes geleverd.

Goede service , en snelle levering!

Geweldige winkel , leuke merken kleren en goede service

Komt na wat er gezegd wordt

Duidelijk op de site. Levering was ook zoals gezegd was.

Word altijd superblij met kleding van Ot en Sien!

Snelle en nette service en zeer goede kwaliteit. Net nog aanbevolen aan een vriendin.

Snelle verzending en vriendelijk. Als er iets toch uitverkocht is wordt je daar netjes van op de hoogte gesteld en gecompenseerd. Super tevreden

Altijd goede service

Er ging iets mis met de bestelling. Er was een artikel helaas niet meer op voorraad. Het is via de mail en telefonisch super netjes afgehandeld!

Top Top en nog eens Top

Fijne webshop

Fijne webshop , bestel er regelmatig. De leuke korting als je klant ben is ook prettig, plus je kan altijd een influencer kortingcode gebruiken

Snele service en goede prijskwaliteit verhouding

SUPER

Fijne website en snelle service en levering. Heel blij mee deze ontdekt te hebben,

Super snelle levering en goede kwaliteit kleren. Wij zijn blij!

Mooie kinderkleding

Wat een leuke website met mooie kinderkleding. En wat een super actie 8 halen 3 betalen! Ook een snelle levering. Retourproces zou nog iets beter kunnen bijvoorbeeld dmv een digitale retourlabel.

Veel keuze, snel verzonden, fijne website. Zéér tevreden

Zeer mooie kleding, goede kwaliteit en passende maten

prima ervaring

Met ot en Sien heb ik altijd een prettige ervaring, zowel met bestellen als retour sturen. bij retourzendingen werken snel en wordt je retour al snel verwerkt. alleen jammer dat sommige artikelen al snel uitverkocht zijn in een bepaalde maat. waarschijnlijk kopen ze niet veel in in een specifieke maat. maar over het algemeen heb ik de maat die ik nodig heb altijd wel kunnen krijgen.

Langstraat 43651

5664 GE Geldrop