OK

Goede prijs en snelle levering.

Printer was snel geleverd en helemaal compleet. Montage is door de handleiding (en YouTube!) geen probleem.

Snelle levering, goed verpakt, helemaal in orde. Aanbevolen!

Snelle levering, goed verpakt, helemaal in orde. Aanbevolen!

zeer snelle leverng

zeer snelle leverng

Zeer snelle levering, zelfs in België.

Interessante onderdelen op stock.

Prima aankoop

Aankoop was netjes afgeleverd, geen beschadigingen en/of ontbrekende onderdelen. De video instructie waren goed te volgen. Leuke printer om mee te beginnen en te leren. Prijs/ kwaliteit is top.

Super snel binnen En top produkten!

Supersnel bezorgt, netjes verpakt precies zoals verwacht

Gewoon goed

Lekker makkelijk!

Producten kwamen goed aan en waren goed verpakt.

Zeer goede producten en zeer snel bezorgd. ook snelle en goede communicatie

Als je een straaljager nodig hebt .....

Wat een snelheid. Perfect ingepakt en bij mij afgeleverd. Kan niet beter!

zeer goed en zeer snel

mijn bestelling hield een aantal filamentsamples in (3Dprint). Alles was zeer degelijk verpakt, snel geleverd (volgende werkdag) en het belangrijkste: van uitstekende kwaliteit. Ook dank voor het leuke bijgevoegde geschenkje!

Perfect en heel snel geleverd

S'avonds besteld en de volgende dag al in huis perfect dus

Na bestelling snel verzonden en bezorgd.

Goede snelle service en goede kwaliteit

Snel en hoge kwaliteit.

Snelle levering en het product was hoge kwaliteit. Ik was eerst sceptisch over de prijs maar het was het zeker waard.

Goed en snel

De informatie is duidelijk op de site en zelfs vlak voor 12uur s'avonds bestellen is de volgende dag binnen. Ik raad iedereen deze site aan.

Snelle bezorging en top kwaliteit.

Snelle bezorging en top kwaliteit. De bestelprocedure is duidelijk en snel.

Prima.

Geleverd zoals verwacht

goede informatie, snel geleverd

zie samenvatting

Probleemloos en snel

Alles is goed verlopen. Savonds laat besteld. Volgende dag in huis. Alles was goed verpakt. Levering door PostNL wat niet mijn favoriete leverancier is. Pakketjes was in de tuin gesmeten en bezorger heeft zelf afgetekend. Wat opzich geen probleem is voor mij als het pakketjes uit het zicht zou gelegen hebben en het niet zou geregend hebben. Een afhaalpunt kunnen selecteren bij een bestelling zoals bij Bpost zou handig zijn zodat de bezorger niet nodeloos naar het huis moet rijden 2 keer.

Keurig op tijd geleverd

Creality 3D Ender 3 besteld, voor de prijs een perfect apparaat

Prijzig

Erg prijzig voor de rol

Doen waar ze voor staan

Mijn bestelling geplaatst de andere dag geleverd .Top!!!

Makkelijk

Op de website goed kunnen lezen wat alles betekend, en daardoor mijn keuze gemaakt. Besteld en de volgende dag netjes ingepakt alles geleverd gekregen. Goede prijs.

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!