De klant staat hier nog centraal

Service is wat je mag verwachten bij elke winkel, maar soms worden je verwachtingen overtroffen. Bestelling geplaatst met verschillende artikelen. 1 artikel niet direct leverbaar. Kan gebeuren. 123-3d stuurt wel alvast de artikelen op die wel op voorraad waren. Dat is al super, dan kun je daar alvast mee aan de slag. Track en trace code gekregen, maar pakketje blijft meerdere dagen op de status staan dat het nog niet is ontvangen door postNL. Hierop de klantenservice van 123-3d gebeld. Eerlijk gezegd had ik de verwachting te horen te krijgen dat ik maar met PostNL moest gaan bellen, kastje naar de muur en lang wachten. Niets van dat alles. 123-3d neemt zelf het initiatief om met PostNL te gaan bellen wat er aan de hand is. Er wordt een onderzoek gestart, maar ondertussen stuurt 123-3d een compleet nieuw pakket uit richting de klant zodat deze niet hoeft te wachten. Dat is nu service waarin de klant centraal staat.

Goede afhandeling bestelling.

Binnen een dag bestelling in huis , helaas was de helft van de bestelling niet geleverd. Direct mail gestuurd dat er iets ontbrak , het probleem is snel opgelost met een nabestelling en een sorry briefje en een lekkere versnapering ........ complimenten......

Slechte klantenservice

Vaak oké ervaringen gehad met 123-3d, maar als er een probleem is is hun klantenservice waardeloos. Beloven op de site (in het groot dan nog): voor 23u59 besteld, morgen in huis. Ik bestel om kwart voor ongeveer. Noodsituatie, was blij dat ik nog net op tijd kon bestellen. Pakket niet verzonden. Ik neem contact op met de klantenservice waar ze met een flauwe tegemoetkoming komen en zeggen dat ik in het vervolg beter niet "met de hakken over de sloot" bestel. Waarom dit dan promoten op de website?

fantastisch

- snelle levering - leuke extraatjes (pen en blok kaarten)

Snelle levering, goed ingepakt, goede filament

Snelle levering, goed ingepakt, goede filament

Een super afhandeling van mijn bestelling, ik blijf klant. Dank u

Netjes op tijd geleverd zoals beloofd, degelijke verpakking

Bestelling op tijd en helemaal in orde!

Een 3D printer van Creality en wat PLA filaments gekocht. Die waren netjes op tijd aangeleverd. Zeer tevreden over de kwaliteit van de filament. Printer werkt ook heel goed. Zeker een aanrader!

Prima printer voor de prijs

Printer print prima, duurt even voordat die goed ingesteld staat en het bed is bij mij helaas niet helemaal vlak. Zitten bubbels onder het plaatje die erop zit.

Prima materiaal, goede verpakking om de slimste PLA heen, het enige kleine minpunt is dat spindle is verpakt in krimpfolie ipv een hersluitbare zak.

volledig naar wens!

Creality Ender Pro besteld. Scherpe prijs, snel geleverd. Geen idee hoe afterservice is, printer is gewoon goed

Mits goed gebouwd en afgesteld: helemasl de blits voor weinig geld

Pro tip: "Tomb of 3D printed horrors" Is een verzameling filmpjes die modelbouwers helpen je Ender 3 te bouwen en af te stellen en je software (Cura) in te stellen om zeer kleine fijne print te doen. 28mm lukt prima, maar ook H0 komt er fraai uit. Emplacement vol mensjes: no problemmo! Mijn tips als RepRap veteraan (Kossel): flexibel magnetisch bed en de auto-level kit zijn hun geld in tijd en geklooi meer dan waard. Voor wie de nieuwe firmware wil flashen over USB: kan niet. Enkel over IRC! (IRC kit en auto-level module kunnen als één kit samen aangeschaf). De IRC software op de Creality site staat op Chinees ingesteld maar probeert de Engelse gegevens te lezen. Gewoon het programma zelf downloaden en ernaast installeren: deze pakt de Engelse chipset profielen probleemloos. Plaatjes in handleiding volgen welke vinken aan/uit moeten en... flash!

Goede en snelle levering

Je krijgt alleen iets voor je verjaardag staat er dat heb ik helaas niet gehad. Verder helemaal top

erg snelle service

Erg snelle service alleen de spoel van huismerk 123 3d loopt wel eens vast tijdens het printen dat is wel een klein nadeel.

Geweldig!!!

Al veel dingen besteld bij de 123 groep en altijd geheel naar wens. Hier is afspraak afspraak, kan dus zeggen geweldige servies! Mensen van 123 ga vooral zo door!

Perfect!

Alles op tijd en kwaliteitsproducten.

Perfecte levering

volledig tevreden

Goede en snelle levering

Onderdelen voor de 3D printer besteld deze zijn en goed en snel geleverd.

snelle en goede service

goede en snelle service. Onderdelen die fout of kapot zijn worden direct vervangen zonder probleem of extra kosten.

OK

Goede prijs en snelle levering.

Printer was snel geleverd en helemaal compleet. Montage is door de handleiding (en YouTube!) geen probleem.

Snelle levering, goed verpakt, helemaal in orde. Aanbevolen!

Snelle levering, goed verpakt, helemaal in orde. Aanbevolen!

zeer snelle leverng

zeer snelle leverng

Zeer snelle levering, zelfs in België.

Interessante onderdelen op stock.

Prima aankoop

Aankoop was netjes afgeleverd, geen beschadigingen en/of ontbrekende onderdelen. De video instructie waren goed te volgen. Leuke printer om mee te beginnen en te leren. Prijs/ kwaliteit is top.

Super snel binnen En top produkten!

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!