eerlijke prijzen en goede service

de prijs kwaliteit verhouding klopt helemaal het filament kan ik persoonlijk erg goed mee printen en je hebt je filament binnen 2 dagen thuis en als het langer duurt melden ze dat bij het afrekenen en nog in de mail . dus ik vind dat 123-3D.nl een erg goeie website is .

Hoi Sander, bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en de producten. Dat is leuk om te horen! Groetjes, het team van 123-3D.

Leuke pen

Pen werkt prima. Fijn dat je veel kleurtjes filament erbij kreeg!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Brigitte! We wensen je veel plezier met je aankoop. Groetjes, het team van 123-3D

Snelle levering ook tijdens corona. Super!

Ik had mijn bestelling één dag na bestelling al in huis. Kwaliteit van het filament welke ik had besteld was iets minder in vergelijking met soortgelijke filament in de zelfde prijsklasse, maar dat mag de pret niet drukken ;) Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Ton! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123-3D

Plus minus

Op en bobine 3d fil hebt ik drie quart moet ik in den bac Slecht kwalitet

Goed dat je dit kenbaar maakt! Het is niet de bedoeling dat je drie kwart rol filament kwijt bent en willen dit graag voor je oplossen. We willen je vragen om een e-mail te sturen met daarin een foto van het probleem. Deze e-mail mag naar klantenservice@123-3D.nl. We zien je e-mail graag tegemoet! Groetjes, het team van 123-3D

snel en goedt koop

volgende dag geleverd voor de prijs van aliexpress + 20 euro

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123-3D

deze mail is zo laat, ik weet niet eens meer wat ik besteld had

deze mail is zo laat, ik weet niet eens meer wat ik besteld had

Bedankt voor je feedback, Arjen. We hopen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123-3D

Diverse Kleuren Filament.

Diverse kleuren filament besteld! Snel geleverd ook. Waardoor we weer door kunnen gaan met het creëren van onze miniatuur Erasmusbrug en de kijk op het Luxor Theater, Rdam. Waar ook de Kuip in de verte zichtbaar is. 123 3d Is okay

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Willem! Fijn om te lezen dat je weer door kunt met het creëren van de miniaturen. Groetjes, het team van 123-3D

Op tijd, precies zoals beloofd

Mijn bestelling werd op tijd geleverd en deze was perfect verpakt

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Rob! Groetjes, het team van 123-3D

geweldig

als je contact zoek denken ze echt goed voor je mee met raad en daad

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Ton! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123-3D

Is er beter dan uitstekend?

Eenvoudig bestellen op een gebruikersvriendelijke website, goede producten tegen een alleszins redelijke prijs en snelle en correcte levering! Wat wil men nog meer?

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Wil! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, het team van 123-3D

super

snelle levering, goede service! kan niet beter!

Bedankt voor het aanpassen van je review, Tom! Fijn dat we het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123-3D

Had een 3D printer gekocht en niet de goedkoopste. Na 2 dagen deed het printerbed het niet goed meer. Contact opgenomen met 123-3D en na wat heen en weer gemail tot de conclusie gekomen, dat de printer terug moest. Kon het ding gratis terug sturen. Nou is dat nogal een operatie om zo'n groot ding weer uit elkaar te halen in te pakken (zie het maar weer terug in de doos te krijgen) en op te sturen. Besloten om de printer zelf terug te brengen. De reparatie/onderzoek zou 5 dagen duren. Aangedrongen op een snelle afhandeling. Dezelfde dag nog was de printer klaar en is terug gestuurd. Kan niet anders zeggen dan een TOP afhandeling. Mis alleen het bloemetje voor het ongemak :-)

Beste Martien, bedankt voor je positieve review en wat fijn dat je de moeite neemt om zo'n uitgebreide review te schrijven. Dat waarderen wij zeer! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Daar doen wij ons best voor. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D

Extreem goede service!

Uitzonderlijk goede klantenservice en garantie.

Beste Jesse, wat fijn dat je zo tevreden bent over ons. Daar doen wij het voor! Groetjes, het team van 123-3D

Wat een top winkel, en wat een top service

Gewoon uitstekend, top producten en services.

Beste Raymondo, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze producten en services! Hier doen wij het voor. Groetjes, het team van 123-3D

Levering

Al diverse spullen voor mijn 3D printer besteld. Steeds weer acuraat en snel geleverd. Ben zeer tevreden.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Robert! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, het team van 123-3D

Vertraagde levering, maar zeer net opgelost!

Ik had een 3D printer met filament besteld. Het filament was de volgende dag binnen, maar de printer had vertraging. Aangezien dit niet gecommuniceerd was, heb ik contact opgenomen en de klantenservice heeft dit zeer netjes opgepakt! De printer kwam alsnog snel binnen en een gratis rol filament als goedmaker. Al met al een super ervaring en zeker een aanrader!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Bjorn. Fijn om te lezen dat wij de situatie naar tevredenheid hebben kunnen oplossen! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123-3D

Prima webshop

Snelle levering met Postnl, zeer geschikt voor onderdelen voor 3d printers, cnc enz. Als er iets misgaat met de levering naar België via Bpost dan sturen ze gewoon een nieuwe zending via Postnl, volgende dag in huis ook op zaterdag. ik ben zeer tevreden over 123-3d.nl. Als ik nog wat nodig heb, dan weet ik waar ik moet zijn.

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123-3D

onbetrouwbaar geeft onjuiste informatie

3d printer besteld, is (nu zelfs nog) op voorraad met betaling achteraf. Kreeg vervolgens een email met de factuur met betaling vooruit en de mededeling product niet op voorraad. Terug gemaild en om verklaring gevraagd, geen reactie.

Beste webshop award? En terrecht!

Alles aan deze webshop bevalt me 100% prima. De leveringtijden, verpakkingen, prijs, de belachelijk goede service over de mail en telefoon. Ze nemen echt de tijd. Ze hebben diepe Kennis van hun producten. Breed assortiment. Wat moet ik zeggen? Ik bestel hier heel graag spullen.

Bedankt voor de moeite die je hebt genomen om deze review te plaatsen! Wij vinden het heel erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze werkwijze. Graag tot de volgende keer! Groetjes, 123-3D

Slechte en trage 'service'

Graag wilde ik een 3D printer aanschaffen maar hierover had ik een aantal concrete vragen. Ten eerste duurde het bijna een week voordat ik überhaupt reactie kreeg. En dan de reactie die ik kreeg is waardeloos en ging niet duidelijk in op mijn vragen.

Top Winkel voor 3d print filament.

Afgelopen weken meermaals petg besteld om corona faceshields te maken voor de zorgsector. Super kwaliteit en zeer snelle verzending 👍🏻

Bedankt voor de mooie beoordeling! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123-3D

Dubbel gevoel

Opsturen van items zeer goed en snel.Antwoorden op mails is zo te zien veel trager aangezien ik al 2 dagen wacht op een antwoord. Moederbord en voeding zijn al na 2 dagen kapot door de slechte kwaliteit (chinees). Door opzoekwerk over de voeding van de anet a8 plus leid ik af dat deze voedingen stroompieken bezorgt aan het systeem waardoor deze het zeer snel begeven, incl moederbord. Aangeraden om direct een andere voeding te monteren wanneer u deze 3d printer zou aankopen.

Hoi Dimitri, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed dat je via deze weg kenbaar maakt dat je al een paar dagen wacht op reactie op je e-mail. Het is momenteel erg druk bij ons, onze excuses dat het wat langer duurt dan dat je van ons gewend bent. We zullen zo snel mogelijk reageren! Groetjes, 123-3D

Perfecte shop. Mijn go-to voor al mijn onderdelen

Super klantenservice, weet waar je 't het over hebt en denken gericht mee. Zeer uitgebreid assortiment

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, 123-3D

Snelle klantenservice

Toen ik mijn Ender 3 3D printer binnenkreeg, zat er geen schroefdraad op een van de buizen. Ik heb toen een mailtje gestuurd en een dag later was er een nieuwe verstuurd. De dag erna kreeg ik het nieuwe onderdeel binnen en kon ik verder met het bouwen van mijn 3d printer!

Bedankt voor de mooie beoordeling! Dit stellen wij zeer op prijs! Bij een volgende bestelling zien we je graag weer terug. Groetjes, het team van 123-3D

pla filament jupiterserie is echt prut.

het is zo goerd als onmogelijk om hier iets mee te printen. als het je nozzle niet verstopt blijft het niet plakken op het printbed, , zelfs bij temperaturen tot 230 graden geen adhesie. de prints vallen gewoon uit elkaar tot draden. daarnaast enorme vervorming bij de normaal opgegeven temperatuur, echt zoiets slechts nog nooit meegemaakt.

Goedemorgen Peter, goed dat je dit kenbaar maakt. Ik heb mijn collega's gevraagd of je straks gebeld kan worden hierover om het één en ander op te lossen. Groetjes, 123-3D

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!