Vertraagde levering, maar zeer net opgelost!

Ik had een 3D printer met filament besteld. Het filament was de volgende dag binnen, maar de printer had vertraging. Aangezien dit niet gecommuniceerd was, heb ik contact opgenomen en de klantenservice heeft dit zeer netjes opgepakt! De printer kwam alsnog snel binnen en een gratis rol filament als goedmaker. Al met al een super ervaring en zeker een aanrader!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Bjorn. Fijn om te lezen dat wij de situatie naar tevredenheid hebben kunnen oplossen! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123-3D

Prima webshop

Snelle levering met Postnl, zeer geschikt voor onderdelen voor 3d printers, cnc enz. Als er iets misgaat met de levering naar België via Bpost dan sturen ze gewoon een nieuwe zending via Postnl, volgende dag in huis ook op zaterdag. ik ben zeer tevreden over 123-3d.nl. Als ik nog wat nodig heb, dan weet ik waar ik moet zijn.

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123-3D

onbetrouwbaar geeft onjuiste informatie

3d printer besteld, is (nu zelfs nog) op voorraad met betaling achteraf. Kreeg vervolgens een email met de factuur met betaling vooruit en de mededeling product niet op voorraad. Terug gemaild en om verklaring gevraagd, geen reactie.

Beste webshop award? En terrecht!

Alles aan deze webshop bevalt me 100% prima. De leveringtijden, verpakkingen, prijs, de belachelijk goede service over de mail en telefoon. Ze nemen echt de tijd. Ze hebben diepe Kennis van hun producten. Breed assortiment. Wat moet ik zeggen? Ik bestel hier heel graag spullen.

Bedankt voor de moeite die je hebt genomen om deze review te plaatsen! Wij vinden het heel erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze werkwijze. Graag tot de volgende keer! Groetjes, 123-3D

Slechte en trage 'service'

Graag wilde ik een 3D printer aanschaffen maar hierover had ik een aantal concrete vragen. Ten eerste duurde het bijna een week voordat ik überhaupt reactie kreeg. En dan de reactie die ik kreeg is waardeloos en ging niet duidelijk in op mijn vragen.

Top Winkel voor 3d print filament.

Afgelopen weken meermaals petg besteld om corona faceshields te maken voor de zorgsector. Super kwaliteit en zeer snelle verzending 👍🏻

Bedankt voor de mooie beoordeling! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123-3D

Dubbel gevoel

Opsturen van items zeer goed en snel.Antwoorden op mails is zo te zien veel trager aangezien ik al 2 dagen wacht op een antwoord. Moederbord en voeding zijn al na 2 dagen kapot door de slechte kwaliteit (chinees). Door opzoekwerk over de voeding van de anet a8 plus leid ik af dat deze voedingen stroompieken bezorgt aan het systeem waardoor deze het zeer snel begeven, incl moederbord. Aangeraden om direct een andere voeding te monteren wanneer u deze 3d printer zou aankopen.

Hoi Dimitri, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed dat je via deze weg kenbaar maakt dat je al een paar dagen wacht op reactie op je e-mail. Het is momenteel erg druk bij ons, onze excuses dat het wat langer duurt dan dat je van ons gewend bent. We zullen zo snel mogelijk reageren! Groetjes, 123-3D

Perfecte shop. Mijn go-to voor al mijn onderdelen

Super klantenservice, weet waar je 't het over hebt en denken gericht mee. Zeer uitgebreid assortiment

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, 123-3D

Snelle klantenservice

Toen ik mijn Ender 3 3D printer binnenkreeg, zat er geen schroefdraad op een van de buizen. Ik heb toen een mailtje gestuurd en een dag later was er een nieuwe verstuurd. De dag erna kreeg ik het nieuwe onderdeel binnen en kon ik verder met het bouwen van mijn 3d printer!

Bedankt voor de mooie beoordeling! Dit stellen wij zeer op prijs! Bij een volgende bestelling zien we je graag weer terug. Groetjes, het team van 123-3D

pla filament jupiterserie is echt prut.

het is zo goerd als onmogelijk om hier iets mee te printen. als het je nozzle niet verstopt blijft het niet plakken op het printbed, , zelfs bij temperaturen tot 230 graden geen adhesie. de prints vallen gewoon uit elkaar tot draden. daarnaast enorme vervorming bij de normaal opgegeven temperatuur, echt zoiets slechts nog nooit meegemaakt.

Goedemorgen Peter, goed dat je dit kenbaar maakt. Ik heb mijn collega's gevraagd of je straks gebeld kan worden hierover om het één en ander op te lossen. Groetjes, 123-3D

update de stock weergave op jullie site.

Over de periode van 1 week heb ik 5 bestellingen geplaatst. Alle vermelde producten in deze bestelling stonden op voorraad of in beperkte voorraad. Toch is bij ALLE bestellingen 1 product geweest dat toch niet op stock bleek te zijn. Na 3 weken zijn 3 van de items die nageleverd zouden worden geleverd. doch zijn 2 hiervan nog steeds niet geleverd. Ook staan beide producten die nog niet geleverd zijn nog steeds op voorraad of beperkte voorraad. Bij 1 is de leverperiode al 2 keer veranderd pas na ik hier uitdrukkelijk via e-mail naar gevraagd heb, beide geschatte periodes zijn ondertussen overschreden. Ook heb ik bij een van de producten nooit een officiële melding/e-mail gekregen dat deze nageleverd zouden, dit is wel gebeurt bij alle andere producten. De aankoop bij 123-3d.nl was gedaan wegens eerdere zeer goede ervaringen met de verwachting dat ik de onderdelen de volgende dag zou binnenkrijgen. Dit was specifiek om een onverwachte periode waar ik niet tewerkgesteld kon worden op te vullen. Nu is deze periode afgelopen en zit ik maar te wachten op onderdelen die ik pas kan installeren als ik terug tijd vind. aanbevolen? Op het moment niet, de stock indicators zijn inaccuraat en niet te betrouwen op het moment van dit schrijven.

Goedendag Stijn, Goed dat je via deze weg je onvrede kenbaar maakt over de levertijd van je bestellingen. Helaas hebben wij ook te kampen met artikelen die momenteel niet leverbaar zijn door wat er in de wereld gaande is. Zodra wij de artikelen op voorraad hebben zullen wij deze uiteraard direct naar je versturen. Mochten wij in de tussentijd meer informatie hebben over de levertijd informeren wij je ook direct. Onze excuses voor het ongemak. Als je nog vragen hebt, mag je contact met ons opnemen per e-mail. Groetjes, 123-3D

De klant staat hier nog centraal

Service is wat je mag verwachten bij elke winkel, maar soms worden je verwachtingen overtroffen. Bestelling geplaatst met verschillende artikelen. 1 artikel niet direct leverbaar. Kan gebeuren. 123-3d stuurt wel alvast de artikelen op die wel op voorraad waren. Dat is al super, dan kun je daar alvast mee aan de slag. Track en trace code gekregen, maar pakketje blijft meerdere dagen op de status staan dat het nog niet is ontvangen door postNL. Hierop de klantenservice van 123-3d gebeld. Eerlijk gezegd had ik de verwachting te horen te krijgen dat ik maar met PostNL moest gaan bellen, kastje naar de muur en lang wachten. Niets van dat alles. 123-3d neemt zelf het initiatief om met PostNL te gaan bellen wat er aan de hand is. Er wordt een onderzoek gestart, maar ondertussen stuurt 123-3d een compleet nieuw pakket uit richting de klant zodat deze niet hoeft te wachten. Dat is nu service waarin de klant centraal staat.

Goede afhandeling bestelling.

Binnen een dag bestelling in huis , helaas was de helft van de bestelling niet geleverd. Direct mail gestuurd dat er iets ontbrak , het probleem is snel opgelost met een nabestelling en een sorry briefje en een lekkere versnapering ........ complimenten......

Slechte klantenservice

Vaak oké ervaringen gehad met 123-3d, maar als er een probleem is is hun klantenservice waardeloos. Beloven op de site (in het groot dan nog): voor 23u59 besteld, morgen in huis. Ik bestel om kwart voor ongeveer. Noodsituatie, was blij dat ik nog net op tijd kon bestellen. Pakket niet verzonden. Ik neem contact op met de klantenservice waar ze met een flauwe tegemoetkoming komen en zeggen dat ik in het vervolg beter niet "met de hakken over de sloot" bestel. Waarom dit dan promoten op de website?

fantastisch

- snelle levering - leuke extraatjes (pen en blok kaarten)

Snelle levering, goed ingepakt, goede filament

Snelle levering, goed ingepakt, goede filament

Een super afhandeling van mijn bestelling, ik blijf klant. Dank u

Netjes op tijd geleverd zoals beloofd, degelijke verpakking

Bestelling op tijd en helemaal in orde!

Een 3D printer van Creality en wat PLA filaments gekocht. Die waren netjes op tijd aangeleverd. Zeer tevreden over de kwaliteit van de filament. Printer werkt ook heel goed. Zeker een aanrader!

Prima printer voor de prijs

Printer print prima, duurt even voordat die goed ingesteld staat en het bed is bij mij helaas niet helemaal vlak. Zitten bubbels onder het plaatje die erop zit.

Prima materiaal, goede verpakking om de slimste PLA heen, het enige kleine minpunt is dat spindle is verpakt in krimpfolie ipv een hersluitbare zak.

volledig naar wens!

Creality Ender Pro besteld. Scherpe prijs, snel geleverd. Geen idee hoe afterservice is, printer is gewoon goed

Mits goed gebouwd en afgesteld: helemasl de blits voor weinig geld

Pro tip: "Tomb of 3D printed horrors" Is een verzameling filmpjes die modelbouwers helpen je Ender 3 te bouwen en af te stellen en je software (Cura) in te stellen om zeer kleine fijne print te doen. 28mm lukt prima, maar ook H0 komt er fraai uit. Emplacement vol mensjes: no problemmo! Mijn tips als RepRap veteraan (Kossel): flexibel magnetisch bed en de auto-level kit zijn hun geld in tijd en geklooi meer dan waard. Voor wie de nieuwe firmware wil flashen over USB: kan niet. Enkel over IRC! (IRC kit en auto-level module kunnen als één kit samen aangeschaf). De IRC software op de Creality site staat op Chinees ingesteld maar probeert de Engelse gegevens te lezen. Gewoon het programma zelf downloaden en ernaast installeren: deze pakt de Engelse chipset profielen probleemloos. Plaatjes in handleiding volgen welke vinken aan/uit moeten en... flash!

Goede en snelle levering

Je krijgt alleen iets voor je verjaardag staat er dat heb ik helaas niet gehad. Verder helemaal top

erg snelle service

Erg snelle service alleen de spoel van huismerk 123 3d loopt wel eens vast tijdens het printen dat is wel een klein nadeel.

Geweldig!!!

Al veel dingen besteld bij de 123 groep en altijd geheel naar wens. Hier is afspraak afspraak, kan dus zeggen geweldige servies! Mensen van 123 ga vooral zo door!

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!