PLA volgens goede specificatie besteld, printer kapot.

PLA volgens de juiste specificaties besteld, maar bij de 1e poging het te gebruiken ging de nozzle kapot. De printer moest door de fabriek gerepareerd worden. Niet blij.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Ik raak zwaar geïrriteerd door dat gebedel om reviews.

Als je dan perse een review moet hebben: ik raak zwaar geïrriteerd door dat gebedel om reviews. Ik bedoel: één keer er om vragen is tot daar aan toe. Maar ga niet tot in lengte van dagen herinneringen sturen a.j.b.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

GOED SNEL MAAR WEL DUUR

Fijn filament

Snelle levering!

Zeer tevreden!

Prima, goed geregeld.

De bestelling supersnel bevestigd gekregen en de volgende dag het pakket ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle goed verzending goed materiaal

makkelijke site , snelle levering ,

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vlotte levering op twee werkdagen

Vlot en punctueel!

Oké

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed service en snelle levering

De printer was goed verpakt Alleen jammer dat de sensor kapot is en ik nog een nieuwe moet aan schaffen

uitstekende service

binnen twee dagen geleverd. dag nodig gehad om in elkaar te zetten maar dat komt meer door mij dan de beschrijving. sindsdien minimaal twee keer per week gebruikt en heb geen klachten en ben heel erg tevreden. als ik toch een min punt zou moeten opnoemen is het dat sinds een week of 3 de printer vraagt om de print te hervatten nadat de printer wordt aangezet terwijl de vorige print al klaar was met printen. verder geen problemen of opmerkingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg vlotte en goede service.

Heel snel afgehandeld binnen een dag had ik netjes mijn pakket binnen. Had ook een om een verzoek gevraagd maar dat kon niet gebeuren, dus binnen 10 minuten na bestelling werd ik gebeld met een vriendelijk klantenservice. Top site!

Goede service snelle levering

Goede service snelle levering

snelle service

snelle respons op bestelling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Exact gekregen wat ik had verwacht, keurige kwaliteit product

Enorm uitgebreid assortiment 3d printer supplies, redelijke prijzen, keurige producten. Het mislukken van prints is te wijten aan mijzelf en niet aan het PLA day ik heb ontvangen ;-)

Prima, snelle levering

Prima, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, degelijke spullen.

Ik heb een Ender 3 printer en wat filament besteld. Alles stond binnen een paar dagen voor de deur. Geen klachten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle leveringtijd en goede service

Goede en snelle levering

De bestelde artikelen werden na betaling snel geleverd. Helemaal top en de printer voldeed aan de verwachting.

Vlotte levering

Uitstekende levering. Wat veel lucht in de doos.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gewoon goede producten en een correcte service.

Zelf heb ik een dremel 3d printer en deze gebruikt filament rollen die kleiner zijn dan het huismerk en een pak duurder. Het resultaat van het huismerk is zeer goed en ook minder breekbaar in de scherpe bocht juist voor de printkop.

snel en betaalbaar

Snelle aflevering, tegen een redelijke prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Correcte levering en snelheid zoals aangegeven.

Prima website. Product in goede orde ontvangen. Enige opmerking is dat de website een beetje een gedateerde uitstraling heeft (maar dat is smaak) en dat hij niet responsive is. Dit laatste maakt het kopen via de telefoon vrij lastig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed materiaal, snel geleverd.

Aantal 10m filamenten PLA besteld. Werden snel geleverd en de filamenten werkten naar behoren. De bruine filamenten vielen donkerder uit dan op de afbeelding aangegeven staat. Anderen kleuren waren precies als verwacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Service zoals het hoort, top!

Snelle levering. Alles prima.

Nette bezorging maar 3D pen wel kapot

Ik heb alles keurig bezorgd gekregen maar mijn pen is wel vastgelopen op deze filamenten, terwijl het dezelfde maat zou moeten zijn..

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!

Filter op Taal