geweldig

Net voor de kerst een 3D printer gekocht helaas nu een defect contact opgenomen met 123-3d.nl twee mailtje heen en weer om te zien wat er kapot was en binnen 48 uur opgelost met een woord GEWELDIG

Dat horen wij graag, Chantal! Fijn om te lezen dat onze klantenservice een goede en snelle oplossing heeft kunnen bieden. Bedankt voor het delen van je ervaring en tot de volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D.

Goede producten, scherpe prijs, perfecte klantenservice. Wat wil je als consument nog meer?

Bedankt voor dit mooie compliment Rene! Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, het team van 123-3D

niet helemaal wat je ervan verwacht

Ik bestelde PETG en de te gebruiken temperatuur op de site is totaal anders dan degene die op de verpakking staat (op de site 220-250°C en op de verpakking 195-220°C). Bij de filament spoelhouder die ik bestelde waren sommige bijgeleverde vijsjes veel te kort en dus onbruikbaar. De levering was wel heel snel.

Beste Jef, bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent met de artikelen. Wij kijken graag of we iets voor je kunnen betekenen. Graag ontvangen wij dan van jou een email met je klantnummer of postcode en huisnummer. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123-3D

Mail terreur

Ik weet niet eens meer wat ik besteld heb, maar al wel 4 mails coor een review......

Beste Jurjen, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kijken graag met je mee. Graag ontvangen wij van jou een email met je klantnummer of postcode en huisnummer. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123-3D

eerlijke prijs

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen. Groetjes, het team van 123-3D

Weer top!

Snel geleverd, product voldoet aan verwachting.

Namens het hele team van 123-3D willen wij je bedanken voor de 5* review. Groetjes, het team van 123-3D

altijd goed

steeds het gevraagde verkregen, met snelle service.

Goed om te lezen dat je tevreden bent Carlo! Groetjes, het team van 123-3D

Prima service - naverkoop

Ik had een 3d printer besteld met resin. Als het toestel aankomt blijkt deze niet te werken. Ik verstuur een bericht en krijg direct antwoord. ik mag het toestel opsturen op hun kosten. Een week erna krijg ik het toestel terug en werkt perfect. Blijkt dat ik de verkeerde resin heb besteld. Ik vraag of ik de fles mag ruilen. Ik krijg terug direct antwoord en zonder problemen krijg ik mijn geld terug. Dat het toestel stuk was is spijtig maar ik heb allen maar lof in de snelheid en afhandeling van de klantenservice/naverkoop.

Beste Sven, wat fijn om te lezen dat wij je goed hebben kunnen helpen en dat je tevreden bent over onze service. Daar doen wij het voor. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

STOP MET ONGEVRAAGD PROMOTIEMATERIAAL BIJ ELKE BESTELLING!!

Hele goede webwinkel met prima service maar bij elke bestelling krijg je als je even niet oplet en het niet aangeeft in de comments diezelfde gele pennen, pritstiften, kaarten notitieblokken enz. Ik heb wel 20 van die pennen zo onderhand en gooi ze gewoon weg, erg vervuilend en niet nodig!! Ik heb een account, geef mij een knop om promotiemateriaal uit te kunnen zetten. Daarnaast denk ik dat promotie echt anders en veel duurzamer moet kunnen. Zet hier eens een paar mensen op om na te denken over minder of geen milieubelastend materiaal. Stuur een kartonnen kerstbal ofzo. Hier ligt een kans jongens en meisjes van 123

Bedankt voor de eerlijke review. Vervelend dat je niet tevreden bent met onze extra's. Wij hebben dit zojuist nogmaals op het account aangegeven en gaan ervanuit dat je in de toekomst geen overbodige producten meer ontvangt. Ook willen wij je bedanken voor de feedback met betrekking tot duurzamere alternatieven. Dit zullen wij intern verder gaan uitwerken. Groetjes, het team van 123inkt.

In mijn ogen de beste webwinkel van Nederland.

Ik bestel al heel lang bij 123-3d. Ze doen nooit moeilijk, versturen snel, hebben een zeer goede klantenservice en zorgen direct voor een nieuwe levering bij een defect artikel. Ze doen eigenlijk alles perfect en ik heb dan ook geen verbeterpunten voor ze. Ik geef niet zomaar een dikke 10. Dit maakt dan ook dat ze altijd goede mond-op-mond reclame van me krijgen en dit heeft ze weer nieuwe klanten gebracht. Ga zo door!

Bedankt voor deze mooi woorden, Marco! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Hier doen wij het voor! In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123-3D

Top :-)

Snel en correct

Beste E.R., bedankt voor je 5* beoordeling. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123-3D.

Overzichtelijke site! Mooie producten Goede kwaliteit

Bedankt voor je beoordeling, Ronald! We zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D.

Super.

Fijne site, snelle levering en geweldige service.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Luci! Groetjes, het team van 123-3D.

Voorbeeld voor vele anderen

De informatieve site is zeer uitgebreid en heeft goed zoek- en selectiemogelijkheden. De webshop doet wat ze beloofd. Snelle levering en concurrerende prijzen.

Wat goed om te horen dat je onze website kunt waarderen, Fer. Wat fijn dat je tevreden over ons bent. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123-3D

Prima producten en afhandeling

Prima producten, bestellen is eenvoudig en ook levering is conform voorwaarden.

Hoi Linda, wat fijn dat je zo tevreden over ons bent. Groetjes, het team van 123-3D.

snel geregeld, en precies wat ik nodig had

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123-3D

Snelle levering en uitstekende service

Ik bestel regelmatig spulletjes en ben altijd blij met de snelheid en service.

Bedankt voor je mooie review, Martijn! Daar doen wij het voor! Groetjes, het team van 123-3D.

Supersnel

Hoe ze het voor elkaar krijgen is een wonder, maar zelfs mijn bestelling in het black friday weekend stond in 20 uur op mijn mat!

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden met ons bent, Jan! Tot de volgende bestelling! Groetjes, het team van 123-3D.

123 Goed!

Snel bestelling ontvangen niet volgende dag maar de dag erna. Via brievenbus besteld was niet zo'n haast bij. Nieuwe K8400-BT BuildTak laag gekocht. Vandaag heb ik het erop gezet was wel aan vervanging toe. Gratis schrijf pennetjes erbij wat wil je nog meer.

Leuk om te lezen dat je tevreden bent, Jan! We zien je graag terug bij je volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D.

Bestelling duurt wel erg lang.

Bestelling duurt wel erg lang. Dag 1 bestelt, dag 2 zou het geleverd worden. Dag 2 komt er een (achteraf standaard) bericht dat door distributiecentrum van vervoerder bij PostNL de levering vertraagd is. "Ik heb het voor u nagekeken" en het wordt vandaag of morgen. Dezelfde mail komt dag 3 nogmaals. Op een e-mail vraag wordt snel gereageerd, met excuses, andere bezorgers zijn nog erger en verwachting is morgen tussen 13.00 en 15.30 uur. Helaas, dag 4 voor niks gewacht, dag 5 ook niet, dag 6 maar weer eens mail eens een standaard mail gehad dat het vandaag of morgen wordt. Er wordt op mijn mail weer snel gereageerd (waarvoor complimenten) en een 2e pakket wordt verstuurd. Dag 7 weer een standaard vertragingsmail, maar nu weet ik niet of het voor de eerste of tweede levering is. Dag 8 weer zo'n mail. Daar wordt een pakket bezorgd op dag 8 (YES) en dag 9 en dag 10 weer zo'n mail. Waarschijnlijk voor de tweede levering. Het lijkt er op dat er geen goede afspraken gemaakt zijn met de PostNL, want andere webwinkels kunnen wel binnen een dag laten leveren. Hoe dan ook. Ik heb er één (tweede nog terugsturen) en helaas 6 dagen extra moeten wachten.

Gets you what you need fast

ordered with them for a few years now. no complaints, they are cheap, fast and good quality. i would even say there house hold 3d filament is one of the best i've had. compared to other brands.

Thanks for your kind words, Luca! Glad to see that you enjoy our products! Regards, 123inkt team.

Geweldige service

We hebben een Ender 3D v2 besteld, samen met een rol filament. Helaas werd alleen de rol de volgende dag geleverd en de printer niet. Na even bellen met de klantenservice is er snel gekeken waar het probleem was en het bleek dat de zending om logistieke redenen was gesplitst. Dit is direct opgelost en ook is een hele aardige goedmaker tegelijk opgestuurd. Een dag later was alles al binnen. Ook een paar dagen later zijn we met vragen over het printbed keurig te woord gestaan.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Martijn. Wat fijn dat je zo de moeite neemt om uitgebreid te beschrijven hoe een en ander is verlopen. Fijn dat alles naar wens is. Daar doen wij het voor. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D.

Is mij tegengevallen

Het bestellen gaat prima De levering is ook oke Maar probeer niet de klantenservice Te bereiken want daar hebben ze helaas te weinig technische kennis En wimpelen je met een goedkoop praatje weer tot ziens En waarschijnlijk mag het dan ook dat je bij drie keer een verhaal te hebben gehouden over iets wat je niet begrijpt Schofferend naar de klant mag wezen.

Bedankt voor de review! Goed dat je dit laat weten en wat balen dat onze klantenservice niet helemaal naar wens is. Een goede klantenservice is heel belangrijk voor ons. Zou je je klantgegevens en korte omschrijving van de feedback willen sturen naar webcare@123-3D.nl? Dan gaan we dit oppakken en zorgen dat dit niet meer voorkomt. Groetjes, Niels van 123-3D.

heel super

heb een anet a8 plus aangeschaft en in elkaar gezet mooi ding werkt prima super en zeker een aanrader de bezorging waas gewoon super . mooi ingepakt met dank aan 123-3D en hoop nog voor weder aanschaf bij hun mvg Mario

Beste Mario, wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Daar doen wij het voor. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D.

Snelle levering, goede spullen, goede prijs, ik ben alleen iets kwijt.

Snelle levering, goede spullen, goede prijs, ik ben alleen iets kwijt. Ik miste een spuitstukje, maar was niet in de gelegenheid me te beklagen. Doe ik alsnog, wie weet levert het wat op.

Beste Renate, wat balen dat je een artikel niet hebt ontvangen. Heb je hierover al contact met ons opgenomen? Zo niet, dan mag je ons een email sturen met jouw klantnummer of postcode en huisnummer. Dan kijken wij even met je mee. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij horen graag van je. Groetjes, het team van 123-3D.

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!