Top materiaal

gewoon goed

snelle levering , goede prijzen

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Henk! Groetjes, Sanne van 123-3D

Alles zoals verwacht

Goede prijs, snelle levering, product zoals verwacht.

Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Paul. Groetjes, Sanne van 123-3D

Prima 3D printer.

De 3d printer was snel geleverd. De 3D print prima en doet zijn werk goed.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Ouassim! Groetjes, Sanne van 123-3D

Snelle levering en laagste prijs die ik kon vinden!

3 rollen Real-filament keurig op tijd en zeer scherpe prijs, hoe doen jullie dat toch?

Fijn om te lezen dat je bestelling zo snel hebt mogen ontvangen, hier doen wij ons best voor! Groetjes, Sanne van 123-3D

Probleemloose en correct

Bestellen top Communicatie top Levering top Beter kan niet

Wat een mooie woorden, Theo! Leuk om te lezen dat alles goed is verlopen. Groetjes, Sanne van 123-3D

Snelle levering van goed filament

Twee kleuren filament van eigen merk besteld. Werken beter dan het filament dat bij de Monoprice Select Mini zat. Ook snelle levering. Ga zeker nog andere kleuren bestellen.

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons filament, Ron! We zien je graag weer terug bij je volgende bestelling. Groetjes, Sanne van 123-3D

Goede service en mooie prijzen

Heb na een printer bij 123 besteld te hebben ook filament mee besteld dit kwam mooi optijd binnen ben er blij mee

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Kasper! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123-3D

Super Super Bedrijf!

Top bedrijf met meerdere positieve punten: - Snelle levering van producten - Als er iets niet in orde is, wordt je netjes gebeld - Bij vragen via de mail kreeg ik al binnen twee uur antwoord.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen! Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Daar doen we elke dag weer ons uiterste best voor met elkaar! Groetjes, Kim van 123-3D

TIP TOP service

bestel 123x in het kwartaal :) Heb in 2 jaar 2 productie foutjes mogen ontvangen, daar werd niet moeilijk om gedaan. Na een duidelijke uitleg van mijn kant kreeg ik kosteloos nieuwe toegestuurd! TOP. Erwin

Bedankt voor deze mooie review, Erwin! Wat fijn dat je zo'n tevreden vast klant bent! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor jou klaar! Groetjes, het team van 123-3D

Top winkel. Snel en mooie prijzen.

Hier mijn Creality Ender 3 V2 gekocht. Volgende dag al bezorgd. Helaas bij het opbouwer een eindstop beschadigd. Wat blijkt, deze hebben zij op voorraad liggen. Deze besteld voor een heel schappelijke prijs. Wel al 's avonds laat, maar hij komt volgende dag al binnen. Zeker een aanrader.

Beste Hans, wat fijn dat je zo onze service zo waardeert. Hier doen wij iedere dag ons best voor. Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D

Snelle verzending en uitstekende service

Ik werd uitstekend geholpen met een probleem met mijn printer en zo nodig kreeg ik een vervangende onderdeel opgestuurd met een flesje wijn.

Top klantenservice

Mij printer had een kapot riem binnen een paar weken. Klantenservice was top en stuurt een gratis riem. Mij printer werkt prima alweer.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Gary! Fijn om te lezen dat we het euvel met de kapotte riem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Groetjes, het team van 123-3D

Altijd perfect

Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling Peter! Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Groetjes, het team van 123-3D

Snel Binnen en goeie kwaliteit

Ik had het plastic snel binnen en de plastic in van goeie kwaliteit. Goed droog en print makkelijk

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, het team van 123-3D

Alles was en in orde

Fijn om te lezen dat je tevreden bent Ingmar! Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123-3D

Superservice

3d printer Ender3 v2 maand gelegen gekocht. Filament vervangen en daarbij een nippel met borgring gesloopt. Mijn fout. Dom, dom, dom. Gebeld met 123-3d en uitgelegd wat er aan de hand was en hoe stom ik was. Telefonisch keurige uitleg gekregen en per mail nogmaals met wat plaatjes EN binnen 1 dag gratis de vervanging van het gesloopte onderdeel ontvangen met excuus en kleine attentie omdat men het zo vervelend voor mij vond. (was toch echt eigen schuld). ECHT SUPERSERVICE, ZELFS NAAR 3D KNEUZEN TOE. klasse webwinkel.

Beste Rob, bedankt voor je mooie woorden en wat fijn dat je door ons zo goed bent geholpen. Dat waarderen wij zeer en hiervoor doen wij iedere dag ons best! Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D

No nonsens printer.

De eerste vraag die je zelf zou moeten stellen is: waarom en wat wil ik printen. Op deze vraag kan ik niet antwoorden, dat moet u zelf doen. De Ender 3v2 is niet mijn eerste printer, ik heb printers gehad die het tienvoudige hebben gekost. Waarom dan een Ender 3v2 aangeschaft? Heel eenvoudig: hoe geavanceerder de printer hoe moeilijker/duurder(?) het is als er problemen zijn. En wat wil je van een printer: dat ie print! De Ender 3v2 is een no nonsens printer, geen toeters en bellen en hij print, net als andere (duurdere) printers. Het belangrijkste van een goed resultaat is de software. Verkeerde instellingen voor laagdikte, temperatuur etc. resulteren vaak in mislukkingen. Zelf werk ik met Simplify3D (is niet gratis) maar met andere opensource software is niks mis. Is de Ender 3v2 dan de perfecte printer? Ja en nee. Ja hij print zoals je zou mogen verwachten. En nee: een van de pootjes was iets korter dan de anderen, resultaat: hij stond niet stabiel maar een stukje karton doet wonderen. Ook de Y-as was niet goed uitgelijnd, het getande riempje liet aan en was na een paar prints gerafeld. Ik heb dat met wat dunne papierstrookjes opgelost. De ventilator maakt, vind ik, wel wat herrie. Over de montage handleiding wil ik het niet eens hebben………. Ik heb de filament rolhouder op een andere plaats gemonteerd: links aan de zijkant. Hierdoor heb je een “betere flow” van het filament, je levert wel in op printhoogte, maar hoe vaak print je een product van 25 cm hoogte? Verder heb ik een rolhouder gemaakt die op kogellagers loopt. Ik gebruik ook bij de invoer van het filament een 3mm dik vilten schijfje, dit voorkomt dat er stof e.d. in de nozzle zou kunnen komen met eventuele verstopping tot gevolg. Maar dat zijn allemaal dingen die ik uit het verleden heb geleerd. Zoals ik al eerder zei, de Ender 3v2 is een no nonsens printer. Zeker voor de prijs. O ja, en 123-3D? ook no nonsens!

Prima shop

Snelle levering, goed assortiment

Bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes, het team van 123-3D

heel tevreden over zowel de producten als de levering voor 1e aankoop.

Ik kende 123 inkt al via vrienden maar was zelf geen klant. 123 3D was voor mij onbekend. De aankoop betrof een 3d pen van het huismerk en een filament assortiment ter aanvulling voor herstellen een bewerken van 3d PLA prints. De kwaliteit van de producten was prima en de levering liep vlekkeloos en heel snel. Bij mijn eerste aankoop kreeg ik aanvullend een notitieblok en een balpen + een heel vriendelijk bedankkaartje voor mijn aankoop. Er is één aandachtpunt voor een nieuwe klant, lees heel goed de procedure om te bestellen. voor BE klanten moet je registreren met een VAST telefoonnummer bij de eerste aankoop. Niks mis mee maar het zorgt voor stress als je de registratie niet kan voltooien hierdoor. Komen er nog toekomstige aankopen. Vast wel. Bedankt 123 3D

Wat een mooie beoordeling, Hans. Hartelijk dank daarvoor! Fijn om te lezen dat de eerste ervaring met 123-3D direct positief was. Ook goed dat u direct feedback geeft, hier kunnen wij zeker wat mee. Groetjes, het team van 123-3D.

Wederom een 123 shop die snel en uit voorraad leverde.

Om een aantal kleine servo's te kunnen monteren was ik op zoek naar M2 boutjes, moertjes en ringetjes. Geen honderden maar max 50 stuks en voor een schappelijke prijs. Onverwacht kwam ik met zoeken hiervoor bij 123-3d.nl terecht :) Die hebben dit ook en leverden die kleine hoeveelheid uit voorraad EN de volgende dag :)

Wat leuk om te lezen dat wij je in deze zoektocht hebben kunnen helpen, Harry! Hartelijk dank voor het delen van deze ervaring, daar worden we blij van. Groetjes, het team van 123-3D.

Snel geleverd en kwaliteit

Besteld en de dag erna in huis , top

Fijn om te lezen dat je tevreden bent! We zien je graag terug bij de volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D.

Vlot besteld, Vlot geleverd, vlotjes betaald...

10 is voor engelen en heiligen...

Dat is een mooie review, Bart. Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring. Groetjes, het team van 123-3D.

Perfecte winkel die met je meedenkt

Er was een kabeltje uit de X-stepper connector geschoten, waardoor de Ender 5 niet meer werkte. Dit gemeld en na een dag lag er een nieuwe kabel in de bus. Prima service zonder veel gedoe

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Bart! Goed om te lezen dat we het euvel naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123-3D

Snel, adequaat & professioneel, dat omvat alles bij 123-3D (en ik heb geen aandelen)

Vragen per mail worden snel beantwoord. Telefonisch ook uitstekende adviezen. Jongens gaan gewoon net een stapje verder. Wel een onverhoopt technisch probleempje gehad met een machine maar na overleg is dezelfde dag een nieuwe opgestuurd. Gewoon top ! Kan niet anders zeggen.

Hoi Menno, wat fijn dat je onze service zo kunt waarderen en dat je goed geholpen bent. Daar doen wij het voor! We zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!