No nonsens printer.

De eerste vraag die je zelf zou moeten stellen is: waarom en wat wil ik printen. Op deze vraag kan ik niet antwoorden, dat moet u zelf doen. De Ender 3v2 is niet mijn eerste printer, ik heb printers gehad die het tienvoudige hebben gekost. Waarom dan een Ender 3v2 aangeschaft? Heel eenvoudig: hoe geavanceerder de printer hoe moeilijker/duurder(?) het is als er problemen zijn. En wat wil je van een printer: dat ie print! De Ender 3v2 is een no nonsens printer, geen toeters en bellen en hij print, net als andere (duurdere) printers. Het belangrijkste van een goed resultaat is de software. Verkeerde instellingen voor laagdikte, temperatuur etc. resulteren vaak in mislukkingen. Zelf werk ik met Simplify3D (is niet gratis) maar met andere opensource software is niks mis. Is de Ender 3v2 dan de perfecte printer? Ja en nee. Ja hij print zoals je zou mogen verwachten. En nee: een van de pootjes was iets korter dan de anderen, resultaat: hij stond niet stabiel maar een stukje karton doet wonderen. Ook de Y-as was niet goed uitgelijnd, het getande riempje liet aan en was na een paar prints gerafeld. Ik heb dat met wat dunne papierstrookjes opgelost. De ventilator maakt, vind ik, wel wat herrie. Over de montage handleiding wil ik het niet eens hebben………. Ik heb de filament rolhouder op een andere plaats gemonteerd: links aan de zijkant. Hierdoor heb je een “betere flow” van het filament, je levert wel in op printhoogte, maar hoe vaak print je een product van 25 cm hoogte? Verder heb ik een rolhouder gemaakt die op kogellagers loopt. Ik gebruik ook bij de invoer van het filament een 3mm dik vilten schijfje, dit voorkomt dat er stof e.d. in de nozzle zou kunnen komen met eventuele verstopping tot gevolg. Maar dat zijn allemaal dingen die ik uit het verleden heb geleerd. Zoals ik al eerder zei, de Ender 3v2 is een no nonsens printer. Zeker voor de prijs. O ja, en 123-3D? ook no nonsens!

Prima shop

Snelle levering, goed assortiment

Bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes, het team van 123-3D

heel tevreden over zowel de producten als de levering voor 1e aankoop.

Ik kende 123 inkt al via vrienden maar was zelf geen klant. 123 3D was voor mij onbekend. De aankoop betrof een 3d pen van het huismerk en een filament assortiment ter aanvulling voor herstellen een bewerken van 3d PLA prints. De kwaliteit van de producten was prima en de levering liep vlekkeloos en heel snel. Bij mijn eerste aankoop kreeg ik aanvullend een notitieblok en een balpen + een heel vriendelijk bedankkaartje voor mijn aankoop. Er is één aandachtpunt voor een nieuwe klant, lees heel goed de procedure om te bestellen. voor BE klanten moet je registreren met een VAST telefoonnummer bij de eerste aankoop. Niks mis mee maar het zorgt voor stress als je de registratie niet kan voltooien hierdoor. Komen er nog toekomstige aankopen. Vast wel. Bedankt 123 3D

Wat een mooie beoordeling, Hans. Hartelijk dank daarvoor! Fijn om te lezen dat de eerste ervaring met 123-3D direct positief was. Ook goed dat u direct feedback geeft, hier kunnen wij zeker wat mee. Groetjes, het team van 123-3D.

Wederom een 123 shop die snel en uit voorraad leverde.

Om een aantal kleine servo's te kunnen monteren was ik op zoek naar M2 boutjes, moertjes en ringetjes. Geen honderden maar max 50 stuks en voor een schappelijke prijs. Onverwacht kwam ik met zoeken hiervoor bij 123-3d.nl terecht :) Die hebben dit ook en leverden die kleine hoeveelheid uit voorraad EN de volgende dag :)

Wat leuk om te lezen dat wij je in deze zoektocht hebben kunnen helpen, Harry! Hartelijk dank voor het delen van deze ervaring, daar worden we blij van. Groetjes, het team van 123-3D.

Snel geleverd en kwaliteit

Besteld en de dag erna in huis , top

Fijn om te lezen dat je tevreden bent! We zien je graag terug bij de volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D.

Vlot besteld, Vlot geleverd, vlotjes betaald...

10 is voor engelen en heiligen...

Dat is een mooie review, Bart. Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring. Groetjes, het team van 123-3D.

Perfecte winkel die met je meedenkt

Er was een kabeltje uit de X-stepper connector geschoten, waardoor de Ender 5 niet meer werkte. Dit gemeld en na een dag lag er een nieuwe kabel in de bus. Prima service zonder veel gedoe

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Bart! Goed om te lezen dat we het euvel naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123-3D

Snel, adequaat & professioneel, dat omvat alles bij 123-3D (en ik heb geen aandelen)

Vragen per mail worden snel beantwoord. Telefonisch ook uitstekende adviezen. Jongens gaan gewoon net een stapje verder. Wel een onverhoopt technisch probleempje gehad met een machine maar na overleg is dezelfde dag een nieuwe opgestuurd. Gewoon top ! Kan niet anders zeggen.

Hoi Menno, wat fijn dat je onze service zo kunt waarderen en dat je goed geholpen bent. Daar doen wij het voor! We zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D

Super professioneel en klantvriendelijk

Kortgeleden heb ik een 3D printer besteld, waarbij er bleek dat er een fout in de software zat. Hierdoor heeft 123-3D ervoor gekozen om mij hierover proactief te informeren en direct een aantal alternatieven en opties te bieden, in plaats van gewoon opsturen. Gedurende het gehele traject van zoeken naar een oplossing hebben ze strak op de afhandeling gezeten, met enorme klantvriendelijkheid, coulance en snelheid van respons. Zelden ben ik een dermate professionele afhandeling van een probleem door een klantenservice tegen gekomen. Om deze reden schroom ik ook echt niet om een 10 te geven voor de afhandeling. Een vervelende situatie heeft zich voorgedaan, 123-3D heeft verantwoordelijkheid gepakt en netjes afgehandeld.

Wij willen je bedanken voor deze mooie woorden, Tonino. Fijn om te lezen dat je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Bij een volgende keer staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123-3D

geweldig

Net voor de kerst een 3D printer gekocht helaas nu een defect contact opgenomen met 123-3d.nl twee mailtje heen en weer om te zien wat er kapot was en binnen 48 uur opgelost met een woord GEWELDIG

Dat horen wij graag, Chantal! Fijn om te lezen dat onze klantenservice een goede en snelle oplossing heeft kunnen bieden. Bedankt voor het delen van je ervaring en tot de volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D.

Goede producten, scherpe prijs, perfecte klantenservice. Wat wil je als consument nog meer?

Bedankt voor dit mooie compliment Rene! Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, het team van 123-3D

niet helemaal wat je ervan verwacht

Ik bestelde PETG en de te gebruiken temperatuur op de site is totaal anders dan degene die op de verpakking staat (op de site 220-250°C en op de verpakking 195-220°C). Bij de filament spoelhouder die ik bestelde waren sommige bijgeleverde vijsjes veel te kort en dus onbruikbaar. De levering was wel heel snel.

Beste Jef, bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent met de artikelen. Wij kijken graag of we iets voor je kunnen betekenen. Graag ontvangen wij dan van jou een email met je klantnummer of postcode en huisnummer. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123-3D

Mail terreur

Ik weet niet eens meer wat ik besteld heb, maar al wel 4 mails coor een review......

Beste Jurjen, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kijken graag met je mee. Graag ontvangen wij van jou een email met je klantnummer of postcode en huisnummer. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123-3D

eerlijke prijs

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen. Groetjes, het team van 123-3D

Weer top!

Snel geleverd, product voldoet aan verwachting.

Namens het hele team van 123-3D willen wij je bedanken voor de 5* review. Groetjes, het team van 123-3D

altijd goed

steeds het gevraagde verkregen, met snelle service.

Goed om te lezen dat je tevreden bent Carlo! Groetjes, het team van 123-3D

Prima service - naverkoop

Ik had een 3d printer besteld met resin. Als het toestel aankomt blijkt deze niet te werken. Ik verstuur een bericht en krijg direct antwoord. ik mag het toestel opsturen op hun kosten. Een week erna krijg ik het toestel terug en werkt perfect. Blijkt dat ik de verkeerde resin heb besteld. Ik vraag of ik de fles mag ruilen. Ik krijg terug direct antwoord en zonder problemen krijg ik mijn geld terug. Dat het toestel stuk was is spijtig maar ik heb allen maar lof in de snelheid en afhandeling van de klantenservice/naverkoop.

Beste Sven, wat fijn om te lezen dat wij je goed hebben kunnen helpen en dat je tevreden bent over onze service. Daar doen wij het voor. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

STOP MET ONGEVRAAGD PROMOTIEMATERIAAL BIJ ELKE BESTELLING!!

Hele goede webwinkel met prima service maar bij elke bestelling krijg je als je even niet oplet en het niet aangeeft in de comments diezelfde gele pennen, pritstiften, kaarten notitieblokken enz. Ik heb wel 20 van die pennen zo onderhand en gooi ze gewoon weg, erg vervuilend en niet nodig!! Ik heb een account, geef mij een knop om promotiemateriaal uit te kunnen zetten. Daarnaast denk ik dat promotie echt anders en veel duurzamer moet kunnen. Zet hier eens een paar mensen op om na te denken over minder of geen milieubelastend materiaal. Stuur een kartonnen kerstbal ofzo. Hier ligt een kans jongens en meisjes van 123

Bedankt voor de eerlijke review. Vervelend dat je niet tevreden bent met onze extra's. Wij hebben dit zojuist nogmaals op het account aangegeven en gaan ervanuit dat je in de toekomst geen overbodige producten meer ontvangt. Ook willen wij je bedanken voor de feedback met betrekking tot duurzamere alternatieven. Dit zullen wij intern verder gaan uitwerken. Groetjes, het team van 123inkt.

In mijn ogen de beste webwinkel van Nederland.

Ik bestel al heel lang bij 123-3d. Ze doen nooit moeilijk, versturen snel, hebben een zeer goede klantenservice en zorgen direct voor een nieuwe levering bij een defect artikel. Ze doen eigenlijk alles perfect en ik heb dan ook geen verbeterpunten voor ze. Ik geef niet zomaar een dikke 10. Dit maakt dan ook dat ze altijd goede mond-op-mond reclame van me krijgen en dit heeft ze weer nieuwe klanten gebracht. Ga zo door!

Bedankt voor deze mooi woorden, Marco! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Hier doen wij het voor! In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123-3D

Top :-)

Snel en correct

Beste E.R., bedankt voor je 5* beoordeling. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123-3D.

Overzichtelijke site! Mooie producten Goede kwaliteit

Bedankt voor je beoordeling, Ronald! We zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D.

Super.

Fijne site, snelle levering en geweldige service.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Luci! Groetjes, het team van 123-3D.

Voorbeeld voor vele anderen

De informatieve site is zeer uitgebreid en heeft goed zoek- en selectiemogelijkheden. De webshop doet wat ze beloofd. Snelle levering en concurrerende prijzen.

Wat goed om te horen dat je onze website kunt waarderen, Fer. Wat fijn dat je tevreden over ons bent. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123-3D

Prima producten en afhandeling

Prima producten, bestellen is eenvoudig en ook levering is conform voorwaarden.

Hoi Linda, wat fijn dat je zo tevreden over ons bent. Groetjes, het team van 123-3D.

snel geregeld, en precies wat ik nodig had

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123-3D

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!