Irritante mail

Snap niet dat ik als klant een aantal emails krijg ter beoordeling van. Vind dit soort mails bloed irritant. Geen nieuws is goed nieuws meestal. Dus kappen met dit soort mails. 1 ster je weet waarom

Zeer vlotte levering

Snelle levering :) Helaas was het filament niet echt top :( Ik had normale pla van de jupiter serie besteld Ik had erg veel last van warping Een ander merk geprobeerd en de problemen waren weg Verder prima bedrijf alleen het filament was wat minder :(

Goed dat je dit via deze weg aan ons kenbaar maakt, Chris. Wij hebben je op 10 mei gebeld en vervolgens een e-mail gestuurd met de instellingen die wij aanraden en twee test bestanden. Wij hebben hier nog geen terugkoppeling op ontvangen. Zou je op deze e-mail willen reageren met je bevindingen? Dan helpen wij je natuurlijk graag verder. Groetjes, Kim van 123-2D

Prima bedrijf!

Na een foutje met levering, een super oplossing gehad! Zeer netjes afgehandeld.

Bedankt voor je mooie review, Pim. Super fijn om te lezen dat het naar tevredenheid is opgelost en je blij bent met onze service. We hopen je nog eens terug te zien. Groetjes, Kim van 123-3D

ik had een probleem met een niet werkende cartridge, zonder poespas omgeruild, klasse!!!

ik had in mijn laatste bestelling een niet werkende inkt cartridge ontvangen, dank zij de duidelijke probleemoplossende procecure zonder omhaal een nieuwe cartridge ontvangen, deze werkte naar behoren dus helemaal happy!!!

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Henk! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123-3D

Vlotte levering, goede webshop

Goede en veel informatie over de producten en veel tips ook

Bedankt voor deze mooie review! Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Groetjes, Kim van 123-3D

snelle levering, precies zoals verwacht

prima service, zeer tevreden

Bedankt voor je positieve beoordeling, Donja! Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Groetjes, Kim van 123-3D

Snelle levering maar website slecht leesbaar op telefoon

Prima webshop met goed assortiment en snelle levering. Helaas is de website slecht te lezen op een telefoon, want hij schaalt niet.

Hartelijk dank voor de positieve review en de feedback, Suzanne! Wij geven dit door aan de desbetreffende afdeling. Groetjes, Kim van 123-3D

Nieuwe hotend voor 3d printer werkt, uitstekende service.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Alle onderdelen werken goed, zijn prima te installeren voor mijn prusa mk3s. Bestelling was binnen 24 uur, echt uitzonderlijk snel. Het boert goed.

Bedankt voor deze mooie review, Dirk! Dit waarderen wij zeer. Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123-3D

Goed,voldoende reden om nog een keer bij 123 te bestellen

Mijn ervaring is dusdanig voor inkt van een gewone printer tot en met 3d printers en toe behoren,dat er snel word geleverd. Over reparatie kano ik kort zijn,geen ervaring mee want alles werkt tot nu toe zoals het moet.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent, Fred! Bij je volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123-3D

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Bedankt voor je reactie, Vincent. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123-3D

Beste 123 3D is een goed bedrijf

Goede service en helpen goed goede kwaliteit en doet aan goede materiaal ik ben daar bij de mensen die er werken dankbaar en de filmend is ook goed wat een toppers zijn ze met vriendelijke groeten Daniël Benjamins

Bedankt voor je positieve review, Daniel! Fijn om te lezen dat wij je zo goed hebben kunnen helpen, daar doen wij het voor. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Hanna van 123-3D

Snelle en correcte levering

S'avonds besteld en de dag erna al geleverd.

Bedankt voor deze 5* review, Tom! Groetjes, Hanna van 123-3D

Snel en makkelijk en goed materiaal pla

Voor de klein kinderen had ik wat glow in the Dark pla besteld maakt echt prachtige objecten zonder onvolkomenheden gewoon heel strak en netjes nabewerken is niet nodig, de adhasive lak is ook een aanrader is echt met super kleefkracht en je hebt er maar heel weinig van nodig

Bedankt voor deze positieve review! Wij zijn blij dat je zo tevreden bent over onze producten en dat jullie er veel plezier van hebben. Wij zien jullie graag terug. Groetjes, Hanna van 123-3D

Print zeer goed “out of the box”

Met deze printer kan je na een paar heel eenvoudige bouwstappen reeds een mooi printresultaat verwachten, zonder dat er veel calibratie en finetuning nodig is. Daarnaast heeft deze printer al de nodige upgrades reeds aan boord, waardoor je ook TPU en PETG zonder problemen kan printen. Een echte aanrader

Fijn te lezen dat je zo tevreden ben over de printer, Koen! Wij zien je graag nog eens terug. Groetjes, Hanna van 123-3D

Vlotjes

Bestelling en leveren loopt op wieltjes. Eerlijke prijs.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Danny! Wij zien je graag een volgende keer terug. Groetjes, Hanna van 123-3D

Top kwaliteit en snel geleverd!

Duidelijke site, snel besteld en geleverd in een woord top!

Goed te lezen dat je zo tevreden bent over ons, Ed! Daar doen we het voor. Groetjes, Hanna van 123-3D

Snel en goed als gewoonlijk

Snel en goed als gewoonlijk

Bedankt voor deze positieve review, David! Groetjes, Sanne van 123-3D

Snelle bezorging, goede producten. Helemaal prima.

Fijn dat je zo tevreden over ons bent, Sanne! Groetjes, Sanne van 123-3D

Maakt waar wat er te zien is.

Positief

Bedankt voor deze positieve review! Groetjes, Romy van 123-3D

Eindbeoordeling is nog af te wachten.

Ik was aangenaam verrast door de snelle levering van mijn bestelling. Helaas was er een verkeerd product geleverd. De factuur en pakbon waren correct, het product niet. Na melding hiervan kreeg ik ook weer snel een antwoord. Het pakje mocht teruggestuurd worden. Nu is het afwachten of het juiste product ook snel geleverd wordt en de portkosten terugbetaald worden.

Bedankt voor deze review, Jean Pierre! Goed dat je dit kenbaar maakt. We hopen je naar tevredenheid te hebben kunnen helpen. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, dan vernemen we dat graag. Groetjes, Romy van 123-3D

Goeie snelle levering

Het bestellen ging makkelijk en kom alles goed vinden. Het filament werd de volgende dag netjes snel geleverd

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Wessel! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123-3D

Besteld en ontvangen, simpel 123

2 rollen pla. Was mijn eerste bestelling pla ooit, dus kan niet vergelijken. 123 heeft het verder prima geleverd. De website voelt verder iets te vertrouwd aan, alsof die nog gelijk is aan 2005 met 123 inkt.

Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. De feedback geven wij door aan de desbetreffende afdeling. Groetjes, Kim van 123-3D

Snel bezorging

Snel bezorging van de complete bestellig. PETG Filament van 123D is moelijker on the printer omdat het komt loos van het printbed.

Bedankt voor de 4* beoordeling, Jonathan. Zou je een e-mail willen sturen met je vraag naar klantenservice@123-3D.nl? Dan helpen wij je hier heel graag verder mee. Groetjes, Kim van 123-3D

Duidelijke artikel omschrijving

Bedankt voor je 4* beoordeling! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123-3D

Zoals het hoort

De producten die ik had besteld waren precies zoals de omschrijving het vermeld had.

Super dat alles naar wens is, John! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123-3D

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!