Prettige 3D webshop!

Goede communicatie en snelle verzending.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Sten! We zien je graag een volgende keer terug bij ons. Groetjes, Romy van 123-3D

super

goede uitleg over diverse onderdelen , snelle levering , daar ken men wat mee !

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Sjef! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123-3D

Top Service en Snelle Levering

Service en de website is heel goed en het is gemakkelijk om iets te vinden. 3D Printer besteld volgende dag al in mijn huis. Ik vindt het wel een beetje jammer dat er maar 2 merken voor fillament zijn.

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent, Adam. En bedankt voor je feedback, dat waarderen wij enorm! Groetjes, Romy van 123-3D

Snelle levering, Goede prijs / kwaliteit.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Kurt! Groetjes, Sanne van 123-3D

Snel en voordelig

Snelle levering en verwerking van je bestelling, en ook wat goedkoper als elders met wat ik besteld had.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Carlo. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123-3D

Geef die Melvin Lammen opslag!

Op en top, dat is de service die ik heb gekregen van 123-3D. Ik werd enorm goed geholpen met mijn vragen over de hotbed en bed leveling. Ook een dikke 10 voor Melvin met het advies en tips over de Ender 3 v2.

Wat fijn dat je zo goed bent geholpen door ons, Dennis. Wij waarderen het zeer dat je onze service zo prettig hebt ervaren en dat mijn collega je zo goed verder heeft geholpen. Wij zien je graag bij ons terug. Groetjes, Christianne van 123-3D

Zoals het hoort.

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van mijn order en de levering er van.

Bedankt voor je review, Gerard. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Groetjes, Christianne van 123-3D

Top service en uitstekende producten

Al even een gelukkige eigenaar van een mooie 3D printer bij dit bedrijf. En mijn man en ik hebben al een aantal keer hier besteld. Bij de eerste bestelling bellen ze altijd even op om het adres te controleren. Top service!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Claudia. Daar doen we het voor! Groetjes, Romy van 123-3D

snel, overzichtelijk en betaalbaar

De website is heel duidelijk en navigatie gaat makkelijk. Bestellen is zo gedaan tegen nette prijzen en de levering is super snel

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Pieter! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123-3D

Prima ervaring

Na mijn eerste bestelling, ben ik positief gestemd.

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent! Groetjes, Romy van 123-3D

Eerste bestelling - prima!

Voor het eerst een bestelling gedaan van een micro swiss hotend voor Creality Ender 3 pro. Geen concurrentie vwb prijs, wel snel geleverd van een goed product.

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Dirk! Groetjes, Romy van 123-3D

Altijd een prettige ervaring, snel, goede prijzen en je krijgt wat je koopt :)

Kan er weinig van zeggen, product is zoals omschreven en lekker snel en goed verzonden. Absoluut geen klachten maar erg tevreden!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Mark. Groetjes, Romy van 123-3D

Top bedrijf!

Gewoon een top bedrijf, grote voorraad, ruim aanbod en scherpe prijzen! Gister mijn tweede 3D printer en resin bij 123-3D aangekocht en vandaag weer keurig op tijd geleverd wat ik van hun gewent ben! Al menige bestellingen gedaan en altijd keurig op tijd, netjes verpakt, goede communicatie. Geen slecht woord over te zeggen, ga zo door! Een minpunt… ik heb er al veel geld achter gelaten ;)

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Nick. Daar doen we het voor! Groetjes, Romy van 123-3D

Superbegeleiding aan de telefoon

Expert service. Wist meteen wat ik nodig had en wat ik moest doen om een probleem met een aangeschafte printer te verhelpen. De gene aan de telefoon heeft kennis van zaken en kon me haarfijn alles uitleggen. Zeer tevreden over de service!

Beste Hicham, bedankt voor je mooie woorden. Wat fijn om te lezen dat wij je zo goed konden helpen en dat je zeer tevreden bent over onze service. Wij zien je graag terug in onze webshop. Groetjes, Christianne van 123-3D

Goede Anet Et3 printer en goede service.

De printer werkt heel goed en heeft bijna nooit een foutje. naar een half weekje was een schroef afgebroken hierna ben ik door 123-3d snel geholpen ze zijn heel aardig en leggen je alles uit!

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service Kenji! Groetjes, Anouk van 123-3D

Goed en snel

Over de winkel alleen goed. De rollen van real fillament zijn uit karton. Dat geeft soms weerstand bij het afrollen. Toch in grote lijnen tevreden

Goed om te lezen dat je tevreden bent! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123-3D

Filament van goede kwaliteit en zeer snelle levering. Fijne service en snel antwoord bij vragen of problemen.

Bedankt voor je mooie woorden, Senne. Wat fijn dat je altijd zo goed door ons geholpen wordt. Daar doen wij het voor. Groetjes, Christianne van 123-3D

Vlotte en snelle levering, goed materiaal

PLA-filament gekocht. Kleur kwam perfect overeen met de beschrijving, levering was zeer snel. Ik koop hier nog!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw aankoop. Zo horen wij het graag. Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123-3D

zoals verwacht

levering was op tijd, product was als verwacht

Bedankt voor je review, Anne. Wat fijn dat je tevreden bent met de levering en het product. Groetjes, Christianne van 123-3D

uitstekend

alles zeer vlot verlopen

Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen, Dirk. Dat horen wij graag. Groetjes, Christianne van 123-3D

Goed betrouwbaar en snel

Is mijn vaste bestel site geworden

Wat fijn om te lezen dat je zo graag bij ons bestelt, Ed! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123-3D

snel geleverd

mooi en snel

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Thomas! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123-3D

Huismerk bevat vuile deeltjes en is niet consistent in print

Ik heb een Creality CR10 met direct drive unit gekocht (versie 3). Ik ben een noob dus neem dat mee wanneer je dit leest. Het filament bij de printer gaf een prima Benchy. Fijne lijntjes en geen uitstulpsels. Vanwege de goede ervaring met de inkt van 123.nl besloot ik hier het witte huismerk filament te bestellen. Oei, dat ging minder. Eerst wilde het niet lekker hechten. Na gebruik van 99% alcohol hecht het prima op het glasbed. Maar de prints zelf zijn best lelijk en vies (Cura slicer, 0,20 laagdikte, 50mm snelheid). Dus geen fijne lijntjes en ook gewoon stofdeeltjes in de print. De spindel zelf bevat ook zichtbare vuildeeltjes. Ja, inderdaad direct uit de verpakking. Het huismerk was dus niet zo'n succes bij mij. Ik had ook Real semi-flex filament besteld. Dat print dus wel fijntjes en zonder vervuiling. Mijn noob-conclusie, liever een merk filament dan dat je 1 kg weg moet zitten printen aan ergernis. Nogmaals, ik ben een noob, print out-of-the-box en heb geen state of the art printer.

2 rollen pla en 3 npzzles besteld. Was op voorraad en binnen de gebruikelijke tijd ontvangen.

Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen, Bert! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123-3D

Prima producten en snelle levering

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Daan! Groetjes, Sanne van 123-3D

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!