Beste Marco, hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent. Groeten, Max van 123-3D

Goed vlot snel

Goede prijs kwaliteit en betrouwbaar bedrijf

We waarderen je vriendelijke woorden en kijken ernaar uit je in de toekomst weer van dienst te zijn, Joel! Groeten, Max van 123-3D

Snel geleverd met voldoende bescherming van het product.

Het product was binnen 2 dagen geleverd, netjes bezorgd in een groot genoegen doos waarin genoeg bescherming bij zat zodat het product niet zomaar beschadigd kan worden

Bedankt voor de uitstekende recensie, Thom! Fijn om te horen dat het pakket snel en veilig aangekomen is. Groeten, Max van 123-3D

Goed assortiment en snelle levering

Prima assortiment reserve producten voor mijn 3D printer en snelle levering.

We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor de positieve feedback, Olaf! Groeten, Max van 123-3D

Mijn Bambu printer zeer snel bezorgd

Jammer dat er bij zo'n dure bestelling geen kado krijgt. Hihi

Bedankt voor de goede review, Henk! We zijn blij dat we je een uitstekende ervaring hebben kunnen bieden. Bij het bestellen van een losse 3D-printer is het lastig voor ons om er onze goodies bij te leveren, we nemen nog contact met je op om te zien of wij nog iets voor je kunnen betekenen. Groeten, Max van 123-3D

Betrouwbaar

Zeer snelle levering, product in goede staat.

Onze dank voor de mooie review, Willibrord. Groeten, Max van 123-3D

Bestelling was heel snel geleverd. Alles klopt en werkt naar behoren. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Bedankt voor de positieve review, Justin. Super dat het pakket zo snel aangekomen is. Groeten, Max van 123-3D

goed duidelijk en snel

wat je ook nodig hebt is makkelijk te vinden en duidelijk omschreven, dat laat op andere site´s wel eens te wensen over. de producten zijn goed en ook de levering is heel snel.

Enorm bedankt voor je review, Rene! Fijn om te zien dat de site makkelijk te gebruiken voor je is. Groeten, Max van 123-3D

Makkelijk bestellen en prima bezorging

Mijn ervaring met 123 inkt is prima vooral de prijs/kwaliteit verhouding vind ik erg goed.

Bedankt voor de positieve review, Frans. Fijn om te horen dat de prijs-kwaliteitverhouding naar wens is! Groeten Max van 123-3D

Printer werkt niet naar behoren

Ik heb een creality cr 10 pro gekocht was snel binnen helaas werkt hij niet goed mail vontact gehad maar nog niet goed printent gekregen ik heb gevraagt om hij omgeruild kan worden met een nieuwe gewn reactie op gehad erg jammer dat ik nu met een printer zit waar ik niks mee kan

Bedankt voor je review Melissa, vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Inmiddels zijn we samen tot een oplossing gekomen en is er een nieuw exemplaar onderweg. Groetjes Mark van 123-3D

Wat zijn ze slecht geworden

Jaren klant geweest en nooit geen klachten gehad over dit bedrijf, maar wat is de klantenservice slecht geworden. In februari een Creality K1C bij hen gekocht om te testen voor een printerfarm met 10 printers, maar heb serieuze problemen met deze printer dat vermoedelijk in de electronica zit. Klantenservice gebeld en aantal dingen doorgelopen, waarbij de persoon aan gaf dat het probleem waarschijnlijk bij het mainboard zou liggen en zou direct een nieuwe toesturen die zou de volgende dag geleverd worden, 3 dagen later nog geen mainboard, nogmaals gebeld, weer deze persoon aan de lijn gehad, advies was toen om toch maar gehele printer om ruilen, zou die dag direct opgestuurd worden en de volgende dag geleverd, je raad het na 4 dagen nog geen printer, ondertussen maar een nieuwe printer besteld bij een ander bedrijf *** en nogmaals contact opgenomen om toch het probleem opgelost te krijgen, eerst via mijn eigen telefoon, maar werd niet opgepakt, meerdere keren geprobeerd, nu met de telefoon van mijn dochter, en ja hoor, wordt direct opgepakt (fijn he dat nummerherkenning die aan je account is gekoppeld), en weer dezelfde persoon aan de lijn gehad die net deed of zijn neus bloed, wilde nu weer de printer omruilen, maar ik pas ervoor, geen vertrouwen meer in dit bedrijf, ben al die tijd netjes geweest, zelfs de telefoongesprekken zelf opgenomen en terug geluisterd, maar je wordt gewoon aan het lijntje gehouden waardoor ik enorm boos ben geworden, zo ga je niet met klanten om.

Simpele montage jammer van dat de billen van lager gemakkelijk uitvallen

Ook jammer dat ze niet langer te verkrijgen zijn

Bedankt voor jouw positieve beoordeling, Gino! Wij bieden deze onderdelen nog steeds aan op onze website. We nemen vandaag telefonisch contact met je op om je verder te helpen. Groetjes, Kim van 123-3D

Supersnel!!!

Bij mijn laatste bestelling had ik bij commentaar geschreven dat ik de stukken dringend nodig had. Binnen 24u had ik de onderdelen in huis !

Bedankt voor je 5* beoordeling, Benny! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123-3D

Super snelle levering

Goeie en snelle levering.

Enorm bedankt voor je review, Bram. Graag tot een volgende keer! Groetjes Mark van 123-3D

Polybox II geen succes, verder goed afgehandeld

Ik was niet tevreden over de PolyBox II die ik had gekocht bij 123-3d.nl. Dit is door hen naar tevredenheid afgehandeld.

Bedankt voor de positieve review. Fijn dat we het euvel toch hebben kunnen oplossen. Groeten, Mark van 123-3D

Heel tevreden

Alles op tijd geleverd

Bedankt voor je positieve review, David. Fijn om te zien dat je tevreden bent over de levertijd! Groetjes, Max van 123-3D

De pla filamenten zijn van goede kwaliteit leveren geen probleem met de printer.

Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Bedankt voor de review Maurits! Groetjes, Max van 123-3D

Super snel, en super simpel!

Dit is waarschijnlijk de beste winkel van de Benelux als men kijkt naar service. Echte top performers. Super snelle levering, op een super simpele manier, met de beste service die ik ooit gezien heb. 10/10, geweldig en echt aan te raden!

Bedankt voor de geweldige review, Rurik! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering! Groetjes, Max van 123-3D

DDE

hello, première expérience d'achat de matériels 3D et c'est au top. livraison très rapide et conforme a la description du matériels. je recommande 123-3D a mon entourage. Didier D.

Cher Didier, merci pour cette excellente critique!

Correcte snelle levering

Ik had enkele vragen vóór ik wilde bestellen. Deze werden vlug en correct beantwoord. Het geleverde product werkt uitstekend. Nog geen verdere support nodig gehad.

We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor de positieve feedback, Kris! Groetjes, Max van 123-3D

Geen gedoe, geleverd zoals aangegeven. Geen klachten over besteld materiaal.

Fantastisch om te horen dat je blij bent met de levertijd en de bestelde producten. Bedankt voor de positieve feedback, Wouter! Groetjes, Max van 123-3D

Snelle levering goede kwaliteit

Als ik hier bestel heb ik het altijd de volgende dag in huis waardoor ik meteen verder kan printen. Heb mijn glasplaat aangepast naar magnetisch. Werkt zeer goed en was zeer makkelijk te installeren. Kwaliteit is goed en heb ondertussen geen tekort meer aan balpennen.

Bedankt voor de positieve feedback, Yorben! Het betekent veel voor ons om dit te mogen vernemen. Groetjes, Max van 123-3D

alles perfect zoals het hoort

alles perfect zoals het hoort

Bedankt voor de review, Johny! We zijn blij dat we je een uitstekende ervaring hebben kunnen bieden. Groetjes, Max van 123-3D

Neem levertijden met een grote korrel zout.

Ik heb mijn bestelling op 30 oktober geplaats, alle artikelen waren "op voorraad" en "direct leverbaar". Na de betaling werd vermeld dat dinsdag 31 oktober mijn bestelling zou worden geleverd, ik kreeg ook een mail dat mijn bestelling en betaling goed was aangekomen. dinsdag 31 oktober geen enkel bericht van 123-3d gebeld naar de klantenservice en deze vertelden mij dat dat er in het weekend een storing is geweest waardoor 123-3d WAT achter liep met de bestellingen. Wel krijg ik bij mijn volgende bestelling de verzendkosten gratis (een miezerige €3.00)voor het ongemak. Ik moet toch heel erg omhoog zitten wil ik hier nogmaals iets bestellen. Vandaag (3 november 15:15 uur) nog steeds geen bericht ontvangen dat mijn bestelling is verstuurd. dus de slogan "Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis" moet je maar met een hele grote korrel zout nemen, het is eerder voor 23:59 uur besteld, met een beetje mazzel volgende week in huis.

Bedankt voor je review en onze excuses voor de opgelopen vertraging van je bestelling. We begrijpen dat dit erg vervelend is en we willen je graag verzekeren dat we er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Helaas hebben we te maken gehad met een technische storing die de levering van je bestelling heeft vertraagd, waardoor wij ook niet snel konden reageren op alle reacties die wij daarover kregen. We zullen ons best doen om je bestelling in het vervolg zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Hoogachtend, Max van 123-3D

5 sterren voor de klantenservice

Ik liep tegen twee grote problemen aan met mijn nieuwe Creality printer. Alle twee de onderdelen zijn zonder meer vervangen. Dat is nog eens service. Complimenten! Danielle

Super dat je zo tevreden bent over onze service, Danielle. Daar doen we het voor! Groetjes, Kim van 123-3D

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!