Geweldige service

We hebben een Ender 3D v2 besteld, samen met een rol filament. Helaas werd alleen de rol de volgende dag geleverd en de printer niet. Na even bellen met de klantenservice is er snel gekeken waar het probleem was en het bleek dat de zending om logistieke redenen was gesplitst. Dit is direct opgelost en ook is een hele aardige goedmaker tegelijk opgestuurd. Een dag later was alles al binnen. Ook een paar dagen later zijn we met vragen over het printbed keurig te woord gestaan.

Is mij tegengevallen

Het bestellen gaat prima De levering is ook oke Maar probeer niet de klantenservice Te bereiken want daar hebben ze helaas te weinig technische kennis En wimpelen je met een goedkoop praatje weer tot ziens En waarschijnlijk mag het dan ook dat je bij drie keer een verhaal te hebben gehouden over iets wat je niet begrijpt Schofferend naar de klant mag wezen.

Bedankt voor de review! Goed dat je dit laat weten en wat balen dat onze klantenservice niet helemaal naar wens is. Een goede klantenservice is heel belangrijk voor ons. Zou je je klantgegevens en korte omschrijving van de feedback willen sturen naar webcare@123-3D.nl? Dan gaan we dit oppakken en zorgen dat dit niet meer voorkomt. Groetjes, Niels van 123-3D.

heel super

heb een anet a8 plus aangeschaft en in elkaar gezet mooi ding werkt prima super en zeker een aanrader de bezorging waas gewoon super . mooi ingepakt met dank aan 123-3D en hoop nog voor weder aanschaf bij hun mvg Mario

Beste Mario, wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Daar doen wij het voor. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D.

Snelle levering, goede spullen, goede prijs, ik ben alleen iets kwijt.

Snelle levering, goede spullen, goede prijs, ik ben alleen iets kwijt. Ik miste een spuitstukje, maar was niet in de gelegenheid me te beklagen. Doe ik alsnog, wie weet levert het wat op.

Beste Renate, wat balen dat je een artikel niet hebt ontvangen. Heb je hierover al contact met ons opgenomen? Zo niet, dan mag je ons een email sturen met jouw klantnummer of postcode en huisnummer. Dan kijken wij even met je mee. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij horen graag van je. Groetjes, het team van 123-3D.

Snel en adequaat geleverd

Ik had 4 motor verlengkabeltjes nodig voor mijn CNC bouwsel. Bij 123-3d besteld en de volgende dag in huis. Prima spul en goed van kwaliteit.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Antoon! We zien je graag weer bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D

Heel tevreden

Heb een rol filement aangeschaft en bij aankomst, die avond gelijk gebruikt. Heel tevreden met het resultaat. Zeker een aanrader......

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Jim! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123-3D

Goed product voor een goede prijd

Heel veel mooie kleuren, voor een zeer scherpe prijs

Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Bianca! Groetjes, het team van 123-3D

Ik kon vrijwel non-stop printen...

Je kent het wel, je bent aan het printen, zonder je voorraad in de gaten te houden... En daar komt de print, de print waar je al tijden op wacht. Maar dan kijk je naar je voorraad en denk je, dat gaan we niet redden. Even bestellen, en de volgende dag door knallen... Simpel en snel, via 123_3d.nl :D

Fijn om te lezen dat we je je bestelling zo snel binnen had, Ricardo! Daar doen we ons best voor. Groetjes, het team van 123-3D

eerlijke prijzen en goede service

de prijs kwaliteit verhouding klopt helemaal het filament kan ik persoonlijk erg goed mee printen en je hebt je filament binnen 2 dagen thuis en als het langer duurt melden ze dat bij het afrekenen en nog in de mail . dus ik vind dat 123-3D.nl een erg goeie website is .

Hoi Sander, bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en de producten. Dat is leuk om te horen! Groetjes, het team van 123-3D.

Leuke pen

Pen werkt prima. Fijn dat je veel kleurtjes filament erbij kreeg!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Brigitte! We wensen je veel plezier met je aankoop. Groetjes, het team van 123-3D

Snelle levering ook tijdens corona. Super!

Ik had mijn bestelling één dag na bestelling al in huis. Kwaliteit van het filament welke ik had besteld was iets minder in vergelijking met soortgelijke filament in de zelfde prijsklasse, maar dat mag de pret niet drukken ;) Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Ton! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123-3D

Plus minus

Op en bobine 3d fil hebt ik drie quart moet ik in den bac Slecht kwalitet

Goed dat je dit kenbaar maakt! Het is niet de bedoeling dat je drie kwart rol filament kwijt bent en willen dit graag voor je oplossen. We willen je vragen om een e-mail te sturen met daarin een foto van het probleem. Deze e-mail mag naar klantenservice@123-3D.nl. We zien je e-mail graag tegemoet! Groetjes, het team van 123-3D

snel en goedt koop

volgende dag geleverd voor de prijs van aliexpress + 20 euro

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123-3D

deze mail is zo laat, ik weet niet eens meer wat ik besteld had

deze mail is zo laat, ik weet niet eens meer wat ik besteld had

Bedankt voor je feedback, Arjen. We hopen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123-3D

Diverse Kleuren Filament.

Diverse kleuren filament besteld! Snel geleverd ook. Waardoor we weer door kunnen gaan met het creëren van onze miniatuur Erasmusbrug en de kijk op het Luxor Theater, Rdam. Waar ook de Kuip in de verte zichtbaar is. 123 3d Is okay

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Willem! Fijn om te lezen dat je weer door kunt met het creëren van de miniaturen. Groetjes, het team van 123-3D

Op tijd, precies zoals beloofd

Mijn bestelling werd op tijd geleverd en deze was perfect verpakt

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Rob! Groetjes, het team van 123-3D

geweldig

als je contact zoek denken ze echt goed voor je mee met raad en daad

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Ton! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123-3D

Is er beter dan uitstekend?

Eenvoudig bestellen op een gebruikersvriendelijke website, goede producten tegen een alleszins redelijke prijs en snelle en correcte levering! Wat wil men nog meer?

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Wil! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, het team van 123-3D

super

snelle levering, goede service! kan niet beter!

Bedankt voor het aanpassen van je review, Tom! Fijn dat we het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123-3D

Had een 3D printer gekocht en niet de goedkoopste. Na 2 dagen deed het printerbed het niet goed meer. Contact opgenomen met 123-3D en na wat heen en weer gemail tot de conclusie gekomen, dat de printer terug moest. Kon het ding gratis terug sturen. Nou is dat nogal een operatie om zo'n groot ding weer uit elkaar te halen in te pakken (zie het maar weer terug in de doos te krijgen) en op te sturen. Besloten om de printer zelf terug te brengen. De reparatie/onderzoek zou 5 dagen duren. Aangedrongen op een snelle afhandeling. Dezelfde dag nog was de printer klaar en is terug gestuurd. Kan niet anders zeggen dan een TOP afhandeling. Mis alleen het bloemetje voor het ongemak :-)

Beste Martien, bedankt voor je positieve review en wat fijn dat je de moeite neemt om zo'n uitgebreide review te schrijven. Dat waarderen wij zeer! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Daar doen wij ons best voor. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123-3D

Extreem goede service!

Uitzonderlijk goede klantenservice en garantie.

Beste Jesse, wat fijn dat je zo tevreden bent over ons. Daar doen wij het voor! Groetjes, het team van 123-3D

Wat een top winkel, en wat een top service

Gewoon uitstekend, top producten en services.

Beste Raymondo, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze producten en services! Hier doen wij het voor. Groetjes, het team van 123-3D

Levering

Al diverse spullen voor mijn 3D printer besteld. Steeds weer acuraat en snel geleverd. Ben zeer tevreden.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Robert! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, het team van 123-3D

Vertraagde levering, maar zeer net opgelost!

Ik had een 3D printer met filament besteld. Het filament was de volgende dag binnen, maar de printer had vertraging. Aangezien dit niet gecommuniceerd was, heb ik contact opgenomen en de klantenservice heeft dit zeer netjes opgepakt! De printer kwam alsnog snel binnen en een gratis rol filament als goedmaker. Al met al een super ervaring en zeker een aanrader!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Bjorn. Fijn om te lezen dat wij de situatie naar tevredenheid hebben kunnen oplossen! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123-3D

Prima webshop

Snelle levering met Postnl, zeer geschikt voor onderdelen voor 3d printers, cnc enz. Als er iets misgaat met de levering naar België via Bpost dan sturen ze gewoon een nieuwe zending via Postnl, volgende dag in huis ook op zaterdag. ik ben zeer tevreden over 123-3d.nl. Als ik nog wat nodig heb, dan weet ik waar ik moet zijn.

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123-3D

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!