Top verzonden

Snel verzonden ,goede prijs betaald voor mijn creality printer.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Alexander! We wensen je heel veel printplezier en zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123-3D

Snel, goed verpakt.

Een goed, snel verlopen bestelproces.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen! Dat waarderen wij enorm en zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123-3D

Mooi filament, wel even zoeken naar de juiste instellingen

Snel gekozen, snel besteld en ook snel geleverd. Goede service

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling, Frank! Groetjes, Anouk van 123-3D

Nozzles E3D 0,25mm

Mooie super nozzles. Allemaal gelijk qua maat, op de 1/100mm even lang qua lengte.

Fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling, Richard! Groetjes, Kim van 123-3D

Snel bezorgd en goedverpakt

de pruducten waren goed verpakt en zaten netjes en stevig in de doos Helemaal top

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen, Idsert. Groetjes, Christianne van 123-3D

Snelle verzending en ruim assortiment aan filament

Had op donderdag rond 8 uur bestelling geplaatst en was al vrijdag rond 1 uur in de middag bezorgd. tevens is er een zeer ruim assortiment aan allerlei kleuren voor PLA, PETG en ABS. Helaas verkopen jullie geen ander filament als TPU.

Fijn dat je zo tevreden bent over de snelle verzending en ons assortiment, Olcay! Wij verkopen allerlei types filament waaronder echter ook TPU: https://www.123-3d.nl/3D-filament/Filamenttype/TPU/TPU-p28392.html Groetjes, Kim van 123-3D

Zo als altijd: gewoon goed

Snelle levering, goed materiaal

Bedankt voor je positieve review, Harmen. Groetjes, Christianne van 123-3D

GOED

Simpel, snel, duidelijk en overzichtelijk producten zoeken op de website. Dan bestellen en geleverd volgens omschrijving. Dikke prima!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Rico. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Groetjes, Christianne van 123-3D

Goede levering

De bestelling voldoet 100 procent aan de verwachting

Bedankt voor je mooie beoordeling, Johan. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123-3D

Snel geleverd en goed materiaal

Snel geleverd en goed materiaal

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie beoordeling, Niels! Dat waarderen wij enorm en we zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123-3D

Mijn eerste aankoop van PLA

Kwam snel aan en keuze is ruim. Het is alleen voor mij nog onduidelijk waar ik op moet letten omdat ik nog net begonnen ben met 3D printen.

Bedankt voor je positieve review. Remy! Als wij je ergens bij kunnen helpen dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan per mail maar ook telefonisch op 0294-787127 . We helpen je graag! Groetjes, Kim van 123-3D

uitstekend

goede en prompte levering, geweldig priduct

Bedankt voor je review, Carla. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123-3D

snel geleverd

Rollen filament snel de volgende dag geleverd kwaliteit is goed.

Bedankt voor je review, Theo. Groetjes, Christianne van 123-3D

Geweldige print materiaal!!!

Ik ben er heel blij mee!!

Bedankt voor je mooie review, Sander. Wat leuk dat je zo blij bent met jouw bestelling! Groetjes, Christianne van 123-3D

Prima geregeld

De aanbieding was duidelijk, het bestelproces prima. De levering ging ook goed!

Wat leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123-3D

Tevreden!

Prima kwaliteit, goede kleuren, snelle levering en netjes verpakt. Helemaal tevreden.

Bedankt voor je review, Sam. Wat leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123-3D

Goed verpakt en snelle levering

Omdat wij ook de inkt bij 123-inkt bestellen en daar ook een snelle levering hebben. Hebben wij ook bij 123-3d besteld en hierbij ook snelle levering, goed verpakt en prijs/ kwaliteit verhouding ook goed

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Sytze Jan! We zijn blij te vernemen dat je tevreden bent over onze webshops. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123-3D

De prinnter is super goed

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de printer die je bij ons hebt besteld! We wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123-3D

Een 2e kans

Verzending kwam heel snel binnen, dat is erg fijn. Kwaliteit van het filament (PETG Carbon) welke ik heb besteld vind ik erg goed! De nadelen die ik heb ervaren was dat het filament niet goed gerold was waardoor bij het extruden het rol vast kwam te zitten en een 20u print kon weggooien. Maar toch verdient het een 2e kans.

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Saawen. Fijn dat je tevreden bent over de snelle verzending en kwaliteit van het filament. Wel balen dat het vast kwam te zitten met printen. Zou je een mail willen sturen naar [email protected]? Dan kunnen wij je een passende oplossing bieden. Groetjes, Kim van 123-3D

Makkelijk te bestellen en snel in huis

De site is overzichtelijk en mijn bestelling was de zelfde dag nog verzonden.

Bedankt voor de 5* beoordeling, Danny. We zien je graag nog eens terug! Groetjes, Kim van 123-3D

Slecht product duurder als bij leverancier

3D printer besteld goede service met levering. Maar kom dag later er achter dat die bij de leverancier 130 euro goedkoper is. Mail gestuurd maar willen je niet helpen. Terwijl andere bedrijven je tegen moet komen. Ik bestel hier niet meer producten zijn hier veelste duur tegen over de leverancier. Advies kijk eerst verder voor dat je dief van eigen portemonnee bent.

Goed dat je dit kenbaar maakt, Wesley. Wij hebben inderdaad contact gehad over de prijs. Wij bieden de laagste prijsgarantie, hier zitten echter wel voorwaarden aan verbonden. Aan de hand van deze voorwaarden konden we de aanvraag niet goed keuren. Groetjes, Anouk van 123-3D

Een fijne winkel!

Bestel altijd graag bij de 123 winkels en de prijs en service is over het algemeen goed. Ook dit keer weer een nieuwer model 3D printer aangeschaft. De prijs bleek achteraf hoger dan de leverancier de printer zelf aanbood. Na afstemming met de klantenservice is het netjes opgelost. Een tevreden klant.

Bedankt voor de 4* beoordeling, Daniel. Fijn om te lezen dat het naar tevredenheid is opgelost. Veel plezier van je nieuwe printer! Groetjes, Kim van 123-3D

SUPER SERVICE!!

Super vriendelijk mensen aan de telefoon en een geweldige service na verkoop! Kortom een echte aanrader! Prijs/kwaliteit/service 20/10!

Bedankt voor deze mooie woorden, Sally! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, Sanne van 123-3D

Beetje pech met filament

Ik had filament rollen van 123-3D een kleine 2 - 2,5 maand niet gebruikt. Nu ik weer wat wil printen komt er een probleempje om de hoek kijken. Filament plakt niet genoeg, niet strak, veel oneffenheden en knapt af. Ik had het filament netjes verpakt in vacuum zakken, in een dichte box met vochtvreter. Na onderzoek door 123-3D was de conclusie dat ik gewoon pech heb gehad met de het filament en 123-3D heeft dan ook tot mijn volle tevredenheid de rollen ingenomen en mij nieuwe gestuurd. Als iedere bedrijf nou eens zo'n service had. 12-3D hartelijk dank!!!

Wat ontzettend balen dat je pech hebt gehad met het filament wat je had besteld. Gelukkig hebben we dit naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Wij willen je bedanken voor het plaatsen van je beoordeling en hopen in de toekomst graag weer voor je klaar te mogen staan. Groetjes, het Webcare team van 123-3D

geweldige klantvriendelijke service

Had problemen met de snapmaker 250. Machine startte niet meer op na telefonisch kontakt (telefoon werd snel beantwoord). Vrijdag laat in de middag machine zelf gebracht. Maandag ochtend gebeld door een medewerker dat het euvel verholpen was. Machine opgehaald en doet het weer als nieuw. Was erg blij en op de vraag of er kosten aan verbonden waren was het antwoord GEEN. Geweldig bedrijf.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te schrijven, Willem! Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Daar doen we het voor. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Romy van 123-3D

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!