Snelle bezorging, goede producten. Helemaal prima.

Fijn dat je zo tevreden over ons bent, Sanne! Groetjes, Sanne van 123-3D

Maakt waar wat er te zien is.

Positief

Bedankt voor deze positieve review! Groetjes, Romy van 123-3D

Eindbeoordeling is nog af te wachten.

Ik was aangenaam verrast door de snelle levering van mijn bestelling. Helaas was er een verkeerd product geleverd. De factuur en pakbon waren correct, het product niet. Na melding hiervan kreeg ik ook weer snel een antwoord. Het pakje mocht teruggestuurd worden. Nu is het afwachten of het juiste product ook snel geleverd wordt en de portkosten terugbetaald worden.

Bedankt voor deze review, Jean Pierre! Goed dat je dit kenbaar maakt. We hopen je naar tevredenheid te hebben kunnen helpen. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, dan vernemen we dat graag. Groetjes, Romy van 123-3D

Goeie snelle levering

Het bestellen ging makkelijk en kom alles goed vinden. Het filament werd de volgende dag netjes snel geleverd

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Wessel! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123-3D

Besteld en ontvangen, simpel 123

2 rollen pla. Was mijn eerste bestelling pla ooit, dus kan niet vergelijken. 123 heeft het verder prima geleverd. De website voelt verder iets te vertrouwd aan, alsof die nog gelijk is aan 2005 met 123 inkt.

Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. De feedback geven wij door aan de desbetreffende afdeling. Groetjes, Kim van 123-3D

Snel bezorging

Snel bezorging van de complete bestellig. PETG Filament van 123D is moelijker on the printer omdat het komt loos van het printbed.

Bedankt voor de 4* beoordeling, Jonathan. Zou je een e-mail willen sturen met je vraag naar klantenservice@123-3D.nl? Dan helpen wij je hier heel graag verder mee. Groetjes, Kim van 123-3D

Duidelijke artikel omschrijving

Bedankt voor je 4* beoordeling! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123-3D

Zoals het hoort

De producten die ik had besteld waren precies zoals de omschrijving het vermeld had.

Super dat alles naar wens is, John! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123-3D

Alles correct en snel geleverd

In de toekomst zal ik zeker nog inkopen via 123-3d.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Jonathan! Groetjes, Sanne van 123-3D

veel voor weinig

tot nu toe is mijn ervaring met het fillament van 123inkt goed. ik heb wel 1 keer een probleem gehad met het fillament, ik had overigens wel het goedkoopste PLA fillament gekocht. het probleem was dat de rol niet goed was opgerold waardoor mijn extruder niet genoeg kracht kon leveren om deze uit te rollen. verder nooit problemen gehad en goeie prints kunnen maken

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Mees! Mocht je het filament nog hebben waarmee je problemen ervaarde en daar nog steeds niet lekker mee kunt printen kun je altijd contact met ons opnemen. Wij helpen je graag verder! Groetjes, Sanne van 123-3D

Snel geleverd, netjes verpakt.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Jan! Groetjes, Sanne van 123-3D

Altijd goed

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123-3D

Met 123 inkt blijf ik verwend

De producten de prijs/kwaliteit en de stiptheid van leveren zijn top.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Marcus! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123-3D

Goed filament

Het is goed filament en handig in gebruik.

Wat fijn dat het filament naar wens is, J. Zo lezen wij het graag. Groetjes, Christianne van 123-3D

Top filament en snel geleverd

Besteld en volgende dag in huis, super kwaliteit voor een normale prijs

Bedankt voor je positieve beoordeling, Dani. Dat is waarderen wij zeer. Groetjes, Christianne van 123-3D

Duidelijk en snel

De producten zijn makkelijk op de website te vinden. En wordt snel bezorgd. En tot nu toe ook altijd goeie ervaring met de producten.

Bedankt voor je review, Mannie. Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons. Groetjes, Christianne van 123-3D

ging netjes

op basis van 1 bestelling kun je moeilijk een review schrijven. maar deze ene bestelling ging goed, was netjes geprijsd. ik kom nog wel een keer terug

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen bij jouw eerste bestelling, Bart. En dat wij je terug mogen zien in ons webshop. Dat vinden wij leuk om te lezen. Groetjes, Christianne van 123-3D

Snelle afhandeling van mijn order

Alhoewel sommige dingen vrij prijzig zijn, is de service en snelheid zeker de moeite waard. Ik had 2 fans en een step-down converter gekocht, welke ik een dag later al kon installeren in mijn 3d printer. De extraatjes in het pakket waren ook aangenaam, zo is een pakje zelfklevende notes en een pen nooit overbodig.

Bedankt voor je mooie review, Perry. Wat leuk om te lezen dat je gelijk aan de slag kon met de converter. Wij zien je graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123-3D

Prima levering

Wat ik bestelde werd de dag er na in goede orde ontvangen. Prima levering.

Wat fijn dat de levering naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123-3D

Werkt fantastisch

Werk zoals het hoort

Wat fijn dat je tevreden bent over jouw bestelling, Jaimy. Groetjes, Christianne van 123-3D

Top filament, top levering

Bedankt voor je review, Thomas. Groetjes, Christianne van 123-3D

uitstekende klantenservice

snel, eerlijk en goede prijs!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Daar doen we het voor. Groetjes, Anouk van 123-3D

very good printer

Printer on time at home. No probleme Printer good quality. Very happy with it

Thank you for your review, Thierry. Good to read that everything is to your liking. Greetings, Christianne from 123-3D

Onmiddellijke ontvangst. Heel correct.

Heel aangenaam

Bedankt voor je review. Wat leuk dat alles naar tevredenheid is. Groetjes, Christianne van 123-3D

Vlotte levering !

Zie hierboven

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123-3D

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!