Geweldige print materiaal!!!

Ik ben er heel blij mee!!

Bedankt voor je mooie review, Sander. Wat leuk dat je zo blij bent met jouw bestelling! Groetjes, Christianne van 123-3D

Prima geregeld

De aanbieding was duidelijk, het bestelproces prima. De levering ging ook goed!

Wat leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123-3D

Tevreden!

Prima kwaliteit, goede kleuren, snelle levering en netjes verpakt. Helemaal tevreden.

Bedankt voor je review, Sam. Wat leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123-3D

Goed verpakt en snelle levering

Omdat wij ook de inkt bij 123-inkt bestellen en daar ook een snelle levering hebben. Hebben wij ook bij 123-3d besteld en hierbij ook snelle levering, goed verpakt en prijs/ kwaliteit verhouding ook goed

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Sytze Jan! We zijn blij te vernemen dat je tevreden bent over onze webshops. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123-3D

De prinnter is super goed

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de printer die je bij ons hebt besteld! We wensen je er veel plezier van en zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123-3D

Een 2e kans

Verzending kwam heel snel binnen, dat is erg fijn. Kwaliteit van het filament (PETG Carbon) welke ik heb besteld vind ik erg goed! De nadelen die ik heb ervaren was dat het filament niet goed gerold was waardoor bij het extruden het rol vast kwam te zitten en een 20u print kon weggooien. Maar toch verdient het een 2e kans.

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Saawen. Fijn dat je tevreden bent over de snelle verzending en kwaliteit van het filament. Wel balen dat het vast kwam te zitten met printen. Zou je een mail willen sturen naar [email protected]? Dan kunnen wij je een passende oplossing bieden. Groetjes, Kim van 123-3D

Makkelijk te bestellen en snel in huis

De site is overzichtelijk en mijn bestelling was de zelfde dag nog verzonden.

Bedankt voor de 5* beoordeling, Danny. We zien je graag nog eens terug! Groetjes, Kim van 123-3D

Slecht product duurder als bij leverancier

3D printer besteld goede service met levering. Maar kom dag later er achter dat die bij de leverancier 130 euro goedkoper is. Mail gestuurd maar willen je niet helpen. Terwijl andere bedrijven je tegen moet komen. Ik bestel hier niet meer producten zijn hier veelste duur tegen over de leverancier. Advies kijk eerst verder voor dat je dief van eigen portemonnee bent.

Goed dat je dit kenbaar maakt, Wesley. Wij hebben inderdaad contact gehad over de prijs. Wij bieden de laagste prijsgarantie, hier zitten echter wel voorwaarden aan verbonden. Aan de hand van deze voorwaarden konden we de aanvraag niet goed keuren. Groetjes, Anouk van 123-3D

Een fijne winkel!

Bestel altijd graag bij de 123 winkels en de prijs en service is over het algemeen goed. Ook dit keer weer een nieuwer model 3D printer aangeschaft. De prijs bleek achteraf hoger dan de leverancier de printer zelf aanbood. Na afstemming met de klantenservice is het netjes opgelost. Een tevreden klant.

Bedankt voor de 4* beoordeling, Daniel. Fijn om te lezen dat het naar tevredenheid is opgelost. Veel plezier van je nieuwe printer! Groetjes, Kim van 123-3D

SUPER SERVICE!!

Super vriendelijk mensen aan de telefoon en een geweldige service na verkoop! Kortom een echte aanrader! Prijs/kwaliteit/service 20/10!

Bedankt voor deze mooie woorden, Sally! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, Sanne van 123-3D

Beetje pech met filament

Ik had filament rollen van 123-3D een kleine 2 - 2,5 maand niet gebruikt. Nu ik weer wat wil printen komt er een probleempje om de hoek kijken. Filament plakt niet genoeg, niet strak, veel oneffenheden en knapt af. Ik had het filament netjes verpakt in vacuum zakken, in een dichte box met vochtvreter. Na onderzoek door 123-3D was de conclusie dat ik gewoon pech heb gehad met de het filament en 123-3D heeft dan ook tot mijn volle tevredenheid de rollen ingenomen en mij nieuwe gestuurd. Als iedere bedrijf nou eens zo'n service had. 12-3D hartelijk dank!!!

Wat ontzettend balen dat je pech hebt gehad met het filament wat je had besteld. Gelukkig hebben we dit naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Wij willen je bedanken voor het plaatsen van je beoordeling en hopen in de toekomst graag weer voor je klaar te mogen staan. Groetjes, het Webcare team van 123-3D

geweldige klantvriendelijke service

Had problemen met de snapmaker 250. Machine startte niet meer op na telefonisch kontakt (telefoon werd snel beantwoord). Vrijdag laat in de middag machine zelf gebracht. Maandag ochtend gebeld door een medewerker dat het euvel verholpen was. Machine opgehaald en doet het weer als nieuw. Was erg blij en op de vraag of er kosten aan verbonden waren was het antwoord GEEN. Geweldig bedrijf.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te schrijven, Willem! Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Daar doen we het voor. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Romy van 123-3D

Top service!

Als Belg printer 's avond om 22u besteld, volgende middag al geleverd. Bij opstart werd een klein technisch probleem vastgesteld aan de printer. Na inbellen de volgende dag zeer vriendelijk te woord gestaan door klantendienst en probleem werd onmiddellijk zonder moeilijk te doen opgelost en wisselstuk werd gratis geleverd. Top service!

Bedankt voor je mooie woorden, Bert. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Hier doen wij het voor. Wij wensen je veel plezier van je printer. Groetjes, Christianne van 123-3D

Goede levering en producten

Mijn ervaring met producten en levering van 123dprint Is gewoon goed.

heel eg blij

Snelle service. Leuke extraatjes die je krijgt bij je bestelling. En vooral de prijzen van de produkten zijn aantrekkelijk.

werkt prima

werkt prima

Prima en snelle service

Prima en snelle service

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Dat waarderen wij enorm. Groetjes, Romy van 123-3D

Weer naar verwachting

Naar verwachting zoals we gewend zijn.

Goed om vernemen dat we je naar verwachting hebben kunnen helpen, Catharinus! Dat is uiteraard graag gedaan. Groetjes, Romy van 123-3D

Goed en snelle levering

Goede en duidelijke site, heb makkelijk kunnen vinden van wat ik zocht. De levering was ook met 1 dag

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Wietse! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123-3D

Altijd geweldig zijn alle webwinkels maar zo !

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review! Groetjes, Romy van 123-3D

Vlotte levering, netjes verpakt, (maar pakket had een stuk kleiner gekund)

Score 9 was niet mogelijk. Dat zou mijn keuze zijn geweest.

Goed dat je jouw ervaring via deze weg kenbaar maakt! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze levering. Daarnaast willen we je bedanken voor de feedback over het formaat van de verpakking. We zullen dit intern doorgeven aan de juiste afdeling. Groetjes, Romy van 123-3D

goede service en kwaliteit

bestelling van materialen snel geleverd

Snel, betrouwbaar en voordelig

Bestel hier regelmatig en altijd dezelfde positieve ervaring. Assortiment is wat je kunt verwachten. De gratis post-Its plakken goed en zijn altijd welkom.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, David! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123-3D

Goede kwaliteit producten tegen een scherpe prijs

Nu al verschillende 3d prints gemaakt en alle kwamen er goed uit. Kleine foutjes maar dat kwam door de instellingen. Ik ben zeer tevreden over het filament.

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Brian! Dat is uiteraard graag gedaan. Groetjes, Romy van 123-3D

Snel geleverd en goede kwaliteit

Hartelijk bedankt voor deze 5-sterren beoordeling, Rik! Groetjes, Romy van 123-3D

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.