Top service!

Als Belg printer 's avond om 22u besteld, volgende middag al geleverd. Bij opstart werd een klein technisch probleem vastgesteld aan de printer. Na inbellen de volgende dag zeer vriendelijk te woord gestaan door klantendienst en probleem werd onmiddellijk zonder moeilijk te doen opgelost en wisselstuk werd gratis geleverd. Top service!

Bedankt voor je mooie woorden, Bert. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Hier doen wij het voor. Wij wensen je veel plezier van je printer. Groetjes, Christianne van 123-3D

Goede levering en producten

Mijn ervaring met producten en levering van 123dprint Is gewoon goed.

heel eg blij

Snelle service. Leuke extraatjes die je krijgt bij je bestelling. En vooral de prijzen van de produkten zijn aantrekkelijk.

werkt prima

werkt prima

Prima en snelle service

Prima en snelle service

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Dat waarderen wij enorm. Groetjes, Romy van 123-3D

Weer naar verwachting

Naar verwachting zoals we gewend zijn.

Goed om vernemen dat we je naar verwachting hebben kunnen helpen, Catharinus! Dat is uiteraard graag gedaan. Groetjes, Romy van 123-3D

Goed en snelle levering

Goede en duidelijke site, heb makkelijk kunnen vinden van wat ik zocht. De levering was ook met 1 dag

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Wietse! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123-3D

Altijd geweldig zijn alle webwinkels maar zo !

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review! Groetjes, Romy van 123-3D

Vlotte levering, netjes verpakt, (maar pakket had een stuk kleiner gekund)

Score 9 was niet mogelijk. Dat zou mijn keuze zijn geweest.

Goed dat je jouw ervaring via deze weg kenbaar maakt! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze levering. Daarnaast willen we je bedanken voor de feedback over het formaat van de verpakking. We zullen dit intern doorgeven aan de juiste afdeling. Groetjes, Romy van 123-3D

goede service en kwaliteit

bestelling van materialen snel geleverd

Snel, betrouwbaar en voordelig

Bestel hier regelmatig en altijd dezelfde positieve ervaring. Assortiment is wat je kunt verwachten. De gratis post-Its plakken goed en zijn altijd welkom.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, David! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123-3D

Goede kwaliteit producten tegen een scherpe prijs

Nu al verschillende 3d prints gemaakt en alle kwamen er goed uit. Kleine foutjes maar dat kwam door de instellingen. Ik ben zeer tevreden over het filament.

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Brian! Dat is uiteraard graag gedaan. Groetjes, Romy van 123-3D

Snel geleverd en goede kwaliteit

Hartelijk bedankt voor deze 5-sterren beoordeling, Rik! Groetjes, Romy van 123-3D

Goeden prijzen

Goeie prijzen voor de producten en bijv het filament is ook goed materiaal ik print er al een paar maanden mee

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Mees! Groetjes, Romy van 123-3D

Prima filament

Het is een fijn filament om mee te printen. De kleur past ook zeer goed bij het project. En het is fijn dat pla bij lagere temperatuur geprint kan worden. Zekers een aanrader.

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de artikelen die je bij ons hebt aangeschaft, Monja! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123-3D

Snelle levering, netjes up to date gehouden, prima kwaliteit!

Gewoon helemaal goed, zoals verwacht!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Mark! Groetjes, Romy van 123-3D

Vlotte afhandeling en snelle bezorging.

De titel zegt het al.

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Joost! Dat waarderen wij enorm. Groetjes, Romy van 123-3D

Heeeele goede ervaring.

Ik verbaas mij er steeds weer over dat wat ik ook bestel de volgende dag al bij mij bezorgd wordt.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze snelle levering, Hilbrand! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123-3D

Snelle levering en prima product

Als verjaardagscadeau voor mijn man een 3d-printer besteld. Werd snel geleverd en voldoet helemaal aan zijn verwachtingen. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Bedankt voor je mooie review, Heleen. Hopelijk is je man blij met zijn verjaardagscadeau. Wij wensen hem er heel veel plezier mee! Wij zien je graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123-3D

Fantastisch!!!

Snel besteld, Supersnel geleverd, Superblij! Bijna alles aan batterijen en Accu’s op voorraad ook van merken die al tijden niet meer op de markt zijn! Fantastisch!!!

Goed om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, Sanne van 123-3D

Snelle levering voor uitstekende prijs

Uitstekende webshop. Echter wel jammer dat er betaald moet worden voor verzending Levertijd was kort en product werkte uitstekend

Bedankt voor deze positieve beoordeling Eijmert! Groetjes, Sanne van 123-3D

Snel en veilig bezorgd

Snel en veilig bezorgd. In goede verpakking dn

Fijn dat je je bestelling zo snel hebt mogen ontvangen, daar doen wij ons best voor! Groetjes, Sanne van 123-3D

Quick Delivery Good Quality

Recently I bought one of the 3d printers of Creality Ender series. I wanted to give a try to 123-3d filaments and I am really pleased with the results.

Thank you for this positive review! Greetings, Sanne from 123-3D

Goede kwaliteit filament en snelle levering!

Goed.

Bedankt voor je positieve review, Mike! Groetjes, Sanne van 123-3D

Op tijd het juiste in goede orde ontvangen, wat kun je nog meer wensen.

Fijn dat je je bestelling zo snel ontving, Frans! Daar doen wij ons best voor :) Groetjes, Sanne van 123-3D

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!