Goede snelle levering

Bedankt voor je positieve review, Arjan! Groetjes, Sanne van 123-3D

Nette service en goede producten

Een paar spullen besteld. Nette levering en de materialen zijn goed.

Bedankt voor je positieve review, Robin! Groetjes, Sanne van 123-3D

prima!!

Snelle levering en altijd bereid om te helpen.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Carla! Groetjes, Sanne van 123-3D

Netjes en snel geleverd.

Bedankt voor je positieve review, Koen! Groetjes, Sanne van 123-3D

Prima prijs kwaliteit

Veeel keuzemogelijkheid en goede klantenservice! Elke filament die ik eventueel zou willen hebben ze wel even als onderdelen! Tot nu toe hebben ze me nog niet teleur kunnen stellen!

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik bestel inmiddels al meer dan twee jaar mijn PLA spoelen bij 123-3d.nl en ik heb hier nog nooit problemen mee gehad. Goede kwaliteit, snelle levering en heel betrouwbaar. Sinds kort ben ik ook gaan experimenteren met de nieuwe "kleuren" PLA uit het grote assortiment en dat stelt niet teleur.

Bedankt voor deze mooie woorden, Dave. Leuk om te lezen dat je zo tevreden over ons bent! Groetjes, Sanne van 123-3D

Snelle levering, goed advies van een prima helpdesk, zonder wachten

Heb zeer goede adviezen gekregen bij de aankoop van mijn printers van een helpdesk die heel goed bereikbaar is en alle tijd neemt voor de klant. Complimenten! Dat zouden meer helpdesken zo voor elkaar moeten hebben. Snelle levering van de bestelde producten, goed verpakt.

Bedankt voor deze super mooie beoordeling, Ed! Wij zijn blij om te lezen dat wij je zo goed hebben kunnen helpen en doen dat graag de volgende keer weer. Tot de volgende bestelling! Groetjes, Hanna van 123-3D

Ik ben blij dat de website overzichtelijk is maar alleen jammer dat alle 2 de printers het niet dede

Fijn en jammer (dit moet boven)

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Robin! Jammer om te lezen dat de printers niet goed werkten. We zien dat je hierover contact hebt gehad met onze klantenservice. We hopen dat het inmiddels is opgelost. Mocht je toch nog hulp nodig hebben dan helpen wij je graag. Groetjes, Sanne van 123-3D

Snelle levering! Begreep iets niet helemaal van de printer en het gebruik dus had het bedrijf gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. De medewerker stuurde mij nog wat info per mail (tutorials / filmpjes). Fantastische service! Nu lekker printen!

Bedankt voor je review, Jeroen. Wat leuk om te horen dat je zo goed bent geholpen. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123-3D

Verhouding prijs/kwaliteit Creality 3D CR 10 Smart Pro 3D printer

Recent heb ik nieuwe Creality 3D CR 10 Smart Pro 3D printer gekocht. Na een aantal prints, was ik teleurgesteld over de kwaliteit van 3d parts hechting op de printbed. Via het internet opzoek gegaan naar een oplossing voor mijn probleem en toevallig kwam achter dat mijn aanschaf binnen twee weken 70 euro goedkoper is geworden. Na contact met klantenservice om de prijs verschil te ontvangen (aangezien hierboven vermeld probleem), was mijn verzoek afgewezen. Best jammer dat ik alsnog extra geld moet uitgeven voor een hele dure 3d printer om 3d part hechting probleem op te lossen. Samengevat, verwachting van een dure 3d printer is niet waar gekomen en probleem is nog steeds niet opgelost. O ja, en de slijtage van 3d bed wieltjes gaat hard (in totaal zijn er 6 wieltjes). Met vriendelijke groet, Alex

Goed dat je dit kenbaar maakt, Alex. Wij waarderen je feedback en kijken graag wat we voor je kunnen betekenen! Wij hebben je een e-mail gestuurd, maar helaas hebben wij hierop nog geen reactie van je mogen ontvangen. Wij hebben ook geen telefoonnummer van je op jouw account kunnen vinden. Zou je contact met ons kunnen opnemen, zodat wij dit met je kunnen oplossen? Je kunt ons bereiken op 0294-787127 of [email protected]. Wij horen graag van je. Groetjes, Christianne van 123-3D

Uitstekend product geleverd

Het product was in Veel plastic verpakt. Maar ik ben voor de rest helemaal tevreden met het product

Bedankt voor je 4* beoordeling en voor de feedback, IJsbrand. Dit geven we door aan de desbetreffende afdeling. Groetjes, Kim van 123-3D

Helemaal top

Makkelijk een snel geleverd

Bedankt voor je positieve review, Lucas! Dit waarderen we zeer. Groetjes, Kim van 123-3D

Snelle service, prima producten.

Je wordt snel geholpen, als je een vraag mailt. Als je een product bestelt, wordt het snel geleverd. Ik ervaar de producten als prima. Kortom: ik ben heel tevreden.

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Freek! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123-3D

Goed product voor niet al te veel geld

Mijn ervaringen met deze filament zijn tot nu toe zeer positief. Het print de producten die ik wil hebben zonder enige moeite. Het was voor mij de eerste keer dat ik een 3d filament moest kopen en ik ben blij dat het in één keer is goed gekomen.

Super dat je zo tevreden bent over ons filament, Mitchel! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123-3D

service zoals het hoort

service zoals het hoort de naam zegt het al duidelijke omschrijving van wat je koopt en levertijd zoals omschreven. duidelijkheid over bijpassende producten

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij om te vernemen dat alles duidelijk voor je was en zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123-3D

Een goede kwalieteit printer

de printer ik degelijk en een goede kwaliteit. Ik vind het een fijne printer en ik gebruik hem bijna iederedag. 1 verbeter puntje is dat de frimeware van de touche screen is niet heel handig. Verder raad ik de printer zeker aan.

Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de bestelde printer! We waarderen je feedback enorm en zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123-3D

Prima spullen, prima levering

123-3D levert goede informatie, is duidelijk met communiceren over bestelde goederen en levert ook snel! Alles is in orde, beschrijvingen kloppen volgens de website. Kortom allemaal dik in orde (en dat in 3D!)

Wat fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123-3D

Groot aanbod tegen goede prijzen

Was op zoek naar mijn eerste 3d printer (Creality Ender 3 S1 Pro) en doordat 123-3d.nl goed te vinden is op Google en ze een laagste prijs garantie hebben kwam ik snel uit bij 123-3d.nl. Ook de levering was super! Op zondag besteld en op dinsdag geleverd! Ik ga zeker nog eens bestellen bij 123-3d.nl

Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling, Walter! We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent en we zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123-3D

Snelle levering, goed product

Levering is snel zoals ik van 123-xxx gewend ben. Ook het bestelde product is precies zoals geadverteerd.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten en levering. Groetjes, Romy van 123-3D

Uitstekend, alles naar wens

Snelle levering, gemakkelijke afhandeling, ronduit top!

Wat fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Mick! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123-3D

Door omvang levering lange levertermijn

Bij bestelling van 15 x 3D printer speciaal hiervoor gekozen omdat het op voorraad was en ik het over 2 dagen nodig had. Omdat dit een palletzending was gebeurde er niets, bij nabellen bleek dat dit meer tijd kost en de levering langer duurt. Annuleren kon niet meer omdat het aan een koerier uitbesteed was en retourzending zou ik zelf moeten regelen; weinig meedenkend en kortaf terwijl ik een flink probleem had. Update: na deze review kwam er een telefoontje met een excuses en een vraag wat er nodig was om het ongedaan te maken. Dat ging heel correct en netjes.

Bedankt voor je review, Bert. Goed dat je dit kenbaar maakt en wat fijn dat wij na contact met jou alsnog naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Groetjes, Christianne van 123-3D

Geheel tevreden!

Ik heb ontvangen wat ik besteld had en het voldoet gewoon goed, wat wil je nog meer?

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Paul! Groetjes, Sanne van 123-3D

Goede prijzen voor kwaliteitsonderdelen

Het mondstuk dat ik zocht was gemakkelijk te vinden en de prijs was concurrerend, zelfs in vergelijking met AliExpress, dat nepproducten zou hebben geleverd in plaats van merkonderdelen

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Bogdan! Groetjes, Sanne van 123-3D

Prima levering, goed verpakt en op tijd

Levering zoals verwacht mag worden

Bedankt voor deze mooie review, Arno! Groetjes, Sanne van 123-3D

Redelijk goed maar onnodig duurder geworden.

Wat ik heb besteld was een week er voor een aantal euros duurder geworden (19,50 / 24,00) en daar zijn wij niet zo blij mee als startend bedrijfje. Ook werd er niet antwoord gegeven op alle vragen die we stelden in een support mail.

Goed dat je dit aangeeft, Tom. De prijzen kunnen inderdaad wijzigen. Helaas hebben wij hier niet veel invloed op. Voor vragen kunnen wij je uiteraard wel helpen! Excuses als niet alle vragen in je e-mail zijn beantwoord. Mocht je nog vragen hebben dan kun je een e-mail sturen naar [email protected] of bellen naar 0294-787127. Groetjes, Sanne van 123-3D

Nieuwe Walden 56 1394 PC Nederhorst den berg

Over 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!