Correcte afhandeling.

Snelle en correcte verzending, produkt voldoet aan de beschrijving.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Martina! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123led

Philips lamp ultra efficiënt valt tegen.

Levering prima en 123led ook. Philips ultra efficiënt is misschien wel zuinig met hoge lichtopbrengst, maar de kleurtemperatuur klopt niet. 2700 is warm wit. 3000 zou warm wit moeten zijn maar dan iets witter, helderder dan 2700 en deze lampen zijn geel. Geen mooie kleur dus ik heb er nu een filter boven gehangen. Valt me tegen van Philips. Je zou denken dat ze wel de expertise in huis hebben als het gaat om de kleurtemperatuur. Jammer.

Bedankt voor het schrijven van deze review, Mariska! Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze webshop en de levering. Mochten wij je verder kunnen helpen met het aangeschafte product dan kan je altijd even contact met ons opnemen. We kijken graag met je mee. Groetjes, Romy van 123led

Zowel het bestellen en de aflevering verliepen goed.

Bedankt voor deze mooie review, Martien! Groetjes, Sanne van 123led

Fijn dat je zo tevreden over ons bent, Albert! Groetjes, Sanne van 123led

snel en goed

vandaag besteld morgen in huis en goed verpakt.

Bedankt voor deze mooie review, Aad! Groetjes, Sanne van 123led

Goed verpakt

Goed verpakt , lamp werkt zoals hij moet doen , gemakkelijk te installeren. Alleen jammer dat de lamp soms overdag ook aangaat maar dat is gelukkig niet zo vaak dat is te overzien. Al met al ben tevreden over de lamp.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Homme! We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes, Sanne van 123led

Snel en goed verzorgde eerste bestelling

Correctie op eerdere beoordeling. (Was bestemd voor andere webwinkel) Voor het eerst bij 123Led een bestelling geplaatst voor ruim €140. Snel (de volgende dag) geleverd via PostNL. De prijs van de 3 identieke dimmers was het laagst bij deze webshop. Werd helaas deels teniet gedaan door de bijdrage in de bezorgkosten. Niettemin zeer tevreden over de geleverde dimmers. De specs op de website waren duidelijk en correct. Is mij ook veel waard. De dimmers waren goed en tegen een stootje bestand, verpakt.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Han! Fijn dat je je feedback met ons deelt. Wij rekenen inderdaad altijd verzendkosten. Dit doen wij om onze prijzen zo laag mogelijk te kunnen houden. Bij een bestelbedrag boven de €50,- worden de verzendkosten wel lager. Goed om te lezen dat we je bij de volgende bestelling weer terugzien. Wij staan graag weer voor je klaar! Groetjes, Sanne van 123led

Doen wat ze zeggen.

Bestelling gedaan en kreeg update wanneer het pakketje bezorgd zou worden. Had de bestelling snel binnen en de gekochte producten zijn goed. Het bevalt dusdanig goed, dat ik nog een bestelling ga doen.

Leuk om te lezen dat je zo tevreden over ons bent! We zien je graag weer terug bij je volgende bestelling. Groetjes, Sanne van 123led

Is een goede site.

Ze hebben goede producten snelle levering en betrouwbaar.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Sanne van 123led

Nadat ik de bestelling ontvangen had ontdekte ik dat er 1 lampje te weinig was. Via de mail hier een melding van gemaakt waarop gelijk antwoord kwam. Het lampje werd daarop de volgende dag meteen alsnog geleverd met een excuus kaartje en een klein flesje wijn. Fouten maken is menselijk, het zo snel oplossen goede service

Gelukkig hebben we het naar tevredenheid opgelost, Elma! Groetjes, Sanne van 123led

goede service

bij binnenkomst van het pakket was er 1 ding niet aanwezig. dit hebben ze netjes nagestuurd en er zat zelfs een flesje wijn bij en kaartje met sorry erop. ga zo door, service is tegenwoordig weer heel erg belangrijk.

Goed om te lezen dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen, Angelique! Groetjes, Sanne van 123led

Snel en overzichtelijk

Zoals ik gewend ben van 123.... geen gedoe maar snelle levering, duidelijke communicatie. Gewoon prettig.

Bedankt voor deze mooie woorden, Ruben! Groetjes, Sanne van 123led

Ene dag besteld, volgende dag al geleverd

Lampjes mooi verpakt in een doosje!

Fijn om te vernemen dat je zo tevreden over ons bent, Mariëlle! Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123led

Geleverd volgens bestelling en planning

Bedankt voor deze positieve review, Martijn! Groetjes, Romy van 123led

Doet wat het belooft

Snelle levering, product voldoet precies aan de omschrijving.

Fijn om te vernemen dat je zo tevreden over de levering en het product bent, Ed! Tot een volgende bestelling! Groetjes, Hanna van 123led

zorgvuldig, accuraat besteld dne bezorgd!

accurate bestelling en bezorging.

Bedankt voor deze super beoordeling! Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123led

Prima service en snelle bezorging.

Er was een led spots kapot gegaan. Zocht identieke vervanging. Kwam via zoeken op artikelnummer de spot tegen op 123led, wel met een andere naam. Mail gestuurd om artikel te verifiëren. Zelfde dag nog reactie. Was dezelfde. Meteen besteld (was iets duurder dan originele aankoop). Snelle bezorging en was inderdaad juiste artikel.

Fijn dat je deze positieve ervaring over onze service deelt, Paul! Wij zijn blij dat we je zo goed en snel hebben kunnen helpen en zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123led

Vlotte levering

Vlot geleverd alleen jammer van product ging snel stuk het glas brak van beide. Dit is door 123led direct opgelost en per omgaande nieuwe geleverd.

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, Anouk van 123led

Het was een heel prettig en vlot proces.

De website is duidelijk en helpt om snel tot de goede keuze te komen.

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze website! Tot een volgende bestelling! Groetjes, Hanna van 123led

Zeer attent naar klant toe

Bij enige twijfel of onduidelijkheid neemt 123 direct kontakt op met klant. Dat is bijzonder en prettig.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Jan! Wij staan graag weer voor je klaar bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123led

Eenvoudig bestellen, snelle levering

Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over ons en onze levering, Sandra! Tot een volgende bestelling! Groetjes, Hanna van 123led

Prima zaak zoals ook gewend met 123inkt

Ik gebruik hoofdzakelijk kopspiegellampen Deze zijn voor een redelijke prijs te verkrijgen bij 123Led.

Bedankt voor je mooie review! Wij zijn blij dat je hier net zo tevreden bent als bij 123inkt en zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123led

Mooi, functioneel product

Ik heb de Ledpanelen online besteld. De volgende dag waren ze in huis. Ik heb ze nu hangen. Ze zijn mooi qua uiterlijk en geven goed licht. Ik ben tevreden.

Bedankt voor deze positieve review, Raida! Wij zijn blij om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze levering en producten. Groetjes, Hanna van 123led

Alles naar verwachting

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over ons! Daar doen we het voor. Groetjes, Hanna van 123led

Goede en zeer snelle service Is echt aan te raden

Bedankt voor je mooie review, Monique. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123led

Over 123led.nl

123led.nl is een gespecialiseerde webwinkel met een breed assortiment led-lampen. De ideale led-lamp voor de verlichting van onder andere uw woonkamer, keuken, kantoor of een bouwproject vindt u heel eenvoudig. Wij leveren alle led-lampen razendsnel vanuit ons eigen magazijn. Bij 123led.nl bestelt u energiezuinige led-lampen voor de beste prijs!