Laden reviews...
Laden reviews...
253 opiniones en los últimos 12 meses
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Los clientes destacan la rapidez en la entrega y la amplia oferta de productos. El precio y la calidad suelen ser razonables, y el embalaje suele ser correcto. En general, la experiencia se describe como fiable y fluida, con servicio al cliente receptivo. Las reseñas muestran preferencia por iluminación y accesorios.
Snel geleverd! Lamp is makkelijk te bedienen met een aanraking, 3 standen en op te laden via USB. Zal het ook onder de overkapping gebruiken. Super blij mee.
Beveelt aan
18 May 2026
Sisi
Gorinchem
In de avond en aantal spots en lichtbronnen besteld en alles werd de volgende dag netjes en goed verpakt bezorgd. Ik ga hier zeker vaker bestellen.
Beveelt aan
17 May 2026
Alex De Vente
Harderwijk
Heel leuk lampje, kleiner dan verwacht. Maar heb zelf niet op de afmetingen gelet als dat erbij stond
Beveelt aan
17 May 2026
Caroline
Pijnacker
Adapter bestelt van hun eigen huismerk, defecte unit ontvangen. Kan gebeuren. Ze sturen er nog 1 op. Weer defect. Ze zouden nog een 3e sturen maar ik had er inmiddels weinig vertrouwen in. 3e unit is nooit aangekomen. Ik heb aangegeven dat ik die niet meer hoef te ontvangen en geld retour. Nu moet ik de adapter opeens terugsturen (ik mocht ze eerst nog naar de mileustraat brengen). De procedure hiervoor: ze sturen eerst een RMA-retour op, blijkbaar via post ofzo. Ook dit niet ontvangen. Weer contact opgenomen om te vragen waarom zo'n RMA formulier of nummer niet gewoon via de mail kan. Geen antwoord, ze willen perse eerst met me bellen. Ze maken de retour-procedure opzettelijk moeilijk zodat je het uiteindelijk maar opgeeft. Dit speelt nu een maand en ik zit met 2 defecte adapters en wat euro's lichter. Los van alle tijd die het me nog eens kost. Nooit meer hier of een van de vele 123 rommel bedrijven bestellen.
Beveelt niet aan
17 April 2026
Michael
Apeldoorn
Bedankt voor je review, Michael.
Wat vervelend om te horen dat je meerdere defecte adapters hebt ontvangen en dat de afhandeling hiervan voor zoveel frustratie heeft gezorgd. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
We begrijpen dat dit traject veel tijd en moeite heeft gekost en dat dit het vertrouwen niet ten goede komt.
Inmiddels is de terugbetaling voor je bestelling geregeld. Onze excuses dat het proces rondom de retour en communicatie niet soepeler is verlopen dan je van ons mocht verwachten.
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
Groetjes, Lesley van 123led
De bestelde letlampen geven zo weinig licht dat ze geen meerwaarde hadden. Niet bruikbaar in een woonkamer op het plafond. Ik heb ergens anders nieuwe besteld, dit was weggegooid geld,
Beveelt niet aan
13 March 2026
F.vroomen
Kerktade
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat de LED-lampen voor jou te weinig licht geven en daardoor niet de gewenste meerwaarde hadden in je woonkamer.
De lichtopbrengst van lampen kan per type en toepassing verschillen, waardoor het soms lastig kan zijn om vooraf de juiste keuze te maken. We hadden graag met je meegedacht over een lamp met een hogere lichtopbrengst die beter geschikt is voor gebruik in de woonkamer.
Mocht je willen dat we alsnog met je meekijken naar een passend alternatief, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] onder vermelding van je ordernummer. We helpen je graag verder.
Groetjes, Sharon van 123led
We hadden ‘s avonds de dimmer besteld en de volgende dag werd hij al afgeleverd. En erg blij met deze elektronische dimmer. En kan 123Led bij iedereen aanbevelen.
Beveelt aan
10 March 2026
Henk
Assen
2 lampen voor de prijs van 3 dus
Beveelt niet aan
9 March 2026
Nico
Ranst
Wat vervelend om te horen dat één van de drie lampen niet naar behoren werkt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je een e-mail kunnen sturen naar [email protected]
met je bestelgegevens en een korte toelichting? Dan kijken we graag met je mee naar een passende oplossing. Groetjes Jady van 123led
Snel geleverd en precies de slimme gloeibol die ik zocht.
Beveelt aan
7 March 2026
Gerrit
Elst
Snelle levering van mijn bestelde led tl armaturen. Waren ook goed verpakt . Ze liggen nu veilig opgeborgen,tot de plaatsing ervan kan gebeuren .
Beveelt aan
3 March 2026
Linda
Vorselaar
Er was helaas wat mis gegaan bij de pakketautomaat van PostNL. Toen heb ik contact opgezocht met 123led. Hier werd direct een actie opgezet zodat wij alsnog de volgende dag de lampen hadden. 123led zou achter de verdwenen lampen aangaan en deze kwamen alsnog een paar dagen later. Dit met het retourformulier teruggestuurd zodat wij hetgeen hadden wat we nodig waren en 123led de verdwenen lampen weer terug hadden. Gewoon top service. En ohja, de lampen zelf zijn echt top.
Beveelt aan
2 March 2026
Joas
Ruinen
Bestellen is eenvoudig, de prijs is heel goed of het beste wat je kunt vinden. Helaas in tegenstelling tot veel webshops geen gratis verzending maar te rechtvaardigen met de lage productprijs. soms klopt de informatie op de site niet geheel, hiervoor gebeld en netjes per mail een bevestiging gekregen met de juiste informatie. echt een aanrader.
Beveelt aan
2 March 2026
Martijn
Oirschot
Zeer Goed, snelle levering en duidelijke omschrijving + goeie prijs kwaliteitverhouding
Beveelt aan
1 March 2026
Yordi
buurmalsen
Top bedrijf, zeer snelle verzending, goede communicatie, goede prijs/kwaliteits verhoudingen. Ik bestel hier zeker weer.
Beveelt aan
1 March 2026
Paul
Deurne
Ze komen de afspraken na. Zo hoort het!
Beveelt aan
27 February 2026
Hans Hoffman
Breda
Al diverse malen gebruik gemaakt van de aanbiedingen van 123led.nl. Elke keer opnieuw met een uitstekende service. Correct en Snel. Proficiat!
Beveelt aan
27 February 2026
Patrick
Anzegem
Wat keuze betreft bij 123led.nl terecht gekomen. Terwijl ze veel eigen merk keuze hebben, verkopen ze ook A-merken. Echt top! Daarnaast ook nog razend snel geleverd. Ga zo door!
Beveelt aan
26 February 2026
Nick
Klein-Zundert
Ik heb een verkeerd artikel besteld en de procedure om het om te ruilen is niet duidelijk. Ik heb met de klantenservice gebeld en die zouden volgens mij een retour aanmaken en per mail sturen om te verrekenen maar daar heb ik geen bericht van gehad. Zelf de retour aangemaakt. Dit zou duidelijker kunnen. 123 is altijd snel.
Beveelt aan
23 February 2026
Marcel
Katwijk
Volgende dag in huis beloven ze allemaal maar bij 123 led was het echt zo. Top
Beveelt aan
20 February 2026
Peter
Sleen
Het zijn helaas geen gladde diner kaarsen maar ruw vormig dus na goedkeuring retour gestuurd. totale kosten kaarsen 7.81 excl. btw verzendkosten 4,95 excl. btw, Totaal betaald 12,76 . Retour verzendkosten 8,75 dus niet zo leuke en interessante deal.
Beveelt niet aan
20 February 2026
Johan
Amersfoort
Jammer dat de kaarsen niet helemaal waren wat je verwachtte en dat je ze daarom hebt moeten retourneren. We begrijpen dat het vervelend is dat je inclusief het retourneren, een hoger bedrag kwijt bent dan de waarde van je bestelling.
We zien dat je bestelling inmiddels retour is verwerkt en het aankoopbedrag hiervan teruggestort zal worden.
Groetjes, Lesley van 123led
Deze handige verloopfitting voor E27 lamp naar een E40 fitting loste dit probleem heel snel op. Alles past precies en werkt uitstekend. Op zondag besteld en maandag geleverd. Helemaal geweldig!
Beveelt aan
19 February 2026
Henk
Vlaardingen
De bestelde aanbieding werd snel en compleet geleverd en voldoet aan de wensen.
Beveelt aan
17 February 2026
Herman
Harlingen
Effectieve verlichting.
Beveelt aan
14 February 2026
Jan
Ommen
Met de shops van 123... ('ook 123led dus) heb ik al jaren alleen maar goede ervaringen. De ouderwetse "acceptgirokaart" voor betaling achteraf vind ik een groot pluspunt!
Beveelt aan
14 February 2026
Rob
Woudenberg
De lampen zijn prima. Er arriveerde er 1 kapot maar dat kan gebeuren. De bergen en bergen plastic pannen en highlighters blijven schandalig. Ik vergeet dat elke keer weer en dan zit je met die zooi. De hoeveelheid vervuiling die dit bedrijf zo creëert is onbeschrijfelijk.
Beveelt niet aan
13 February 2026
A
Utrecht
Fijn om te horen dat de lampen goed bevallen. Het spijt ons dat er één kapot is aangekomen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als je in een e-mail aan [email protected] wilt aangeven welke lamp het precies om gaat, dan sturen wij deze graag voor je na.
We begrijpen je frustratie over de hoeveelheid verpakkingsmateriaal. We werken continu aan manieren om onze verpakkingen te verduurzamen en het gebruik van plastic te verminderen, zodat het minder impact heeft op het milieu. Jouw feedback nemen we daar zeker in mee.
Groetjes, Lesley van 123led
Thanks voor de snelle levering!
Beveelt aan
11 February 2026
Tina
's-Gravenhage
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven