Goed licht, gemakkelijk op te hangen

Even zoeken hoe alles in elkaar zit . dan monteren klaar schakelaar omdraaien licht!

Beste Jan, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. We zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123led.

De perfecte lampen voor onze vintage vitrine kast.

Waar andere lampen te fel, te groot en niet aan de wens voldeden, zijn deze Calex E14 filament ledlampen perfect geschikt voor onze vintage vitrine kast. Ze geven een mooi sfeervol licht. En door 123led.nl snel en goed verpakt verzonden.

Beste Henk, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123led.

Snelle levering & goeie klantenservice!

Ik heb nu een paar keer besteld bij 123led.nl. Bij één levering had ik in een smarthome stekker met een fabrieksfoutje. Na één e-mailtje ontving ik de volgende dag al gelijk een vervangend product (met een flesje wijn) en het verzoek de defecte binnen 14 dagen terug te sturen. Klantenservice is vriendelijk & snel.

Beste Tjerk, hartelijk dank voor je leuke review! Dat vinden wij leuk om te lezen. Geniet van de wijn en tot de volgende bestelling. Groetjes, het team van 123led.

Snelle bezorging, groot assortiment

Eerste bestelling, prima winkel.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Steven! Groetjes, het team van 123led

Snelle en juiste levering.

Niets op aan te merken.

Goed om te lezen dat je bestelling naar tevredenheid is verlopen, Ylona! Groetjes, het team van 123led

Snelle bezorging goed prijs!

Zondag besteld, maandag in huis. Goed verpakt , en de prijs per lamp stukken goedkoper dan in winkel . Zelfde merk. Top!

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Karin! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123led

Een uitstekende webwinkel zeer snel in leveren.

Ik heb nog nimmer een zo snelle levering ontvangen. Mijn levering werkt ook prima zonder problemen.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Hier doen zo ons best voor. Groetjes, het team van 123led

Lichtsterkte ledstrip ongelijk

Beloofde omruiling van ledlijn verlichting laat op zich wachten na telefonische overleg met Niels .....

Goed dat je dit kenbaar maakt, Rob. Balen dat de sensor niet goed instelbaar is. We zien dat onze klantenservice inmiddels contact met je heeft opgenomen hierover en dat het probleem is opgelost. Groetjes, het team van 123led

WAT JE NODIG HEBT HEBBEN ZE

teveel op op te noemen!

Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Albert. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123led

Goede webshop

Hier kom ik zeker terug! Snelle levering. Prima product.

Bedankt dat je de moeite neemt om een positieve review te schrijven. Fijn dat alles naar wens is verlopen en wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123led.

Wat een bundel licht.

Wat een enorme bundel licht, ik gebruik de lampen als kluslampen, een compact model met vele mogelijkheden.

Wat fijn dat je tevreden bent over onze producten! Zo horen wij het graag. Groetjes, het team van 123led.

Snelle levering. Producten op website ook daadwerkelijk op voorraad

Mooie lampen. Goede prijs. Mooi licht.

Bedankt voor je positieve review, René. Wij horen dit graag. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123led.

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken

Bedankt voor je positieve review, George. Hier doen wij het voor. Groetjes, het team van 123led.

prima, zou er zo weer bestellen

Mooie lampen, snelle levering en goed verpakt

Beste Yvonne, wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123led

Goed spul en snel geleverd

Q

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Robert! Groetjes, het team van 123led

Mooi product! Ideaal voorop de boot.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123led

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Binnen de gewenste levertijd geleverd.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123led

Binnen een dag in huis. Helemaal top!

Razendsnelle levering van bijzonder lampje

Lampje dat elders niet te krijgen was, op voorraad en snel geleverd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Udo! Groetjes, het team van 123led

Goed service en product

Snelle levering en kealitatief goed oroduct

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123led

product goed verzending waardeloos

uiteindelijk heb ik pas na een aantal dagen mijn bestelling ontvangen dit doe ik nooit meer

Goede uitleg

Uitgebreide site met goede uitleg. Ook online vragen worden snel en vriendelijk beantwoord. Daarnaast gunstig geprijsd

betrouwbaar adres

goede voorlichting en snelle levering.

precies wat ik wilden

netjes verpakt snel bericht via mail op vragen

Prima geregeld snelle levering

Top levering komen afspraak na

Over 123led.nl

123led.nl is een gespecialiseerde webwinkel met een breed assortiment led-lampen. De ideale led-lamp voor de verlichting van onder andere uw woonkamer, keuken, kantoor of een bouwproject vindt u heel eenvoudig. Wij leveren alle led-lampen razendsnel vanuit ons eigen magazijn. Bij 123led.nl bestelt u energiezuinige led-lampen voor de beste prijs!