Het is allemaal netjes afgehandeld

Het klopte wat ik besteld heb

Fijn om te vernemen dat je zo tevreden over ons bent, Gert! Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Hanna van 123led

Overzichtelijk, gemakkelijk en betrouwbaar.

Bedankt voor deze positieve review! Groetjes, Sanne van 123led

Meteen nieuw pakket gekregen na vertraging via vervoerder

Na een belletje over mijn pakket dat niet aankwam, kreeg ik meteen een tweede pakket via een andere vervoerder aangeboden. Het vertraagde pakket kon ik naderhand kostenloos terugsturen. Top!

Goed om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Jelle! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123led

Een voorbeeld voor andere webwinkels

Ik had s'avonds om half 11 een bestelling geplaatst voor een 50 meter led lichtslang, deze werd de dag erna voor 12 uur s'middags al geleverd. Ook de prijs van het artikel was scherp. Aan de prijs en snelle levering kunnen veel winkels een voorbeeld nemen

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Tim! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123led

Product is precies wat ik wilde.

Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over het product en de snelle levering, Joke! Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123led

Tevreden klant

Probleemloos besteld en thuisbezorgd.

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Pieter! Dat waarderen wij enorm. Groetjes, Romy van 123led

Voldoet ruimschoots aan de verwachting

De ledslang ziet er goed uit keurig netjes verpakt en op tijd bezorgd.

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling bij ons, Rebecca! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123led

Top service ook als iets fout gaat

Flink wat led lampen besteld waarvan helaas 1 stuk. Geen probleem, na 1 mailtje alles in gang bij 123led en direct nagestuurd incl kleine verassing.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, Jens! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123led

goeie deal

Led dimmers Tradim 2300H voor een goede prijs, heel gemakkelijk te plaatsten als vervanging oude dimmers

Super dat je zo tevreden bent over je bestelling Meindert! We hopen je nog eens terug te zien. Groetjes, Kim van 123led

levering is prima in orde

De bestelde g4 leds waren zoals aangegeven de volgende dag keurig afgeleverd. Helaas na enig speurwerk in de gewenste toepassing bleken de g4 leds niet goed te kunnen werken. Na de email vraag of de leds konden worden geretourneerd bleek dat geen enkele drempel werd opgeworpen. Dat is een prettige ervaring.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Jan! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123led

was prima

De levering heel voor spoedig.

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering, Bert. Groetjes, Kim van 123led

Mooi product

Alles naar wens en verwachting geleverd. Mooi product.

Bedankt voor je 5* beoordeling, Wim! Groetjes, Kim van 123led

Goede producten matig verpakt

Heb twee led tegels 60*60 besteld, deze zijn geleverd inc. een bevestigings bak voor aan het plafond. Verlichting bevalt uitstekend mooie kleur en prettig diffuse. Helaas waren beide tegels licht beschadigd (deuken op het metaal) door de wijze waarop de bevestigingsbak aan de LED-panelen was vastgetaped. Deze zijn tijdens transport hard tegen de tegels aangedrukt en hebben hierdoor schade veroorzaakt. Omdat de deuken niet zichtbaar waren wanneer gemonteerd toch tevreden maar hierdoor slechts voldoende terwijl het een prima product is.

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Tim! We hebben inmiddels telefonisch contact gehad hierover. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Kim van 123led

Snel en makkelijk

Ik moest lampen hebben met een bepaald aantal lumen, Calvin en dan ook nog met een kleine en een grote fitting, door de makkelijke filtering op de site heb ik direct de goede kunnen vinden!

Wat fijn dat je bij ons hebt gevonden wat je zocht, Liselore! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123led

Goede kennismaking met 123led!

Mijn eerste bestelling van LED lampen bij 123led is mij heel goed bevallen. De webshop is duidelijk waardoor ik het juiste pakket heb kunnen bestellen. De levering was vlot. De LED dimmer is inmiddels ingebouwd en de lampen verlichten de eettafel. Heel tevreden!

Bedankt voor jouw positieve review, Rob! Heel veel plezier van de lampen:) Groetjes, Kim van 123led

kleine problemen, goed geholpen

zie boven

Bedankt voor je review. Wat fijn dat je goed bent geholpen. Dat is leuk om te lezen. Groetjes, Christianne van 123led

Duidelijke website en correcte levering.

Zoeken naar een geschikte LEDbuis ter vervanging van een TLbuis was geen probleem. Heldere toelichtingen.

Bedankt voor je review, C. Wat fijn dat je bij ons hebt kunnen slagen. Groetjes, Christianne van 123led

Super netjes verpakt en geleverd

Volgende keer bestel ik hier weer

Bedankt voor je mooie review, Rudy. Wat leuk dat wij je nog eens terug mogen verwachten in onze webshop. Groetjes, Christianne van 123led

Stuk lampje

Ik had 12 lampjes besteld. Bij het monteren kwam ik tot de conclusie dat er van een voet van het lampje glas was afgebroken. Hierover gemaild met 123led.nl. Zij stuurde mij zonder enig probleem een nieuw lampje. Er fijn en snel geregeld.

Bedankt voor je review, Alexander. Wat fijn dat de afhandeling naar wens is verlopen en dat je onze service kunt waarderen. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123led

Gemakkelijk en snel geleverd

Ik heb een LED TL amattuur met sensor gekocht voor de schuur. Superhandig, meteen licht aan zodra de schuur opengaat! De lamp is op verschillende manier in te stellen, standaard staat het op zeer gevoelig, elke beweging op 20 meter wordt opgepikt en na een beetje afstelen, werkt het zoals ik het wil! Trouwens je kunt ook afstellen dat het licht pas aan gaat bij schemeringen of donker. Bespaart daarmee weer wat energie :)

Bedankt voor je uitgebreide review, Anh. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de LED lamp. Zo lezen wij het graag. Wij zien je dan ook graag terugkomen in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123led

Kapotte producten geleverd, maar top opgelost

Jammer dat er meerdere producten stuk waren, koste wel wat tijd om te bellen en later te e-mailen. Maar het werd top opgelost. Erg werden meteen nieuwe gestuurd.

Bedankt voor je review, Miranda. Wat fijn dat je tevreden bent over de oplossing en onze service. Groetjes, Christianne van 123led

In een woord: perfect

In alle opzichten een perfecte levering, zorgvuldige compacte verpakking, mooi kwalitatief goed gedatailleerd product. Echt een aanrader dit 123led.

Bedankt voor je mooie woorden, Bertjan. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Groetjes, Christianne van 123led

Vlotte levering; netjes verpakt

Uk bestelde ledkaarsen met een echt lijkende vlam. De levering kwam vlot en zag er netjes uit.

Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen en dat je blij bent met je bestelling. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123led

super snelle levering

goede prijs kwaliteit

Bedankt voor je review, Jan. Groetjes, Christianne van 123led

Goede prijs kwaliteit verhouding en een hele snelle levering.

Aanrader.

Bedankt voor je positieve review, Rob. Groetjes, Christianne van 123led

Over 123led.nl

123led.nl is een gespecialiseerde webwinkel met een breed assortiment led-lampen. De ideale led-lamp voor de verlichting van onder andere uw woonkamer, keuken, kantoor of een bouwproject vindt u heel eenvoudig. Wij leveren alle led-lampen razendsnel vanuit ons eigen magazijn. Bij 123led.nl bestelt u energiezuinige led-lampen voor de beste prijs!