Het product werd snel en volgens specificaties geleverd.

De levering was snel en het product voldoet volledig aan mijn wensen.

Voldoet volkomen aan de verwachtingen.

Tuinverlichting gekocht. Helder en prima op tijd geleverd.

Value for money

Vlotte levering tegen de beste prijs en goede kwaliteit

Uitstekende omschrijving, prijs en levering

Beschrijving van product goed en volledig. De prijs is goed en de levering was compleet en snel. Product werkt zoals verwacht en de kwaliteit is goed. Bij het product zat een duidelijke omschrijving. Helemaal top!

Henriemous7@gmail.com

Bestelling in goede orde ontvangen Kwaliteit van produkt zoals overeengekomen zoals op site Snelle levering Zeer tevreden

snelle afhandeling

Duidelijke en overzichtelijke website. We vonden snel wat we nodig hadden en het werd keurig op tijd thuis bezorgd.

lekker snel en goedkoop

diverse andere mogelijkheden bekeken maar 123 led toch de snelste en de goedkoopste , prima zo !!

Ik heb de lidkaarten besteld en de volgende dag al geleverd! Heel goed !!! Blij mee

Uitstekend.

Redelijke prijzen. Vlotte levering. Kwaliteitsproducten.

Prima afhandeling.

Buitenlamp gekocht en heel vlot en goed verpakt ontvangen

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Mooie lichtjes

Mooi warm licht en gezellig in huis nu het buiten eerder donker wordt. Ik heb er ook een afstandbieding bij genomen. Ben tevreden over het product Ik raad deze lichtjes aan ze zijn mooi en veilig. Ik raad deze webwinkel aan door goede service en bezorging.

Prima producten, prima service en snelle verzending. Heel fijn!

Uitstekende levering

Top service, ik had de verkeerde leds besteld en de omruil werd uiterst keurig afgehandeld.

Led lampen gekocht.

Top lampen gekregen. Ze zijn super mooi. Als je de lichtschakelaar (dimmer) aan zijn gaan ze zelfs schijnen. Wauw. Ik kan ze hard laten schijnen maar ook zacht. Ongelooflijk. Wauw wauw.

fijne lamp met goede accu

Ik kocht een LED buitenlamp met accu en zonnecellen. Er zitten bruikbare instellingen op, zoals continu verlichting in de avond of continu en feller branden op de bewegingsensor of alleen op de bewegingsensor. Ik gebruik alleen de laatste instelling en de lamp gaat ook nog in de ochtend aan. dus een goede keus voor iemand die een mooie buitenlamp wenst zonder kabels. En.... nog heel betaalbaar ook. Snel gekozen, snel geleverd.

Goed om te lezen dat je blij met met de buitenlamp en dat je de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen. Hier doen wij altijd ons best voor. We zien je graag weer terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Sanne van 123led

snel en volgens afspraak

duidelijke site om te zoen en te bestellen van de badkamerinbouwspots, vervolgens keurig de volgende werkdag ontvangen. zeer betrouwbare partner.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Tony! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123led

Gewoon snel en goed.

Bestellen en een dag later in huis, top.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Ruud! Groetjes, Sanne van 123led

Het was een leuke kennismaking met deze nieuwe "tak"

Zoals ik al schreef een aangename kennismaking.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Sanne van 123led

mooie ledlampen, snel geleverd

De ledlampen waren prima, de snoerdimmers eveneens. de inbouwdimmer werkte niet geweldig met de deksel en de draaiknop van de oude dimmer. Een extra zelf toegevoegd veertje verhielp grotendeels dit probleem, maar helemaal tevreden ben ik hier niet mee.

Bedankt voor deze beoordeling, Ysbrand. De inbouwdimmer zou natuurlijk ook naar volle tevredenheid moeten werken. Om deze reden hebben wij zojuist telefonisch contact met je opgenomen om dit op te lossen. Bij een volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123led

Snelle verzending

In de avond een bestelling geplaatst. Ik werd diezelfde avond nog gebeld dat ze, gezien het product, toch liever een vooruitbetaling hadden. Geld overgemaakt en de volgende ochtend om half 9 had ik mijn Nest binnen! :)

Fijn om te lezen dat je je bestelling zo snel in ontvangt hebt mogen nemen. Hier doen wij ons best voor! Groetjes, Sanne van 123led

Goede adviezen en producten met goede prijs/kwaliteitverhouding

Zeer positief

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Gérard! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123led

netjes en snel geregeld! voor nette prijs!

netjes en snel geregeld! voor een nette prijs!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor! Groetjes, Romy van 123led

Bedankt voor deze positieve review, Peter! Groetjes, Romy van 123led

Goede service en snelle levering (binnen24 uur)

Ik heb de Woox deurbel met camerea gekocht bij 123.led.nl. Het beeld is prima, ook in de avond en nacht heb ik prima beeld. ik heb nog géén moment spijt gehad van mijn aankoop bij 123.led.nl.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, Tiny. We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Romy van 123led

Over 123led.nl

123led.nl is een gespecialiseerde webwinkel met een breed assortiment led-lampen. De ideale led-lamp voor de verlichting van onder andere uw woonkamer, keuken, kantoor of een bouwproject vindt u heel eenvoudig. Wij leveren alle led-lampen razendsnel vanuit ons eigen magazijn. Bij 123led.nl bestelt u energiezuinige led-lampen voor de beste prijs!