Wat een super service van 123Led

Wat een super service bij 123led Ik had 20 led waxine lichtjes en een afstandsbediening besteld het kwam de volgende dag al binnen Maar helaas had PostNL volgens mij heel erg met de pakketjes gegooid want bij aankomst waren er 5 waxine lichtjes helemaal kapot Ik heb met 123led gebeld en foto’s naar hun gemaild Ik kreeg direct een mail terug dat ze 10 lichtjes kosteloos naar mij hadden verstuurd Wat een super service Daar kunnen heel wat bedrijven een voorbeeld aan nemen Een hele dikke 10 voor 123led Ik ga opzeker nog veel meer bestellen hier Dank je wel voor de hele goed service M V G. Corrie van der Zwan

We willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te schrijven. Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123led

Dit is een webshop die pas goede servicekosten geeft.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service, Jayesh! Groetjes, het team van 123led

super klantvriendelijk

kerstverlichting gekocht super snel in huis, klein mankement aan de afstand bediening.. zeer snel gratis nieuw afstand bediening geleverd. daarbij zat een sorry kaartje en een leuk presentje. Dank je wel. ik ga hier zeker vaker bestellen,

Beste Wilma, bedankt voor je mooie review. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je zo tevreden bent over onze service. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123led

Wat een service!

Al langer klant bij 123.led en nooit problemen gehad. Nu had ik ijspegelverlichting gekocht en die was binnen een week kapot. Gebeld met klantenservice, ik mocht paar foto's ervan opsturen en ik kreeg meteen een nieuw exemplaar toegestuurd. Zonder gedoe, zonder iets op te hoeven sturen. Dan vind ik echt dat je super klantvriendelijk handelt en kom ik de volgende keer absoluut weer bij jullie terug in de webwinkel. Dank jullie wel!

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Suzanne. Hier doen we het voor! We wensen je veel plezier met de ijspegelverlichting. Groetjes, het team van 123led

er werd precies gedaan wat je mag verwacht

Een simpele verlichting gekocht voor de kerstboom. Levering zo als beloofd: de volgende dag. Alles werkt. Als alles zo blijft ben ik dik tevreden !

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123led

super

Voor de feestdagen kerstverlichting gekocht na 5 dec op gehangen bleek 2 verschillende soorten verlichting in de zelfde doos te zitten. Heb contact opgenomen via de mail ..... Heel mijn verhaal op geschreven met foto's er bij na 3 mail wisselingen .... kreeg ik van 123led een voorstel voor 2 nieuwe streng + adapter en de fout kreeg ik vandaag een mail terug .... Meneer u mag deze behouden... wij gaan contact op nemen met de leverancier en zullen uw foto's hier voor gebruiken..... Kijk dat noem ik met recht een super en klant vriendelijk bedrijf die er voor de koper staat en niet in hun eigen belang denken. Jammer dat ik maar 5 sterren kan geven anderen het er veel meer geweest.

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen. Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! We wensen je alvast fijne feestdagen toe. Groetjes, het team van 123led

prima en correcte webwinkel

Ik heb onlangs buitenverlichting bij jullie gekocht, en ben er zeer tevreden over. Snelle levering, netjes verpakt, goede kwaliteit van lampjes en draad, en zeker niet te duur. Ik ga jullie zeker aanraden bij vrienden en nog bij jullie bestellen als ik iets nodig heb in de toekomst,

Prima ledlampjes die snel en goed verpakt werden verzonden. Na circa 5 maanden ging één lampje helaas kapot. Toen ik hierover een e-mail stuurde, kreeg ik ontzettend snel een uiterst vriendelijke reactie. Ik kreeg meteen een nieuw lampje en er werd zelfs een extra lampje bijgeleverd. Kortom: uitstekende klantenservice. Ik ga hier zeker weer bestellen!

Wat fijn dat je onze service zo goed kunt waarderen, Khanika. Wij hebben dit hoog in het vaandel staan en wij doen hier iedere dag ons best voor. Wij zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123led

Heel blij op black Friday besteld volgende dag netjes in huis. Fijn achteraf betalen, geleverd wat beloofd(dimbare micro clusterverlichting) en veel goedkoper als elders. Stevig ingepakt & een fijne klantenservice op fb die snel reageren en goed advies geven

Beste Laila, wat fijn dat alles zo naar wens is verlopen. Daar doen wij iedere dag zo ons best voor. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123led

goed, snel en klantgericht

De bestelde artikelen zijn razendsnel verzonden, maar er was helaas een defect. per direct ( zelfs op zondag!) werd een nieuwe verzonden ( bezorgen op maandag), en de defecte kon gratis retour gezonden worden. Snel, simpel en alles in het belang van de klant!

Dat zijn mooie woorden, Henk! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor het delen van je ervaring en we zien je snel terug! Groetjes, het team van 123led.

Netjes verpakt en snelle verzending

tevreden bij eerste bestelling 123led.nl

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Peter! Groetjes, het team van 123led

Snelle levering voor een aantrekkelijke prijs.

Zeer voordelig en snel geleverd. Prijs laag elders aanmerkelijk hoger.

Snelle levering ook op rekening

Leuk om te lezen! Bedankt voor het delen van je ervaring, Johan! Groetjes, het team van 123led.

perfect

zoals gebruikelijk een goed product voor een aantrekkelijke prijs snel in huis

Bedankt voor je mooie review, Wim! Daar worden we blij van. Groetjes, het team van 123led.

Kapot product

Ik heb een kapot product ontvangen ze reageren laat en ik moet hem retour opsturen maar ze sturen geen informatie daar over. Voor de rest als ze eindelijk reageren zijn ze vriendelijk en de producten zijn aardig goedkoop.

Bedankt voor het achterlaten van je eerlijke review, Lucas. Goed dat je aangeeft dat er iets niet helemaal naar wens is verlopen. Zou je ons je klantgegevens willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan kijken we met je mee! Groetjes, het team van 123led.

Traptrede verlichting echt plug en play

Set trapverlichting gekocht inclusief sensoren en aluminium profielen. Set is zeer compleet, inclusief montagemateriaal en alles is van goede kwaliteit. De LEDstrips gemonteerd in aluminium montageprofiel en afdekstrip geeft een mooi (dimbaar) indirect licht. De bijgeleverde handleiding is redelijk, maar de hotelschakeling is in miniatuur geschreven, dat had beter gekund De bijgeleverde kabelbeugels zien er mooi uit maar zijn van zacht rubber en onbruikbaar. Een ruime kabelgoot (30x17 mm) is de oplossing om de (lange over bemeten) kabels netjes aan de achterkant van de trap weg te werken. Extra gereedschap: Boor 7 en 15 mm. Kit om (boor)gaten te dichten. Kruiskop (PZ)

Hartelijk dank voor deze mooie woorden, Henk! Fijn om te lezen dat de trapverlichting makkelijk te installeren was en dat alles goed werkt. Goed dat je aangeeft dat de kabelbeugels niet bruikbaar zijn. Daar kijken we graag even naar! Zou je je klantgegevens willen sturen naar webcare@123inkt.nl, dan kijken we naar een oplossing. Nog een fijne dag! Groetjes, het team van 123led.

Ben tevreden over bestelling en de service die ik ook telefonisch gehad heb zeer vriendelijk en behulpzaam

Wat fijn dat onze service goed is bevallen. Klanttevredenheid is voor ons enorm belangrijk en we zijn blij om te lezen dat jij dat ook zo hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je ervaring. Groetjes, het team van 123led.

de lampen zijn prima

de omschrijving op de website was precies zo als omschreven. en het pakketje was ook keurig verzorgd

Bedankt voor deze positieve review, Leny! Daar doen wij het voor. We zien je graag terug bij de volgende bestelling. Groetjes, het team van 123led.

Prima webshop

Mijn bestelling op tijd geleverd en prima product voor deze prijs

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Jos! Bedankt voor het delen van je ervaring. Groetjes, het team van 123led.

Goed en snel geleverd,

Na rond gekeken te hebben op de site heb ik 3 buitenlampen besteld. De lampen werden snel geleverd en zagen er heel goed uit. Daarom heb ik er nog 4 bijbesteld, deze waren niet voorradig, ik werd hier netjes over geïnformeerd via een mailtje. Binnen een week werden ze alsnog bezorgd.

Hoi Jaap, bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier van de buitenlampen en we zien je graag terug bij de volgende bestelling.! Groetjes, het team van 123led.

Snel geleverd en dik tevreden

Bedankt voor je mooie review! Groetjes, het team van 123led.

Wij raden 123led zeker aan, Wij hadden een defect product binnen gekregen en zonder moeite hebben zij kosteloos een nieuwe product toegezonden, In een woord super service Ga zo door 123led

Bedankt voor je mooie beoordeling, Mike! Wat fijn dat je onze service zo kunt waarderen. Groetjes, het team van 123led.

Goed licht, gemakkelijk op te hangen

Even zoeken hoe alles in elkaar zit . dan monteren klaar schakelaar omdraaien licht!

Beste Jan, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. We zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123led.

De perfecte lampen voor onze vintage vitrine kast.

Waar andere lampen te fel, te groot en niet aan de wens voldeden, zijn deze Calex E14 filament ledlampen perfect geschikt voor onze vintage vitrine kast. Ze geven een mooi sfeervol licht. En door 123led.nl snel en goed verpakt verzonden.

Beste Henk, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123led.

Snelle levering & goeie klantenservice!

Ik heb nu een paar keer besteld bij 123led.nl. Bij één levering had ik in een smarthome stekker met een fabrieksfoutje. Na één e-mailtje ontving ik de volgende dag al gelijk een vervangend product (met een flesje wijn) en het verzoek de defecte binnen 14 dagen terug te sturen. Klantenservice is vriendelijk & snel.

Beste Tjerk, hartelijk dank voor je leuke review! Dat vinden wij leuk om te lezen. Geniet van de wijn en tot de volgende bestelling. Groetjes, het team van 123led.

Over 123led.nl

123led.nl is een gespecialiseerde webwinkel met een breed assortiment led-lampen. De ideale led-lamp voor de verlichting van onder andere uw woonkamer, keuken, kantoor of een bouwproject vindt u heel eenvoudig. Wij leveren alle led-lampen razendsnel vanuit ons eigen magazijn. Bij 123led.nl bestelt u energiezuinige led-lampen voor de beste prijs!