komen de afspraak voor 23.59 volgende dag in huis niet na

Materiaal besteld wat volgens de webshop voorradig was. zodat het de volgende dag in huis was. helaas de volgende dag geen bestelling binnen en gebeld met de klantenservice. er bleek een deel van de bestelling niet voorradig. hierna overlegd dat de rest van de bestelling wel bezorgd zou worden zodat de installateur verder kan. weer een dag verder maar geen materiaal. nu nog een dag verder en ook niks ontvangen bij de DHL. een slechte zaak wat kosten met zich mee brengt omdat de installateur nu stil staat...

Wat balen dat het artikel niet direct leverbaar was. Naar aanleiding van je review hebben wij telefonisch contact met je opgenomen over de levering van je bestelling. Gelukkig heb je inmiddels alle artikelen ontvangen. Om je tegemoet te komen voor de vertraging hebben wij een tegoed voor gratis verzendkosten op je account gezet. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, vernemen wij dat graag. Groetjes, Samantha van 123inkt

Uitstekend!

Snelle levering, duidelijke omschrijving van product.

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Jos! We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze webshop. Groetjes, Romy van 123led

Zeer goede klantenservice met snelle afhandeling

Er was een probleem met de geleverde cr 2032 knoopcellen Na een contact via klantenservice werd gevraagd hoe dit probleem op te lossen. 2 dagen later de juiste knoopcellen met een flesje wijn ontvangen.

Bedankt voor je review, Jan. Wat fijn dat je zo goed bent geholpen door ons en dat je onze service kunt waarderen. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123led

Klantgerichtheid ongekend hoog

Van de kerstbuitenverlichting was de adapter defect geraakt. Via e mail gevraagd of deze los te leveren zijn. Binnen een paar uur antwoord van 123Led dat deze niet los te leveren zijn. Met de vraag om welk product het precies gaat. Nog diezelfde dag heb antwoord toegestuurd. De dag erop kreeg ik bericht dat ik een nieuwe verlichting zou krijgen. Dit is wat je dus noemt klantgerichtheid op het hoogste niveau. Begrijpelijk dus dat ik al een poosje klant bij hen ben. 123-bedrijf, ga zo door op deze wijze zaken doen.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, Cees! We waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Groetjes, Romy van 123led

Geweldig.

We bestelden 2 lampen heel erg mooi,toen wilde we er een derde bij kregen de lamp en die was helemaal mat van binnen, gemaild, teruggestuurd, de dag erna hadden we al een nieuwe zonder veel praat, die lamp was ook mat van binnen, weer teruggestuurd en weer binnen een dag een nieuwe, dit is dus echt fantastisch. De heren achter deze bestelling zijn grandioos. Wij kunnen alleen maar jullie aanbevelen en dat zullen we zeker doen. Voor jullie nog een fijne jaarwisseling en nogmaals bedankt voor de service.

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Jean! We wensen je veel plezier van je bestelling en hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Groetjes, Romy van 123led

Groot fan

Ik hou enorm van 123led en 123inkt. Superfijne prijsjes en de volgende dag gelijk in huis. Hun sites kunnen misschien een modern jasje gebruiken, maar het functioneert prima. Was blij met mijn nieuwe Chromecast Google TV die toen nergens anders te verkrijgen was en bij 123led goed geprijsd en leverbaar!

Wat leuk om te lezen dat je zo een tevreden klant bent, Lennart! En bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen. Groetjes, Kim van 123led

Ben normaal niet zo van de reviews, maar deze stak er echt bovenuit. Ik heb 2 stuks vlaggenmast verlichting gekocht. Na 2 weken ging er een adapter defect. Kan gebeuren. Keurig binnen 2 dagen een nieuwe adapter gehad, in een doosje met een keurig briefje en flesje wijn. Helemaal super. Daar kunnen ze bij Coolblue nog wat van leren.

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Paul! Dat vernemen wij graag. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Groetjes, Romy van 123led

twinkly gekocht

had een twinkly light gekocht en na een jaar ging hij defect en 123led loste het probleem meteen op zonder problemen kreeg ik een nieuwe toegestuurd met een retour sticker voor de rma retour van de defect string goede en klantvriendelijk klantenservice

Bedankt voor je uitgebreide review, Niels. Wat fijn om te lezen dat je zo goed door ons bent geholpen en dat je onze service kunt waarderen. Hier doen wij het voor. Wij zien je graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123led

andere dag geleverd

kerstboom lampjes tegen een redelijke prijs besteld. volgende dag geleverd, is een cadeau voor iemand , dus verder nog geen ervaringen mee.

Goed om te lezen dat je de bestelling zo snel hebt ontvangen, Ben! We wensen je veel plezier met het geven van je cadeau! Groetjes, Anouk van 123led

Juiste producten snel geleverd

Via de toegankelijke site kon ik snel vinden wat ik zocht en de producten waren snel in huis.

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Evert Jan! Groetjes, Anouk van 123led

uitstekend

Bij 123 altijd een goede service

Bedankt voor je 5* beoordeling, Herman! Super om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123led

Niet best

Ik kocht een LED-TL armatuur 120cm. Helaas was er een installatievoorschift bijgevoegd met alleen tekeningen met nummers. De nummers kwamen niet overeen met de nummers op de aansluitblokjes. Bovendien hing er een rode dunne draad los. Klantenservice kon mij niet vertellen hoe ik die moest aansluiten en ik heb een foto van de situatie opgestuurd. Helaas nog steeds geen oplossing en zelf durf ik niet te experimenteren. Daarom een echte elektricien moeten vragen om het armatuur voor mij aan te sluiten.

Goed dat je dit kenbaar maakt, Jan. Wat jammer dat het aansluiten niet goed lukte. Wij hebben je hiermee geprobeerd te helpen, maar wij hebben je moeten verwijzen naar een elektricien. Hopelijk is het daarmee alsnog gelukt en heb je alsnog plezier van je LED armatuur. Groetjes, Christianne van 123led

Geweldige Service!!!

Omdat het tijd werd om het huis te "verLed-ten" heb ik voor alle lichtbronnen in huis LED verlichting, dimmers, trafo's etc hier besteld. Sommige producten werkten niet in de bestaande armaturen. Daar kon 123led.nl niets aan doen, maar dat zijn of halogeenarmaturen die niet werkten, of ronde trafo's , waar je geen LED drivers op aan blijkt te kunnen sluiten. Ledlampjes die net niet passen. Die kans heb je nu eenmaal als je overstapt op LED verlichting. Wat een geweldige service. Aan de telefoon geven ze meedenkend advies en alles wat niet paste kon ik zonder problemen terugsturen naar 123led.nl. en het geld wordt terugstort zonder gedoe. Dat betekent dat ik hier voortaan verlichting e.d koop want dat kan goedkoop én met een gerust hart. Topzaak!

Bedankt voor je uitgebreide review en mooie woorden, Jan-Paul. Wat leuk om te lezen dat je ons ontdekt hebt als leverancier voor al jouw (LED) verlichting! Fijn om te vernemen dat je onze service en prijsstelling zo kunt waarderen. Wij zien je natuurlijk graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123led

Goede snelle levering

Goede snelle levering

Bedankt voor deze mooie review, Patrick! Groetjes, Sanne van 123led

netjes verpakt en op tijd geleverd

netjes verpakt en op tijd geleverd

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Hesper! Groetjes, Sanne van 123led

Waardeloos.

Verder geen commentaar. Ik wens over deze review niet benaderd te worden.

Beste T. Goed dat je dit kenbaar maakt. Wat jammer dat je niet tevreden bent over ons en dat je niet benaderd wenst te worden. Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Groetjes, Christianne van 123led

Omschrijving incompleet - geen stekker, te kort snoer.

Er zit een snoertje aan van 30cm, zonder stekker. Lamp zelf is eigenlijk niet geschikt om zelf open te maken.

Goed dat je dit kenbaar maakt Dave. Wij hebben op 18 november meerdere malen geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen, maar helaas kregen wij geen gehoor. Daarna hebben wij je dezelfde dag een e-mail gestuurd hierover. Als je hier nog vragen over hebt, dan mag je op onze e-mail reageren. Groetjes, Christianne van 123led

sneller dan het licht hahaha

snel kunnen kiezen en bestellen en de andere dan netjes in huis, TOP.

Bedankt voor deze positieve beoordeling, Jan! We zijn blij dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123led

Uitstekende ervaring met zowel bestelling als levering

Voor de eerste keer 8 ledlampen besteld bij 123led.nl De website bood voldoende informatie om de juiste keuze i.c.m. de prijs/kwaliteit van de lichtbron te maken. De levering was op tijd conform de bevestiging. Het produkt voldoet uitstekend.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent, Casper! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123led

Snel besteld, snel geleverd

Snel besteld, snel geleverd

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Marieke! Groetjes, Sanne van 123led

Snel, correct en tegen een scherpe prijs

Pakket erin van de avond besteld en de volgende dag om 10.00 al in huis. Netjes geleverd en goede service.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Frank! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123led

Groot assortiment, snelle levering

Na tevergeefs bij verschillende tuincentra te zijn geweest voor specifieke aansluitmaterialen, deze uiteindelijk bij 123led.nl besteld; daar was alles gewoon op voorraad. Volgende dag was alles al binnen. Snelle levering; groot assortiment.

Wat fijn om te lezen dat je een goede ervaring in onze webshop hebt gehad, Vincent! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze 5-sterren review te plaatsen! Groetjes, Anouk van 123led

Goed product

Led Gu 5.3 lampen besteld. Geeft mooi warm licht. Goed product en snelle verzending.

Goed om te zien dat je tevreden bent met je aankoop, Etienne! Groetjes, Anouk van 123led

alles heel goed verzorgd

Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123led

Binnen 10 uur de lampen binnen!

Vliegensvlug de lampen binnen. Ik had voor middernacht besteld iets na 9 de lampen al binnen. Topservice!

Goed om te lezen dat je de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123led

Over 123led.nl

123led.nl is een gespecialiseerde webwinkel met een breed assortiment led-lampen. De ideale led-lamp voor de verlichting van onder andere uw woonkamer, keuken, kantoor of een bouwproject vindt u heel eenvoudig. Wij leveren alle led-lampen razendsnel vanuit ons eigen magazijn. Bij 123led.nl bestelt u energiezuinige led-lampen voor de beste prijs!