nvt

nvt

Beste Marcel, bedankt voor je review. Indien je niet tevreden bent over een product of over onze service dan vernemen wij het graag van je. Wij helpen je dan graag verder. Groetjes, het team van 123led

Mislukt

Smart switch/stekker nog niet aan de praat gekregen. Maar ook geen tijd meer gehad om er nog naar te kijken.

Ruime keus, makkelijk bestellen en betalen, snelle levering en super afhandeling van een klacht

Ik had op zondag twee steek spots voor de tuin besteld. Deze werden maandag al geleverd. Er bleek van een spot de grondspies niet te werken. Dit gemaild, en meteen antwoord dat er een nieuwe onderweg was. Inderdaad, dinsdag werd deze afgeleverd en kon de defecte spies zonder kosten retour. Super!

Wat fijn om te lezen dat de klantenservice direct heeft kunnen helpen! Hartelijk dank voor het delen van deze ervaring en tot de volgende bestelling. Groetjes, het team van 123led.

Je krijgt geen tweede kans om een eerste indruk op te doen

De 1e bestelling was zeer goed. Prima lampen en zeer snel geleverd. Toppie.

Beste Hans, bedankt voor je mooie beoordeling en wat fijn dat wij gelijk een goede indruk hebben achtergelaten. Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123led

snelle levering, juiste afhandeling!

Fijne site om te zoeken. Bestellen gaat vlot en overzichtelijk. Levering snel en volgens afspraak. Goede prijs-kwaliteit-verhouding producten.

Bedankt voor je mooie woorden en voor je review. Wij zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123led

Goede ervaring gehqad met bestelling en levering

Top geleverd

Beste Rob, bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent. Groetjes, het team van 123led

Goed produkt, snelle levering

Waardevolle tips op website

Beste Frank, wat fijn dat alles naar wens is. Groetjes, het team van 123led

Uitstekend !

Zeer duidelijke website en correcte snelle afhandeling van de geplaatste order.

Bedankt voor je review, Rinus. Groetjes, het team van 123led

Supersnel en prachtige jaloezieen

Makkelijk te bestellen, erg goed op de hoogte gehouden via de e-mail, was super snel binnen.en makkelijk te bevestigen ze hangen echt prachtig.

Hoi Fanny, bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden bent. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123led

Tevrede

Een hue sensor gekocht, prijs was redelijk ( gezien-rijs op Amazon ). Was snel binnen en goed verpakt. Zou een volgende keer weer kopen bij 123Led

Hoi Teun, goed om te horen dat je zo tevreden over ons bent en wij zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123led

Duidelijk en snel verwerkt

Bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes, het team van 123led

Prima producten

Prima led batten, ze geven fantastisch licht, zowel de 90 cm als de 60 cm batten. Dat laatste half sterretje omdat de 60 cm batten nogal bromt, deze zal niet vaak worden gebruikt en zal waarschijnlijk niet storend zijn.

Bedankt voor je review, Sraar. Wat fijn dat je tevreden bent over je bestelling. Groetjes, het team van 123led

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede omschrijving van de producten en een zeer snelle levering.

Wat fijn om te vernemen dat alles naar wens is verlopen, Jarno. Groetjes, het team van 123led

goede lampen

in goede toestand ontvangen en makkelijk plaatsen

Bedankt voor je mooie beoordeling, Jan. Groetjes, het team van 123led

Helemaal top

Super snel geleverd, Top materiaal als ik weer wat nodig heb qua verlichting weet ik waar ik moet zijn.

Beste Mart, wat fijn dat je zo tevreden over ons bent en een trouwe klant bent. Zo horen wij het graag. Groetjes, het team van 123led

Snelle en correcte service

Bestelde materialen worden snel en correct geleverd. 1 was defect en werd zonder problemen uitgewisseld.

Wat fijn dat je zo prettig door ons bent geholpen, Dirkjan. Groetjes, het team van 123led

Helemaal top

Snelle levering super service AANRADER

Goed om te horen dat je zo tevreden over ons bent, Cor. Daar doen wij het voor! Groetjes, het team van 123led

Snelle levering van de complete bestelling

Alle artikelen waren op voorraad en snel geleverd.

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Zo horen wij het graag. Groetjes, het team van 123led

Snel en goede nazorg

Al jaren huismerk cartridges van 123inkt. Als de printer daar soms moeilijk over doet (zelden), dan doet 123inkt daar nooit moeilijk over. Terug en vervangen, gratis. Uitstekend dus!

Wat fijn dat onze collega's van 123inkt je zo goed hebben kunnen helpen, Catharina. Daar doen zij iedere dag hun best voor. Mijn collega's zien je graag terug voor een volgende bestelling en kijk ook gerust een bij ons: 123led. Groetjes, het team van 123led

.Goed en Snel

Goed en snel geleverd. Prijs goed .

Beste Ben, bedankt voor je beoordeling. Groetjes, het team van 123led

Schitterend licht!

Mooie lampen met fijn licht.

Bedankt voor je review en wat fijn dat je zo tevreden bent, Paul. Groetjes, het team van 123led

Mooie led armaturen op zonne energie

De sierlijke hanglampen op zonne energie werken uitstekend

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de hanglampen op zonne-energie, Marja. Dat horen wij graag. We zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123led

Uitgebreid assortiment met de juiste prijs

Voor meerdere plekken in mijn bedrijfshal verlichting kunnen vinden tegen een scherpe prijs. Voor het eerste overgestapt naar led verlichting. Fijne hoge lichtopbrengst om de energienota te drukken.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Joey! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, het team van 123led

Goede ervaring

Eenvoudig te bestellen en snelle levering. kwaliteit van het product is goed.

Goed om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad Patrick! We staan bij een volgende bestelling graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123led

Zeer goede service

Vlotte levering ,prijzen zijn ook goed

Bedankt voor deze mooie beoordeling Rob! We zien je bij een volgende bestelling graag terug in onze webshop! Groetjes, het team van 123led

Over 123led.nl

123led.nl is een gespecialiseerde webwinkel met een breed assortiment led-lampen. De ideale led-lamp voor de verlichting van onder andere uw woonkamer, keuken, kantoor of een bouwproject vindt u heel eenvoudig. Wij leveren alle led-lampen razendsnel vanuit ons eigen magazijn. Bij 123led.nl bestelt u energiezuinige led-lampen voor de beste prijs!