Exact ontvangen naar mijn verwachting

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Sanne van 123led

Snelheid, goede spullen.

Goed om te lezen dat je tevreden over ons bent, Luc. Hier doen wij ons best voor! Groetjes, Sanne van 123led

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf.8

Produkten goed en behulpzame medewerkers.

Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen en tevreden bent over onze artikelen, Tineke! Groetjes, Sanne van 123led

Snelle en goede service

Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, Sanne van 123led

Heel vervelend van de verzendkosten...

Prima winkel, ik heb alleen moeite met de verzendkosten van de verschillende winkels binnen het zelfde merk... Led lamp nodig, 4,95 verzenden Inkt nodig bij 123inkt, 4,95 verzenden 3d printer nodig bij 123-3d 4,95 verzenden Snap niet dat daar geen oplossing voor te bedenken is. Daarom kijk ik eerst bij Bol of Amazon

Bedankt voor je feedback. Onze webwinkels zijn op zichzelf staande bedrijven met een eigen magazijn en eigen personeel. Het is hierdoor niet mogelijk om bestellingen te combineren. Als je twee bestellingen plaatst, worden er dus ook twee pakketten verstuurd. Groetjes, Anouk van 123led

Erg goede lampen tegen een scherpe prijs.

Lampen die bijna daglicht geven. Erg eenvoudig te monteren en een stuk energie-zuiniger dan de oude tl-armaturen. Ook veel lichter in gewicht.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop Ad! Bedankt voor deze 5-sterren review! Groetjes, Anouk van 123led

Snel, netjes en heel goed product

Besteld, gelijk volgende dag binnen. Volgens reviews goed product, en onweer overleefd.

Goed om te lezen dat je de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen Gibran! Groetjes, Anouk van 123led

zeer snelle levering

we hebben een fantastisch apparaat in huis gehaald , de wereld in een kastje

Bedankt voor deze positieve review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Groetjes, Anouk van 123led

Uitstekende webwinkel met goede service.

Mijn bestelling werd keurig de volgende dag geleverd. Het was keurig verpakt. Het apparaat doet prima zijn werk.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service Gerco! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123led

mooie solar

mooie solar lampen, branden lang en met mooi licht

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met je aankoop Henry! Groetjes, Anouk van 123led

Goed product en snelle levering op afspraak.

Bedankt voor deze positieve review Sander! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123led

Goed materiaal , snel geleverd , tegen een schappelijke prijs.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Piet. Bij een volgende bestelling staan we weer voor je klaar! Groetjes, Sanne van 123led

Voldoet aan de verwachtingen

Gemakkelijk en snel geleverd, ruime keus en de juiste bijpassende informatie om een juiste keuze te maken. Ben er blij mee.

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen Mario! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123led

Na de snelle levering van de LED-lamp bleek deze toch niet te werken zoals ik hoopte. Ik heb hem wel gehouden omdat ik hem op een andere plaats wel kon gebruiken.

Fijn om te lezen dat je de LED-lamp op een andere plaatst kon gebruiken Chris! Bedankt voor deze positieve review. Groetjes, Anouk van 123led

123 GewoonGoed.nl

Lekker snel en goed verpakt en compleet geleverd, zoals ik van 123.... gewend ben.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent Erik! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123led

Kwaliteit ten top.

Zoals de titel al zegt. Kwaliteit en prijs verhouding is top!

Een zeer nette en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen Louis! Groetjes, Anouk van 123led

Snelle levering en precies zoals het product op de site staat .

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Beatrix! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop. Groetjes, Anouk van 123led

Kwalitatieve producten!

Ik ervaar de lichtbronnen die ik besteld heb, als van goede kwaliteit. Ze zijn erg zuinig en zien er ook nog eens mooi uit, en dat voor een koopje. Bovendien waren ze ook snel geleverd. Ben erg tevreden!

Groot aanbod, goede service helemaal top! Bestellen maar!!!!

Ik zocht buitenverlichting op deze site had ik heel veel keuze. Daarnaast vind ik de prijzen heel scherp. De site is eenvoudig in gebruik dus de bestelling was zo geplaatst. De volgende werkdag werd het al geleverd. Fantastisch ik zou hier zo weer bestellen.

Namens het hele team van 123led willen wij je bedanken voor de 5-sterren review! Groetjes, Anouk van 123led

heel prettig

Altijd zeer netjes en correct en een hele snelle levering

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, Anouk van 123led

123led,nl levert snel en je betaald niet teveel .

123led.nl leverde vlot het pakket op de volgende dag en je betaalt niet te veel voor de goede artikelen die zij verkopen . Ben zeer tevreden over 123led.nl en zal iedereen 123led.nl aanbevelen .

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen! Groetjes, Anouk van 123led

Prima webwinkel!

Snelle levering en product zoals gehoopt

Goed te lezen dat je zo tevreden bent Linda! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123led

Snelle en goede afhandeling.

Lamp snel geleverd, prima product

Bedankt voor deze mooie beoordeling Saskia! Groetjes, Anouk van 123led

Snelle levering, letterlijk!

Product zoals verwacht.

Fijn om te lezen dat je jouw bestelling zo snel hebt mogen ontvangen Shiva! Groetjes, Anouk van 123led

Over 123led.nl

123led.nl is een gespecialiseerde webwinkel met een breed assortiment led-lampen. De ideale led-lamp voor de verlichting van onder andere uw woonkamer, keuken, kantoor of een bouwproject vindt u heel eenvoudig. Wij leveren alle led-lampen razendsnel vanuit ons eigen magazijn. Bij 123led.nl bestelt u energiezuinige led-lampen voor de beste prijs!