Snel en kwalitatief goede producten

De levering werd snel geleverd en de producten zijn van uitstekende kwaliteit. De lampen hangen sfeervol in en aan de nieuwe veranda.

Perfecte lamp en goede service

Super goede service

Lamp met bewegingssensor besteld. Dag later in huis. Alles geïnstalleerd. Lamp werkte perfect tot na cs 1.5 de sensor niet meer werkte. Lamp brandde 24/7. Mail hierover naar 123led. Kreeg eerst aantal vragen en tips. Deze beantwoord. Kreeg terstond de mededeling dat ze een nieuwe lamp zouden toesturen. Dag later nieuwe lamp ontvangen met als excuses een mini flesje wijn. Lamp werkt prima. Ze lossen t erg goed en snel op. Ben zeer tevree.

Produkten zijn zoals omschreven. Snelle en correcte levering.

Bedankt voor je review, John. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123led

Het product voldoet aan de verwachtingen

Bedankt voor de 4* review, Jan! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123led

Top,

Prima feedback, goed product en nog interessant wat de prijzen betreft ook nog eens. Ik ben 100% tevreden en durf met een gerust hart bij 123 LED weer te bestellen. De levertijd bij hun is wat we gewent zijn bij 123, de dag erna in huis!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Jan! Daar doen we het voor. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123led

Snelle levering, goede service

Producten zagen er uit zoals getoond op de website. 1 artikel bleek ondanks goed verpakt helaas toch defect. Snelle nieuwe levering ontvangen, administratieve afwikkeling verliep naar tevredenheid. Als excuus voor het defect ontvingen we bij de nieuwe levering een klein flesje wijn. Een attent gebaar.

Bedankt voor het schrijven van deze review! Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen met het oplossen van jouw klacht. Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123led

vlugge levering en de beste artikelen

na veel zoeken en wachten op andere bedrijven mn orders geannuleerd en besteld bij 123led en de volgende dag in huis. TOPPIE

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123led

Perfect snelle service

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Anja! Groetjes, Romy van 123led

Goede en makkelijke site om je product te vinden. Met duidelijke uitleg. Daarna een snelle en correcte levering.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123led

Perfekt

Net zo goed als 123 inkt

Bedankt voor deze positieve review, Klaas! Groetjes, Romy van 123led

Goede prijs, snelle levering

LED alternatief voor Philips Philinea lamp gekocht. Mooie lichtkleur, en aanzienlijke energiebesparing.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het product dat je bij ons hebt aangeschaft. Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123led

correct snel en alles naar grote tevredenheid :)

Het bestellen ging snel en makkelijk . De levering was snel :) En nu zeer tevreden met het Artikel :)

Wat fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Ton! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123led

Goed gedaan jochie

Bijzonder goed

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Groetjes, Romy van 123led

prima lampje, flexibel, wel schel licht

beetje onvriendelijke kleurtoon van het licht, maar je ziet wel alles prima. Goed te richten, goede aankoop. compleet met stekker etc.

Bedankt voor het schrijven van deze review, Patricia! Wat fijn dat je tevreden bent over het bestelde product. Mochten wij toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen we dat graag. Groetjes, Romy van 123led

Prima assortiment en goede prijs

Voordelig, veel keuze en snel geleverd

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Piet! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123led

Geweldige service

Ik heb een bestelling gedaan, helaas was het product defect. Klanten service reageert snel op mail en ik had binnen 4 werkdagen een nieuw product toegestuurd gekregen. Top wat een goede service

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Ronnie! De volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123led

supersnel geleverd prijs kwaliteit een 10

supersnel geleverd prijs kwaliteit een 10

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Henk! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123led

Super snel geleverd

Precies wat ik had besteld met een super snelle levering!

Bedankt voor je 5* review, Milou! Fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling en onze snelle levering. Groetjes, Kim van 123led

Super dat je zo tevreden bent over onze snelle levering, Dick. We zien je graag nog eens terug! Groetjes, Kim van 123led

Snelle levering, prima prijs en lampen!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Oscar! Groetjes, Sanne van 123led

Besteld en de volgende dag in huis. Er is maar een woord voor super

Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, Sanne van 123led

Goed, snel en tegen een scherpe prijs.

Op zondagmiddag besteld en maandag in huis. Begrijp niet hoe het kan maar ik vind het geweldig.

Fijn om te lezen dat je je bestelling zo snel in ontvangt hebt kunnen nemen, daar doen wij ons best voor! Groetjes, Sanne van 123led

Goede en snelle service

Alleen jammer dat je bij jullie twee keer port moet betalen.Het is een bedrijf je besteld bij 123accu en 123led dat is jammer het komt allemaal van een adres

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Rene! We kunnen ons voorstellen dat je hiervan baalt. De bestellingen kunnen wij helaas niet combineren omdat dit op zichzelf staande webshops zijn. Om je toch tegemoet te komen hebben wij voor deze keer een tegoed voor gratis verzending op je account van 123led gezet. Zo hoef je bij je volgende bestelling geen verzendkosten te betalen. Groetjes, Sanne van 123led

Prima webshop

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Jeroen! Groetjes, Sanne van 123led

Over 123led.nl

123led.nl is een gespecialiseerde webwinkel met een breed assortiment led-lampen. De ideale led-lamp voor de verlichting van onder andere uw woonkamer, keuken, kantoor of een bouwproject vindt u heel eenvoudig. Wij leveren alle led-lampen razendsnel vanuit ons eigen magazijn. Bij 123led.nl bestelt u energiezuinige led-lampen voor de beste prijs!