Duidelijke website en snel geleverd

Uitstekende levering van bestelde artikelen.

Snelle levering van de lampen die besteld heb op overzichtelijke website.

Prima lampen

Energiezuinige lampen die de grote tafel prima verlichten.

Blij met prijs en kwalitei

De led insteeklampjes voor de badkamer geven mooi, fel en 'niet te wit' licht. Ze werden snel geleverd.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, Marnix. Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123led.

Fijne en mooi geprijsde camera (WOOX R4040 slimme PTZ camera)

Goede prijs! Camera voldoet aan verwachtingen. Vlot en goed geleverd.

Namens het hele team van 123led willen wij je bedanken voor de 5* review. Groetjes, het team van 123led.

goed snel

gewoon goed

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, het team van 123led.

Uitstekende afhandeling!

Zoals altijd prima service.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Hans! Groetjes, het team van 123led.

Kwaliteit & Levering

Weet nu zeker, dit is een aanrader voor ieder die producten aankoopt,die Kwaliteit / Service hoog in het vaandel draagt.

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen, P-Jan. Een volgende keer helpen wij je graag weer verder!

Ruime keuze voor goede prijs

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Ton! We hopen je graag terug te zien bij een volgende bestelling.

Goed product en betaalbaar

Snelle verzending

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, Freddie. Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123led.

Keurig!!

Fijne website en uitstekende bezorging!

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, Aart. Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123led.

in 123winkels is het goed shoppen

+ eigen en A-merken + ruime keuze + verzending vlot o verpakking met papiertape ipv plastic

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen. Graag zien we je nog eens terug bij een volgende bestelling! Groetjes, webcare 123led.nl

Prima service en afhandeling van een probleem

Het bestelde / geleverde product bleek niet te werken. Teruggestuurd. Na ca één week is het volledige bedrag op onze rekening teruggestort! Compliment voor de communicatie en de nazorg.

Fijn om te lezen dat ook het retourproces goed is verlopen! Wij doen ons uiterste best om ook voor een juiste nazorg te zorgen. Groetjes, webcare 123led.nl

Prima product en ruime keuze

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Paul! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, webcare 123led.nl

Deze reflector led lampen zijn moeilijk te vinden. Heel fijn dat ze te koop zijn bij 123 led en ook nog van een goede kwaliteit!

Wat fijn dat je de gewenste lampen gemakkelijk kon vinden, Erica! Veel plezier met de lampen. Groetjes, webcare 123led.nl

Mijn ervaring met 123led.nl zijn zeer goed.

De pakketen worden snel en goed afgeleverd. Verder is het product wat jou ziet dat is wat je krijgt. En voldoet aan de beschrijving . Hou het zo

Hartelijk bedankt voor je positieve review, Ad. We staan de volgende keer weer graag voor je klaar. Groetjes, webcare 123led.nl

Vlotte levering.

Bedankt voor de 10, Ton. In de toekomst zien we je graag nog eens terug. Groetjes, webcare 123led.nl

Goede ervaring

Vlot geleverd en alles in orde.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, webcare 123led.nl

Werkt prima, snelle levering.

Bedankt voor het plaatsen van deze review! Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met een 5 sterren, daar doen we het voor. Groetjes, webcare 123led.nl

goed toegankelijk prima assortiment

snel producten kunnen vinden. prijs kwaliteit okay Echter ..... bezorgkosten zijn exorbitant hoog ! Met name bij brievenbus levering.

Uitstekende webshop

De artikelen waren van goede kwaliteit, werden super snel geleverd en hadden een goede gebruiksaanwijzing.

Goede webshop, prima prijzen. Aan te bevelen.

Vorige week 3 led-spots besteld. Prima kwaliteit voor een hele prettige prijs. Ze werden snel geleverd, en functioneren prima. Ik kan 123led.nl aanbevelen.

Top bedrijf

Zeer snelle levering. En een hele goede prijs. Blij mee.

Prima adies en flexibel

Keurig geholpen en een verkeerde bestelling om kunnen ruilen.

Over 123led.nl