Mooie kaarsjes

Alles volgens afspraak

Snelle service. En verzending te volgen via track

Snelle en correcte levering...zoals gewoonlijk

Snelle en correcte levering...zoals gewoonlijk

Zeer vlotte en correcte levering

We kregen de bestelde produkten uitstekend verpakt en exact als besteld zeer vlot geleverd (eind van de middag besteld, volgende ochtend in huis!)

Perfect goede ervaring

Snel en betrouwbaar

Goede documentatie

een bedrijf waarmaakt wat ze zeggen.

Zie boven

Goede kwaliteit en prijs.

Bestelling correct ontvangen. LED-paneel mooi afgewerkt en mooi licht. Snelle en nette beantwoording door klantenservice bij een ingediende vraag per mail. Bestelling is iets later ontvangen dan beloofd maar dat lag aan de bezorgdienst.

Levering conform afspraak

Breed en diep assortiment. Goede prijsstelling en adequate orderverwerking

Uitstekend resultaat

Na bestelling werden de 6 ledlampen 1 dag later bezorgd. Een was niet goed, gebeld vervolgens werd een nieuwe nagestuurd, Nog even contact opgenomen voor een eenvoudige stekkerdimmer. Vakkundig advies. Uiteindelijk resultaat boven verwachting.

Ruime keus en vlotte levering

Makkelijk gevonden wat ik zocht en gelukkig op voorraad

's Avonds besteld, volgende middag geleverd.

Paar ledlampen nodig. Makkelijk vinden wat ik nodig heb, eenvoudig bestelproces. s' Avonds besteld, volgende middag al geleverd. Precies zoals verwacht, niets op aan te merken. Keurig!

Snelle levering en goed schadevrij verpakt

16.45 uur besteld en de volgende dag 11.00 uur in huis

Snelle en correcte levering

Goede site en goedkoop levering gaat snel en is correct. Ga er zeker weer spullen bestellen.

Snelle levering. Goede prijs

Goede lampen, snel geleverd

Ik heb LED lampen met sensor gekocht en ze werken prima. Goe4de licht opbrengst.

Supersnelle levering

brede keuze, snelle levering, aantrekkelijke prijzen

Goede producten voor betere prijzen dan bij Praxis.

2 inbouw dimmers voor led lampen en een gu-10 spotje. Totaal 60 euro goedkoper dan bij de winkel om de hoek. Top!

Snelle en zorgvuldige levering.

Wat je in een winkel niet kunt vinden aan lampjes ga dan naar 123 led.nl. SUPERRR.

Snel en goed verpakt

Snel geleverd - goed verpakt prima kwaliteit de plafondlampen. Aanrader.

duidelijk, makkelijk en snel

als het je eenmaal duidelijk is hoe het zit met lumen, kelvins en watts is het zo geregeld.

Duidelijke website en vlotte levering

De website is klantvriendelijk. Je kunt door de filters snel vinden wat je zoekt. De levering is snel. Leuk dat inmiddels in heel Nederland de gele pennen opduiken. Ik waardeer dat.

Ik had een hele bijzondere staande lamp van dik 40 jaar oud en had niet verwacht dat daar een led in kon. Een staaf lampje Gelukkig kon dat en nu bespaar ik ook energie.

Prima product voor nette prijs

Prima product voor nette prijs Snel geleverd en voor herhaling vatbaar.

Over 123led.nl