Snelle levering en goede prijzen

Meer dan prima. Goede prijzen en snelle levering

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Peter! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123led

Super mooi licht en degelijk

Prachtige lampjes en ook nog degelijk materiaal. Super .

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Peter! Daar doen we het voor! Groetjes, Romy van 123led

Artikelen worden snel geleverd. Retour zenden was ook makkelijk en werd goed en snel afgehandeld.

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Chris! Dat is uiteraard graag gedaan. Groetjes, Romy van 123led

Super snel geleverd en mooie website

Al heel veel besteld hier en altijd alles naar wens. Website is duidelijk en overzichtelijk, producten snel geleverd. Ga zo door :)

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze webshop, Inger! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123led

Vlot geleverd en in goede staat, precies de lampen die ik nodig had

Van hetzelfde

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123led

prima plafonndlampen met een goede prijs/kwaliteit

Ik heb de Cosmo plafondlampen gekocht voor in de hal, en ben er erg blij mee. Ik vind ze erg mooi voor de prijs die ik er voor heb betaald. Ophangen ging gemakkelijk. Ik kan ze zeker aanraden.

Goed om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Ruben! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123led

Goede en snelle levering

Makkelijk zoeken naar het juiste onderdeel en het bestellen gaat vlot

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met over onze webshop, Bauke! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123led

Bedankt voor je positieve beoordeling, Thijs. Groetjes, Christianne van 123led

Prima, juiste en snelle levering

Bedankt voor deze positieve beoordeling, Ger! Groetjes, Anouk van 123led

Geweldige service,

De bezorgdienst was veel eerder dan het afgesproken tijdvak langs geweest om mijn pakket af te leveren. Ik was nog niet thuis. De bezorger, zo bleek later, had de bestelling direct retour gezonden naar 123led. Telefonisch de klantenservice het probleem uitgelegd. De vriendelijke medewerker (van een andere afdeling zelfs) heeft geregeld dat het pakket alsnog de volgende dag bij mij bezorgd werd. Geweldige service!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Anne! Fijn om te zien dat je zo blij bent met onze service! Groetjes, Anouk van 123led

levering naar volle tevredenheid

Na aansluiten werkt het naar behoren

Fijn om te lezen dat alle snaar wens is verlopen, Stanley! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123led

Hartstikke tevreden echter niet tevreden met de kaarten die ik heb ontvangen. Dat had ik niet besteld en niet willen ontvangen.

Wij stellen je feedback op prijs, Anton. De gadgets worden meegestuurd als bedankje voor jouw bestelling. Wil je deze toch liever niet ontvangen? Dan kun je dit aangeven in stap 1 in het opmerkingsveld tijdens het bestellen. Misschien kun je nu iemand anders er blij mee maken? Groetjes, Christianne van 123led

afhandeling naar tevredenheid

Bedankt voor je review, Tom. Groetjes, Christianne van 123led

Makkelijk zoeken en snelle levering

De keuze is groot. Maar makkelijk zoeken op de site. Bestellen, betalen en de levering is snel. Top.

Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen, Twan. Zo lezen wij het graag. Groetjes, Christianne van 123led

Duidelijke website, snel geleverd en goede kwaliteit.

Makkelijk om de juiste keuze te maken. Goede lever informatie. Een webwinkel om aan te bevelen.

Bedankt voor je mooie woorden, Arie. Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent. Groetjes, Christianne van 123led

Alles perfect gegaan.

Bestelling geplaatst, betaald en de bestelde waren werden in een stevige verpakking netjes thuisbezorgd. De volgende bestelling zal ik zeker weer bij deze firma plaatsen.

Bedankt voor je review, Ron. Wat fijn dat je zo tevreden bent over jouw bestelling dat je graag nog eens bij ons bestelt. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123led

Precies wat ik zocht

Prima kwaliteit, lage prijs, snelle levering

Bedankt voor je mooie review, Jeroen. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123led

Prima product dat doet wat ie moet doen

Mooi formaat lampjes voor op mijn balkon. Ook de veel verschillende standen maken het voor elke gelegenheid een leuke sfeermaker. Lampjes zijn geel warm.

Bedankt voor deze mooie review, Sjors. Veel plezier van je bestelling! Groetjes, Kim van 123led

Super snel en netjes geleverd

Super snel en netjes geleverd, zeker een aanrader.

Super dat je zo tevreden bent over de levering, Marcel! Groetjes, Kim van 123led

Snelle service voldoet verwachtingen

Bedankt voor je positieve review, Jack! Groetjes, Kim van 123led

Klantonvriendelijke medewerker

Mijn vrouw belde om aan te geven, dat er na installatie, direct een defect optrad. De 1e opmerking die er gemaakt werd: dan zal u het wel weer verkeerd hebben aangesloten. Na wat over en weer gepraat, kwam het erop neer dat hij geen vertrouwen had in het feit dat een vrouw het geïnstalleerd had. Ze is notabene elektricien.

Goed dat je dit kenbaar maakt, Robert. Wij hebben dit uiteraard niet zo bedoeld en vinden het ook niet prettig dat je vrouw het gesprek zo heeft ervaren. We zouden daarom graag met je in contact komen. We hebben je telefonisch geprobeerd te bereiken, maar dit is niet gelukt. Zou je telefonisch contact met ons op willen nemen? Groetjes, Anouk van 123led

Sirieus met hun werk bezig

Alles super goed geregeld

Bedankt voor deze mooie review, Riet! Groetjes, Kim van 123led

Alles, tijdig en compleet, geleverd conform afspraak.

Uitstekend..

Bedankt voor de 5* beoordeling, Jos! Groetjes, Kim van 123led

Snelle en correcte klantenservice

Bij levering was één onderdeel defect. Na mail met klantenservice kreeg ik binnen het uur al een tip van NIELS om een extra oplossing te testen. Na melding dat dit geen oplossing gaf, kreeg ik weer binnen het uur een voorstel tot omruiling van het defecte onderdeel. De volgende dag was deze al in huis, inclusief een kleine attentie. Wat een snelle service en kantvriendelijkheid. Bovendien zijn de prijzen zeer scherp en voldoen de onderdelen aan de verwahtingen. Top, en nogmaals bedankt aan Niels.

Hartelijk dank voor deze positieve review, Eric. Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. We zien je graag nog eens terug! Groetjes, Kim van 123led

Goed e; snel

Eenvoudige zoektocht op de website. Goed product voor goede prijs.

Bedankt voor deze 5* review, Helmer! Dit waarderen we zeer! Groetjes, Kim van 123led

Over 123led.nl

123led.nl is een gespecialiseerde webwinkel met een breed assortiment led-lampen. De ideale led-lamp voor de verlichting van onder andere uw woonkamer, keuken, kantoor of een bouwproject vindt u heel eenvoudig. Wij leveren alle led-lampen razendsnel vanuit ons eigen magazijn. Bij 123led.nl bestelt u energiezuinige led-lampen voor de beste prijs!