Goede producten voor betere prijzen dan bij Praxis.

2 inbouw dimmers voor led lampen en een gu-10 spotje. Totaal 60 euro goedkoper dan bij de winkel om de hoek. Top!

Snelle en zorgvuldige levering.

Wat je in een winkel niet kunt vinden aan lampjes ga dan naar 123 led.nl. SUPERRR.

Snel en goed verpakt

Snel geleverd - goed verpakt prima kwaliteit de plafondlampen. Aanrader.

duidelijk, makkelijk en snel

als het je eenmaal duidelijk is hoe het zit met lumen, kelvins en watts is het zo geregeld.

Duidelijke website en vlotte levering

De website is klantvriendelijk. Je kunt door de filters snel vinden wat je zoekt. De levering is snel. Leuk dat inmiddels in heel Nederland de gele pennen opduiken. Ik waardeer dat.

Ik had een hele bijzondere staande lamp van dik 40 jaar oud en had niet verwacht dat daar een led in kon. Een staaf lampje Gelukkig kon dat en nu bespaar ik ook energie.

Prima product voor nette prijs

Prima product voor nette prijs Snel geleverd en voor herhaling vatbaar.

Bestelde led-buizen goed en snel ontvangen

Wij bestelden twee sets buizen in verschillende lengtes omdat we niet precies wisten welke lengte we nodig hadden. Ze waren namelijk niet voor ons eigen huis maar voor mensen die op afstand wonen en niet in staat zijn wegens ouderdom om zelf de juiste lengte op te meten. Toen we de juiste maat wisten en de buizen hadden geïnstalleerd, wilden we de buizen in de verkeerde maat terugsturen. Dat kan, maar de verzendkosten moet je dan wel zelf betalen. Dat is het enige wat tegenviel, en daarom vier en geen vijf sterren. Ten slotte is het geld voor de teruggestuurde buizen snel en correct teruggestort.

Verpakking kan beter

2 zakjes in een doos. Waardoor het niet in de brievenbus paste. Artikel is zoals het hoort.

Snelle levering en goede info. Produkt voldoet volledig aan de beschrijving.

Duidelijke weergave van het arsortement

TOP

Fantastisch en snel geleverd echt TOP.

Snel gevonden, snel geleverd

Gemakkelijk kunnen vinden voor een concurrerende prijs en binnen 24 uur geleverd.

Gezocht en gevonden en geleverd volgens afspraak.

super gemakkelijk en snel

Makelijk op te zoeken wat je wilt en snel geregeld en geleverd

Lekker snel

Goede verpakking

Snelle levering, betaalbare lampen

Prima ervaring met het kopen van lampen, snel in huis en betaalbare lampen

top en snel

snel en Netjet levering

Ledlampen

Snelle levering en de lampjes geven mooi licht

Ik ben heel erg tevreden

Het was de moeite waard om het te halen. belichting is goed, lang genoeg voor wat nodig is, verschillende standjes.

Besteld en een dag later bezorgd zoals aangegeven, producten werken zoals ze moeten doen. Tevreden dus!

Heel goed!!!

Snelle levering goede prijs

Goed en snel geleverd

Na bestelling en betaling zijn de artikelen volgens afspraak snel geleverd.

Extreem snel geleverd!

Supersnel geleverd, goede prijs. Boven verwachting.

Goed product, snelle zorgvuldige levering.

Nieuwe Walden 56 1394 PC Nederhorst den berg

Over 123led.nl