Spullen snel, compleet en netjes geleverd tegen prima prijs.

Zie bovenstaand.

Voorbeeldige levering. Kijk, zo kan het ook.

Ik had na veel onderzoek mijn zinnen gezet op wat momenteel tot de beste Zigbee 3.0 bewegingsmelders beschouwt kunnen worden. De Aqara P1 motion. 123led.nl was de goedkoopste leverancier. Op het moment. Wat ik ook fijn vindt is dat ik zelf de bezorgdienst mocht kiezen. Dus ben je vaak ontevreden over een bepaalde bezorgdienst in jouw buurt, ga je toch lekker voor die andere. Zal ze leren. (-;

Snelle levering mooi spul

Na de bestelling binnen 24 uur geleverd Voor de beste prijs Super

Duidelijk en makkelijk

Deze is geweldig super simpel en supersnel in huis kunnen verl bedrijven wat van leren

Snel en correct

goede website en snelle levering

Blijf hier mijn toekomstige bestellingen doen

Wat ze beloven komen ze na.

Supersnelle levering en een prima product

s'avonds besteld s'morgens geleverd.

Uitgebreide en overzichtelijke website. Snel besteld en geleverd met goede terug koppeling.

Een zaak van vertrouwen die vertrouwen geeft.

Ik had de bestelling gedeeltelijk ingevuld. Door een fout wachtwoord (tot 3 x toe) in te vullen kon ik niet in mijn betaalrekening komen. Een uwer heeft dat waar genomen. Contact met mij gezocht. Om mijn. Bestelling zonder vooruitbetaling toch te laten plaats vinden. Keurig !

Snelle reactie, goede service

Led lampen besteld, zelfde kwaliteit als van duurder merk. Bestellen ging eenvoudig, levering was snel. Goede communicatie gaandeweg bestelling, levering, afhandeling. Volgende keer bestel ik weer via deze site!

Mooie aanrechtverlichting

Op tijd geleverd, makkelijk te monteren

Vlot en goed geregeld

In één woord alles super goed. Informatie, aanvraag, prima producten en volgende dag in huis.

Duidelijk wat je koopt en snelle levering

Alles verloopt heel soepel en praktisch

Snel beorgd en goede kwaliteit

Achteraf waren de lampjes wat kleiner dan ik verwachtte. Maar zal mijn fot wel zijn geweest. Voor de rest voldeden ze.

prima geholpen door 123led

Led steeklampjes en nieuwe led dimmer gekocht via 123led. Hiermee kan ik oude halogeenlampjes met bijbehorende dimmer wegdoen en bespaar 80% aan stroomkosten. Prima geholpen en goede producten tegen een zeer concurerende prijs.

Prima producten en levering

Weinig op aan te merken, alles is prima verlopen! En producten werken naar behoren.

Goede prijs, snelle bezorging

Duidelijke beschrijving op de site. Adequate afhandeling van mijn bestelling, ik ben tevreden!

Super goede services en advies

Wist niet precies wat handig was voor mijn felle lamp. Super goed meegedacht en advies gekregen en daardoor het probleem opgelost!

Ik werd goed geholpen voor de benodigdheden die ik dacht nodig te hebben. Waarna bestellen en verzenden automatisch ging. Volgende dag reeds alles netjes ontvangen

Snelle correcte levering

Levering zoals afgesproken. Zeer snel

Kaarsen zijn mooi en goed, maar een handleiding was handig

Enige tijd geleden 2 led-kaarsen besteld bij 123led.nl (uit de Anna's Collectie). De kaarsen werden vlot de volgende dag geleverd, wel in een wat overmatig grote doos. Erbij een balpen en een markeerstift. De kaarsen doen het goed, het enige dat ontbreekt is een handleiding. Het kostte me toch wel enige tijd en frustratie om te ontdekken dat de batterijhouder aan de onderkant ook een (niet als zodanig herkenbare) knop bevatte om de lamp aan te doen. Daarna deed de afstandsbediening het ook. Ze branden nu bijna iedere avond met een gezellig (net echt) licht.

very good service and quality

I'm really happy with my 3D led candles, they really look real and with the remote control it makes easier to transform the room in a cosy space.

En prima service.

Snelle levering, prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Boven mijn werkblad hangen twee ledbuizen, kleur 4000 cool white. Ik vond de lichtopbrengst niet geweldig. Op zoek naar 6500 white. Bouwmarkten in de regio bezocht zonder resultaat, Ik vond 123led.nl. Beetje terughoudend zou dat wel goed komen over de post. En ja een dag na bestelling twee buizen keurig geleverd uitstekend verpakt. Super en ik heb licht op mijn werkplek.

Nieuwe Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg