Geweldige service

Ik koop al jaren inkt bij 123 inkt en had nu voor de eerste maal problemen met een cartridge die niet werkte gelukkig had ik er twee besteld en de andere deed het wel, dit gemeld aan 123 inkt en de volgende dag had ik twee nieuwe cartridges in huis, geweldig wat een service.

was te Vreden

was echt goed

plezierig en optijd

het juiste artikel en een goede prijs.

Bedankt voor de 4 sterren review! Dit stellen we zeer op prijs! Groetjes, 123inkt

Geweldige service ,

Was met bestelling iets fout gegaan en dat werd na een telefoontje gelijk opgelost, dag erna al juiste artikel ontvangen. Echt 10 punten dubbel en dwars waard.

Bedankt voor het geven van de positieve review. Fijn dat alles uiteindelijk goed is opgelost! Groetjes, 123inkt

Goede service en supersnel

Prima geregeld bij jullie

Geen retouroptie voor niet werkend product

Ik heb een apparaat bij 123inkt gekocht welke we niet aan de praat krijgen. Gezien het zakelijk besteld is en de doos open is, is er geen retour optie bij 123inkt en verwijzen ze ons door naar de Fabrikant. Zo maken ze het zichzelf wel heel gemakkelijk. Zit nu dus met een niet werkend apparaat van 100 euro welke volgens 123inkt productbeschrijving "Heel gemakkelijk aan te sluiten" zou zijn. Geen bestellingen meer voor ons bij 123inkt.

Ruime keus met duidelijke omschrijvingen van het aanbod.

Inderdaad de goedkoopste en vlotte levering. Erg tevreden met mijn laserprinter.

Mijn beoordeling 123inkt.nl

Voor mij zijn een paar criteria belangrijk: - Een Nederlands bedrijf / aanspreekpunt. - De prijs. -Jammer genoeg of vervelend kan er bij de buren geleverd worden, helaas heb je geen keuzemogelijkheid "NIET BIJ DE BUREN". - dat er geen afhaal punt voor printers, zowel de hoofdvestiging als het printer-distributiecentrum ligt aan m'n route.

Goede en betrouwbare service

Een goede en betrouwbare service, maar ook voldoende betalingsmogelijkheden.

Super scherp

Bedankt voor jullie snelle service graag bestel ik nog een keer

Deze beoordeling heb ik al gedaan ...

... dus één keer is genoeg. Niet vervelend doen, ja?

Bedankt voor het plaatsen van deze review Ella. Uit jouw bericht begrijp ik dat je al eerder een review hebt geplaatst. Onze excuses dat dit niet goed is gegaan. Graag tot een volgende keer! Groetjes, 123inkt

Super, helder en vlotte levering

Gemakkelijk te selecteren, te winkelen en af te rekenen. Goede informatievoorziening met betrekking tot de levering Vlotte levering.

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent Patrick! Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar. Groetjes, 123inkt

Excellent Service

Vrijdag 9 u s’avonds besteld! Zaterdag ochtend in huis!

Alle lof voor...

Nee, niet voor Almhof maar voor 123inkt.nl. Donderdags ontvingen we de bestelde nieuwe printer. Maar we kregen hem niet werkend. De volgende dag met de serviceafdeling van 123inkt.nl gebeld. We werden vriendelijk en adequaat te woord gestaan en ze verbonden ons door met de technische dienst van de printerfabrikant, die helaas geen oplossing voor de storing wist maar wel iets vermoedde. Nog diezelfde dag stuurde 123inkt.nl ons een nieuwe printer die we zaterdags ontvingen. Deze printer werkt wél. Prima service.

U heeft een ramp veroorzaakt in mijn huis met Uw huismerk ,ik weet nu wat er mee wordt bedoeld

Rampzalig alles zit onder de inkt ,en heb de printer met het huismerk inkt met elkaar naar de vuilstort moeten brengen. Waar U trots op gebaseerd is is mij onduidelijk, ik wist na twee dagen dat er niets van klopt.

Site is duidelijk en doet wat ze beloven, snel leveren mits op tijd besteld.

Een Epson printer besteld voor een projectje, ze waren de scherpst geprijsd en was zoals beloofd de dag erna netjes afgeleverd door PostNL. Helemaal blij mee en begrijp dus wel die awards die ze winnen, ze werken ervoor om die standaard hoog te houden.

Hele goed service en zeer snelle levering

Ik zal het zeker aanbevelen.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Graag tot een volgende bestelling! Groetjes, 123inkt

Geweldige service!!

Ik had 2 cardridges besteld en bij het in de printer plaatsen zag ik dat het niet paste en ik begreep direct dat ik de verkeerde had besteld. Na een telefoontje met de vriendelijke medewerkster mocht ik de geopende en de ongeopende kosteloos terugsturen en de volgende dag had ik de goede cardridges al thuis. GRATIS!!

Een keer iets bestellen en meteen spam voor het leven

Bovendien zijn mijn gegevens nu gelekt naar een extern bedrijf zonder mijn explicite toestemming. Laatste bestelling geweest, dus graag mijn gegevens uit alle systemen verwijderen.

Twijfelachtige kwaliteit magneten.

Magneten besteld om het verduisterings/zonnet kleed mee te bevestigen.Draagkracht zou twee kilo moeten zijn maar het waren geen sterke magneten. Bovendien zijn de plastic afschermdoppen niet vastgelijmd... resultaat... direct al losgelaten en in t water gevallen. Baal er enorm van..geen groot bedrag maar voldoet niet aan de verwachting.

goede service, snelle levering

goede service, snelle levering

Super service en snel top !

Super. Niets op aan te merken.

Super. Niets op aan te merken.

Prima bedrijf. Levert volgens afspraak

De bestelling en levering verliepen probleemloos.

geweldig

snelle levering en alles naar wens

Over 123inkt.nl

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen: Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015, 2016 en 2018 de grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".