Garantie beloven maar totaal niet nakomen

Nadat ik HP-inkt had besteld voor mijn toen nog werkende printer, werd ik door 123Inkt gebeld en uiteindelijk overgehaald om huismerk-inkt te kopen. Met de uitdrukkelijke garantie dat het zou werken. Ondanks herzendingen van eerst nieuwe huismerk en later HP-inkt ging het niet meer werken. Nu is mijn printer definitief stuk en moet ik toch voor de HP-inkt betalen waar ik niets meer aan heb. Ja, zegt 123Inkt, maar uw printer is oud en was toch al stuk. Van garantie is dus geen sprake, alleen van een rekening voor mij. Voor mij nooit geen HP meer en nooit geen 123Inkt.

Prima communicatie, snelle levering, prima kwaliteit

Top service!

123inkt levert hun topproducten snel en tegen uitstekende prijzen, wat wil je nog meer?

uitstekend

als beloofd

Aanrader

Snelle levering, goed verpakt

Bedankt voor de moeite die je hebt genomen voor het plaatsen van deze review. Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar! Groetjes, 123inkt

Een dikke pluim!

Mijn bestelling is door PostNL niet afgeleverd, althans daar zag het naar uit. De klantenservice van 123Inkt heeft uitstekend gereageerd en direct een nieuwe zending toegestuurd "omdat ze niet wilde dat ik langer op mijn bestelling moest wachten". Zonder gedoe direct een oplossing bieden, zo hoort dat! Daarom een dikke pluim!

De levering is perfect, de prijs is redelijk en de kopieën uitstekend.

Goede ervaring, snelle levering, goede website

Fijn te lezen dat je tevreden bent over de levering en onze website Astrid. Graag tot de volgende keer! Groetjes, 123inkt

Prima levering!

Vlot en niet duur

Leuk om te lezen dat je tevreden bent. Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar! Groetjes, 123inkt

Supergoede service!

Ik had problemen met mijn cartridges en bleek dat deze verouderd waren. Nu heb ik alle kleuren vergoed gekregen met een excuses van hun en een flesje wijn! Echt top! Ook met bestellingen plaatsen en medewerkers zien dat het eventueel goedkoper kan bellen ze altijd! Ben super tevreden! Het is dat ik geen social media heb anders had ik het daar ook zeker vermeld!!! Ga zo door!

Super en snel geregeld

De niet werkende cartridges werden super snel omgeruild. Top geregeld!!!

een goede webshop

een zeer goede webshop , met een zeer duidelijke site welke goed aangeeft welke inkt ik moet hebben voor mijn printer en vervolgens een vlotte levering waar voor dank.

Hoe ik 123inkt beoordeel, waardeloos.

Als je een product wilt kopen, prima prijzen. Wil je een product retour sturen (ongebruikt) omdat het niet voldoet Ann je wensen, dan ben je de lul. Ze werken bewust met jaren 80 systeem om je zo moeilijk mogelijk te maken. Ze zeggen ook letterlijk dat ze eerst moeten beoordelen of je je geld wel terug krijgt en het aller ergste is dat je retourkosten zelf moet betalen. Tip. Betaal paar euro meer en koop elders, daar heb je dit soort kleuter gedrag niet en gewoon een top service. Mijn ervaring -> 123inkt is een Tokkie shop is. Geloof me bel met de service lijn, dan merk je het zelf. Tot dat ze verkopen ok, en moet het retour, slaan ze om. Alsof ze ercoor getraind zijn. Voor mij nooit meer.

Geachte heer/mevrouw, Goed dat u via deze weg uw ervaring kenbaar maakt. Wij vinden het vervelend dat u onze service op deze manier heeft ervaren. We willen graag voor u bekijken wat we hierin kunnen betekenen. Om u verder te kunnen helpen ontvangen wij graag via de e-mail uw klantgegevens. Dit kunt u sturen naar webcare@123inkt.nl. Met vriendelijke groet, 123inkt

Goed en uitermate voldoende ervaring met 123inkt.nl.

Alleen jammer dat ze de verzendkosten niet afschaffen bij een levering boven de 50,- euro. Maar ze leveren wel altijd op tijd en de juiste en goede producten.

Mooie producten voor een prima prijs!

De bestelling is goed begrepen en ook goed uitgevoerd

Mijn ervaring is dat het bestelde materiaal binnen zeer korte tijd geleverd is, zoals toegezegd.

.Niet meer sturen

erg snelle goede levering

bestel altijd hier goed bedrijf snelle leveringen en mooie prijs voor je inkt of spullen

Conform wederzijdse afspraak geleverd

zie boven

Goede website en service...

Had een brother printer besteld... Alles ging als vanzelf in de online bestelling... En werd de volgende dag al geleverd...

Ik heb inktcartidges besteld. Deze waren goedkoper dan bij een ander bedrijf. Snelle levering. Naderhand kreeg ik een mail met de vraag of ik tevreden was en of alles goed was verlopen. Dat was zo. Prima service. Volgende keer bestel ik daar weer.

Snel en goed!

Iedere keer weer prima!

Geweldige ondersteuning bij aankoop

Werd gebeld omdat mijn bestelling aangaf een complete drum te willen hebben terwijl de attente medewerkster dacht dat het slechts om de toner van mijn laserprinter ging wat inderdaad het geval was. Aangezien de prijs van de drum een stuk je hoger lag dan de toner, werd voorgesteld om 2 toners af te nemen. Deze kwamen qua prijs hoger uit dan de reeds betaalde drum maar dat verschil werd geschonken. Twee dagen later keurig twee toners ontvangen. Klasse! Waarvoor dank.

Wat een perfecte en snelle service.

Goed assortiment, goede prijzen en snelle service.

Over 123inkt.nl

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen: Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015, 2016 en 2018 de grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".