Hele goed service en zeer snelle levering

Ik zal het zeker aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de mooie beoordeling! Graag tot een volgende bestelling! Groetjes, 123inkt

Geweldige service!!

Ik had 2 cardridges besteld en bij het in de printer plaatsen zag ik dat het niet paste en ik begreep direct dat ik de verkeerde had besteld. Na een telefoontje met de vriendelijke medewerkster mocht ik de geopende en de ongeopende kosteloos terugsturen en de volgende dag had ik de goede cardridges al thuis. GRATIS!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een keer iets bestellen en meteen spam voor het leven

Bovendien zijn mijn gegevens nu gelekt naar een extern bedrijf zonder mijn explicite toestemming. Laatste bestelling geweest, dus graag mijn gegevens uit alle systemen verwijderen.

Twijfelachtige kwaliteit magneten.

Magneten besteld om het verduisterings/zonnet kleed mee te bevestigen.Draagkracht zou twee kilo moeten zijn maar het waren geen sterke magneten. Bovendien zijn de plastic afschermdoppen niet vastgelijmd... resultaat... direct al losgelaten en in t water gevallen. Baal er enorm van..geen groot bedrag maar voldoet niet aan de verwachting.

goede service, snelle levering

goede service, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service en snel top !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super. Niets op aan te merken.

Super. Niets op aan te merken.

Prima bedrijf. Levert volgens afspraak

De bestelling en levering verliepen probleemloos.

geweldig

snelle levering en alles naar wens

Huismerk veroorzaakt schade, 123inkt verzuimt

Originele Epson inkt besteld, krijgen wij 5 minuten na onze bestelling een verkoper aan de lijn die onze bestelling wil omzetten in 123inkt huismerk inkt. Deze huismerk inkt heeft onze printer zodanig schade toegebracht, dat er een nieuwe printer aangeschaft moest worden. Vervolgens weigert 123inkt verantwoordelijkheid te nemen voor het verkopen van een ondeugdelijk product. Na veel gesteggel en marketingpraat printer laten repareren door 123inkt, blijkt dat ze zelf testen met originele Epson inkt, en hun eigen inkt dus ook niet vertrouwen. Printer is na reparatie overigens nog steeds niet 100%. Over geld terugkrijgen wordt moeilijk gedaan en de klantenservice probeert je steeds weer nieuwe troep aan te smeren, in plaats van het probleem op te lossen. Wij hebben lessen geleerd en bestellen hier niet weer.

Goed, vlug en voordelig

Prima service, vlugge aflevering

👍👍👍👍👍

Goed, super...

Super printer, de Brother kleurenlaserprinter.

Correcte en snelle levering

Ook vanuit het verleden heb ik goede en positieve ervaringen met uw bedrijf.

Overzichtelijk en prima

Perfect levering en sneller kan het niet!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle en degelijke bezorging

Goed product voor prima prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede communicatie en zeer behulpzaam

Een zeer fijne ervaring, maar dat wist ik al door eerdere ervaringen in engeland

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gisteren pakket met een aantal bestelde artikelen ontvangen. Bij ontvangst bleken de knoopcelbatterijen er niet bij te zitten. Beetje ongelukkig maar kan gebeuren. Gisteravond gelijk telefonisch gemeld, Vandaag werden ze al nageleverd met een leuke attentie voor het ongemak. ... Super service!!!

waardeloze service t.a.v. huismerk

na een aantal de originele HP cartridges besteld te hebben werd ik gebeld door 123inkt waarom ik niet voor het eigen merk koos. Ik heb aangegeven bang te zijn dat deze niet zouden werken. Mij werd op het hart gedrukt dat dit zeer onwaarschijnlijk was MAAR mocht dit zo zijn dan kon dit op afstand opgelost worden. Ik heb de bestelling om laten zetten naar het huismerk. Het te veel betaalde (HP is immers duurder dan 123inkt) kon niet terug gestort worden maar dat kon ik spenderen aan andere artikelen, zo gezegd zo gedaan. Ik hoef niet uit te leggen denk ik wat er gebeurde. 1) de cartridges werken niet 2) het kan niet op afstand opgelost worden 3) wij kunnen nu (zeker) 2 dagen niet printen. We worden niet gecompenseerd in de (verzend)kosten. Waardeloos!! Wij bestellen met ons bedrijf nooit meer het huismerk.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Epson WorkForce WF-2750 aangeschaft binnen een paar uur in huis zoals beloofd.

Wij zijn zeer tevreden met de aanschaf van een printer Epson WorkForce WF-2750.Binnen een paar uur in huis zoals u beloofd. Deze printer is makkelijk te installeren en voldoet aan onze eisen. Print zeer scherp en snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Qua levering een dikke onvoldoende.

Op dinsdag 11 juni j.l inkt cartridges besteld. Volgens de site van 123inkt.nl zou ik deze inkt cartridges de volgende dag (woensdag) ontvangen. Nu wordt het, pas, vrijdag 14 juni a.s.. Normaal gesproken niets aan de hand maar zeer vervelend als je er op rekent en je per se iets moet printen. Ook moet er iemand thuis zijn om de cartridges in ontvangst te nemen. De bestelling gecanceld en uitgeweken naar de dichtstbijzijnde winkelier. Wel een paar euro duurder. Overigens is Printabout.nl de goedkoopste en je betaald geen verzendkosten.

Fantastische service!

Ik heb een HP printer. HP doet er alles aan om haar eigen inkt cartridges te verkopen. Na een firmware upgrade werkt het 123inkt merk cartridge niet meer. 123Inkt neemt zelf contact op en vervangt de cartridges die niet werken zonder extra kosten. Geweldig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Als er iets retour moet, geven ze niet thuis.

Na 2 keer retourcode te hebben aangevraagd, geen reactie. Zoek wel een bedrijf service voor vaste klanten.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Uiterst vriendelijke en snelle service

Het bestelde glazen schrijfbord kwam helaas gebroken bij ons aan en toen ik even naar de klantenservice belde om dat te melden kreeg ik een erg vriendelijke, behulpzame medewerker aan de telefoon die binnen één minuut regelde dat we een nieuwe kregen. Inderdaad hadden we de volgende dag al een nieuw bord in huis met nogmaals excuses en een goedmakertje bij het pakket. Geweldige service en zeker niet de laatste keer dat we bij 123inkt.nl geshopt hebben!

super bedrijf , goedeservice

onlangs hp cartridges gekocht maar door een update van 123 inktcartridges niet meer te gebruiken . contact opgenomen met de hepdesk en er werden 2 nieuwe cartridges geleverd zonder kosten . super service

Over 123inkt.nl

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen: Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015, 2016 en 2018 de grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".

Filter op Taal