Goed en uitermate voldoende ervaring met 123inkt.nl.

Alleen jammer dat ze de verzendkosten niet afschaffen bij een levering boven de 50,- euro. Maar ze leveren wel altijd op tijd en de juiste en goede producten.

Mooie producten voor een prima prijs!

De bestelling is goed begrepen en ook goed uitgevoerd

Mijn ervaring is dat het bestelde materiaal binnen zeer korte tijd geleverd is, zoals toegezegd.

erg snelle goede levering

bestel altijd hier goed bedrijf snelle leveringen en mooie prijs voor je inkt of spullen

Conform wederzijdse afspraak geleverd

zie boven

Goede website en service...

Had een brother printer besteld... Alles ging als vanzelf in de online bestelling... En werd de volgende dag al geleverd...

Ik heb inktcartidges besteld. Deze waren goedkoper dan bij een ander bedrijf. Snelle levering. Naderhand kreeg ik een mail met de vraag of ik tevreden was en of alles goed was verlopen. Dat was zo. Prima service. Volgende keer bestel ik daar weer.

Snel en goed!

Iedere keer weer prima!

Geweldige ondersteuning bij aankoop

Werd gebeld omdat mijn bestelling aangaf een complete drum te willen hebben terwijl de attente medewerkster dacht dat het slechts om de toner van mijn laserprinter ging wat inderdaad het geval was. Aangezien de prijs van de drum een stuk je hoger lag dan de toner, werd voorgesteld om 2 toners af te nemen. Deze kwamen qua prijs hoger uit dan de reeds betaalde drum maar dat verschil werd geschonken. Twee dagen later keurig twee toners ontvangen. Klasse! Waarvoor dank.

Wat een perfecte en snelle service.

Goed assortiment, goede prijzen en snelle service.

Zeer tevreden, goedkoop en kwalitatief

In een verpakking verschillende nummers

prima geregeld

besteld en de volgende dag geleverd. snelle service en netjes verpakt!

Na mijn bestelling een snelle levering

Uitstekend te vreden over de bestelling en levering.en verwacht geen problemen omtrend service al eerder bestellingen gedaan naar alle tevredenheid Zou 123 inkt.nl zeker aanraden

Sehr tevreden

Snelle levering Sehr tevreden

Perfect!

Duidelijke website, levering zoals beschreven op de site. Hoop dat het dit bedrijf lukt om deze standaard vol te houden. Ik wens hen succes. Ik blijf hier bestellen.

snel geleverd,goed afgehandeld

hier heb ik niets aan toe te voegen, ben gewoon tevreden....

iedereen maakt wel eens een foutje

van de 4 producten die ik besteld had, had ik er 3 ontvangen. dit was allemaal heel makkelijk op te lossen door te bellen naar de klantenservice en de situatie uit te leggen. mijn laatste product is direct naar mij opgestuurd samen met een drankje als excuus. ik ben blij met hoe dit is verlopen.

Prima afhandeling

Vandaag besteld, moren in huis!

Bestelling vlug en correct verzorgd

De bestelling was correct. Vond het fijn dat we er een pen bij kregen. Maar het stok kaarten stellen wij niet meer opprijs, gaat bij ons gelij de papier contener in. Dit is de 2de keer dat w hier voor benaderd zijn terwijl ik had afgemeld. Vr. gr. Fam Klepper

Ik heb inktpatronen besteld van zwart en kleur die ik nodig had. Waar ik normaal altijd besteld hadden ze de kleur niet die ik nodig had totdat ik me ineens herriner aan de reclame van tv bij 123inkt.nl dus heb ik toen een kijkje genomen op de website en daar hadden ze wel en ook nog goedkoper ook dan waar ik ze toen bestelde. En het mooiste is nog wel dat je bij je bestelling een zakje mee krijgt waar je je lege inktpatronen in kan doen en terug sturen voor een goed doel en dat zakje kreeg ik waar ik eerst bestelde niet bij. Echt super. heb ik inktpatronen nodig bestel ik gewoon hier.

Snel en goed geregeld

In korte tijd na het bestellen ontvangen

geleverd wat besteld is

super

na bestellen een super vlotte aflevering!

Over 123inkt.nl

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen: Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015, 2016 en 2018 de grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".