De service is echt geweldig! Als er problemen zijn, dan fixen ze het meteen. Bij een defect product de volgende dag al vervanging (en een flesje wijn) als excuus. Ook hebben wij een keer een cartridge van eigen merk retour mogen sturen, meer dan een jaar na de bestelling, omdat we deze printer niet meer hadden en we wel nog klant waren. De levering is ook echt zo veel sneller! Volgende dag levering is bij ons altijd waar. De producten van het eigen merk zijn ook zo veel beter dan het origineel. Veel meer printen voor minder geld!

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, Micky! Dit houden graag zo. Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot een volgende bestelling! Groetjes, het team van 123inkt

Snelle levering Leuke attentie tijdens Corona

Snelle levering Goede service

sprakeloos

Zaterdag ging de pas besteld zwarte inkt patroon stuk. Zaterdag middag nog gebeld maar helaas ze waren op. Maar als het goed was werden die middag nog een stel bij 123inkt bezorgd. Dus kon er nog 1 op maandag bezorgd worden hoopte de mevr.(van Boxtel?) Maar helaas maandag een email het werdt pas de 15e. Maar s'middags weer een mail het werd de volgende dag. Dinsdag werd het gebracht maar tot onze verbazing zat er ook nog een flesje wijn bij. Dat noem ik top klasse. Bedankt alle medewerkers van 123inkt voor deze snelle levering en de wijn. Roel Kreeft

Namens het hele team van 123inkt willen wij je bedanken voor het plaatsen van deze mooie beoordeling! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar!

Slechte service

Originele Toners besteld, werd gebeld door 123 inkt dat ik beter hun merk kon pakken ivm vulling en prijs. Heb hun verteld dat mijn samsung printer deze niet pakt en al meerdere malen problemen mee heb gehad. Ze stuurde er een af om toch te proberen en helaas werkt hun merk niet in mijn printer. Nu een paar weken verder en meerdere keren gebeld te hebben lossen ze het niet op maar sturen alleen maar aanmaningen............zeer jammer !!! 11-5-2020- Zojuis een email gekregen: Verzoek om mijn beoordeling aan te passen. Nou nee ik blijf bij mijn punt. De beloofde afspraken komen ze niet na. Ze houden het nu op een email die verstuurd zou zijn. Los van of ik hem wel of niet gekregen heb is de mail niet de oplossing en de beloofde afspraak.

Goed dat je dit kenbaar maakt. Allereerst wat balen dat je problemen ondervindt. Onze excuses hiervoor! Op onze 123inkt huismerk artikelen bieden wij 100% en levenslange garantie, dus dit lossen wij graag samen met je op. Zou je ons per e-mail je klantgegevens willen toesturen? De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Alvast bedankt! Groetjes, het webcare team van 123inkt

Goede en snelle service

Snel , makkelijk en gebruikersvriendelijk te bestellen

Bedankt voor de mooie beoordeling, Bert! Wij hopen je in de toekomst nog eens terug te zien! Groetjes, het team van 123inkt

Alles goed, prijs, qualiteit en service

Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt

Bestelling snel afgehandeld

Bestelling snel afgehandeld.

Namens het hele team van 123inkt willen wij je bedanken voor de mooie beoordeling!

Snelle levering en prima prijs

Snelle levering en prima prijs

Fijn dat de bestelling snel in huis was! Bedankt voor de beoordeling en graag tot een volgende keer! Groetjes, het team van 123inkt

Onvoorstelbaar

Had al meerdere uitstekende ervaringen met 123inkt, maar dit spant de kroon: Vrijdag besteld; verwachte levering op maandag. (Had ik meer dan vrede mee, gelet op het huidige, enorme volume van internet-bestellingen.) Zaterdag al geleverd! Mijn complimenten aan 123inkt (en bedankt weer voor de gratis pennen en speelkaarten)

Super snelle service

Snelle service goede kwaliteit. 2x achter elkaar besteld ivm printen school voor dichter ivm thuisschool. Binnenkort weer bestellen dan hoop ik dat de grotere cartridges weer op voorraad zijn

Bedankt voor de mooie beoordeling en wat leuk dat we je bij een volgende bestelling weer terugzien! Groetjes, het team van 123inkt

In alle opzichten prima!

Zie boven.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt

Top kwaliteit en goede service en prijs.

Ben zeer tevreden volgende bestelling wordt weer bij 123 inkt.nl

Goed te lezen dat je tevreden bent en dat we je bij een volgende bestelling weer terug zien! Groetjes, het team van 123inkt

De HP Laserprinter was er vlug

Snelle levering en een goed product. Alles is zonder problemen verlopen.

Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen, Vincent! Dat horen we graag! Groetjes, het team van 123inkt

Xxxxx

Xxxx

Snel geleverd, korting lege cartridges prima verwerkt.

Makkelijk en eenvoudig, hoge teruggave voor HP-cartidges.

Bedankt voor de mooie beoordeling, Marcel! Wij zien je graag nog eens terug! Groetjes, het team van 123inkt

Ontvangen wat ik bestelde

Mijn beoordeling heeft de waarde: goed, omdat "goed" goed genoeg is. Economisch is het onverantwoord om in service te overdrijven! U deed wat u beloofde te doen voor het geld dat u van mij vroeg. Dat is goed en ook dat wat ik van u mocht verwachten.

Wat een mooie beoordeling, hartelijk dank hiervoor! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar!

Snelle en correcte levering

Bijna zonder inkt, besteld bij 123inkt.nl en kreeg een snelle levering met daarbij nog een extraatje wat altijd leuk is!

Bedankt voor je beoordeling en graag tot een volgende bestelling! Groetjes, het team van 123inkt

Gemakkelijk en snel bestellen

Levering gaat uitstekend door het vertrouwde PostNL en altijd snel, vandaag bestellen morgen in huis en 123inkt heeft ook een hele uitstekende klantenservice die me al eens goed geholpen heeft.

Namens het hele team van 123inkt willen wij je bedanken voor deze mooie beoordeling!

Snelle en nette levering!

Ik heb magneten besteld. Werden snel en netjes geleverd!

Fijn dat je de bestelling snel in huis had! Bedankt voor de beoordeling! Groetjes, het team van 123inkt

Cartridges huismerk werken niet in mijn printer

Nadat huismerk cartridges niet werken in orinter is uiteindelijk middels bijbetalen voor originele cartridges mijn probleem verholpen. Ofschoon het langer dan verwacht duurde, is het netjes opgelost.

Wharp snelheid!

Om 22.15 uur een cartridge besteld en om 15.01 uur stond de bezorger voor de deur!

Wat fijn dat je de bestelling zo snel in huis had! Bedankt voor de beoordeling en graag tot een volgende bestelling! Groetjes, het team van 123inkt

Ik had al enkele bestellingen bij 123inkt gedaan, en dat verloopt eigenlijk altijd zonder problemen. Ook gisteren keer zag het er goed uit. Wederom een snelle levering, alleen zaten er nu twee verkeerde artikelen bij. Na een mailtje gestuurd te hebben, erg snel een antwoord gekregen met de mededeling dat ze alsnog de juiste artikelen dezelfde dag zouden sturen en dat ik de reeds geleverde artikelen ook nog mocht houden. Vandaag de correcte artikelen ontvangen, met als extra een klein flesje wijn. Top service van 123inkt.nl.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over onze service, daar doen we het voor! Bij een volgende bestelling zien we je graag nog eens terug! Groetjes, het team van 123inkt

Top service !

Twee maanden na mijn tijdige inktbestelling van 123inkt verving ik de eerste lege Brother cartridge door een van het eigen merk van 123 inkt. Na de vervanging gaf de printer nog steeds aan dat de Magenta vervangen moest worden. Had ik nou toch maar die originele Brother gekocht, dacht ik ... Gebeld met 123 service, maar de verbinding was slecht (de mevrouw van 123inkt kon me heel moeilijk verstaan) en werd verbroken. Tijdens mijn tweede poging om 123inkt te bellen, werd ik al door 123inkt zelf teruggebeld. Gauw opgenomen en kreeg ik Shanna aan de telefoon. Keurig haar instructies opgevolgd, als het niet lukte zou ze onmiddelijk een vervangende cartridge opsturen. Maar het lukte wel. Grote klasse, complimenten !

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie beoordeling! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt

Alles is naar wens verlopen

Alles is naar wens verlopen. Alleen dat je op de website maar 20 zoekresultaten krijgt vind ik wel een beperking. Dan kan beter.

Fijn dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor de feedback! Groetjes, het team van 123inkt

Uitstekende service.

Ik beveel deze winkel aan vanwege zijn uitstekende service en snelle levering. Ze zijn oplossingsgericht en de tevredenheid van de klant staat hoog in het vaandel bij deze winkel. Van mij krijgen jullie een dikke 10.

Namens het hele team van 123inkt.nl willen wij je bedanken voor die dikke 10! Graag tot de volgende keer. Groetjes, 123inkt

Over 123inkt.nl

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen: Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015, 2016 en 2018 de grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".