Epson WorkForce WF-2750 aangeschaft binnen een paar uur in huis zoals beloofd.

Wij zijn zeer tevreden met de aanschaf van een printer Epson WorkForce WF-2750.Binnen een paar uur in huis zoals u beloofd. Deze printer is makkelijk te installeren en voldoet aan onze eisen. Print zeer scherp en snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Qua levering een dikke onvoldoende.

Op dinsdag 11 juni j.l inkt cartridges besteld. Volgens de site van 123inkt.nl zou ik deze inkt cartridges de volgende dag (woensdag) ontvangen. Nu wordt het, pas, vrijdag 14 juni a.s.. Normaal gesproken niets aan de hand maar zeer vervelend als je er op rekent en je per se iets moet printen. Ook moet er iemand thuis zijn om de cartridges in ontvangst te nemen. De bestelling gecanceld en uitgeweken naar de dichtstbijzijnde winkelier. Wel een paar euro duurder. Overigens is Printabout.nl de goedkoopste en je betaald geen verzendkosten.

Fantastische service!

Ik heb een HP printer. HP doet er alles aan om haar eigen inkt cartridges te verkopen. Na een firmware upgrade werkt het 123inkt merk cartridge niet meer. 123Inkt neemt zelf contact op en vervangt de cartridges die niet werken zonder extra kosten. Geweldig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Als er iets retour moet, geven ze niet thuis.

Na 2 keer retourcode te hebben aangevraagd, geen reactie. Zoek wel een bedrijf service voor vaste klanten.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Uiterst vriendelijke en snelle service

Het bestelde glazen schrijfbord kwam helaas gebroken bij ons aan en toen ik even naar de klantenservice belde om dat te melden kreeg ik een erg vriendelijke, behulpzame medewerker aan de telefoon die binnen één minuut regelde dat we een nieuwe kregen. Inderdaad hadden we de volgende dag al een nieuw bord in huis met nogmaals excuses en een goedmakertje bij het pakket. Geweldige service en zeker niet de laatste keer dat we bij 123inkt.nl geshopt hebben!

super bedrijf , goedeservice

onlangs hp cartridges gekocht maar door een update van 123 inktcartridges niet meer te gebruiken . contact opgenomen met de hepdesk en er werden 2 nieuwe cartridges geleverd zonder kosten . super service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

makkelijk besteld , zonder problemen ontvangen

probleemloos

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

een hele snelle levering en bij een (probleem) wordt er snel op gereageerd, en heel goed opgelost .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik kreeg een melding over een HP-update die de huismerk-cartridges niet zou laten werken. Er stond een goede uitleg bij hoe ik dit probleem kon verhelpen. Dit bedrijf laat je niet in de steek bij zo'n probleem!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geen tegenvallers ik zal dit bedrijf actief aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service. Het goede produkt gekregen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel en voordelig. Milieuvriendelijk want je kunt je lege cartridges terugsturen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles goed geregeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel, betrouwbaar

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

goede servise

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs, heldere communicatie.

Vooral zo doorgaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levertijden / Snelle & goede service en klantenservice. Altijd blij als ik weer eens inkt mag bestellen, krijg dan altijd leuk die lekkere gele 123inkt pen erbij!! Super blij.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Betere service: oplossingen bedenken, meedenken met het probleem van de klant. Betere bereikbaarheid. Betaaloptie "achteraf betalen" niet veranderen in vooruit betalen!

Over 123inkt.nl

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen: Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015, 2016 en 2018 de grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".

Filter op Taal