Snel bezorgd

Respuesta del dueño del negocio

Bedankt voor je positieve beoordeling, Sompit. Groetjes, Christianne van 123inkt

Goede begeleiding en EXTRA advies zeer attent.

Respuesta del dueño del negocio

Goed om te vernemen dat we je naar tevredenheid verder hebben kunnen helpen, Frits! Dat is natuurlijk graag gedaan en een volgende keer staan we uiteraard weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt

Kan niet beter

Kwaliteit inkt gelijk aan topmerken

Respuesta del dueño del negocio

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve beoordeling, Jan! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze inkt. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Bad company stay away

This company aggressively pushed their house brand toner. They do not function in my canon laserjet from 2023. Even when I ordered the original toner they sent me the house brand and refuse to pick it up I would call them sketchy and even further than just sketchy. My advice is to look for a company with more ethics.

Respuesta del dueño del negocio

Good that you mention this, Fabrizio. It is not our intention to give you the feeling of agressive pushing our 123inkt home brand. It is unfortunate that the toner of our 123inkt home brand is not working properly. Our apologies for the inconvenience. We offer lifelong warranty on our home brand items. In order to start warranty, please e-mail us with your customer information, like customer number or postal code and house number. You can send the e-mail to [email protected]. Greetings, Christianne from 123inkt

123 oplichters

De belofte dat 123 cartridges werken is een leugen. Bestellen is riskant. Ik bestelde HP cartridges maar kreeg de 123 rommel geleverd. Nooit meer hier bestellen!!!

Respuesta del dueño del negocio

Spijtig te lezen dat de 123inkt huismerk cartridges niet werken in je printer. Wij garanderen dezelfde werking en daarbij garanderen wij ook 100% en levenslange garantie op onze 123inkt huismerk cartridges, wij lossen dit dus graag samen met je op. Kun je ons een e-mail toesturen met daarin je klantgegevens? De e-mail mag je sturen naar [email protected]. Alvast bedankt!

Ze willen helpen maar zetten je af

Ik werd heel aardig gebeld nadat ik online een nieuwe printer had besteld, dat ze klachten hebben gehad dat er weinig inkt bijzit en of ik extra inkt bij wil. Vond ik heel attent totdat ik naar de factuur keek en zie dat de inkt cartridges duurder zijn dan de printer! Hele leuke "aanbieding" van €73 euro terwijl ze overal op internet voor €20 / €30 euro staan. Helemaal niet netjes! Dus goed doorvragen als ze willen "helpen".

Respuesta del dueño del negocio

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Kai. Bij de printer zelf worden set-up cartridges geleverd die niet erg gevuld zijn. Wij hebben je hierop geattendeerd zodat je niet snel weer tegen een nieuwe bestelling met wederom verzend- en administratiekosten aanloopt. Heb je je bedacht? Het huismerk mag altijd kosteloos retour. Stuur dan even een mail naar [email protected]. Dan sturen we je een antwoordnummer toe. Groetjes, Kim van 123inkt

Levering zo als het hoort op tijd en snel

Vrijdag laat besteld, maar omdat de posterijen bij os niet op zaterdag leveren, zat het 's maandags in de brievenbus.

Respuesta del dueño del negocio

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze snelle levering, Ludo! We hopen je nog eens terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Onzin dat huismerk toners beter zijn

Toners van eigen merk zijn zeker niet beter. Het is een verkooppraatje wat 123inkt niet waarmaakt. Huismerk toners hebben wellicht een veel betere marge en zijn goedkoper voor de klant. Ik krijg iedere keer een vuile print op papier na het installeren van hun huismerk toner. Wacht nog steeds op een oplossing. 123inkt.nl is zeker niet de beste webwinkel van Nederland.

Respuesta del dueño del negocio

Goed dat je dit kenbaar maakt, Mark. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de afdrukkwaliteit niet naar wens is. Ons 123inkt huismerk zou dezelfde kwaliteit moeten bieden maar dan voordeliger. Daarom bieden wij 100% en levenslange garantie op onze 123inkt huismerk artikelen. We zien dat je al contact hebt met onze klantenservice en onze collega zal je e-mail vandaag nog beantwoorden met een oplossing! Groetjes, Sanne van 123inkt

Geweldige en snelle leverancier

Ik heb voor de tweede keer besteld en de volgende dag heel snel en zonder fouten ontvangen. Ik ben tevreden omdat de prijzen redelijk zijn. Over het algemeen goede service en snelle levering

Respuesta del dueño del negocio

Goed om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Mehrdad! Een volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt

zeer goed

snell en zonder problemen, produkt Epson inkt was vlekkeloos!

Respuesta del dueño del negocio

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling bij ons, Gerd! Daar doen we het voor. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Prima geregeld

Prima geregeld

Bedankt voor deze 9-sterren beoordeling, Ron! Groetjes, Romy van 123inkt

Makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk een keuze kunnen maken en het wordt snel geleverd,

Respuesta del dueño del negocio

Bedankt voor je positieve review, Joke. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Kim van 123inkt

Snel geleverd en aantrekkelijk geprijsd

Respuesta del dueño del negocio

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, daar doen we het voor! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Lesley van 123inkt

Geweldig.

Zeer aardige mevrouw die mij heeft geholpen aan de telefoon en de snelle afhandeling.

Respuesta del dueño del negocio

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review, Michael! We hebben je natuurlijk heel graag geholpen en zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Marketing belletjes na bestelling

Agressief marketing belletje na bestelling, heel irritant en ook niet geoorloofd lijkt mij. Ze belde zogenaamd over de informatie in mijn bestelling, maar in feite wilde ze mij laten switchen naar hun eigen cartridges. Voor mij de reden om nooit meer te bestellen.

Respuesta del dueño del negocio

Goed dat je jouw ervaring via deze weg kenbaar aan ons maakt, Martijn. Wij bellen klanten om ons 123inkt huismerk aan te bieden in verband met onze voordelige prijs. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit als negatief ervaren wordt. We zullen je feedback doorgeven bij de juiste afdeling. Groetjes, Kim van 123inkt

Goed geholpen, produkt naar behoren.

Duidelijke website, met veel keus. Snelle levering, en een goed product

Respuesta del dueño del negocio

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review, Colin! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Aankoop prima. Zeuren om reviews minder

De aankoop van mijn producten ging prima. Maar vervolgens word ik meerdere malen gespamd per mail om een review achter te laten. Eén maal vragen vind ik al dubieus. (Als ik ergens heel tevreden over ben of juist niet dan laat ik op eigen initiatief wel een review achter) Maar als je dan nog ook nog e-mailtjes gaat sturen met een reminder dat ik nog geen review achter heb gelaten alsof ik daartoe op enige wijze verplicht ben dan ben ik er helemaal klaar mee. Die review krijgen jullie nu, maar niet die waar jullie op hoopten

Respuesta del dueño del negocio

Goed dat je dit kenbaar maakt, Rick. Het is natuurlijk niet de bedoeling om je hiermee lastig te vallen. Wij zullen noteren dat je geen e-mails meer wenst te ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Sanne van 123inkt

Levertijd

Artikel was op voorraad op de website. Na bestelling toch vertraging. Origineel besteld maar nog steeds niets binnen. Ook geen reaktie op email. Huismerk print duidelijk minder dan beloofd en scheelt weinig in prijs

Respuesta del dueño del negocio

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Peter! Het is niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten en dat je ook geen reactie op je mail krijgt. Wij willen je graag helpen! Zou je ons een e-mail kunnen sturen op [email protected]? Dan kijken we graag met je mee. Groetjes, Hanna van 123inkt

mooie printer

is een mooie printer kopies perfect weet alleen niet hoe de scan werkt daar kom in nog niet uit. maar zal ik moeten vragen hoe aan mn zoon. het is wireles maar nog niet ontdekt . maar komt ook wel goed . snelle service van 123 inkt dus een aanrader om daar te kopen

Respuesta del dueño del negocio

Bedankt voor je 4* beoordeling, Lize! Fijn dat je zo tevreden bent over je aanloop en onze service. Mocht je vragen hebben dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag! Groetjes, Kim van 123inkt

prima 113 inkt

Zeer tevreden over de kwaliteit en altijd op tijd geleverd

Respuesta del dueño del negocio

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit en de levering van je bestelling, Math! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Lesley van 123inkt

Geweldige service

Gedurende een hele lange tijd doe ik al zaken met 123 Inkt. En dat tot volle tevredenheid. Als ik iets bestel is het in no time binnen etc. Dat doen wel meerdere bedrijven, daar zit het onderscheid ook niet in. Wat wél speciaal is, is de service als er iets niet werkt, kapot of snel beantwoord dient te worden. Gisteren (zondag!!!) was er een probleem en de volgende dag was alles perfect binnen en opgelost, ook nog met een sorry en flesje wijn. Hoe leuk is dat. Er is weleens vaker iets aan de hand geweest maar in alle gevallen zeer snel en correct opgelost. Ook met omwisselen van cartridges als ik weer eens aan een nieuwe printer toe was b.v. Dus hoogste tijd om een dergelijk verhaal "wereldwijd" te maken. Perfect...

Respuesta del dueño del negocio

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen, Aart-Jan. Dit waarderen we zeer. Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Daar doen we het voor. Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor jou klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

Altijd snel, altijd goed!

Er is geen enkel bedrijf dat altijd zo correct en snel levert als 123inkt.nl. Er is één enkele keer iets fout gegaan, en dat werd daarna ook keurig gecompenseerd.

Respuesta del dueño del negocio

Bedankt voor je mooie woorden en je complimenten, Anja. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Wij zien je graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Perfecte service

Snel mijn product kunnen vinden, eenvoudig bestellen en snelle levering, wat wil je nog meer!

Respuesta del dueño del negocio

Super dat je zo tevreden bent over onze service en dat alles naar wens is verlopen, Dick. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Kim van 123inkt

Huismerk ongewenst pushen én leveren…

Bewust een HP toner besteld en bewust meer betaald. Sales mannetje van 123inkt belde mijn collega om te vragen of ik geen eigen merk wilde. Collega gaf aan: ik denk het niet, maar zet het maar op de mail. Hierna is de order opeens aangepast naar het huismerk ‘zoals besproken’ volgens het sales mannetje. Meteen gebeld en ze zouden het oplossen, maar een dag later krijg ik twee toners gestuurd en een factuur voor de tweede toner… Erg klantonvriendelijkheid en ik ga hier echt niet meer bestellen..

Respuesta del dueño del negocio

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Hans. Wat balen dat hier een misverstand is ontstaan. We hebben de originele toner toegestuurd met factuur. Per mail heb je een antwoordnummer ontvangen om de huismerk toner kosteloos mee te retourneren. Deze wordt na ontvangst uiteraard gecrediteerd. Heb je nog vragen? Stuur gerust een e-mail naar [email protected]. We helpen je graag! Groetjes, Kim van 123inkt

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Mijn ervaring is uitstekend.

Respuesta del dueño del negocio

Super om te lezen dat ervaring uitstekend is bij ons, Suus! Wij hopen je snel terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123inkt

56 Nieuw Walden

Nederhorst den berg 1394 PC

Acerca de 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Comentarios sobre el Kiyoh