Ik ben heel tevreden met 123inkt.nl. Op tijd en goed in gepakt.
Altijd zeer tevreden en snel geleverd. Wat ik zeer waardeer als klant zijn de extraatjes die je erbij krijgt. Pennen, stiften en deze keer ook een wk poster om de scores op te schrijven. Top!
Zoals altijd verliep het bestellen en de aflevering weer vlekkenloos.
HP laserprinter gekocht. Alles top en snel geregeld.
Na bestelling van een Makita accu en Makita accuoplader werd twee dagen later alleen de oplader geleverd. Na een telefoontje werd direct, zonder problemen, een nieuwe accu nagestuurd die twee dagen later bezorgd is. Een prima service waarbij ik, de klant, als koning behandeld is.
Alles boven verwachting
Printer is prima! Alleen de aangeboden verzend tijd(morgen in huis)die haalde ze niet.
Altijd HP originele inktcartridges gebruikt. Nadat ik hierover door een medewerker van 123Inkt werd gebeld, mijn bestelling gewijzigd naar cartridges van het huismerk 123Inkt. Ik was eerlijk gezegd wat huiverig, omdat mij altijd was verteld dat niet-originele cartridges problemen zouden geven... Wat een verschil! Prima prints voor een schappelijke prijs! Voor mij geen HP-cartridges meer!
Ik was verbaasd hoeveel plastic met lucht in de doos zat, om op de bodem mn bestelde artikelen te vinden, die makkelijk in een brievenbusenvelop hadden gepast. Zonde van de ruimte bij de transporteur en hoge verzendtarief wat ik heb betaald. Producten zijn wel naar wens.
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van je bestelling. Er zijn verschillende redenen waarom er in het magazijn voor een grotere doos gekozen wordt. Sowieso is pakketpost te volgen. Iets wat bij een brievenbuspakket niet zo is. Is het mogelijk om je klantnummer of postcode en huisnummer te mailen naar [email protected], zodat wij met je mee kunnen kijken en wellicht tot een oplossing kunnen komen als het om de verzendkosten gaat? Groetjes Jacqueline van 123inkt.nl
Op zoek naar het meest recente model van een specifieke OKI LED-printer, kwam ik terecht bij 123inkt die zo'n beetje als enige in Nederland dit model al aanbood. Fantastisch mooi apparaat, voldoet aan mijn verwachtingen, dat gezien het gewicht van het pakket, zo'n 35 Kg, met een speciaal transport werd bezorgd. Iets later dan verwacht, maar gezien de omvang van het pakket geen probleem dat dit een paar dagen later kwam. Tevens 4 jaar garantie hiervoor bij 123inkt gekocht. Een vraag daarover per email werd binnen no-time beantwoord. En heel mooi dat je onder het account van 123inkt ook je eigen printers kunt vermelden, waardoor 123inkt direct de toebehoren kan laten zien.
Meerdere keren besteld zowel privé als zakelijk. Elke keer zeggen ze voor 23:59 besteld volgende dag geleverd maar beide keren pas na 2 en nu al 3 dagen niks geleverd.. Heel irritant als je het voor het weekend nodig heb.
Bedankt voor je review, Oscar! Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet op tijd is geleverd. Ik begrijp goed dat dit erg frustrerend is, zeker wanneer je rekent op de beloofde levertijd en de producten voor het weekend nodig hebt. We kijken graag met je mee naar wat er met je bestelling(en) is gebeurd. Zou je hiervoor een e-mail willen sturen naar [email protected] met je bestelgegevens? Dan zoeken we dit graag voor je uit en kijken we samen naar een passende oplossing. Groetjes, Sharon van 123inkt.nl
Ik heb 2.5 jaar lang 123inkt toner gebruikt voor mijn HP283MFC. De kleurechtheid is van het begin af aan al minder goed, waarschijnlijk door minder pigmentstof, om de toner goedkoper te maken. Maar na 1150 gewone prints is er bijna niets meer over van de echte kleuren. Dit terwijl de toner 2450 prints mee zou moeten gaan. Ik heb nu originele toner van HP gekocht en één voor één de toners vervangen en een proefafdruk gemaakt. Bij elke kleur geel/cyaan/magenta echt verbazend hoeveel beter de prints zijn geworden. Ik kan iedereen aanbevelen om de orignele te kopen. Je betaalt 25% meer, maar de kleurechtheid en het aantal prints wat je gegarandeert kunt printen maken dit ruimschoots goed. Daarnaast heb je een originele HP-toner chip, waardoor de informatie ook correct op het scherm staat: info over het aantal printjes wordt door de 123inkt toner ook niet goed weergegeven en de HP-printer geeft elke keer een melding dat er een ****toner inzit en daarom geen goede info kan weergeven.
Bedankt voor je review, Aad! Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de prestaties van de toner. Ik begrijp dat het teleurstellend is wanneer de afdrukkwaliteit en het aantal prints niet aan je verwachtingen voldoen, zeker wanneer je verschillende toners hebt getest en daarbij duidelijke verschillen hebt ervaren. We kijken graag met je mee naar je ervaring en de prestaties van de gebruikte toners. Zou je ons een e-mail willen sturen naar [email protected] met je bestelgegevens en eventueel wat aanvullende informatie? Dan kijken wij graag mee voor een passende oplossing. Groetjes, Sharon van 123inkt
Geweldige order flow en communicatie! Supersnel geleverd. Supergoed gecommuniceerd. Eerlijke prijzen. Amazing service en leuke gadgets meegeleverd gekregen.
In plaats van de originele inkt heb ik de inkt van 123Inkt gebruikt. Prima inkt voor prima prijs!
Duidelijk in alles.
Ben niet anders gewend van 123inkt. Bezorging door DHL niet goed. In verkeerde brievenbus bezorgd.
Goed
Bij deze printer heb je een app van dymo. Je ziet meteen hoe je label eruit komt te zien. Kan gemakkelijk de grootte aanpassen en met pictogrammen werken. Het verzenden naar de printer gaat soepel. Even snel tussendoor een label printen is zo gebeurd. De service van 123inkt is ook top. Wij hadden de printer in februari gekocht. Twee keer gebruikt en nu weer intensiever. Waarbij het ons niet was opgevallen dat het afsnijmes steeds vastliep. Na contact met de klantenservice hadden we een dag later al een vervangend exemplaar met een klein flesje wijn erbij. Heel attent.
Snelle levering en deskundig advies
Op 1e werkdag na bestelling direct geleverd. Goede garantie regeling af te sluiten.
Omdat ik met pensioen ben had ik ze niet meer van het werk. Deze bekers zagen er gezellig uit en met reclame stuk goedkoper. Zal wel vragen krijgen op camping maar drinken net zo lekker.
Bestelde artikel goed te vinden met een duidelijke uitleg erbij. Snelle levering in een stevige verpakking.
Goede duidelijke website
Heb een originele Brother toner besteld en betaald. Er werd een toner geleverd die niet in de originele verpakking zat en waarvan de verpakking geopend bleek. Toen ik belde noemde 123 Inkt dit een ‘ milieuproduct’. 123Inkt vindt het normaal een teruggestuurde en niet meer verzegelde toner te presenteren als nieuw. Ik voel me misleid. Op een klacht wordt niet gereageerd.
Goed dat je dit aangeeft. In sommige gevallen versturen wij artikelen zonder omdoos (‘unboxed’). Uiteraard is het product zelf volledig origineel en geldt de volledige garantie. Dit vermelden we ook op onze website. Als je hier toch niet blij mee bent, helpen we je graag met een retour of omruiling. Wil je hier gebruik van maken? Laat het ons gerust weten via [email protected]. .
Ik koop al jaren mijn inktvullingen bij jullie. De laatste keer was echter een nieuwe zwart vulling voor mijn printer maar half vol . Je ziet het meteen nadat je hem erin gezet hebt. Ik stuurde jullie nog een e mail met een foto hiervan. Nog geen antwoord gehad hierop.
56 Nieuw Walden
Nederhorst den berg 1394 PC
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.