Prima en snelle service!

De geleverde cartridge bleek er een met een defect te zijn; na contact gezocht te hebben is er gratis een vervangend exemplaar opgestuurd, deze werd de volgende dag al geleverd!

Bedankt voor je 5* beoordeling, Diana. Wat fijn om te lezen dat het naar tevredenheid is opgelost. We zien je graag nog eens terug! Groetjes, Kim van 123inkt

De service laat te wensen over

Het is al meerdere keren voorgekomen dat er niet meegedacht wordt in oplossingen, maar dat ze star zijn in hun houding. Heel jammer, want dat is niet echt servicegericht en nodigt niet uit tot toekomstige aankopen! Deze ochtend had ik een bestelling gedaan (nog 1x het voordeel van de twijfel) en toen ik zo'n 3 kwartier later belde met de klantenservice om een aanvulling door te geven, was dat alleen mogelijk als ik nogmaals de verzendkosten zou betalen! Het was al ingepakt werd mij gezegd. Dat kan, maar dan alsnog zou je coulant kunnen zijn en het zonder verzendkosten kunnen versturen. Klantgericht i.p.v. zoek het lekker uit. Nu geen voordeel van de twijfel meer. Heel erg jammer, gemiste kans!

Goed dat je dit aangeeft, Esther. Wat balen om te lezen dat je het gevoel hebt gekregen dat wij niet met je willen meedenken. Wij kunnen ons voorstellen dat je baalt dat je nog een keer verzendkosten moet betalen wanneer je iets bent vergeten in je bestelling. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Wij hebben daarom een tegoed voor gratis verzending op je account gezet, zodat je het artikel alsnog kunt bestellen zonder dubbele verzendkosten te betalen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Alleen voor eindgebruikers

Ze houden een rare policy erop na, als je ooit een printer besteld hebt kan je geen tweede bestellen omdat ze je dan al wederverkoper zien. Moet je een paar dagen op je geld wachten en wordt de bestelling geannuleerd. Vorige week een zending binnengekregen van een aantal dozen met papier en was zo slecht verpakt dat bijna alle pakken gescheurd zijn en het fotopapier verkreukeld was....... 123 toners gebruikt in een HP printer en zijn gaan lekken, printer weg kunnen gooien!

Bij 123inkt richten wij ons op particuliere en zakelijke eindgebruikers. In verband met logistieke redenen hebben wij een beleid waarin staat aangegeven niet te leveren aan resellers. Mocht je voor eigen gebruik huismerk cartridges willen bestellen, helpen wij je graag verder. Over het beschadigde papier kun je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. Dan kijken we graag met je mee. Groetjes, Romy van 123inkt

Vlug en Goed

Snelle levering, wat ik nodig had kreeg ik! Wat ik wilde bestelen bood 1,2,3 mij een goedkoper alternatief aan, ben erg tevreden!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Herman. We zien je graag een volgende keer terug! Groetjes, Romy van 123inkt

geen

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Liliane! Groetjes, Romy van 123inkt

regelmatig bestellingen geplaatst en wordt naar tevredenheid afgehandeld.

Wat fijn om je lezen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor! Groetjes, Romy van 123inkt

Goed en vertrouwd

Goed en vertrouwd Snelle service

Bedankt voor je mooie beoordeling, Jordy. We zijn blij met klanten zoals jij! Groetjes, Kim van 123inkt

Wij zijn tevreden over de snelle levering en de conditie van het product!

Wij zijn bijzonder tevreden!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Anton! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

Onbetrouwbaar en knullig

Maken niet waar wat ze beloven en als je dan de Teamleider hierover spreekt wuift hij alles weg. Niet hier kopen, slechte kwaliteit, slechte service en een arrogante houding.

Onze excuses dat je bestelling vertraging heeft opgelopen, Marco. In principe leveren wij altijd binnen 24 uur. Het kan weleens voorkomen dat er wat vertraging ontstaat bij ons of bij de bezorgdienst. We hopen dat je je volgende bestelling gewoon weer de volgende dag kunt verwachten zoals je van ons gewend bent! Groetjes, Christianne van 123inkt

Prima producten tegen scherpe prijs

Snel gevonden wat ik zocht tegen een goede prijs. Snel in huis.

Bedankt voor je review, Martijn. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je tevreden bent over onze prijs en levering. Wij zien je graag bij ons terug. Groetjes, Christianne van 123inkt

Verpakking liet dit keer te wensen over

Het printerpapier is uitstekend! Ook de prijsstelling is prima. Maar het was een zware bestelling en die had degelijker verpakt moeten zijn, want nu was die op verschillende plekken gescheurd. Gelukkig was het papier daar nog net niet door beschadigd. In eerste instantie werd mijn melding daarover niet echt opgepakt, maar na een opmerking daarover werd gezegd dat daar in het vervolg meer aandacht aan besteed zou worden.

Bedankt voor je review en goed dat je dit kenbaar maakt, Trix. Wat fijn dat je tevreden bent over het papier. Onze excuses dat het pakket beschadigd is geleverd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Fijn dat het papier niet beschadigd is ontvangen. Ik zie dat wij het inmiddels met je hebben opgelost. Groetjes, Christianne van 123inkt

123inkt SLECHTE SERVICE

Ik had per mail een kortingscode van 10% gekregen, maar die was ik kwijt. Ik bellen met 123inkt en die vertelde me dat ik in de opmerkingen bij de bestellingen dat er bij mocht zetten en dan zou het worden geregeld. Na bestelling wordt ik gebeld door een medewerkster dat de korting niet door kan gaan omdat die niet op labelprinters wordt gegeven. Ik zei dat ik er al vanuit ging dat ik die korting zou krijgen, maar mevrouw zei dat ze dat niet kon doen. Ik uitte mij ontevredenheid en heb gevraagd om de order dan te annuleren. Deze werd ook direct geannuleerd. Ik heb daarna gevraagd om mijn hele account te annuleren omdat ik geen klant wens te zijn van 123inkt. en dit ging ze ook regelen. Ook aangegeven dat ik vaste klant ben en dat ik dit jaar nog een hele hoop ga bestellen vanwege de lancering van mijn nieuwe website. Mevrouw interesseerde het allemaal niet. ZEER SLECHTE SERVICE. ZO KAN JE JE (VASTE) KLANTEN GEWOON NIET BEHANDELEN!

Goed dat je dit kenbaar maakt, M.A. Wij kunnen ons voorstellen dat je ontstemt bent dat je de korting niet hebt ontvangen, indien je is verteld dat je die wel zou krijgen. Wij willen dit graag voor je uitzoeken. Hiervoor ontvangen wij graag van jou een e-mail met jouw telefoonnummer waarmee je eerder met ons contact had. De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij zien je reactie graag tegemoet. Groetjes, Christianne van 123inkt

Met recht de beste webwinkel!

Terwijl ik na vele pogingen om mijn canon printer weer te laten doen wat hij moet doen (printen in de juiste afmeting), heb ik telefonisch contact gezocht met 123inkt. Ik werd bijzonder vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en we zijn samen tot een oplossing gekomen. Dit is met recht ouderwets service verlenen!!

Wat fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen door onze klantenservice, Coby. Veel printplezier! Groetjes, Kim van 123inkt

Eerste kennismaking was gelijk heel goed. Een aantal wat afwijkende batterijen besteld die niet helemaal 100% functioneerden. Maar ik had geen verpakkingen bewaard of iets dergelijks en gelijk alles geplaatst, maar na enkele dagen kwam ik erachter dat de helft niet goed meer functioneerde. Via een mail van klantenservice waar werd gevraagd naar mijn ervaring had ik dit gemeld (anders had ik niks gemeld), en per omgaande werd zonder enige vorm van discussie het nieuwe aantal opgestuurd. Het gaat niet om het bedrag, want dat is heel gering, maar het gaat gewoon om de houding van het bedrijf, en dat vindt ik meer dan een pluim waard.

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice, Ron! Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123inkt

Correcte levering en goede prijs

Product op tijd geleverd en alles conform afspraak

Bedankt voor deze 8-sterren review Ruud! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Anouk van 123inkt

Super service!

Snelle levering, hele goede service!

Bedankt voor je positieve review, Nicole. Super om te lezen dat je zo tevreden bent over de service en levering! Groetjes, Kim van 123inkt

snel en op tijd geleverd

klein probleem met de bestelling prima opgelost met de fabriekant

Duidelijke website, snelle levering, keurig verpakt.

Zakelijk een doos 123Inkt huismerk toners aangeschaft. Een leuk presentje en extra pennen in de doos. Snelle levering, goed verpakt. Wij zijn zeer tevreden.

Super dat je zo tevreden bent over je bestelling, Noa. Wij zien je graag nog eens terug! Groetjes, Kim van 123inkt

niet goed ook niet slecht

Alleen sommigen printers accepteren geen huismerk toners (cartridge) ik had een nieuwe printer via 123inkt opgestuurd gekregen omdat mijn andere canon printer begon inkt te lekken en omdat er gezegd werd een printer gaat maar 4 A 5 jaar mee zou dat de oorzaak zijn ???!!! Lekkere verdiensten elke 4 jaar een andere printer kopen Die opgestuurd kreeg daar zat een fax bij ?? niet te geloven . Maar we zoeken verder nu voor kleinere printer en niet eentje die bijna net zo groot als een tafelmodel koelkast en zonder fax

Goed dat je dit kenbaar maakt. Eerder deze week hebben wij per e-mail contact gehad over het probleem. Je hebt hierin aangegeven dat het probleem met de cartridges inmiddels is opgelost door de originele cartridges te gebruiken. Je geeft aan dat de printer die je 2 jaar geleden bij ons hebt aangeschaft niet aan jouw wensen voldoet. Mochten wij je in de toekomst hier bij kunnen helpen, staan wij graag voor je klaar. Groetjes, Christianne van 123inkt

Huismerk cartridge veroorzaakt defecte printerkop

Eind juni een bestelling gedaan voor onze HP officejet 8620 printer. Ruim anderhalf jaar naar volle tevredenheid in gebruik. Gezien een negatieve ervaring in het verleden met huismerk cartridges bestellen wij eigenlijk altijd de originele versies. Nu werden wij na bestelling teruggebeld door 123inkt. Enthousiaste kerel die graag wilde weten waarom wij voor originele versies gingen. Aangegeven slechte ervaringen te hebben met huismerk (kapotte printerkop). Wat als ik u de garantie geef dat bij een defect na gebruik huismerk wij de schade vergoeden? Voor mijn gevoel geen reden meer om het dan niet alsnog te proberen. Kreeg immers meer inkt voor dezelfde prijs. Na vervanging van de originele zwarte cartridge door een huismerk versie kwam er na 1 dag ineens de melding dat de printerkop niet meer herkend werd. Direct geschakeld met 123inkt. Eerste vraag, hoe oud is de printer? Verbaasd over deze reactie wist ik al hoe laat het was. Allemaal mooie verkooppraatjes. De printermelding doorgestuurd, op verzoek de kop gereinigd, printer reset uitgevoerd en contact gehad met HP. Lang verhaal kort, printer wederom kapot door inzet cartridge. Of het nou aan de beveiliging van HP ligt of aan iets wat in de cartidge zit waardoor de kop niet meer goed werkt. Huismerk veroorzaakt aantoonbaar problemen en 123INKT neemt geen verantwoordelijkheid en verkoopt loze beloftes om over de rug van haar klanten geld te verdienen.

Goed dat je dit aangeeft, Dave. Het gebruik van een 123inkt huismerk artikel kan de printer niet beschadigen of de levensduur van de printer verkorten. De cartridges hebben wij inmiddels al retour genomen en gecrediteerd en daarnaast hebben wij je een e-mail gestuurd om je hierbij verder te helpen. We zien je reactie op deze e-mail graag tegemoet. Groetjes, Sanne van 123inkt

ik hoef niet verder te zoeken.

Ik zocht een simpel plastic cd doosje met inlay. Zoeken zoeken en nog eens zoeken. Totdat ik bij 123inkt.nl terecht kwam, ik was klaar met zoeken. ik had 100 st plastic cd doosjes met inlay voor een zeer voordelige prijs. Ik was echt blij dat ik deze bij 123inkt.nl had gevonden. bestelling is snel geleverd en netjes in een doos verpakt. Ga zo door.

Wat fijn dat je bij ons kon slagen, Jan. Goed om te horen dat je jouw bestelling vlot hebt ontvangen. Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Betaalbaar en vlotte levering

Beste Jan, bedankt dat je de moeite neemt om een positieve beoordeling achter te laten. Groetjes, Christianne van 123inkt

In een woord GOED !!

Dit is mijn eerste bestelling bij 123. Mijn bestelling is naar tevredenheid afgehandeld en bezorgd. Wat beter kan is de Website, een druktemaker waarbij je beslist wakker moet blijven om niet iets verkeerds te bestellen. Een totaal " A4 tje " bom vol bedrukt en wat onrustig gekleurd. ( als voorbeeld ). met vriendelijke groet : R.H.

Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en wat fijn dat je met ons meedenkt over de website. Wij zien je graag bij ons terug. Groetjes, Christianne van 123inkt

Snel en goede bezorging

Zoals boven vermeld, snelle en goede bezorging

Bedankt voor je review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering. Groetjes, Christianne van 123inkt

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Zoals gezegd ging het bestellen makkelijk en het product werd snel geleverd.

Bedankt voor de moeite om een positieve review achter te laten, Lex. Dat waarderen wij zeer. Groetjes, Christianne van 123inkt

Over 123inkt.nl

Met ruim 3 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen: Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015, 2016 en 2018 de grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".