super service na dat de nieuwe cartridge niet herkend werd

ik heb iets meer als 2 jaar geleden hier een laserprinter gekocht en er alvast een reserve cartridge bij besteld. Nadat ik de originele cartridge moest vervangen werd de nieuwe niet herkend. Na een berichtje naar de service balie kreeg ik zelfs later in dezelfde avond een berichtje, service werd meteen in gang gezet en twee dagen later de nieuwe cartridge zonder problemen kunnen instaleren. In de doos een retour ticket. Geweldige en supersnelle service dus!

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Henri! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop. Groetjes, Anouk van 123inkt

toppie

prima contact, perfecte levering, goede prijs en kwaliteit.

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Marleen! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Groetjes, Romy van 123inkt

Goede prijs, snel geleverd.

Op internet prijzen vergeleken en 123inkt kwam er als beste uit. Ook de levering was ik tevreden over. 123inkt blijft voorlopig op de lijst van voorkeur-leverancier staan.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Arie! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

prima , snel en accuraat geleverd

goede en snelle levering van de bestelde artikelen

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze snelle levering! Daar doen we het voor. Groetjes, Samantha van 123inkt

Hoewel ik niet gevraagd had om EXTRA's zoals 2 balpoints + Notitie- blokje , kan ik deze wèl gebruiken , danwel aan een ander doorgeven. De kleur inkt , geel , had ik hard nodig. Kon deze niet meer krijgen , bijv. bij Mediamarkt . In de nabije toekomst zal ik een VOLLEDIGE set van Printerinkt bestellen.

Bedankt voor je review, Anton! Fijn om te lezen dat je de meegeleverde artikelen kunt gebruiken of doorgeven en je bij ons toch de gele cartridge hebt kunnen bestellen. We zijn erg benieuwd wat wij anders hadden kunnen doen om een 10 te halen. Mocht je je feedback met ons willen delen kun je deze per e-mail sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, Sanne van 123inkt

prima verzorgd

op tijd afgeleverd en in goede staat

Bedankt voor je positieve review, Dirk. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Slecht

Ik koop nooit meer iets bij 123 inkt.nl, Ik zat een week zonder printer vanwege hun slechte werk. Ik bestelde eerst een cartridge, deze kwam er kapot uit, misschien was mijn printer kapot, dus ik bestelde een printer en ze leverden hem 3 dagen later.

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, M. Wij zien dat de defecte cartridges inmiddels kosteloos voor je zijn omgeruild. Balen dat je printer (elders aangeschaft) kapot is gegaan. Wat leuk dat je bij ons je nieuwe printer hebt besteld. Deze is na 22.30 uur besteld, wat betekent dat deze de volgende dag verzonden wordt. De zending heeft helaas een dag vertraging opgelopen bij PostNL dus in plaats van binnen 24 uur, binnen 48 uur bezorgd. Onze excuses hiervoor. We hebben een tegoed voor gratis verzending op je account gezet. Dit wordt automatisch verrekend bij je volgende bestelling. Groetjes, Kim van 123inkt

Huismerk cartridges weggegooid geld.

Al jaren voor mijn HP printers originele inkt besteld bij 123inkt. Altijd goed verlopen tot laatste levering. Bij bestelling van originele inktcartridges werd ik prompt gebeld door een medewerker met de vraag waarom ik geen huismerk inkt wilde bestellen. Uitgelegd, nieuwe printer, garantie etc. Was volgens medewerker allemaal niet erg want nu zaten in hun cartridges ook originele chipsets en dit mocht nu ook van HP. Na veel twijfels mijnerzijds heb ik me toch laten overhalen. NB HP alle kleuren 912XL vier stuks. Bij levering zit er een brief bij waarin een uitleg staat om automatisch firmware-update uit te schakelen. (Dat was niet ter sprake gekomen in het telefoongesprek en kon niet bij deze printer!!!)) Omdat geel het eerste op was deze cartridge vervangen. Deze lekte al bij het uitpakken, maar ok kan toeval zijn. Pas enkele weken later wil ik twee andere kleuren vervangen met als resultaat de boodschap dat het geen originele cartridges zijn en dus wordt de printer geblokkeerd. (Daar had HP inmiddels door een update voor gezorgd!) Dit wordt overigens bij een andere leverancier keurig gemeld. Niet bij 123INKT. Dus eens, maar nooit meer. Na bovenstaande review werd contact met mij opgenomen. E.e.a. nogmaals kunnen uitleggen en aangegeven dat mogelijke problemen met de huismerk inkt t.g.v. updates van de printerfabrikanten ook op de site vermeld zouden kunnen worden. Cliënten kunnen dan overigens nog zelf kiezen. De (probleem)cartridges konden overigens tegen meerprijs worden omgeruild.

Goed dat dat jouw ervaring aan ons kenbaar maakt, Mathieu. Wij bellen klanten om ons 123inkt huismerk aan te bieden in verband met onze voordelige prijs. Wij bieden op ons huismerk ook een levenslange garantie. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan lossen wij dit graag voor je op. Groetjes, Kim van 123inkt

Huismerk kwaliteit

Ik ben klant vanaf 2014 en bestel normaal gesproken originele Canon cartridges. Ik heb in het begin wel eens huismerk cartridges gehad maar dat was een teleurstellende ervaring. Bij de laatste bestelling werd ik door iemand van 123 gebeld met de vraag waarom ik originele bestelde want het huismerk was inmiddels door gebruik van andere inkt net zo goed als de originele. Ik heb toen 1 huismerk en 1 originele zwarte cartridge besteld een ben opnieuw teleurgesteld in de kwaliteit van het huismerk. Prints zijn streperig en niet scherp en ook na 2x cleaning en 1x deep cleaning geen verbetering. Ik krijg nu de aanbieding om de cartridge als garantie om te ruilen voor een andere huismerk cartridge, maar ik zit niet op werk (en met een nog bijna volle cartridge vieze handen) te wachten. Ik voer hem wel af als chemisch afval en beschouw dit als leergeld…

Goed dat je dit aangeeft, Henk. Wat jammer dat de cartridge van ons 123inkt huismerk niet naar behoren werkt. In principe zouden deze dezelfde kwaliteit moeten bieden als het origineel maar we kunnen ons voorstellen dat je inmiddels geen vertrouwen meer hebt in ons huismerk. We zien dat je contact hebt gehad met één van onze collega's en dat zij heeft voorgesteld om de cartridge om te ruilen voor een creditnota. We zien je reactie op deze e-mail graag tegemoet zodat wij de garantie voor je in orde kunnen maken. Groetjes, Sanne van 123inkt

Vreemde vraag waarom ik had gekozen voor originele cartridges en niet voor het huismerk.

Al jaren koop ik mijn inkt bij 123. Bij mijn laatste bestelling is er een poging gedaan mij te bellen. Dat lukte niet omdat ik een geheim nummer heb. Na ontvangst van een mail van 123 werd mij gevraagd mijn telefoonnummer bekend te maken, zodat ik gebeld kon worden. De verkoper per mail duidelijk gemaakt dat ik niet gebeld kan worden, maar dat communiceren per mail mogelijk is. Ik vreesde dat er iets mis was met mijn bestelling, maar dat was niet zo. De verkoper stuurde mij vervolgens een mail, waarin ik moest uitleggen waarom ik originele cartridges en niet het huismerk van 123 koop. Wat een onbegrijpelijke en klantonvriendelijke actie van de verkoper!

Goed dat je jouw ervaring via deze weg kenbaar aan ons maakt, Peter Frans! Wij bellen klanten om ons 123inkt huismerk aan te bieden in verband met onze voordelige prijs. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit als negatief ervaren wordt. We hebben een opmerking op jouw account gemaakt zodat je hierover in de toekomst niet meer gebeld of gemaild wordt. Groetjes, Romy van 123inkt

Super producten, behulpzame medewerkers

Na een kapotte levering super geholpen door gratis nieuwe producten te leveren. Over het algemeen snelle levering en top producten, ook het huismerk!

Fijn om te lezen dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen, Myrthe! Groetjes, Sanne van 123inkt

Zo stom geweest huismerkcartridges te kopen, geen normale print meer gezien

Gezien het prijsverschil toch maar één keer de tot in den treure gepromote huismerkcartridges voor mijn HP printer besteld. Wat een ellende. Tekst valt halverwege regel weg, foto’s zien er niet uit: kleuren compleet anders, banen over foto, ene gedeelte veel lichter dan andere. Ik snap echt niet hoe dit bedrijf 'website van het jaar' kan worden met zulke rommel.

Goed dat je meldt dat de afdrukkwaliteit niet naar wens is met de 123inkt huismerk cartridges. Huismerk artikelen hebben dezelfde eigenschappen en werking als het originele exemplaar dus mogelijk gaat er iets mis met één van de cartridges. Op ons 123inkt huismerk bieden wij 100% en levenslange garantie dus wij helpen je graag. Zou je een e-mail willen sturen met daarin de klantgegevens en je printertype naar webcare@123inkt.nl. Dan lossen we dit voor je op! Groetjes, Kim van 123inkt

bestelproces simpel betalen eenvoudig levertijd kort

Bedankt voor je positieve beoordeling, Winny. Groetjes, Christianne van 123inkt

Goed maar geen gratis verzending

Mijn ervaringen met bestellingen zijn goed maar ik vind het een slecht zaak dat er niet boven een bepaald bedrag geen verzendkosten moeten worden betaald zoals elke andere webshop wel doen.

De verzendkosten die je betaalt zijn afhankelijk van het bestelbedrag. Bij bestellingen tot een orderbedrag van €50,- betaal je €4,95 verzendkosten en bij een bestelling boven de €50,- wordt dit €3,95. Wij rekenen altijd verzendkosten om zo de prijzen zo laag mogelijk te kunnen houden. Veel webshops berekenen de verzendkosten mee in hun prijzen. Wij vinden dit niet eerlijk omdat je dan bij een bestelling van meerdere artikelen uiteindelijk meer verzendkosten betaalt. Mocht je toch nog vragen/opmerkingen hebben, vernemen wij dat graag. Groetjes, Kim van 123inkt

Alles liep zoals het gewenst was.

Voor het eerst 123 inkt en het verliep allemaal prima.

Wat leuk dat je een nieuwe klant bent bij ons! Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Helemaal tevreden

Netjes weer afgeleverd, twee boxen met daarin de plastic boxen met deksel. Formaat is goed, dus levering geslaagd. Ik weet niet of ik nog meer van deze boxen moet hebben, maar mocht dat zo zijn... klop ik weer bij jullie aan. Dan weten jullie dat vast ;)

Wat fijn dat je zo tevreden bent over jouw bestelling. Wij zien je dan ook graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling, Manon! Groetjes, Christianne van 123inkt

Uitstekende verwerking en bezorging van de bestelling

Snelle levering van bestelling

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij zien je graag terug in onze webshop. Groetjes, Christianne van 123inkt

Makkelijk bestellen snelle levering

Voldoende info om een keuze te maken. Snelle levering

Bedankt voor je review, Marja. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Makkelijke bestelling +snelle levering.

Makkelijk zoeken in het assortiment originelen met daarnaast de optie voor een kwalitatief goed huismerk inkt cartridges. Deze zijn prijs gunstiger en bovendien hebben ze een grotere inhoud ,twee maal voordeel dus naast probleemloos functioneren van de printer.

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Daan! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze artikelen. Groetjes, Romy van 123inkt

Goede verzorging

Komt volgens bestelling op tijd.

Goed om te lezen dat je tevreden bent over de levering van je bestelling! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Erg goede ervaring, vlotte levering en goede artikelen!

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen binnen, tevens een leuk presentje gekregen.

Bedankt voor je review, Michiel. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering van jouw bestelling en dat je ons presentje kunt waarderen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Inkt en een printer vormt bij mij om een of andere reden een kwetsbare combinatie: het lekt, het vlekt enz. Sinds ik gebruik maak van de diensten van 123inkt geen problemen meer.

Wat fijn om te lezen dat je sinds het gebruik van de 123inkt artikelen weer goed kunt afdrukken, Joop! Groetjes, Sanne van 123inkt

rechterhand weet niet wat de linkerhand doet ( klantenservice versus administratie)

klacht op vier 123-inkt toners ( brother TN243-BK) compatible . gaven storing in de printer. Zelf uit coulance maar aangegeven: stuur maar 2 originele Brother toners, dan retourneren we de vier 123 inkt toners. helaas is dat niet zo goed gelukt, ( het retourneren van vier 123 inkttoners door ons is prima verlopen, maar wederom 123 inkttoner geleverd gekregen, ook zelfs nog facturen daarvoor) en tot slot na ontvangst van de factuur ( voor de originele 2 Brother toner cartridges) ook nog aanmaningen vanuit de administratie., terwijl 2 originele Brother toner cartridges goedkoper zijn dan vier 123inkt toners.......

Goed dat je dit kenbaar maakt, Richard. Onze excuses dat de afhandeling niet naar wens is verlopen. Ik zie dat wij inmiddels dit voor je hebben opgelost. Er staat nu geen openstaande factuur meer in je account. Indien je hier verder nog vragen over hebt, dan vernemen wij dat graag van je. Groetjes, Christianne van 123inkt

Ik werd nagebeld of ik wel hun zut wilde

Ik bestel nieuwe toner voor mijn printer. Vervolgens werd mijn bestelling on hold gehouden totdat iemand van 123 inkt mij telefonisch sprak (ik dacht, er is iets met de bestelling), want hij wilde me hun huismerk aansmeren. Op dat soort praktijken zit ik niet te wachten. Ik bestel, jullie leveren, geen gezeik. Dus, ik zoek mijn toner de volgende keer wel ergens anders

Goed dat je jouw ervaring via deze weg kenbaar aan ons maakt, Jeroen. Wij bellen klanten om ons 123inkt huismerk aan te bieden in verband met onze voordelige prijs. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit als negatief ervaren wordt. We zullen je feedback doorgeven bij de juiste afdeling. Groetjes, Anouk van 123inkt

Bestelling keurig en op tijd geleverd

Het zou niet bijzonder moeten zijn maar de prijs/kwaliteitverhouding is prima, het bestellen eenvoudig en de uitvoering correct en op tijd.

Bedankt voor je positieve review, x Yang. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Over 123inkt.nl

Met ruim 3 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen: Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015, 2016 en 2018 de grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".