wat een prima service

Heb zelf iets verkeerd gedaan met het verwisselen van de cartridge en toch kreeg ik een nieuwe toegestuurd incl. een flesje wijn. Ben echt verrast door zo'n goede service

Waardeloos

Ze bellen je partner en halen hem over eigen merk te nemen. Als je terugstuurt met afspraak de oorspronkelijke bestelling op te sturen wordt je achtervolgt door aanmaningen. Met uiteindelijk resultaat dat ze nog recht denken te hebben op 3 euro. Ik heb het opgegeven en 3 euro betaald maar bestel daar NOOIT meer

Uitstekende ervaring na de zoveelste bestelling en levering

Ondanks Corona en Pasen mijn bestelling binnen 3 dagen geleverd.

Bedankt voor deze mooie review en het delen van je ervaring. Groetjes, het team van 123inkt.

Ondanks Corona goede en snelle service

Ik ben al jaren klant bij 123inkt.nl en tot op heden alleen maar goede service en snelle bezorging op 1 bestelling tijdens corona, sinterklaas en sinterklaas en kerst periode. Toen was het bij de PTT een gekkenhuis en kon zelfs 123inkt niet de volgende dag leveren. Werd hiervan wel steeds op de hoogte gebracht. Nu na al heel veel cartridge met inkt en toner van eigen merk gehad en bij de laatste zending was 1 toner die geen goed contact maakte met mijn printer. 123Inkt hierover gebeld en er werd direct een nieuwe toner de volgende dag geleverd met daarbij zelfs een leuke attentie in de vorm van een flesje wijn. 123Inkt.nl ga zo door, ik heb er het volste vertrouwen in.

Beste Henk, bedankt voor je uitgebreide beoordeling. wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Dat waarderen wij zeer en wij doen hier iedere dag ons best voor. Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Verkopen 123inkt huis die storing geven

123inkt cartridges voor Canon MB5150 door 123inkt geadviseerd. Deze geven echter een foutmelding B504. Storing is niet op te heffen en blijft zelfs bestaan na gebruik orginele Canon cartridges. 123inkt onttrekt zich van zijn verantwoordelijkheid. Ik koop hier nooit meer.

Beste Rob, goed dat je dit kenbaar maakt. Ik zie dat mijn collega je gisteravond een e-mail heeft gestuurd hierover en wij hebben de meerprijs voor je gecrediteerd. Hopelijk is het hiermee naar wens afgehandeld. Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om de review aan tep passen? Groetjes, het team van 123inkt

Voor 23.59 besteld ergens over een week geleverd.

Laatste tijd halen ze deze belofte echt verre van. Ook het op rekening bestellen wordt steeds meer aan banden gelegd. Klinkt als een zinkend schip constructie. En owja ze geven postnl standaard de schuld van de trage leveringen maar ze versturen zslf ook pas naar een paar werkdagen.

Goed dat je dit aangeeft, Alwin. Jammer om te lezen dat je dit zo ervaart. We hebben je een e-mail gestuurd met daarin wat meer uitleg en hebben hierin een voorstel gedaan om je tegemoet te komen hierin. Tot op heden hebben wij helaas nog geen reactie ontvangen. We zien je reactie hierop graag tegemoet. Groetjes, het team van 123inkt

Prima prijzen, maar enorm opdringerig

Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik binnen 10 minuten gebeld om te vragen waarom ik niet voor hun huismerk inkt kies. Persoonlijk vind ik dit geen service, maar opdringerig gedrag.

In 1 woord top niet enkel 123inkt maar ook 123 levering ....

1 van de beste shops qua product en dienstbaarheid.

Ontzettend bedankt voor dit mooie compliment Theo! Super om te lezen dat je tevreden bent! Groetjes, het team van 123inkt

Had problemen met inktcartridge.probleem prima opgelost.

Mijn probleem werd telefonisch zeer goed opgelost.Ik kreeg kosteloos nieuwe inktcartridges.

Fijn om te lezen dat we je hebben kunnen helpen Jan! We staan graag voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Printer waar de garantie al verlopen was gekregen.

Na het registreren bij Hp was de garantie al verlopen, dit gemaild naar 123inkt maar geen antwoord gekregen.

We kunnen ons voorstellen dat je schrok toen je zag dat de online garantie periode van de printer al verlopen was. De printer wordt geregistreerd op het moment dat de printer de fabrikant verlaat. Uiteraard heb je garantie vanaf de datum die op je aankoopfactuur staat vermeld. Wanneer je te maken krijgt met een defect aan de printer, kun je de aankoopfactuur doorgeven aan HP en heb je alsnog recht op de garantie. Mocht je toch nog vragen hebben, vernemen wij dat uiteraard graag. Groetjes, het team van 123inkt

Fantastisch.

Super snelle levering en ook een duidelijke omschrijving van de artikelen die ik nodig had!

Heb heel goede ervaring

Goed verzorgd, op tijd geleverd en een extra zakje voor de oude cartridges en pennen om in te leveren!!

Snelle verzending, goed verpakt. Als altijd uitstekende

Snel en netjes geleverd

Netjes en goed

mooie printer werkt goed.

na bestelling snel bezorgd.

Heel goed contact

Heel snelle leverig

Goede ervaringen

Het was goed geregeld binnen een dag had ik het al thuis

Het was prima

Het was mijn eerste keer dat ik inkt catridges bij u bestelde, ten eerste door de goede ervaring van de familie en ten tweede door de lockdown. En dat is prima bevallen. Want ondanks de waarschuwing op uw site dat het wel eens wat later bezorgd kon worden door de drukte bij de pakket bezorgers had ik het toch de volgende dag binnen.

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen, Folkert. Goed om te vernemen dat je zo tevreden over ons bent. We zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123inkt

zeer goede service

in de corona tijd winkels dicht, via klanten service een brotner C 223 BK besteld volgende dag in huis , en kon weer copie.s maken

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Henk! Groetjes, het team van 123inkt

Mijn eerste ervaring met uw organisatie was prima, ook al omdat ik iets niet goed gedaan had

Uitstekend.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

De services is goed en duidelijk

123 Inkt levert vrij snel de service. En is altijd fijn als je wat artikelen bij krijgt, al is dat niet nodig. Daarnaast even ze ook als het product niet voorradig is een goed alternatief. En wordt door de koerier op juiste tijd aangemeld wanneer ze komen.

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen. Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Duo verpakking inkt gaf problemen na 1 telefoontje en mail werd meteen naar een oplossing gezocht aardige medewerkers. Kan de oude retour sturen en krijg 2 nieuwe. Echt klantvriendelijk

De toner werkte niet goed; na 1 telefoontje vervangen!

Omdat de toner extra strepen gaf Inkt123 gebeld. De medewerker luisterde geduldig. Was erg vriendelijk. Binnen 1 dag werd de toner omgeruild. Top service

Slechte garantie en hulp nadat e manden oude printer niet meer printe

Een noieuwe printer gekocht bij 123 inkt en na dat de eerste cartridge leeg was zwart vervagen voor nieuwe van huismerk 123 (printer was toen (3mnd) en toen deed de zwarte niets geen inkt nog extra gereingt maar nog steeds niets gebeld kreeg nieuwe zwarte maar ook deze deed niets moest weer maar reinigen tot 3 keer toe gedaan maar nog niets. Moest zelf maar contact met Epson op nemen kreeg te horen dat het aan het huismerk lag moest minimaal 6 keer reinigen dan moest hij het weer doen en dat klopte maar dat grapje kost mij 3 kleuren+ een zwarte cartridge dus ongeveer 5t euro en wat krijg een klein beetje korting en daar moet je nog om vragen. Laatste keer dat ik hier wat gekocht heb ga weer terug naar mijn vorige leverancier beter service die had alles vergoed.

Wat balen om te lezen dat je niet tevreden bent. We begrijpen dat dit geen prettige situatie is. Om deze reden hebben wij dan ook 50% korting op de hele set cartridges aangeboden. Het is goed om te lezen dat het printprobleem is verholpen. Mocht je in de toekomst toch weer een bestelling bij ons plaatsen, dan staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Over 123inkt.nl

Met ruim 3 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen: Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015, 2016 en 2018 de grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".