Filters

5

Nu de plank volledig misgeslagen!

Ik had voor de zoveelste keer een order geplaatst voor markeerstiften (12) en permanent markers (15). Bij levering zaten er slecht 5 markeerstiften in de verpakking. Triest hoe je zo een bestelling kan afleveren. Nooit eerder problemen gehad, maar nu ging het toch totaal mis! Jammer en niet nodig!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goed dat je dit kenbaar maakt, Ron. Onze excuses dat er een fout is gemaakt bij de verwerking van je bestelling. We kunnen ons voorstellen dat je baalde dat je bestelling niet compleet werd geleverd. De 10 missende stiften sturen wij je direct kosteloos toe! Je kunt dit pakket zo snel mogelijk in huis verwachten. Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen. Groetjes, Sanne van 123inkt

10

Koop al jaren cartridges en toners, nooit problemen mee gehad

Altijd het huismerk gekocht en zowel mijn oude Epson als mijn huidige Samsung vonden dat helemaal prima.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze huismerk artikelen, Rick! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

8

Niets te klagen over de service

Mijn bestelling werd zeer correct verwerkt en de levering vond plaats na één dag. Top!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review, Gerard. Wat fijn dat je zo tevreden bent. Groetjes, Christianne van 123inkt

3

Duurt lang

Bestelling gedaan maar omdat er 1 ding niet op voorraad is wordt de rest niet geleverd. Is nu al 2x uitgesteld. Dit is niet wat ik gewend ben

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Winnie! Aan de hand van je klantgegevens zien wij dat je de bestelde artikelen inmiddels in goede orde hebt ontvangen. Onze excuses voor de langere levertijd! De volgende keer kun je weer rekenen op onze snelle levering. Groetjes, Romy van 123inkt

8

top

gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze webshop, Dirk! Groetjes, Romy van 123inkt

10

Prijs / kwaliteit is goed

Prijs / kwaliteit is goed

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze positieve beoordeling, Theo! Groetjes, Romy van 123inkt

2

Aankoop drama

Op 10 oktober heb ik een voor mij behoorlijk dure printer besteld. Een Epson SureColor SC-P7500. Deze printer zou direct leverbaar zijn. Ik heb ook direct bij de bestelling met ideal betaald. Op 11 oktober krijg ik een mail van 123ink dat de levertijd 3-5 dagen gaat worden. Bovendien de printer niet geretourneerd kan worden. Een printer versturen die ruim 120 kg weegt is kostbaar. Dus ga ik akkoord. De volgende mail die ik krijg op 12 oktober om 9 uur s’ochtends dat de levering tussen de 2 tot 4 werkdagen tussen 9-17 uur plaats zou vinden. Dat als bij aflevering ik niet thuis ben er aanzienlijke meerkosten verbonden zouden zijn. Tot woensdag 19 oktober blijf ik in printer lockdown thuis. Op 19 oktober s’middags om 4 uur maar eens een mail gestuurd waar de printer bleef. Ik krijg een mail terug dat de printer tot woensdag geleverd kan worden. Raar mailtje om op woensdag einde middag te versturen. De volgende ochtend maar gebeld. Na ruim drie kwartier in de wacht krijg ik iemand aan de lijn. Duidelijk gemaakt dat ik niet meer bereid ben om in lockdown thuis te blijven en dat ik graag een leverings datum wil krijgen of dat het door mij betaalde bedrag teruggestort moet worden. Er wordt mij beloofd dat het uitgezocht zou worden en ik de zelfde dag nog een antwoord krijg. Niet gebeurd dus. Uiteindelijk op 25 oktober de printer geleverd. Direct een verhuisbedrijf geregeld om de pallet van 150 kg 80x150x105cm door het trapgat om hoog te takelen. Na uitpakken en neerzetten begonnen met de initialisatie procedure. Na 45 minuten houdt hij er mee op met de mededeling dat er twee van de twaalf inkt cartridges niet herkend worden. Direct gebeld met 123ink. Na 26 minuten voornamelijk in de wacht. De vraag van 123 of ik contact op wil nemen met Epson support. Een uur aan de lijn. Geen aanwijzingen gekregen die de printer aan de gang kreeg. Het verhaal is nog niet af. Nu in bezit van een printer die niet werkt. Was ik er maar niet aan begonnen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Roos! We begrijpen uiteraard dat de manier waarop dit gelopen is niet gewenst is. Hiervoor willen we allereerst onze excuses aanbieden. Aan de hand van je klantgegevens zien wij dat je klacht intern doorgegeven en verder opgepakt is. Er wordt momenteel gezocht naar een passende oplossing. Zodra hier meer over bekend is zullen we dat direct per mail aan je terugkoppelen. Groetjes, Romy van 123inkt

10

super

Product goed en goedkoop. Dank u

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de 5* beoordeling, Henry! Groetjes, Kim van 123inkt

10

De benodigde materialen werden snel geleverd.

Was verrast door de snelle service.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze snelle levering, Annemarijke! Groetjes, Romy van 123inkt

10

goede servis

veel keuze in artikels snelle levering goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review over onze webshop! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

10

snelle levering

goed produkt

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten, Boelo! Groetjes, Romy van 123inkt

3

Veel te late levering

Zondag ruim optijd besteld en kreeg door dat het maandag geleverd zou worden en dat is pas woensdag middag geworden. Als ik dat had geweten dan had ik het elders zelf opgehaald.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goed dat je meldt dat je je bestelling later ontving, Adriana. Ons streven is om binnen 24 uur te leveren. Door de drukte bij ons en bij de bezorgdiensten, kan het voorkomen dat jouw bestelling iets later aangeboden wordt. Onze excuses voor de vertraging. Groetjes, Kim van 123inkt

10

Goede produkten, super service

Onlangs nieuwe toner besteld voor onze Samsung printer. Vrijdagavond nieuwe toner geplaatst, maar werd niet door printer herkend. Emailtje gezonden naar 123Inkt en op zaterdagochtend meteen een reactie. Foto gezonden van foutbericht op printer. Zondag door een medewerker van 123Inkt gebeld, die mij prima door een reset heeft geleid. Probleem opgelost, nota bene op zondag! Klasse.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Super dat je zo tevreden bent over onze service, Bert! Heel om te lezen dat je naar wens bent geholpen. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123inkt

9

Absoluut aan te bevelen !!

Super service ! Goed product. Altijd n kleine verrasing erbij. En nu de verpakking super makkelijk. Toppie

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen, Christina! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123inkt

2

Bedriegerij

email met 10% korting aanbieding. wordt slechts - in tegenstelling tot email - op een deel verstrekt. telefonisch een half uur aan het lijntje gehouden, daarna weet klantenservice niet goed antwoord te geven, weer wachten De beste webshop? Ik heb betere ervaringen met webshopbedrijven die zich geen beste webshop noemen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag Wim, In de e-mail die wij hebben verstuurd met de kortingslink staat aangegeven dat papier uitgesloten is van de kortingsactie. Om deze reden heeft u geen korting ontvangen op het papier wat u heeft besteld. De korting is wel toegepast op de cartridges. Met vriendelijke groet, Het webcare team van 123inkt

1

Ongelooflijk...

Dymo 4XL printer besteld, na 3 weken werkt deze niet meer. Aangegeven bij klantenservice, die zegt dit vaker gebeurt met het 123inkt Huismerk label?? Ze stellen voor me het origineel Dymo label te sturen om te zien of het dan verholpen is. Het probleem blijkt niet verholpen, maar ik krijg aansluitend een factuur deze labels nog te betalen?! En wat de defecte printer betreft moet ik maar contact opnemen met Dymo... Ben voor verschillende bedrijven in de ecommerce adviseur en deed alles met 123inkt, maar dat is nu uit en voorbij. Wat een verschil met de service van Coolblue.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goed dat je dit kenbaar maakt. We kunnen ons voorstellen dat je baalt dat de Dymo LabelWriter 4XL niet goed afdrukt. Om het probleem te onderzoeken hebben wij inderdaad voorstelt om originele etiketten te proberen. Zo weten wij of het aan de etiketten of aan de labelprinter zelf ligt. Is het probleem niet opgelost met de originele etiketten? Dan zit het probleem in de printer en verzoeken wij je inderdaad eerst contact op te nemen met de fabrikant. Hier zitten gespecialiseerde medewerkers die het probleem vaak direct kunnen oplossen. Is er toch een omruiling nodig dan krijg je een referentienummer waarmee we de labelprinter uiteraard graag voor je omruilen. De factuur voor de nieuwe verzendetiketten hoef je niet te voldoen. Wanneer je deze niet kunt gebruiken en het apparaat defect blijkt te zijn dan mag je deze retour sturen. Wij ontvangen graag en terugkoppeling van je zodat wij je hier verder bij kunnen helpen! Deze kun je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, Sanne van 123inkt

9

Geweldige service!

Onlangs heeft HP een update doorgevoerd waardoor mijn cartridges van 123 inkt niet meer bruikbaar waren. Ik heb contact opgenomen met 123 inkt en alles is zeer netjes opgelost. Top service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn om te lezen dat we het euvel naar tevredenheid hebben kunnen oplossen, Marloes! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

8

Goede ervaring

Uitgebreid assortimenten van de producten met een goede uitleg. Prijs/kwaliteit is aantrekkelijk, en levering gebeurt snel en volgens aangegeven op de site..

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze positieve reactie, Henry! Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123inkt

8

goed

Na een wat moeizame start door mijn irritatie opgelopen door chat contact , (had beter kunnen bellen) Word het probleem goed opgelost , waar voor mijn dank . bij mij werkt de combinatie 123 inkt met mijn HP printer niet goed , in het begin wel , maar later niet . waarom weet ik niet , maar eerlijk gezegd wil ik het niet uit zoeken ook , de printer word kleinzakelijk gebruikt en het is storend als je hem nodig hebt. gelukkig levert 123 inkt ook de originele cartridges. het prijs verschil blijft aantrekkelijk, maar in dit geval is voor mij betrouwbaarheid , belangrijker.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goed dat je dit aangeeft, Ramiro. Wij bieden 100% garantie op onze 123inkt huismerk cartridges dus wij helpen je graag! Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen of de garantie op te starten hebben wij inderdaad een afdrukkwaliteit of voorbeeld nodig. Naar aanleiding van je reviews hebben wij je een e-mail gestuurd met daarin de stappen om het afdrukkwaliteitsrapport af te drukken zodat wij je alsnog kunnen helpen. Wij zien je reactie met belangstelling tegemoet. Groetjes, Sanne van 123inkt

9

Fantastisch

Snel en goed geleverd!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de positieve review, Ruurd! Groetjes, Kim van 123inkt

10

Snel, duidelijk. Duidelijke factuur mee en als extra 2 pennen met correctiepen

Snelle levering. Duidelijke factuur. Als extra, zomaar 2 balpennen en een correctiepen meegestuurd gekregen. Top. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Daar doen we het voor. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

9

Goeie vlotte levering

Waarde voor je geld kan niet beter

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie review, Henk. We zien je graag nog eens terug! Groetjes, Kim van 123inkt

10

Problemen worden snel en correct afgehandeld

Nadat ik een toner had ontvangen welke problemen gaf werd deze snel en kosteloos vervangen door een nieuw exemplaar. Ik ben zeer te spreken over het correct afhandelen van de defecte toner.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent, Carl! Wij zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen en je een gepaste oplossing hebben kunnen bieden. Graag zien we je terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123inkt

9

Telefoon accu probleem

Accu gekocht, maar laadde niet op. Na telefoontje zonder meer kunnen retourneren.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review, Ton. Wat fijn dat de afhandeling naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

4

Slechte ervaringen

Service is steeds minder aan het worden. Ik ben sinds 2014 klant bij 123inkt en andere van hun websites en ze stonden bekend om snelle levering en service zonder gedoe. Echter nu 3x achter elkaar een negatieve ervaring gehad; - Het categoriesysteem op de website is echt ouderwets, je kunt niet filteren op bijvoorbeeld labelprinters maar je moet dingen per merk bekijken. Vervolgens kun je niet bijvoorbeeld eens op prijs sorteren zonder dat je eerst een filter aanklikt. Hierover heb ik gebeld en dan krijg je een rare reactie dat dit is hoe hun werken. Nou zo onhandig werken dus de rest van de websites in Nederland niet. - Paar weken later bestel ik iets wat ik graag de volgende dag in huis wil hebben dus ik betaal extra om het via PostNL pakketpost te laten verzenden sturen ze het op met PostNL briefpost waardoor ik het pas 2 werkdagen later kreeg omdat PostNL briefpost minder vlot is dan de pakketpost. Vind dat ook hypocriet wat ze hebben juist zo'n verhaal dat ze transparant zijn over verzendkosten en het niet gratis doen zoals veel andere site omdat je dan verkapte verzendkosten hebt maar dan wel een klant laten betalen voor een pakket en het als veel goedkoper briefpakket versturen. - Nu recent een pakket product besteld op rekening met een account wat al sinds 2014 actief is. Ging zonder problemen dus ik denk mooi dat pakket heb ik morgen nog in huis. Krijg ik daarna een mailtje dat ik toch vooraf moet betalen. Op zich kan dat maar geef dit dan aan tijdens het bestelproces. Ik heb vervolgens gemaild dat ik dit niet klantvriendelijk vond en dat daardoor mijn pakketje vertraagd was en daar wordt gewoon helemaal niet meer op gereageerd. 123inkt lijkt een beetje last te hebben van waar grote bedrijven vaker last van hebben. Namelijk dat processen inmiddels zo zijn geautomatiseerd dat het moeilijk is om hierin nog wat aan te passen of te veranderen wat dan zorgt voor klantonvriendelijke situaties.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goed dat je kenbaar maakt dat je niet helemaal tevreden bent. Wij waarderen feedback van klanten altijd enorm! Dank dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Kleine pakketjes verzenden wij inderdaad met de brievenbuspost. Hierdoor hoef je niet thuis te blijven om je pakket in ontvangst te nemen, wat natuurlijk ook weer scheelt! We kijken graag met je mee naar de laatste bestelling als je dat prettig vindt. Zou je ons dan een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Groetjes, Anouk van 123inkt

Over 123inkt.nl

Met ruim 3 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen: Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015, 2016 en 2018 de grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd