Inktpatroon niet geaccepteerd door canonprinter

Ik heb een CLI-521GY met chip van het huismerk 123inkt gekocht maar mijn canon MG6250 geeft aan dat een verkeerde inktpatroon is geplaatst en werkt niet meer met deze inktpatroon. Overigens de eerste keer dat dit gebeurt. Andere 123inktpatronen met chip doen het wel.

Beste Ger, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij helpen je graag verder. Wij ontvangen graag van jou je klantnummer of postcode en huisnummer per email. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij horen graag van je. Groetjes, het team van 123inkt

Email en service

Service is alleen voor particulieren, als je iets als bedrijf koopt heb je geen garantie en wordt je feitelijk belazerd. En de mails....de continue stroom aan mails.... Ughhhhh....

Beste Arjan, goed dat je dit aan ons kenbaar maakt. Onze garantie geldt voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Kunnen we nog iets voor je betekenen? Dan horen wij het graag van je. Groetjes, het team van 123inkt

Beter milieu begint bij jezelf.

Ik heb meerdere keren eerder op 123inkt en 1234led besteld. Ben erg te spreken over de service en snelle levering van beide websites, maar toch geef ik een lage score. Waar ik met name deze review over schrijf is de hoeveelheid promotiemateriaal dat bij de bestellingen wordt bijgevoegd. Voor exposure voor jullie business begrijp ik dit helemaal, maar erg milieubewust is dit niet. Meeste van dit promotiemateriaal verdwijnt in mijn geval direct in de afvalbak, en nog steeds zit ik met een hele stapel promotiemateriaal waar ik geen raad mee weet. Ik hoop dat jullie ook in zien dat dit geen bijdrage levert aan een beter milieu. Ik hoop als klant dat jullie hier iets aan willen/kunnen veranderen.

Beste Khanh Ly, goed dat je dit kenbaar maakt. Als je liever geen promotiemateriaal meer wenst te ontvangen dan kun je hiervoor een opmerking plaatsen bij iedere bestelling zodat we dit kunnen toepassen. Daarnaast ontvangen wij graag van je jouw klantnummer of postcode en huisnummer per email. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Dan kunnen we hiervoor ook een opmerking op je account plaatsen. Groetjes, het team van 123inkt

Laagste prijsgarantie niets waard bij 123 inkt.

Prijs van een inktcartridge is bij 123 inkt hetzelfde als bij PrintAbout. Deze laatste rekent echter geen verzendkosten waardoor de prijs €4,95 goedkoper is. 123 Inkt wil daarin niet of maar een fractie van in tegemoet komen. Ondanks dat ik regelmatig besteld heb voor mij geen 123 Inkt meer.

Beste Ad, is dit inmiddels opgelost? Wij horen het anders graag van je. Groetjes, het team van 123inkt

snel en goed

Bedankt voor je review, E.W. Groetjes, het team van 123inkt

Zeer tevreden.

Wat fijn dat je zo tevreden over ons best, Bertie. Daar doen wij het voor. Groetjes, het team van 123inkt

Makkelijke

Makkelijke en vlot geregeld

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, Harry! Groetjes, het team van 123inkt

Bedankt voor je mooie beoordeling, Marjolein. Groetjes, het team van 123inkt

Snel en netjes geleverd

Netjes geleverd

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen, Stefan. Groetjes, het team van 123inkt

helemaal ok

helemaal ok

Bedankt voor je review, Titus. Groetjes, het team van 123inkt

Had liever een (voordeel)bundel gekocht dan losse producten

Voor mijn HP printer gebruik ik graag originele cartridges. Ik heb vier losse gekocht, voor elke kleur een. Ik weet dat er voordeelbundels bestaan. Beetje jammer dat 123inkt die niet aanbiedt, want cartridges zijn prijzig genoeg! Verder prima snelle levering, en altijd een kleine attentie bij het product in de doos. Leuk!

Beste Joost, bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je onze service kunt waarderen. Daar doen wij het voor. We zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123inkt

Perfect!!

Alles volgens verwachting van mij als klant, belangrijk voor een bedrijf is te voldoen aan de verwachtingen van de klant, dit is door 123inkt volledig uitgevoerd van bestelling t/m levering.

Wat fijn om te lezen, Machiel! Bedankt voor het delen van je ervaring. Erg leuk om te horen dat we de verwachtingen hebben waargemaakt. Groetjes, het team van 123inkt.

puik

100% okay

Bedankt voor de mooie review, Ruud! Groetjes, het team van 123inkt.

Snelle, zorgvuldige levering en service

Vooraf, tijdens en na de levering een prima service. Snelle en zorgvuldige levering

Bedankt voor de mooie woorden! Fijn dat je tevreden bent onze over service! Groetjes, het team van 123inkt.

Bedankt voor het mooie cijfer! Groetjes, het team van 123inkt.

gewoon goed

Ik kies altijd voor de merk-artikelen; het huismerk geeft geen goed resultaat.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Groetjes, het team van 123inkt

Top, snelle service

Top, snelle service

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service Maureen. Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Ik ben tevreden, Snel geleverd en product ook goed. Geen beschadigen enz. Voor het eerst bij jullie besteld.raad het ook aan mijn vrienden aan.

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent Margot! Dat je ons aanraad aan je vrienden is al helemaal een compliment, dank je wel! Groetjes, het team van 123inkt

Heel vlot in levering!

Heel vlot in de levering!

Fijn dat je tevreden bent over onze service! Groetjes, het team van 123inkt

Goed om te lezen dat je tevreden bent Javier, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Geweldige service en leuk gratis cadeau

Ik bestelde een kleine liniaal die supersnel werd geleverd. In de doos kreeg ik ook een leuk cadeau, een pen en correctietape die waarschijnlijk meer kosten dan de liniaal;) Het was een leuke verrassing - bedankt !!

Bedankt voor deze positieve review Angie! Goed om te lezen dat de je verrassing leuk vond! Groetjes, het team van 123inkt

een vlotte levering

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, het team van 123inkt

matig

heb een Brother printer kreeg bij de bestelling advies het huis merk te kopen, had gelijk ook nog 2 sets gekocht , (grote fout geweest) nou nee het huismerk is waardeloos, steeds strepen er in vooral bij blauwe kleur hij print de kleuren niet goed uit ?? ik bestel voortaan de originelen

Goed dat je dit kenbaar maakt, Alex. Wij hebben je een e-mail gestuurd maar helaas geen reactie mogen ontvangen. Op ons 123inkt huismerk bieden wij 100% garantie dus wij helpen je hier graag bij. Mocht je nog in de gelegenheid zijn, willen wij je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je hiermee kunnen helpen. Groetjes, het team van 123inkt

Genoeg keuze in producten

Hoefde niet lang te zoeken tot ik de juiste inkt voor mijn printer had gevonden. Zowel merk of eigen merk genoeg in voorraad en had mijn bestelling de volgende dag in huis

Bedankt voor deze mooie beoordeling Desiree! Groetjes, het team van 123inkt

Snelle levering en TOP service

Al jarenlang bestel ik tot volle tevredenheid huismerk cartridges bij 123inkt. Bij de laatste bestelling bleek 1 cartridge te lekken nadat ik deze in de printer had geplaatst. Mailtje gestuurd en de volgende dag al een nieuwe cartridge in huis. TOP service dus. Compliment waard.

Bedankt voor je compliment Frank! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Over 123inkt.nl

Met ruim 3 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen: Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015, 2016 en 2018 de grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".