Geld wordt niet automatisch terug gestort bij retouren!

Na een bestelling te hebben geretourneerd wordt het bedrag niet automatisch terug gestort op je rekening maar als tegoed op je account. Dit staat nergens op de website vermeld. Ook wordt er niet in de mail verteld dat het retourneren van het bedrag op je rekening een optie is. Pas bij het nabellen en 12 minuten in de wacht te hebben gestaan werd het geld geretourneerd. Slechte zaak.

Beste Sido, goed dat je dit kenbaar maakt. Mocht je nog behoefte hebben aan nadere uitleg hierover, dan mag je ons een email sturen naar webcare@123inkt.nl, met je klantnummer of postcode en huisnummer. Wij helpen je graag verder. Groetjes, het team van 123inkt.

Een betrouwbare website

Door een fout mijnerzijds werd mijn bestelling op een ander adres afgeleverd, hierover kontakt opgenomen met de klantendienst, ze zouden alles in het werk stellen om MIJN FOUT te herstellen en dat is gelukt. Een paar dagen later werd ik gebeld of alles naar tevredenheid is opgelost. In één woord grote klasse.

Beste Marinus, wat fijn dat je onze service zo goed weet te waarderen. Dank voor je mooie beoordeling. Groetjes, het team van 123inkt

Echt alles super! - website-prijs-bestellen-betalen-bezorging alles!

Nu meerdere keren wat besteld, telkens een plezier om op 1-2-3- wat te gebruiken - waren alle sites maar zo!

Wat fijn dat alles zo naar wens is verlopen, Hans! Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt.

Pakket papier was door transport opengescheurd. Dit aangegeven en direct werd kosteloos een nieuw pakket toegestuurd. Prima service!

Goed om te horen dat je onze service kunt waarderen. Zo horen wij het graag. Groetjes, het team van 123inkt.

Slecht

- Kenmerken vermeld op de website zijn niet helemaal nauwkeurig. - Hoog verzending kosten - Moeilijk retour proces - Slecht klantenservice, alles wordt beantwoord met "durf het niet te zeggen".

Goed dat je dit kenbaar maakt, Rashida. Jammer dat je dit zo hebt ervaren. We hebben je e-mail gestuurd om het probleem waar je tegenaan loopt op te lossen. Groetjes, het team van 123inkt

Snelle levering en een goede prijs

Zeer tevreden met 123i inkt.nl

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Henk! Groetjes, het team van 123inkt

Mijn ervaring is naar tevredenheid

Leveringen zijn op tijd en goed te noemen . Tot nu toe geen problemen gehad met de aanleveringen .

Goed om te lezen dat je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123inkt

Snelle bezorging

Bedankt voor deze mooie review, André! Groetjes, het team van 123inkt

Zeer snelle levering

De volgende dag al in huis. Ook heel goed dat je de gebruikte cartridges weer terug kan sturen en je kunt kiezen voor een tegoed of dat je dit kunt doneren aan een goed doel.

Bedankt voor deze mooie review, Henny! Fijn dat je onze recycle service kunt waarderen :). Groetjes, het team van 123inkt

Keurig op tijd en netjes afgehandeld. Nog bedankt voor de pennen. Ze schrijvenerg fijn.

Inderdaad goedkoper dan in de winkel.

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

snel en goedkoop geregeld

snelen goedkoop

Bedankt voor deze mooie review, Leo! Groetjes, het team van 123inkt

Ik ben dik tevreden hoop de volgende keer weer zo zal zijn bedankt

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Ad! Hier doen wij het voor! Groetjes, het team van 123inkt

zorgvuldig en snel

Zeer tevreden over service en snelheid.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123inkt

Correcte en zeer snelle aflevering

Als nieuwe klant ben ik zeer tevreden met mijn eerste bestelling

Bedankt voor deze mooie review, Albert! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

meer dan geweldige service, mn in deze moeilijke tijd !!! Chapeau !!!

Tweede keer cartridges besteld / beide keren supersnelle levering hartelijk dank, hier kan een verplicht-thuiszitter iets mee !!! Liefs, Carla Peuijn

Goed om te lezen dat we je beide keren naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Carla! Groetjes, het team van 123inkt

Prima.

Snelle levering, goed verpakt.

Goedemorgen, fijn dat je de moeite neemt voor een positieve review. Groetjes, het team van 123inkt.

Zoals altijd weer netjes afgeleverd

Ik had weer wat inkt voor een printer nodig. Zoals vaker: bestellen bij 123inkt. Goedkoper dan de mediamarkt... En weer netjes optijd bezorgd

Beste Arnold, fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt.

Alles prima verzorgd voor de beste prijzen.

Goede website, alles makkelijk te vinden. Bestelling makkelijk te plaatsen. Per telefoon bericht met goed advies. Snelle levering, goed verpakt. Lage prijzen in vergelijking met veel ander webwinkels, ook voor originele toners. Ik ben zeer tevreden.

We willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze review te schrijven, Jacques. Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

ga zo door

Bedankt voor deze beoordeling! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

De laserprinter is snel en correct bezorgd en tot volle tevredenheid van mij in het gebruik tot nu t

Prettig in gebruik en prima kwaliteit!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Henk! Groetjes, het team van 123inkt

Mijn bestelling is helemaal prima verlopen en contact vlak voor mijn bestelling verliep ook goed! Goed bedrijf met goede prijzen....

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Emil! De volgende keer helpen wij je graag weer. Groetjes, het team van 123inkt

Slechtste service ever

Niet geloven wat ze zeggen. Ze pretenderen dat de 123inkt ook in een HP printer kan, maar dat is niet het geval. Vervolgens laten ze de klant opdraaien voor de kosten die zij zelf hebben veroorzaakt. Nog nooit zulke slechte service gehad.

Goed dat je dit kenbaar maakt, Hester. Wat balen dat de 123inkt huismerk cartridges niet werkten op je printer. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat de 123inkt huismerk cartridges retour genomen zijn. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, het team van 123inkt

Snelle levering tegen een nette prijs

Ik had een transfer belt voor mijn samsun clx-3170FN besteld, die snel geleverd werd en prima werkt.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Ivo! Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, het team van 123inkt

opdringerig betweterig

Aangezien ik de officiële inkt voor mijn printer bestelde werd ik gebeld door een medewerkster. Waarom ik die inkt had besteld en niet hun huismerk. Op mijn antwoord dat dat mij geadviseerd was (door mijn man...) zeiden ze dat dat wel heel slecht advies was. Ik verloor mijn geduld met deze persoon waarop zij zich snel terug trok en alsnog mijn bestelling ging uitvoeren. Eigenlijk had ik toen heel veel zin mijn bestelling te annuleren en zodoende hen veel administratieve rompslomp te bezorgen maar dat vond ik een beetje beneden mijn stand.

Goedemiddag, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kijken graag met je mee. Graag ontvangen wij van jou een e-mail met jouw klantnummer of postcode en huisnummer. Wij horen graag van je. Groetjes, het team van 123inkt.

prima spul

vind ze gewoon goed

Beste Corry, bedankt voor je positieve review. Groetjes, het team van 123inkt

Over 123inkt.nl

Met ruim 3 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen: Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015, 2016 en 2018 de grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".