Snel verzonden, goed geleverd

Posca stiften in een dag goed ontvangen, netjes verpakt.

Bedankt voor deze positieve review, Nathalie! Wij zijn blij om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze service en producten. Groetjes, Hanna van 123inkt

kunnen veel bedrijven wat van leren

Zoals gewoonlijk was de levering weer keurig op tijd. (snel). helaas een klein foutje gemaakt in het verzameltraject. 1 telefoontje met een vriendelijke dame (mag je dat nog zeggen?) en er werd een oplossing geboden. binnen 24 uur juiste artikel op de mat. geweldig!!!

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te schrijven! We zijn blij te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Prima ook als er een keer een cartridge stuk is

Goed, snel en betrouwbaar. Bestel al een aantal jaren bij 123 inkt. Nu een keer een niet goed werkende cartridge gehad. Dat is keurig opgelost door de klantenservice. Veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Dankjewel!

Bedankt voor de moeite die je hebt genomen voor het schrijven van deze review, Kees! Goed om te lezen dat we het euvel naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

Top levering precies volgens afspraak

Fijne ervaring bestel hier vaker top

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Diana! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

aflevering van bestelde product zeer slecht

product zou door PostNL afgeleverd worden op afhaalpunt van mijn keuze. Op de dag van aflevering bericht dat het een dag later zou worden, maar op dezelfde dag 's avonds toch bericht dat het product was afgeleverd - zonder overleg - op een ander afhaaladres op 15 km afstand! Kostte de volgende dag moeite, rijkosten, tijd en ook ergernis om het product in huis te krijgen. Dit is uiteraard een onbeschofte nalatigheid van de bezorger PostNL, maar 123inkt blijft verantwoordelijk voor een correcte afhandeling.

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wat balen dat de bezorging niet helemaal goed is gegaan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Echter zien wij niet dat hierover toentertijd contact is opgenomen met onze klantenservice, klopt dat? Om het alsnog een beetje goed te maken hebben wij een tegoed voor gratis verzending op je account gezet. Heb je nog vragen? Stuur gerust een e-mail naar webcare@123inkt.nl. We helpen je graag. Groetjes, Kim van 123inkt

Alles ging goed

Grote doos binnen met soep. Dat scheelde wel even in prijs met de super. Bedankt.

Bedankt voor je 5* beoordeling. En natuurlijk eet smakelijk! Groetjes, Kim van 123inkt

Goede info en snelle bezorging

Persoonlijk nooit via 123inkt.nl besteld, maar als ik weer cartridges nodig ben, dan zeker via 123inkt.nl

Wat leuk dat je voor het eerst bij ons gaat bestellen, Lia. We heten je van harte welkom als nieuwe klant! Als je vragen hebt, stuur gerust een e-mail naar webcare@123inkt.nl want we helpen je graag. Groetjes, Kim van 123inkt

uitstekend

Snel en buitengewoon goed

Wat fijn om te vernemen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Gigi! Groetjes, Romy van 123inkt

Slecht

Levering zou volgende dag plaatsvinden maar heeft niet plaatsgevonden.

Goed dat je dit via deze weg aan ons kenbaar maakt, Gerrit. Je order is nog niet verzonden omdat niet alle artikelen op voorraad zijn. We hebben je inmiddels per mail geïnformeerd en een alternatief en/of deellevering aangeboden (zonder extra kosten natuurlijk). Zou je op deze e-mail willen reageren zodat we je verder kunnen helpen? Groetjes, Kim van 123inkt

Keurig op tijd afgeleverd

Keurig op tijd afgeleverd, Nemen jullie ook lege cartridges retour?

Super dat je zo tevreden bent over je bestelling, Cees. Wij recyclen inderdaad cartridges. Je kunt hier zien of die van jou hiervoor in aanmerking komen en wat de vergoeding hiervoor dan is: www.123inkt.nl/recycle. Heb je vragen? Stuur gerust een e-mail naar webcare@123inkt.nl. We helpen je graag! Groetjes, Kim van 123inkt

Uitstekende service na toner defect!

Mijn laserprinter wilde niets meer afdrukken. Na enig puzzelwerk ontdekte ik dat op de toner een paar kartels waren afgebroken, waarschijnlijk omdat een meedraaiend onderdeel in de tonercartridge was vastgelopen. Na een mail aan de klantenservice keurig een nieuwe toner ontvangen en een retourcode voor de defecte toner. Klasse! De printer werkt weer als vanouds.

Bedankt voor je mooie review, Willem! Fijn om te lezen dat de printer weer goed afdrukt. Groetjes, Samantha van 123inkt

Niet luisteren naar wens van de klant.=

Bij 123Inkt hebben wij een pallet kopieerpapier besteld. De bevestigingsmail gaf aan dat zij de volgende dag de pallet zouden bezorgen. Ik heb gelijk (binnen 2 minuten) contact gezocht met de medewerkster en dringend gevraagd of ze de pallet niet de volgende dag, maar de dag erop wilden bezorgen. De medewerkster zou dit doorgeven aan de leverancier. Tot mijn stomme verbazing en grote ergernis is de pallet toch de volgende dag bezorgd! Wat is dit voor communicatie en toezegging? Nu heeft mijn collega in zijn eentje de boel moeten regelen, terwijl we het de dag erop met meerdere mensen hadden kunnen doen. Luisteren is soms erg moeilijk blijkbaar. Jammer, dit had een hoop ergernis kunnen schelen....

Goed dat je jouw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Na ontvangst van je bestelling hebben wij contact gehad. We hebben de wens een dag later te leveren doorgegeven aan de leverancier echter was de bezorg-opdracht niet meer tegen te houden. Wij hebben een tegoed voor gratis verzending op het account gezet als tegemoetkoming. Groetjes, Kim van 123inkt

dramatisch

HP cartridge besteld, direct gebeld of ik niet huismerk wilde hebben. Nee, gezien de problemen daarmee in het verleden. Dat was volgens ***** verleden tijd, de problemen van destijds waren allemaal opgelost en 100% zeker dat het alleen goedkoper was. Toch maar laten omzetten naar huismerk ... de HP printer accepteert ze echter niet. Buiten het feit dat je eerst 2 plastic dingen moet verwijderen, wat bij de originele niet hoeft, geeft de printer aan dat er iets mee aan de hand is. Resultaat; vingers onder de niet te verwijderen inkt, kan geen foto's voor een klant printen (ook nog een hele grote klant!), sta al ruim 20 minuten in de wacht en i.p.v. 6 inmiddels nog steeds 3 wachtenden voor mij.

Goed dat je dit aangeeft, Leon. Je hebt levenslange garantie op onze 123inkt huismerkartikelen. Gisteren hebben wij telefonisch contact gehad en je voorzien van een antwoordnummer waarmee je jouw aankoop kosteloos kunt retourneren. Na ontvangst van de retourzending ontvang je het volledige aankoopbedrag terug. Heb je nog vragen? Stuur gerust een e-mail naar webcare@123inkt.nl. We helpen je graag. Groetjes, Kim van 123inkt

vriendelijk en behulpzaam

Ik had voor het eerst een bestelling gemaakt bij 123 en de verkeerde cartridges nummer besteld, gelukkig opgelost voor de verzendingen verzonden werd door een heel behulpzaam medewerker. ik had heel veel problemen met mijn HP inkjet printer en nu werkt het allemaal prima, na re-installatie van de printer software, nieuwe inkt cartridges nieuwe super dubbel A papier werkt alles naar behoren.

Wat fijn om te lezen dat we dit naar tevredenheid hebben kunnen oplossen en je nu weer kunt printen, Paul! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

Prima, elke keer weer

Goede kwaliteit van de producten, snelle levering, lage prijzen, retourenveloppen voor gratis terugsturen van lege inktcartridges, en dan ook nog een extraatje bij de levering vandaag van 2 pennen en een correctieroller. Wat wil je nog meer als klant? Klasse, 123inkt! Ik was en blijf klant!

Bedankt voor deze mooie woorden, Marco! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes, Sanne van 123inkt

Perfect geregeld

Al diverse jaren goede ervaring met 123inkt Vrij recent een probleem met afdrukken. Met 123inkt gecommuniceerd per mail. Op hun aanwijzing een 2-tal testpagina’s geprint en retour gemaild en uiteindelijk zeer netjes afgehandeld. Aan deze zeer correcte service en afhandeling kan menig bedrijf vandaag de dag een voorbeeld nemen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Ad! Wat fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Dat is uiteraard graag gedaan. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Gewoon Goed

Besteld. In voorraad. (direct) Verzonden. (snel) Ontvangen. Wat wil een mens nog meer ?.

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen, Kees. Daar doen we elke dag weer ons uiterste best voor! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123inkt

Hartelijk dank voor je 5* beoordeling, Evelyn! Groetjes, Kim van 123inkt

Altijd top service!

Vlotte levering, ruime assortiment en correcte afhandeling van de betaling. Meerdere webwinkels kunnen aan dit bedrijf en voorbeeld nemen.

Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, Christel! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

Goed product

Gebruik 123 inkt al jaren op mijn werk

Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze producten, Wil! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Huismerk inktcartridge geeft geen indicatie

Jammer dat het huidige huismerk inktcartridge als vervanging van hp geen indicatie geeft. Het gummetje is waarschijnlijk symbolisch toegevoegd; werkt dus ook niet.

Goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt, Gerard! We hebben elkaar inmiddels per e-mail gesproken met een uitleg over leegmeldingen op onze huismerk cartridges. Mocht je verder nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Snelle levering. Prima service!

Snelle levering. Prima service!

Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze levering en service, Marianne! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Super product

Hey product is super niet te duur maar werkt mooi heel blij mee ga hem zeker vaker bestellen beveel dit zeker aan j

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Raymond! Goed om te lezen dat je tevreden bent. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Voor herhaling vatbaar

op voorraad, snel geleverd, goed verpakt en een nette prijs voor deze toner

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Chiel! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Super zeer tevreden

Hele goede zaak met een zeer goede service zeker aan te bevelen.

Super om te lezen dat je zo tevreden bent, Bianca! Daar doen we het voor. Groetjes, Kim van 123inkt

Over 123inkt.nl

Met ruim 3 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen: Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015, 2016 en 2018 de grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".