Zeer tevreden!

Fijne communicatie, snelle verzending.

top

Goed te woord gestaan aan de telefoon. Geholpen d.m.v. datzelfde telefoon gesprek. Het bestelde de volgende dag in huis. keurig verpakt.

Bedankt voor deze mooie 4* beoordeling. Hiervoor doen wij het! Wij hopen je snel weer te zien met een volgende bestelling. Groetjes, Sharon van 123inkt

Beter dan gedacht

Snelle aflevering , goede service, groot assortiment

Super dat je zo tevreden bent! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123inkt

Goede en snelle service

Snelle en goede levering.!

Bedankt voor de 5* beoordeling, Nancy. Dat waarderen we zeer! Groetjes, Kim van 123inkt

altijd geweldig

Ik koop voor de derde keer en ben erg tevreden. Ik raad het zeker aan.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestellingen bij ons! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Simpelweg heel goed

Alles klopte gewoon zoals verwacht; geen gedoe. Zo hoort het dus!

Super dat je zo tevreden bent over je bestelling, Harry. De volgende keer staan we graag weer voor je klaar! Groetjes, Kim van 123inkt

Prima kwaliteit, redelijke prijs en op tijd

123inkt.nl doet wat het belooft. Geleverde producten hebben een prima kwaliteit, de prijs is redelijk en levering is altijd op tijd.

Bedankt voor je 5* beoordeling, Bert. Dit waarderen we enorm! Groetjes, Kim van 123inkt

Bezorging verliep vlot en artikel werkt goed

Super snelle bezorging. De volgende dag al bezorgd. Artikel werkt super goed. Ben er blij mee.

Bedankt voor deze mooie review, Timmy! Hiervoor doen wij het! Wij zien je graag snel weer terug. Groetjes, Sharon van 123inkt

Perfecte service

Ik had een probleem met mijn laserprinter. Nieuwe drum gekocht maar de prints bleven slecht. Met een nieuwe toner werkte alles weer perfect. 2 telefoontjes, 1 mail en na een paar uur was het hele probleem opgelost! En dat ook nog eens ‘s avonds!

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Dat is natuurlijk heel graag gedaan. Een eventuele volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt

Snelle goede levering.

Duidelijke website met goede beschrijving en aanbevelingen. Snelle bezorging.

Fijn dat alles zo goed is voorlopen, Ayse! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Sharon van 123inkt

klantvriendelijk en behulpzaam

Steeds weer goede ervaringen met 123inkt. Ruim assortiment. Zeer snelle respons als er navraag wordt gedaan en wanneer nodig wordt eea heel snel opgelost. Altijd prettig en correct mailcontact.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Viola! Hier doen wij het voor. Groetjes, Sharon van 123inkt

Super snelle levering

Zoals altijd was ook deze keer mijn pakketje keurig netjes de volgende dag binnen. Dit zorgt ervoor dat mijn werk ongelimiteerd door kan gaan, en een legen printer niet lang een blokkade op mijn pad is.

Bedankt voor je positieve review, Lima. Wat leuk dat alles naar wens is verlopen. Hier doen wij het voor! Wij zien je graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Helaas werden bij mij bepaalde huismerk cartridges door de printer geweigerd. Via de klantenservice kostenloos nieuwe huismerk cartridges ontvangen die het wel deden.

Wat fijn naar het naar tevredenheid is opgelost, Maarten. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Groetjes, Kim van 123inkt

geweldig geduldig contact gehad met de klantenservice

Spullen verkopen via de website is niet moeilijk ..... Maar een lastige klant te helpen met een printer die het niet doet... Niet je geduld verliezen, goede tips en vooral duidelijke tips geven dat vind je zelden bij een klantenservice. Toen mijn printer het weer deed had ik een grote smile op m mijn gezicht en dit heeft de klantenservice veroorzaakt.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze uitgebreide en positieve review te plaatsen, Bep! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Geweldige goede service

Ik het niet tevreden zijn over een product is het zonder moeite kosteloos omgeruild. In een minimaal tijdsbestek. Wat beloofd wordt, wordt ook uitgevoerd!! Alle lof voor dit bedrijf.

Topppp

Precies zoals verwacht en mooie kwaliteit

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, Mirte! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Fijn contact en uitstekende service!

Ik had een set markers gekocht, waarvan helaas bij het uitproberen bleek dat enkele markers niet correct waren wat betreft de kleur (vermoedelijk productiefout). De klantenservice (bedankt Christianne!) heeft hierop alles gedaan om dit probleem zo goed mogelijk op te lossen. Kortom, een ontzettend fijne ervaring - ik raad jullie dan ook van harte aan!

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Bonita! De volgende keer staan wij ook graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

123 en klaar is kees

Makkelijk bestellen,duidelijke en overzichtelijke website.Communicatie per mail en ook telefonisch prettig en duidelijk.Snelle levering.Producten van goede kwaliteit en scherp geprijsd.

Bedankt voor je positieve review. Wat leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Hier doen wij het voor. Groetjes, Christianne van 123inkt

Oké

Bedankt voor je positieve beoordeling, Els. Groetjes, Christianne van 123inkt

Rare praktijken

Cartridges besteld bij 123Inkt. Dezelfde avond krijg ik een mail waarin staat dat ze geprobeerd hebben me te bellen zonder succes (klopt, ik was aan het werk) en dat ik moet terugbellen omdat mijn bestelling anders vertraging zal oplopen. Ervan uitgaande dat er een probleem is, heb ik meteen teruggebeld. Blijkt het te zijn omdat ze me hun huismerk willen aansmeren i.p.v. het A-merk dat ik besteld heb. Uitgelegd dat dit een bewuste keuze is, maar daar nam mevrouw geen genoegen mee. Ze wilde uitleg waarom. Ik snap best dat 123Inkt graag producten wil uitlichten waar ze meer marge op maken, maar dit zijn toch geen praktijken? Vooral het dreigen met vertraging in de bestelling. Als ik lastiggevallen wil worden door opdringerige verkopers, ga ik wel naar een fysieke winkel.

Goedendag, goed dat u aan ons kenbaar maakt dat u niet tevreden bent over de benadering na het plaatsen van uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. We hebben u een e-mail toegestuurd, mocht u nog vragen of opmerkingen hebben willen wij u vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, het webcareteam van 123inkt

Geweldige reactie

Door mijn fout pakketje door post.nl retour gestuurd . Contact opgenomen met 123 klantenservice . Probleem uitgelegd en door de klantenservice snel en voor mij goed opgelost . Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen . Dat is KLANTENSERVICE wat met hoofdletters geschreven mag worden. Nogmaals bedankt. Jan van den Biggelaar

Bedankt voor je mooie review, Jan! We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes, Samantha van 123inkt

was zeer goed

bestelling was goed

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve beoordeling! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Levering, prijs en kwaliteit prima

De inkt van het huismerk is prima. En veel goedkoper dan de inkt van HP. Levering was meteen de volgende dag

Super dat je zo tevreden bent over je bestelling, Hanneke! De volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

Altijd prettig om hier te bestellen.

Zoals altijd tevreden.

Bedankt voor je positieve review, Rob. Groetjes, Christianne van 123inkt

Prima afgehandeld, bestelling volgende dag in huis.

Prima afgehandeld, bestelling volgende dag in huis.

Bedankt voor je 5* beoordeling, Berend! We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Kim van 123inkt

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.