Zo stom geweest huismerkcartridges te kopen, geen normale print meer gezien

Gezien het prijsverschil toch maar één keer de tot in den treure gepromote huismerkcartridges voor mijn HP printer besteld. Wat een ellende. Tekst valt halverwege regel weg, foto’s zien er niet uit: kleuren compleet anders, banen over foto, ene gedeelte veel lichter dan andere. Ik snap echt niet hoe dit bedrijf 'website van het jaar' kan worden met zulke rommel.

Goed dat je meldt dat de afdrukkwaliteit niet naar wens is met de 123inkt huismerk cartridges. Huismerk artikelen hebben dezelfde eigenschappen en werking als het originele exemplaar dus mogelijk gaat er iets mis met één van de cartridges. Op ons 123inkt huismerk bieden wij 100% en levenslange garantie dus wij helpen je graag. Zou je een e-mail willen sturen met daarin de klantgegevens en je printertype naar webcare@123inkt.nl. Dan lossen we dit voor je op! Groetjes, Kim van 123inkt

bestelproces simpel betalen eenvoudig levertijd kort

Bedankt voor je positieve beoordeling, Winny. Groetjes, Christianne van 123inkt

Goed maar geen gratis verzending

Mijn ervaringen met bestellingen zijn goed maar ik vind het een slecht zaak dat er niet boven een bepaald bedrag geen verzendkosten moeten worden betaald zoals elke andere webshop wel doen.

De verzendkosten die je betaalt zijn afhankelijk van het bestelbedrag. Bij bestellingen tot een orderbedrag van €50,- betaal je €4,95 verzendkosten en bij een bestelling boven de €50,- wordt dit €3,95. Wij rekenen altijd verzendkosten om zo de prijzen zo laag mogelijk te kunnen houden. Veel webshops berekenen de verzendkosten mee in hun prijzen. Wij vinden dit niet eerlijk omdat je dan bij een bestelling van meerdere artikelen uiteindelijk meer verzendkosten betaalt. Mocht je toch nog vragen/opmerkingen hebben, vernemen wij dat graag. Groetjes, Kim van 123inkt

Alles liep zoals het gewenst was.

Voor het eerst 123 inkt en het verliep allemaal prima.

Wat leuk dat je een nieuwe klant bent bij ons! Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Helemaal tevreden

Netjes weer afgeleverd, twee boxen met daarin de plastic boxen met deksel. Formaat is goed, dus levering geslaagd. Ik weet niet of ik nog meer van deze boxen moet hebben, maar mocht dat zo zijn... klop ik weer bij jullie aan. Dan weten jullie dat vast ;)

Wat fijn dat je zo tevreden bent over jouw bestelling. Wij zien je dan ook graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling, Manon! Groetjes, Christianne van 123inkt

Uitstekende verwerking en bezorging van de bestelling

Snelle levering van bestelling

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij zien je graag terug in onze webshop. Groetjes, Christianne van 123inkt

Makkelijk bestellen snelle levering

Voldoende info om een keuze te maken. Snelle levering

Bedankt voor je review, Marja. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Makkelijke bestelling +snelle levering.

Makkelijk zoeken in het assortiment originelen met daarnaast de optie voor een kwalitatief goed huismerk inkt cartridges. Deze zijn prijs gunstiger en bovendien hebben ze een grotere inhoud ,twee maal voordeel dus naast probleemloos functioneren van de printer.

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Daan! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze artikelen. Groetjes, Romy van 123inkt

Goede verzorging

Komt volgens bestelling op tijd.

Goed om te lezen dat je tevreden bent over de levering van je bestelling! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Erg goede ervaring, vlotte levering en goede artikelen!

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen binnen, tevens een leuk presentje gekregen.

Bedankt voor je review, Michiel. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering van jouw bestelling en dat je ons presentje kunt waarderen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Inkt en een printer vormt bij mij om een of andere reden een kwetsbare combinatie: het lekt, het vlekt enz. Sinds ik gebruik maak van de diensten van 123inkt geen problemen meer.

Wat fijn om te lezen dat je sinds het gebruik van de 123inkt artikelen weer goed kunt afdrukken, Joop! Groetjes, Sanne van 123inkt

rechterhand weet niet wat de linkerhand doet ( klantenservice versus administratie)

klacht op vier 123-inkt toners ( brother TN243-BK) compatible . gaven storing in de printer. Zelf uit coulance maar aangegeven: stuur maar 2 originele Brother toners, dan retourneren we de vier 123 inkt toners. helaas is dat niet zo goed gelukt, ( het retourneren van vier 123 inkttoners door ons is prima verlopen, maar wederom 123 inkttoner geleverd gekregen, ook zelfs nog facturen daarvoor) en tot slot na ontvangst van de factuur ( voor de originele 2 Brother toner cartridges) ook nog aanmaningen vanuit de administratie., terwijl 2 originele Brother toner cartridges goedkoper zijn dan vier 123inkt toners.......

Goed dat je dit kenbaar maakt, Richard. Onze excuses dat de afhandeling niet naar wens is verlopen. Ik zie dat wij inmiddels dit voor je hebben opgelost. Er staat nu geen openstaande factuur meer in je account. Indien je hier verder nog vragen over hebt, dan vernemen wij dat graag van je. Groetjes, Christianne van 123inkt

Ik werd nagebeld of ik wel hun zut wilde

Ik bestel nieuwe toner voor mijn printer. Vervolgens werd mijn bestelling on hold gehouden totdat iemand van 123 inkt mij telefonisch sprak (ik dacht, er is iets met de bestelling), want hij wilde me hun huismerk aansmeren. Op dat soort praktijken zit ik niet te wachten. Ik bestel, jullie leveren, geen gezeik. Dus, ik zoek mijn toner de volgende keer wel ergens anders

Goed dat je jouw ervaring via deze weg kenbaar aan ons maakt, Jeroen. Wij bellen klanten om ons 123inkt huismerk aan te bieden in verband met onze voordelige prijs. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit als negatief ervaren wordt. We zullen je feedback doorgeven bij de juiste afdeling. Groetjes, Anouk van 123inkt

Bestelling keurig en op tijd geleverd

Het zou niet bijzonder moeten zijn maar de prijs/kwaliteitverhouding is prima, het bestellen eenvoudig en de uitvoering correct en op tijd.

Bedankt voor je positieve review, x Yang. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

zeer goede service en snelgeleverd

volgende keer WEER 123INKT

Goed om te lezen dat je tevreden bent, Jan! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

Netjes afgeleverd

Keurig en netjes geleverd

Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Jan! Groetjes, Anouk van 123inkt

nvt

geweldig

Bedankt voor deze positieve review, Gerda! Groetjes, Anouk van 123inkt

net, snel, duidelijk

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123inkt

heel tevreden klant

uitstekend verpakt, verzonden en bezorgt.

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Gerard! Groetjes, Romy van 123inkt

Prima materiaal, snel en netjes afgeleverd

Ik had 2 Canson schetsboeken 160 grams papier besteld (A3 en A4). Heel goede kwaliteit, getekende mandala's komen heel goed uit. De bestelling werd goed verpakt bezorgd. Ik ben heel tevreden

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met je aankoop, Trudy! Groetjes, Anouk van 123inkt

uitstekende service, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle en vlotte afhandeling en goede prijs/kwaliteit.

Fijn om te lezen dat alles naar wens is Jan! Groetjes, Anouk van 123inkt

Prima en snel

Kwam goed geleverd snel en kwam mooi ingepakt helemaal prima

Fijn om te lezen dat alles naar wens was, Harold! Groetjes, Anouk van 123inkt

Vlotte bezorging en netjes afgehandeld

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Helen! Groetjes, Anouk van 123inkt

Lastig retourneren

Helaas een slechte ervaring met 123inkt.nl. De bestelde Labelprinter werkt niet naar behoren stel ik bij het uitpakken vast. Ik besluit gebruik te maken van mijn wettelijk retourrecht. Dit accepteert 123inkt niet. Je moet je melden bij de fabrikant terwijl 123inkt zelf een defect artikel opstuurt.

Goed dat je dit aangeeft, Julian! Inmiddels hebben wij via de mail contact met je opgenomen en kan je de labelprinter retour sturen met de meegestuurde retourgegevens. Mochten wij verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen wij dat graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Geweldige Service!!

Mijn printer ging kapot. Ik had nog toners op voorraad waar ik niets meer aan had vanwege overstap naar inktprinter. Mijn toners zijn retour gestuurd en heb nu keurig aankoopbedrag in mijn tegoed staan. Ik bestel zeker opnieuw bij dit bedrijf en zal ook zeker reclame maken! Topbedrijf!!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, Yvonne! Dat vernemen wij graag en zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Over 123inkt.nl

Met ruim 3 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelstgroeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland. Al 12 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen: Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015, 2016 en 2018 de grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".