Prima geregeld

Prima geregeld

Bedankt voor deze 9-sterren beoordeling, Ron! Groetjes, Romy van 123inkt

Makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk een keuze kunnen maken en het wordt snel geleverd,

Bedankt voor je positieve review, Joke. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Kim van 123inkt

Snel geleverd en aantrekkelijk geprijsd

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, daar doen we het voor! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Lesley van 123inkt

Geweldig.

Zeer aardige mevrouw die mij heeft geholpen aan de telefoon en de snelle afhandeling.

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review, Michael! We hebben je natuurlijk heel graag geholpen en zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Marketing belletjes na bestelling

Agressief marketing belletje na bestelling, heel irritant en ook niet geoorloofd lijkt mij. Ze belde zogenaamd over de informatie in mijn bestelling, maar in feite wilde ze mij laten switchen naar hun eigen cartridges. Voor mij de reden om nooit meer te bestellen.

Goed dat je jouw ervaring via deze weg kenbaar aan ons maakt, Martijn. Wij bellen klanten om ons 123inkt huismerk aan te bieden in verband met onze voordelige prijs. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit als negatief ervaren wordt. We zullen je feedback doorgeven bij de juiste afdeling. Groetjes, Kim van 123inkt

Goed geholpen, produkt naar behoren.

Duidelijke website, met veel keus. Snelle levering, en een goed product

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review, Colin! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Aankoop prima. Zeuren om reviews minder

De aankoop van mijn producten ging prima. Maar vervolgens word ik meerdere malen gespamd per mail om een review achter te laten. Eén maal vragen vind ik al dubieus. (Als ik ergens heel tevreden over ben of juist niet dan laat ik op eigen initiatief wel een review achter) Maar als je dan nog ook nog e-mailtjes gaat sturen met een reminder dat ik nog geen review achter heb gelaten alsof ik daartoe op enige wijze verplicht ben dan ben ik er helemaal klaar mee. Die review krijgen jullie nu, maar niet die waar jullie op hoopten

Goed dat je dit kenbaar maakt, Rick. Het is natuurlijk niet de bedoeling om je hiermee lastig te vallen. Wij zullen noteren dat je geen e-mails meer wenst te ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Sanne van 123inkt

Levertijd

Artikel was op voorraad op de website. Na bestelling toch vertraging. Origineel besteld maar nog steeds niets binnen. Ook geen reaktie op email. Huismerk print duidelijk minder dan beloofd en scheelt weinig in prijs

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Peter! Het is niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten en dat je ook geen reactie op je mail krijgt. Wij willen je graag helpen! Zou je ons een e-mail kunnen sturen op [email protected]? Dan kijken we graag met je mee. Groetjes, Hanna van 123inkt

mooie printer

is een mooie printer kopies perfect weet alleen niet hoe de scan werkt daar kom in nog niet uit. maar zal ik moeten vragen hoe aan mn zoon. het is wireles maar nog niet ontdekt . maar komt ook wel goed . snelle service van 123 inkt dus een aanrader om daar te kopen

Bedankt voor je 4* beoordeling, Lize! Fijn dat je zo tevreden bent over je aanloop en onze service. Mocht je vragen hebben dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag! Groetjes, Kim van 123inkt

prima 113 inkt

Zeer tevreden over de kwaliteit en altijd op tijd geleverd

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit en de levering van je bestelling, Math! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Lesley van 123inkt

Geweldige service

Gedurende een hele lange tijd doe ik al zaken met 123 Inkt. En dat tot volle tevredenheid. Als ik iets bestel is het in no time binnen etc. Dat doen wel meerdere bedrijven, daar zit het onderscheid ook niet in. Wat wél speciaal is, is de service als er iets niet werkt, kapot of snel beantwoord dient te worden. Gisteren (zondag!!!) was er een probleem en de volgende dag was alles perfect binnen en opgelost, ook nog met een sorry en flesje wijn. Hoe leuk is dat. Er is weleens vaker iets aan de hand geweest maar in alle gevallen zeer snel en correct opgelost. Ook met omwisselen van cartridges als ik weer eens aan een nieuwe printer toe was b.v. Dus hoogste tijd om een dergelijk verhaal "wereldwijd" te maken. Perfect...

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen, Aart-Jan. Dit waarderen we zeer. Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Daar doen we het voor. Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor jou klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

Altijd snel, altijd goed!

Er is geen enkel bedrijf dat altijd zo correct en snel levert als 123inkt.nl. Er is één enkele keer iets fout gegaan, en dat werd daarna ook keurig gecompenseerd.

Bedankt voor je mooie woorden en je complimenten, Anja. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Wij zien je graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Perfecte service

Snel mijn product kunnen vinden, eenvoudig bestellen en snelle levering, wat wil je nog meer!

Super dat je zo tevreden bent over onze service en dat alles naar wens is verlopen, Dick. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Kim van 123inkt

Huismerk ongewenst pushen én leveren…

Bewust een HP toner besteld en bewust meer betaald. Sales mannetje van 123inkt belde mijn collega om te vragen of ik geen eigen merk wilde. Collega gaf aan: ik denk het niet, maar zet het maar op de mail. Hierna is de order opeens aangepast naar het huismerk ‘zoals besproken’ volgens het sales mannetje. Meteen gebeld en ze zouden het oplossen, maar een dag later krijg ik twee toners gestuurd en een factuur voor de tweede toner… Erg klantonvriendelijkheid en ik ga hier echt niet meer bestellen..

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Hans. Wat balen dat hier een misverstand is ontstaan. We hebben de originele toner toegestuurd met factuur. Per mail heb je een antwoordnummer ontvangen om de huismerk toner kosteloos mee te retourneren. Deze wordt na ontvangst uiteraard gecrediteerd. Heb je nog vragen? Stuur gerust een e-mail naar [email protected]. We helpen je graag! Groetjes, Kim van 123inkt

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Mijn ervaring is uitstekend.

Super om te lezen dat ervaring uitstekend is bij ons, Suus! Wij hopen je snel terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123inkt

Geweldige ouderwetse service !!!

Wij waren op zoek naar een zeer specifieke printer, deze bij 123 op de site gevonden en besteld. Binnen het uur werden wij opgebeld of wij wel zeker wisten dat we deze printer wilde hebben. Dat is toch ongelofelijk, geen robots maar mensen met kennis van zaken die je order bekijken. Er werd ook gelijk geadviseerd een speciale paralelpoort kabel mee te bestellen dan werkt het in ieder geval goed. Helaas bleek onze software zo ouderwets dat het toch niet helemaal naar wens werkte dus moest alles geretourneerd worden. Het ging allemaal zo makkelijk echt ouderwets goed. Ik weet in ieder geval waar voortaan onze cartridges vandaan gaan komen. 123inkt bedankt !

Bedankt voor deze uitgebreide en positieve review! Wij zijn blij om te lezen dat we je zo ouderwets goed hebben kunnen helpen en zien je graag terug bij een volgende bestelling. We gaan ons best doen om je dan op dezelfde manier weer verder te helpen! Groetjes, Hanna van 123inkt

Oké

Tot nu toe nergens problemen mee gehad

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Sandra! Groetjes, Lesley van 123Inkt

tevreden

ben zeer tevreden met al de leveringen van 123inkt

levering conform bestelling

een bedrijf waar ik in de toekomst opnieuw een bestelling zal doen!

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! We zien je graag terug bij een nieuwe bestelling. Groetjes, Lesley van 123Inkt

Snelle levering. cardridges werken niet goed

De levering en bestellen ging makkeleijk maar bij gebruik willen de kleuren niet goed mengen. Printer gereinigd maar helaas probleem niet verholpen. Lijkt wel of het refurbisde patronenen zijn

Fijn om te lezen dat de cartridges snel geleverd zijn. Jammer dat de afdrukkwaliteit niet naar wens is. Wij helpen je graag om dit op te lossen. Kan je ons een mailtje sturen naar [email protected] met hierin je klantgegevens? Wij kijken graag even met je mee. Groetjes, Lesley van 123Inkt

NETJES BEHANDELT ,EN TE WORD GESTAAN

mijn ervaring netjes geholpen en uitgelegd, ik heb nog niks nodig voor mijn printer dan laat ik het spoedige wel weten , verder loopt er lekker met vriendelijke groet Andre Verkaik

Bedankt voor je review Andre! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Lesley van 123Inkt

Snel en correct

Site is duidelijk. Direct vindt je wat je zoekt.

Bedankt voor de positieve review! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123inkt

profesioneel

prima website alles duidelijk en snel

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop! Dat vernemen wij graag. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Het ging goed

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Fijn te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, het webcare team van 123inkt

alles is goed en op tijd aangeleverd

prima bedrijf alles is te koop

Bedankt voor je positieve review, Lodewijk. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Kim van 123inkt

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.