Zeer teleurstellend.

Nadat ik de Epson printer had ontvangen, deze geinstalleerd. Getracht iets uit te printen, maar er kwam bijna geen tekst uit en alles was in summier blauw. Contact gehad met 112 inkt .nl maar deze verwezen mij naar Epson. Ook daar kwam ik geen meter verder.

De service is in 1 woord geweldig goed.

123inkt denkt mee in oplossingen en de service is heel erg goed. Bestel gerust bij deze webshop.

Goede prijs snelle levering

Goede prijs snelle levering

Gewoon goed

Prima levering gaat altijd snel

Goed en snel.

Zoals altijd: geweldige service!

Bestellingen worden altijd snel en goed verwerkt. Daarnaast is de service ook altijd weer geweldig. Of ze je even bellen en attenderen op de goedkopere variant of je product retourneren via antwoordservice. Je krijgt een snelle reactie en vriendelijk contact.

...

supersnelle en correcte afwikkeling

Wat een positieve ervaring. Zo kan het dus ook. Dat zouden er meer moeten doen. Geweldig!!

Top bedrijf, super service!

Per ongeluk een verkeerde cartridge besteld, omdat ik de cartridges snel nodig had kon het probleem per direct werden opgelost en had ik razendsnel de juiste cartridge in de bus. Echt een top service!

Super tevreden met de 123-toner

Voor de eerste keer toner voor mijn HP printer bij 123inkt besteld. De bestelling werd zeer vlug geleverd. Ik kon de toner zonder problemen in de printer installeren. De kwaliteit van de afdrukken zijn super. Ik ben zeer tevreden. Zeer aan te bevelen.

Mijn ervaring is een fijn contact met de mensen van 123inkt.nl Bezorging van het gevraagde, is vriendelijk en beleeft. Heb al een tijd lang leveringen via 123inkt.nl Kan het U aanraden.

Geweldige service

Verkeerde type fotopapier besteld en zonder kosten het juiste artikel opgestuurd gekregen.

meedenken met de klant

Met een bestelling een foutje gemaakt. In het weekend dus de klantenservice was niet bereikbaar. Direct een mailtje gestuurd of de bestelling nog kon worden veranderd. Wat blijkt, ik kreeg een mail terug van klantenservice dat ze kosteloos mij het onderdeel toesturen en dat ik het foutief bestelde onderdeel niet hoef te retourneren ! Over Klanten Service gesproken !!

Snel bezorgd

Goede begeleiding en EXTRA advies zeer attent.

Kan niet beter

Kwaliteit inkt gelijk aan topmerken

Bad company stay away

This company aggressively pushed their house brand toner. They do not function in my canon laserjet from 2023. Even when I ordered the original toner they sent me the house brand and refuse to pick it up I would call them sketchy and even further than just sketchy. My advice is to look for a company with more ethics.

123 oplichters

De belofte dat 123 cartridges werken is een leugen. Bestellen is riskant. Ik bestelde HP cartridges maar kreeg de 123 rommel geleverd. Nooit meer hier bestellen!!!

Ze willen helpen maar zetten je af

Ik werd heel aardig gebeld nadat ik online een nieuwe printer had besteld, dat ze klachten hebben gehad dat er weinig inkt bijzit en of ik extra inkt bij wil. Vond ik heel attent totdat ik naar de factuur keek en zie dat de inkt cartridges duurder zijn dan de printer! Hele leuke "aanbieding" van €73 euro terwijl ze overal op internet voor €20 / €30 euro staan. Helemaal niet netjes! Dus goed doorvragen als ze willen "helpen".

Levering zo als het hoort op tijd en snel

Vrijdag laat besteld, maar omdat de posterijen bij os niet op zaterdag leveren, zat het 's maandags in de brievenbus.

Onzin dat huismerk toners beter zijn

Toners van eigen merk zijn zeker niet beter. Het is een verkooppraatje wat 123inkt niet waarmaakt. Huismerk toners hebben wellicht een veel betere marge en zijn goedkoper voor de klant. Ik krijg iedere keer een vuile print op papier na het installeren van hun huismerk toner. Wacht nog steeds op een oplossing. 123inkt.nl is zeker niet de beste webwinkel van Nederland.

Geweldige en snelle leverancier

Ik heb voor de tweede keer besteld en de volgende dag heel snel en zonder fouten ontvangen. Ik ben tevreden omdat de prijzen redelijk zijn. Over het algemeen goede service en snelle levering

zeer goed

snell en zonder problemen, produkt Epson inkt was vlekkeloos!

Prima geregeld

Prima geregeld

Makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk een keuze kunnen maken en het wordt snel geleverd,

Nieuw Walden 56

1394 PC Nederhorst den berg

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.