Eigen merk inktcartridges levert problemen op.

Onlangs heb ik originele HP cartridges besteld via de webshop. Enkele minuten later werd ik door een medewerker gebeld om te kiezen voor de huismerk. Ik heb de medewerker diverse keren gevraagd of dit geen problemen geeft. Hij gaf aan 100 % de werking te garanderen. Vandaag de gele cartridge vervangen en de printer gaf een melding van een communicatiefout met cartridge. Vervolgens de oude erin gedaan en de blauwe geprobeerd en toen viel de printer compleet in storing. De klantenservice hierover geïnformeerd. Mij werd toegezegd dat ik ‘s avonds of anders de volgende ochtend teruggebeld zou worden met een oplossing. Helaas niets vernomen. Zelf er weer achteraan gebeld maar er was nog geen oplossing bekend. Aangegeven werd dat ze druk zijn en ik geduld moest hebben. Ik ben nog steeds in afwachting van. Wel wil ik hierbij een ieder waarschuwen om niet voor het eigen merk inktcartridges te kiezen. Bij mijn printer HP9010 geeft dit alleen maar problemen.

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Heimen. Je hebt op ons huismerk levenslange garantie. Je hebt gisteren van onze collega een e-mail ontvangen met retourgegevens waarmee je de defecte artikelen kosteloos retour kunt sturen. Hiervan ontvang je het aankoopbedrag geheel terug. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Kim van 123inkt

Snel geleverd en goed verpakt

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling bij ons, Sylvia! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

Snel geleverd, goed product!

Bedankt voor deze positieve beoordeling, Ashley! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Via de mail snel besteld en de volgende dag bezorgd.

Eerst dacht ik mijn toner bij de winkel zelf te kunnen bestellen. Maar dat was niet zo. Een aardige mevrouw van de winkel heeft voor mij de "ingewikkelde" bestelling op de website van 123inkt ingevuld en toen kon ik hem via internet bestellen. De volgende dag werd hij al bezorgd. Persoonlijk houd ik niet van internetbestellingen en pakjes laten bezorgen, maar dit was wel gemakkelijk.

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Adela! Dat is natuurlijk heel graag gedaan. Een volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt

Always on time

We order our office supplies and they're always on time. The customer service is excellent.

Thank you for your positive review, Paula. It is good to read every went to your satisfaction. Greetings, Christianne from 123inkt

Ongelooflijk

Wat is het geval? Ik had een stel cartridges besteld (voor 125 euro). Door allerlei omstandigheden niet meteen gebruikt. Ruim een half jaar later kwam ik er achter, nadat ik één van de cartridges uit de verpakking had gehaald, dat ik de verkeerde cartridges had besteld. Uiteraard goed stom. Gevraagd of ik de gesloten cartridges nog kon ruilen. Binnen een paar uur (op vrijdag avond!) antwoord: Ik mocht alles (!) ook de geopende cartridge KOSTELOOS terugsturen en kreeg GRATIS vervangende cartridges. De volgende dag lag het pakket al bij ons voor de deur. Voorwaar een GEWELDIGE service. Geen idee of de gouden douche nog bestaat, maar die heeft 123inkt absoluut verdiend!!

Bedankt voor je uitgebreide review en voor je mooie woorden, Patrick. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Hier doen wij het voor. Wij zien je dan ook graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Perfecte tape gevonden en dat werd snel geleverd.

Ik was op zoek naar watervaste tape. Dat was lastiger dan gedacht maar via google kwam ik (enigszins onverwacht) bij 123Inkt uit. De tape besteld en snel binnengekregen, werkt perfect.

Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Aart! Dat is natuurlijk heel graag gedaan. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Levering super snel

Mijn ervaring is bestellen en snel geleverd, zal zeker meer bestellen :-)

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Ronald! Daar doen we het voor. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Goede en snelle servies

N.V.T.

Bedankt voor je positieve beoordeling, Frits. Groetjes, Christianne van 123inkt

Bleven zeuren over hun huismerk.

Werd gebeld of ik hun huismerk wilde nemen. Ik zei nee, toen kwam het gezeur en pas na de 4e keer nee werd mijn wens gerespecteerd. Bijzonder vervelend. Het geleverde (niet huismerk) product was prima in orde.

Goed dat je dit kenbaar maakt aan ons, Johan! Wij bellen klanten om ons 123inkt huismerk aan te bieden in verband met onze voordelige prijs. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit als negatief wordt ervaren. We hebben een opmerking in je account gemaakt zodat je hierover in de toekomst niet meer gebeld wordt. Ook zullen we je feedback intern doorgeven aan de juiste afdeling. Groetjes, Romy van 123inkt

Prima snel en correcte levereing

Van Primera advies gekregen om bij 123 inkt te bestellen omdat zij de cardridge voor mijn printer niet op voorraad hadden .

Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Kim van 123inkt

Volgende dag in huis en fijn product

Bedankt voor je 5* beoordeling. Dat waarderen we zeer! Groetjes, Kim van 123inkt

Irritant dat de printer bij herhaling de refills niet accepteert

Updates uitgeschakeld op de printer, toch met regelmaat een melding dat de printer de hergebruikte cartridges niet accepteert. Uiteindelijk originele cartridges moeten kopen. De service van 123inkt is prima.

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt! Op onze huismerk artikelen heb je altijd 100% levenslange garantie. We helpen je daarom graag verder met een passende oplossing. Zou je ons hiervoor een e-mail willen sturen met een foto van de foutmelding? Dit mag naar [email protected]. Dan kijken we graag met je mee. Groetjes, Romy van 123inkt

Ik betaal maar door ,maar ALLEEN EEN KEER ONTVANGEN

HEEL SLECHT

Goed dat je via deze weg contact met ons opneemt. Je hebt één keer bij ons besteld in mei en dat lijkt allemaal goed te zijn gegaan. Kun je een e-mail sturen naar [email protected] met iets meer uitleg hierover? Dan helpen wij je graag verder. Groetjes, Kim van 123inkt

Van bestelling tot levering perfect

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Jan! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123inkt

perfect

kan niet beter

Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Goed en snel geleverd

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze snelle levering, Bernadette! Een volgende keer kun je hier natuurlijk weer op rekenen. Groetjes, Romy van 123inkt

Snelle service en afhandeling.

Snelle service en afhandeling.

Bedankt voor de 5* beoordeling, Peter. Super dat je zo tevreden bent over onze service! Groetjes, Kim van 123inkt

snel en accuraat

vanuit een duidelijk artikel overzicht snel te bestellen, waarna ook een zeer accurate aflevering volgde.

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie beoordeling, Ben! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Romy van 123inkt

Bestellen gaar snel en makkelijk

Bestellen gaat snel en makkelijk. Snelle levering. Leuke extra ‘s in de doos

Snelle service en lage prijzen

Levering was snel. Goede artikelen en een concurrerende prijs

Bedankt voor je mooie review, Wim. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Er zat veel teveel spullen en verpakking bij en het was veel te groot verpakt (Milieu!)

zie hierboven. Het ging om een A5 setje kunststof tabbladen, dat gemakkelijk in een envelop had gekund. Maar er kwam een grote doos, met daarin extra folders, een rol plakband en een pen, en plastic opvulkussentjes. Echt zonde!!!

Goed dat jullie dit kenbaar maken Dick en Monique. Wij kunnen ons voorstellen dat jullie dit liever anders hadden gezien. Wij waarderen het altijd als onze klanten feedback geven dus wij gaan dit doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Groetjes, Christianne van 123inkt

duidelijke website, snelle levering

De website is duidelijk. goede prijzen. snelle levering

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Groetjes, Samantha van 123inkt

Product goed, 123inkt verveeld

Alles ok, product goed, snelle levering maar 123inkt is uitermate vervelden nadien. Telkens emails en afbestellen lukt niet. Meermaals email gestuurd, maar nu weer dit. Zal elders de spullen bestellen.

Goed dat je dit kenbaar maakt, Eric! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het bij ons bestelde product. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je onze service als negatief ervaart. We kunnen je uiteraard uitschrijven voor onze nieuwsbrief als je geen mails meer wenst te ontvangen. Hiervoor ontvangen we graag per mail je klantgegevens. De mail mag naar [email protected]. Groetjes, Romy van 123inkt

Product was precies wat ik verwachtte en snel geleverd. Ook prijs/kwaliteit is goed.

Wat fijn om te lezen dat je bestelling bij ons aan je verwachtingen heeft voldaan, Petra! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Over 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.