De service is in 1 woord geweldig goed.

123inkt denkt mee in oplossingen en de service is heel erg goed. Bestel gerust bij deze webshop.

Svar fra bedriftseieren

Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice, Sandra. Daar doen we het voor! Groetjes, Kim van 123inkt

Goede prijs snelle levering

Goede prijs snelle levering

Svar fra bedriftseieren

Super dat je zo tevreden bent, Kevin. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123inkt

Gewoon goed

Prima levering gaat altijd snel

Svar fra bedriftseieren

Bedankt voor je positieve beoordeling, Atie. Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Christianne van 123inkt

Goed en snel.

Svar fra bedriftseieren

Bedankt voor je review, Wim! Wij zien je graag terug in onze webshop. Groetjes, Samantha van 123inkt

Zoals altijd: geweldige service!

Bestellingen worden altijd snel en goed verwerkt. Daarnaast is de service ook altijd weer geweldig. Of ze je even bellen en attenderen op de goedkopere variant of je product retourneren via antwoordservice. Je krijgt een snelle reactie en vriendelijk contact.

Svar fra bedriftseieren

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen! Dat waarderen wij enorm. Een volgende keer staan we natuurlijk graag weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt

...

Bedankt voor deze positieve beoordeling! Groetjes, Romy van 123inkt

supersnelle en correcte afwikkeling

Wat een positieve ervaring. Zo kan het dus ook. Dat zouden er meer moeten doen. Geweldig!!

Top bedrijf, super service!

Per ongeluk een verkeerde cartridge besteld, omdat ik de cartridges snel nodig had kon het probleem per direct werden opgelost en had ik razendsnel de juiste cartridge in de bus. Echt een top service!

Svar fra bedriftseieren

Bedankt voor je complimenten, Lucelle. Wat fijn dat je zo goed bent geholpen en wat leuk dat je onze service kunt waarderen. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123inkt

Super tevreden met de 123-toner

Voor de eerste keer toner voor mijn HP printer bij 123inkt besteld. De bestelling werd zeer vlug geleverd. Ik kon de toner zonder problemen in de printer installeren. De kwaliteit van de afdrukken zijn super. Ik ben zeer tevreden. Zeer aan te bevelen.

Svar fra bedriftseieren

Bedankt voor je positieve review, Leo. Wat leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij zien je graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Mijn ervaring is een fijn contact met de mensen van 123inkt.nl Bezorging van het gevraagde, is vriendelijk en beleeft. Heb al een tijd lang leveringen via 123inkt.nl Kan het U aanraden.

Svar fra bedriftseieren

Bedankt voor deze positieve review, Adriana. Dit waarderen wij zeer! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

Geweldige service

Verkeerde type fotopapier besteld en zonder kosten het juiste artikel opgestuurd gekregen.

Svar fra bedriftseieren

Bedankt voor deze positieve review! Wij zijn blij dat we je zo goed en snel hebben kunnen helpen en zullen dit altijd blijven doen. Hopelijk tot snel! Groetjes, Hanna van 123inkt

meedenken met de klant

Met een bestelling een foutje gemaakt. In het weekend dus de klantenservice was niet bereikbaar. Direct een mailtje gestuurd of de bestelling nog kon worden veranderd. Wat blijkt, ik kreeg een mail terug van klantenservice dat ze kosteloos mij het onderdeel toesturen en dat ik het foutief bestelde onderdeel niet hoef te retourneren ! Over Klanten Service gesproken !!

Svar fra bedriftseieren

Bedankt voor je uitgebreide review, Maarten. Wat leuk om te lezen dat je zo goed door ons bent geholpen en dat je onze service zo kunt waarderen. Hier doen wij iedere dag ons best voor. Wij zien je dan graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Snel bezorgd

Svar fra bedriftseieren

Bedankt voor je positieve beoordeling, Sompit. Groetjes, Christianne van 123inkt

Goede begeleiding en EXTRA advies zeer attent.

Svar fra bedriftseieren

Goed om te vernemen dat we je naar tevredenheid verder hebben kunnen helpen, Frits! Dat is natuurlijk graag gedaan en een volgende keer staan we uiteraard weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt

Kan niet beter

Kwaliteit inkt gelijk aan topmerken

Svar fra bedriftseieren

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve beoordeling, Jan! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze inkt. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Bad company stay away

This company aggressively pushed their house brand toner. They do not function in my canon laserjet from 2023. Even when I ordered the original toner they sent me the house brand and refuse to pick it up I would call them sketchy and even further than just sketchy. My advice is to look for a company with more ethics.

Svar fra bedriftseieren

Good that you mention this, Fabrizio. It is not our intention to give you the feeling of agressive pushing our 123inkt home brand. It is unfortunate that the toner of our 123inkt home brand is not working properly. Our apologies for the inconvenience. We offer lifelong warranty on our home brand items. In order to start warranty, please e-mail us with your customer information, like customer number or postal code and house number. You can send the e-mail to [email protected]. Greetings, Christianne from 123inkt

123 oplichters

De belofte dat 123 cartridges werken is een leugen. Bestellen is riskant. Ik bestelde HP cartridges maar kreeg de 123 rommel geleverd. Nooit meer hier bestellen!!!

Svar fra bedriftseieren

Spijtig te lezen dat de 123inkt huismerk cartridges niet werken in je printer. Wij garanderen dezelfde werking en daarbij garanderen wij ook 100% en levenslange garantie op onze 123inkt huismerk cartridges, wij lossen dit dus graag samen met je op. Kun je ons een e-mail toesturen met daarin je klantgegevens? De e-mail mag je sturen naar [email protected]. Alvast bedankt!

Ze willen helpen maar zetten je af

Ik werd heel aardig gebeld nadat ik online een nieuwe printer had besteld, dat ze klachten hebben gehad dat er weinig inkt bijzit en of ik extra inkt bij wil. Vond ik heel attent totdat ik naar de factuur keek en zie dat de inkt cartridges duurder zijn dan de printer! Hele leuke "aanbieding" van €73 euro terwijl ze overal op internet voor €20 / €30 euro staan. Helemaal niet netjes! Dus goed doorvragen als ze willen "helpen".

Svar fra bedriftseieren

Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Kai. Bij de printer zelf worden set-up cartridges geleverd die niet erg gevuld zijn. Wij hebben je hierop geattendeerd zodat je niet snel weer tegen een nieuwe bestelling met wederom verzend- en administratiekosten aanloopt. Heb je je bedacht? Het huismerk mag altijd kosteloos retour. Stuur dan even een mail naar [email protected]. Dan sturen we je een antwoordnummer toe. Groetjes, Kim van 123inkt

Levering zo als het hoort op tijd en snel

Vrijdag laat besteld, maar omdat de posterijen bij os niet op zaterdag leveren, zat het 's maandags in de brievenbus.

Svar fra bedriftseieren

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze snelle levering, Ludo! We hopen je nog eens terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Onzin dat huismerk toners beter zijn

Toners van eigen merk zijn zeker niet beter. Het is een verkooppraatje wat 123inkt niet waarmaakt. Huismerk toners hebben wellicht een veel betere marge en zijn goedkoper voor de klant. Ik krijg iedere keer een vuile print op papier na het installeren van hun huismerk toner. Wacht nog steeds op een oplossing. 123inkt.nl is zeker niet de beste webwinkel van Nederland.

Svar fra bedriftseieren

Goed dat je dit kenbaar maakt, Mark. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de afdrukkwaliteit niet naar wens is. Ons 123inkt huismerk zou dezelfde kwaliteit moeten bieden maar dan voordeliger. Daarom bieden wij 100% en levenslange garantie op onze 123inkt huismerk artikelen. We zien dat je al contact hebt met onze klantenservice en onze collega zal je e-mail vandaag nog beantwoorden met een oplossing! Groetjes, Sanne van 123inkt

Geweldige en snelle leverancier

Ik heb voor de tweede keer besteld en de volgende dag heel snel en zonder fouten ontvangen. Ik ben tevreden omdat de prijzen redelijk zijn. Over het algemeen goede service en snelle levering

Svar fra bedriftseieren

Goed om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Mehrdad! Een volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt

zeer goed

snell en zonder problemen, produkt Epson inkt was vlekkeloos!

Svar fra bedriftseieren

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling bij ons, Gerd! Daar doen we het voor. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Prima geregeld

Prima geregeld

Bedankt voor deze 9-sterren beoordeling, Ron! Groetjes, Romy van 123inkt

Makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk een keuze kunnen maken en het wordt snel geleverd,

Svar fra bedriftseieren

Bedankt voor je positieve review, Joke. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Kim van 123inkt

Snel geleverd en aantrekkelijk geprijsd

Svar fra bedriftseieren

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, daar doen we het voor! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Lesley van 123inkt

Om 123inkt.nl

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt.nl marktleider op het gebied van online verkoop van inktcartridges, toners en fotopapier. Sinds de start in 2000 is 123inkt.nl één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 16 jaar is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot “Beste Webwinkel” in de categorie Kantoorartikelen bij de Webshop Awards. Ook is het bedrijf 11 keer verkozen tot “Beste Webwinkel” bij de Shopping Awards XL (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards). Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs “Beste Webwinkel van Nederland” geworden.

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer