Laden reviews...
Laden reviews...
4,894 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Tilbakemeldingene peker på rask levering og god pris-kvalitet-forhold. Kundestøtte blir betraktet som hjelpsom og pålitelig. Totalt sett er inntrykket positivt.
Bij de bestelling van een viertal presentatiemappen van Esselte werd een alternatief aangeboden. Helaas was de breedte niet gelijk aan de Esselte-mappen waardoor ze niet in mijn systeem passen. Maar over verzending, snelheid en bezorging alleen maar lof!
Beveelt aan
12 October 2025
Max
Hilversum
Bedankt voor je review Max! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze producten en levering, daar doen wij ons best voor. Op ons huismerk zit garantie, hiervoor kan je contact opnemen met [email protected] wellicht kunnen wij je nog verder helpen. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
Sinds 3 jaar bestel ik bij 123inkt.nl en dat bevalt met erg goed. Prijs en kwaliteit is goed. Via DHL wordt het altijd snel en goed afgeleverd.
Beveelt aan
12 October 2025
Janny
Spijkenisse
Bedankt voor je review Janny! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze producten en levering, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
Bestelling, order uitvoeren oké, Zo ook levering. Alleen een product van beperkte omvang wordt verpakt in een veel te grote doos met veel verpakkingsmateriaal. Belachelijk. Slecht voor het milieu en kostenverhogend. Dat kan / moet anders!
Beveelt aan
12 October 2025
Rudolf
Driebergen
Bedankt voor je review Rudolf! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze producten en levering, daar doen wij ons best voor. We gaan dit nog opnemen met ons magazijn. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
123inkt biedt op velerlei terrein een goed aanbod van producten. De snelle levering van gevraagde producten is een goede zekerheid bij de bestelling bij dit bedrijf.
Beveelt aan
12 October 2025
Cor
ASSEN
Bedankt voor je review Cor! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze producten en levering, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
Een goed bedrijf, of je nu bij 123inkt,led of accu besteld, altijd snelle en goede levering en altijd een leuke attentie erbij.
Beveelt aan
12 October 2025
Koos Jeuring
Schoonebeek
Bedankt voor je review Koos! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze producten en levering, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
Is heel goed. Altijd de juiste producten en op tijd geleverd
Beveelt aan
12 October 2025
Johan
Elburg
Bedankt voor je review Johan! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze producten en levering, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
Hetgeen ik besteld had werd de volgende dag al geleverd. De producten voldeden ook aan de door mij gestede eisen.
Beveelt aan
12 October 2025
Harrie
Sleeuwijk
Bedankt voor je review Harrie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze producten en levering, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
Goede producten, snelle levering, zorgvuldig verpakt! Kwaliteit. Een echte aanrader.
Beveelt aan
12 October 2025
Zwerlly
Haarlem
Bedankt voor je review Zwerlly! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze producten en levering, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
Indien ik geweten had dat er geen retour mogelijkheid is, had ik het eigen merk niet gekocht.
Beveelt niet aan
12 October 2025
Hans
aerdenhout
Wat vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Wij hebben een 100% garantie voor ons huismerk. Zou je contact op willen nemen [email protected]? Dan kunnen wij je wellicht nog verder helpen. Groetjes, Roelof van 123inkt
Mijn bestelling= een Epson flatbedscanner- was echt de volgende dag in huis en beduidend voordeliger dan bij vele andere websites. De documentatie van Epson houdt niet over, maar na enig zoekwerk was alles goed geïnstalleerd. Als ik weer wat nodig heb, weet ik waar ik zoeken moet !
Beveelt aan
12 October 2025
H.G.
Muiderberg
Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze producten en levering, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
Op dag en tijd van bezorgen straat in de gaten gehouden om DHL niet te missen. Krijg 10 min. na einde bezorgtijd mailtje dat ik niet thuis was en het op kan halen bij bezorgpunt. Hou niet zo van deze leugens. Pas de volgende dag bericht waar en tijd. Dus denk volgende keer na over andere bestelsite.
Beveelt niet aan
12 October 2025
An
Oss
Bedankt voor je review An! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze site, daar doen we ons best voor. Je kan ook kiezen voor PostNL als bezorgoptie. Dat kan je doen bij het bestellen. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
korte bestellijn
Beveelt aan
12 October 2025
Cor
Nieuwe Niedorp
Bedankt voor je review Cor! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze bestellijn, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
Maar de verpakking was absoluut beneden peil! De bodem van de kartonnen doos was al kapot en de artikelen puilden er al uit. Gelukkig geen beschadigingen en toch compleet.
Beveelt aan
12 October 2025
Joyce
Biddinghuizen
Wat vervelend dat je pakket beschadigd is bezorgd Joyce! Zou je contact op willen nemen met [email protected]? Dan kunnen we kijken of we iets voor je kunnen betekenen. Groetjes, Roelof van 123inkt
Bestellen en de dag erna leveren. Dat is pas klasse
Beveelt aan
12 October 2025
Jo
Maastricht
Bedankt voor je review Jo! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze site en levering, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
knap irritant wanneer je iets besteld en eigenlijk meteen wordt opgebeld en in discussie moet waarom je niet voor HUN huismerk heb gekozen. Ik ga me nog wel bedenken als ik nog iets nodig heb. Je kunt overigens alleen een review schrijven als je akkoord gaat met de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die ik vrijwillig invul in de review) in het kader van de privacy wetgeving (AVG). Tevens verklaar ik dat ik klant ben (geweest) bij dit bedrijf. NIET CHIQUE!!!
Beveelt niet aan
12 October 2025
Jerry Steyger
DELFT
Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Dat is niet de bedoeling. Zou je contact op willen nemen met [email protected]? Wellicht kunnen wij dan nog wat voor je betekenen. Groetjes, 123inkt
Bestelde een doos printpapier. De doos bleek gevallen in het magazijn, want weer aan elkaar geplakt met 123-tape. Alle pakken waren gescheurd. Puinhoop in de opslag dus. Bij reclamering krijg ik het antwoord, "maar alle velletjes zijn toch nog goed?" Ik koop pakken papier, niet 2500 losse velletjes! Dit is de tweede keer van de drie dat ik dit artikel besteld heb dat het fout gaat.
Beveelt niet aan
12 October 2025
Diederik
Amsterdam
Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt, dat is niet de bedoeling. Zou je contact op willen nemen met [email protected]? Wellicht kunnen we nog wat voor je betekenen. Groetjes, 123inkt
Mooi dat bestellen en afhandelen zo vlot gaat. Nu met gratis verzenden is tot. nu nog de zorg voor de retour van oude cartridge
Beveelt aan
12 October 2025
Henk
Vinkeveen
Bedankt voor je review Henk! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze site en levering, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
Ik wordt er een beetje moe van dat ik bij elke bestelling een telefoontje krijg of ik niet liever de 123inkt versie van het product wil bestellen. Hou daar eens mee op, dan had ik die wel besteld.
Beveelt niet aan
12 October 2025
Vergeet
Het
Wat vervelend dat je dit zo ervaart. Dat is niet de bedoeling. Zou je contact op willen nemen met [email protected]? Wellicht kunnen we je daar verder helpen! Groetjes, 123inkt
Dit bedrijf heeft zijn service hoog in het vaandel staan. Ik heb dit zelf ervaren. 1 mailtje of telefoontje en je wordt direct correct geholpen. Zal altijd klant blijven bij dit bedrijf.
Beveelt aan
12 October 2025
D.A.G. Oostenrijk
EDE GLD
Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
Mijn bestellingen worden bijna altijd binnen 24 uur geleverd. Dit is echt super snel en handig als je iets met spoed nodig hebt. Ook heb ik een paar keer contact gehad met de klantendienst en mijn problemen werden altijd tot in volle tevredenheid opgelost. Wat ik een minpuntje vind is dat de prijzen van cartridges niet extreem goedkoop zijn en ook omdat er altijd verzendkosten bijkomen, ongeacht het bestelbedrag. Verder tevreden!!
Beveelt aan
12 October 2025
Sandra
Werkendam
Bedankt voor je review Sandra! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
zeer vriendelijk, niet opdringerig en zijn blij als je besteld top service
Beveelt aan
12 October 2025
Jarl van der Kolff
Arnhem
Bedankt voor je review Jari! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
goede service en vlotte afhandeling
Beveelt aan
12 October 2025
gert simon
Voorthuizen
Bedankt voor je review Gert! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
De (roze) cartridge was defect, na het mailen van de testprint, ontving ik een dag later al een nieuwe. Topservice & vriendelijke, geduldige medewerkers.
Beveelt aan
12 October 2025
Suzanne
Landgraaf
Bedankt voor je review Suzanne! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
Van af het beging van 123inkt.nl dus 25 jaar bestel ik regelmatig mijn inkt .Vroeger moest je de chipjes overzetten en op nul zetten . Maar dat hoef gelukkig niet meer . Bent zeer te vrede met 123inkt.nl , en heb het bij vrienden en kennissen zeer aanbevolen .
Beveelt aan
12 October 2025
F Jong
Ouderkerk aan den IJssel
Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze producten, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
In 1 woord: perfect!!
Beveelt aan
12 October 2025
Marcel
Westzaan
Bedankt voor je review Marcel! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze levering, daar doen wij ons best voor. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Groetjes, Roelof van 123inkt
Nieuw Walden 56
1394 PC Nederhorst den berg
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Office, Printers
Overige bedrijven