Uitstekende ervaring en Service

We kwamen bij Uwzorgshop in de winkel en werden hartelijk opgevangen door Willy. Deze jongen was alleen in de winkel en gaf ons gelijk eerlijk advies over kleine scootmobiel. We zijn later terug gekomen en toen was de Tinus de baas ook aanwezig. We hebben in plaats van 1 grote 2 kleinere gekocht en Tinus is deze thuis komen afleveren en gelijk uitleg gegeven. hij heeft toen ook kosteloos ook naar een rolstoel gekeken die niet van hun was maar van Medipoint. Met hun top-service verdienen ze een pluim. Wij gaan zeker nog terug als we iets nodig hebben of gewoon voor een bakkie. ze luisteren goed naar je verhaal en ze zien je niet als klant maar als familie, dat gevoel krijg je als je daar binnen komt.

beetje te druk

Pas geleden voor een scootmobiel gekeken in de winkel, ik merkte al snel dat moeders het erg druk vond daarom zijn we verder gaan kijken. Er zijn veel hangmensen die zich overal mee bemoeien waardoor we de draad af en toe ook kwijt waren. Het is vooral gezellig, We zijn toen bij medipoint geweest en zijn daar geslaagd voor een scootmobiel met 3 wielen

Pluspunten

Goede opvolging van klachten en altijd meedenkend.

Jammer onderlaatst een scootmobiel gekocht, je kan beter via Facebook een scootmobiel kopen dan via hun webshop. Beetje apart dat je zonder garantie kan kopen en in de winkel met garantie. Er zitten vaak mensen koffie te drinken waardoor je niet graag over geld praat. Ik heb er iemand voor een scootmobiel naar toegestuurd en vond de drukte erg onprettig

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Uwzorgshop is een klein bedrijf met veel passie voor producten. prijzen zijn netjes en komen altijd de gemaakte afspraken na.

Zorg dat de winkel makkelijker te vinden is.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

De eerste levering is naar tevredenheid verlopen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

goede service

n.v.t.

berichtgeving over levering ontbreekt volledig

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Meermaals besteld en telkens een vlotte en nette levering op de afgesproken dag. 1X na een jaar een defect gehad als gevolg van een fabricage-fout. Terug gestuurd en keurig netjes een nieuw exemplaar ontvangen. Ze hebben meerdere webwinkels en allen een echte aanrader. En zeker een vertrouwd adres om te bestellen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

de mensen van uwzorgshop zullen altijd kijken wat het beste en/of voordeligste voor hun klanten is.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

De mensen van UwZorgShop zijn erg betrouwbaar en zorgen dat je altijd tevreden bent. Met problemen kun je altijd aankloppen en dan zorgt men voor een gepast oplossing.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Goede ontvangst, goed en vriendelijk geholpen.

• Nazorg & Garantie

duurde lang voor er bericht kwam dat betaling ontvangen was en bestelling verzonden, moet daarvoor herinnering sturen

• Betrouwbaarheid

Beste heer/mevrouw Hummel, Onze excuses voor het ongemak, indien u nogmaals bij ons een bestelling plaatst zullen wij u eerder op de hoogte brengen van eventuele vertragingen. Met vriendelijke groet, Het Uwzorgshop Team

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

• Kommunikation