Uitstekende ervaring en Service

We kwamen bij Uwzorgshop in de winkel en werden hartelijk opgevangen door Willy. Deze jongen was alleen in de winkel en gaf ons gelijk eerlijk advies over kleine scootmobiel. We zijn later terug gekomen en toen was de Tinus de baas ook aanwezig. We hebben in plaats van 1 grote 2 kleinere gekocht en Tinus is deze thuis komen afleveren en gelijk uitleg gegeven. hij heeft toen ook kosteloos ook naar een rolstoel gekeken die niet van hun was maar van Medipoint. Met hun top-service verdienen ze een pluim. Wij gaan zeker nog terug als we iets nodig hebben of gewoon voor een bakkie. ze luisteren goed naar je verhaal en ze zien je niet als klant maar als familie, dat gevoel krijg je als je daar binnen komt.

beetje te druk

Pas geleden voor een scootmobiel gekeken in de winkel, ik merkte al snel dat moeders het erg druk vond daarom zijn we verder gaan kijken. Er zijn veel hangmensen die zich overal mee bemoeien waardoor we de draad af en toe ook kwijt waren. Het is vooral gezellig, We zijn toen bij medipoint geweest en zijn daar geslaagd voor een scootmobiel met 3 wielen

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

goede service

n.v.t.

voldoende, een redelijke ervaring

voldoende, een redelijke ervaring

• Betrouwbaarheid

Beste heer/mevrouw Hummel, Onze excuses voor het ongemak, indien u nogmaals bij ons een bestelling plaatst zullen wij u eerder op de hoogte brengen van eventuele vertragingen. Met vriendelijke groet, Het Uwzorgshop Team

Perfekt, auf jeden Fall zu empfehlen

• Kommunikation
  • Zuverlässigkeit