deskundig en betrokken

Met mijn vraag ben ik heel goed geholpen door Mr. M. Swart. Hij stelde de juiste kritische vragen, doorzag het probleem erg snel, dacht met me mee en wist mij de juiste tools te geven om het af te ronden. Ik heb heel blij dat ik de stap naar hem genomen heb, het heeft me veel opgeleverd, waaronder rust, inzicht en zelfvertrouwen. Dank!

• Kennis / Vakmanschap

Heeft vertrouwen gegeven in een positieve toekomst

Marco heeft door te luisteren en mijn zorgen goed weten te identificeren waar rationele versus emotionele zorgen in een veranderende zakelijke samenwerkingsrelatie. Door emotie ondergesteld te maken aan realiteit is er gezamenlijk een positieve route geformuleerd. Dank je Marco

• Kennis / Vakmanschap

Een professional met maatwerk en topservice biedt

Advocaat Swart nam ruim de tijd om mijn juridische situatie te beoordelen, zonder de 'meter' direct aan te zetten. Hij bekeek de situatie vanuit een breder perspectief om tot de beste strategie te komen. Complexe materie legde hij in begrijpelijke taal uit waardoor ik alles goed kon volgen. Ik heb ervaren hoe vakkundig, betrokken, eerlijk, service- en oplossingsgericht hij is. Een voorbeeldig advocaat.

• Kennis / Vakmanschap

Duurde even, maar daarna we snel en fijn geholpen met prima resultaat

Ik had een lastige issue met een opdrachtgever. Toen ik telefonisch contact opnam met mr. Swart kreeg ik meteen een goed eerste advies hoe ik mij het beste kon opstellen. Helaas duurde het wel een kleine week voordat ik langs kon komen, maar de kwestie werd meteen daarna voortvarend opgepakt. De advocaat heeft een goede brief geschreven dat meteen het gewenste effect had.

• Kennis / Vakmanschap

Clear and useful advice provided by a knowledgeable, responsive and friendly lawyer.

Marco Swart assisted us with various employment law questions that we had.

Zeer betrouwbare advocaat met ruime kennis van zaken die mijn belangen uitstekend hebben behartigd.

Zeer betrouwbare advocaat met ruime kennis van zaken die mijn belangen uitstekend hebben behartigd tegen een marktconform tarief. Er wordt een duidelijke begroting gemaakt om verrassingen te voorkomen. Afspraken worden nagekomen en Swart Legal is nooit de partij geweest waarop moest worden gewacht. Met Swart ben je verzekerd van een accurate voortgang van het proces. Tijdens het proces werd duidelijk wat de kennis en kunde is van het arbeidsrecht die Swart Legal bezit. Op het vlak van arbeidsrecht zou ik ze zeker aanbevelen.

Deskundig en snel.

Ik ben goed geadviseerd. Doel bereikt.

• Kennis / Vakmanschap

Duidelijke strategie, professioneel en afronding naar tevredenheid!

Ik ben uiterst tevreden met de behaalde resultaten. Mr. Marco kwam na het intake gesprek al snel met een strategie waar ik me goed bij voelde. De zaak is vervolgens heel professioneel en snel afgewikkeld, met mijn belangen voorop. Er werd duidelijk gecommuniceerd richting mijn werkgever over hun tekortkomingen, waardoor het voorstel van mr. Swart uiteindelijk werd overgenomen. De communicatie naar mij toe via e-mail en soms telefonisch was 'to the point'. Daarnaast is de relatie met de werkgever intact gebleven doordat mr. Marco de onderhandelingen namens mij heeft uitgevoerd, wat op zich ook wel fijn is. Mijn complimenten daarvoor, en ik zal je zeker aanraden bij anderen.

• Kennis / Vakmanschap

Prettig en vakkundig door het hele proces geleid

Veel feiten kennis. Afspraken worden goed nagekomen. Er worden geen onzinnige verwachtingen geschapen. Prettige gesprekken ...ontslag is toch altijd emotioneel.

Deskundig, professioneel en daadkrachtig

Erg professionele en vriendelijke benadering, in een korte tijd heeft Dhr. Swart de zaak beslist in ons voordeel. Absolute aanrader.

vakkundig, helder en ondersteunend

In de afronding van een arbeidsconflict waarbij mijn werkgever wilde overgaan naar een ontslag met wederzijdse goedkeuring, had meester Marco Swart heel snel goed inzichtelijk hoe de casus in elkaar zat en waar de werkgever steken had laten vallen. Duidelijke strategie goed overlegt met mij, waarbij uiteindelijk de kant van de werkgever niet anders kon dan volledig akkoord gaan met de voorwaarden die Mr Swart had voorgesteld. Ook de menselijke kant komt aan bod. Waarvoor veel dank

Very knowledgable and nice

Fast help which was on the spot.

• Kennis / Vakmanschap

Top advokaten welke zeer doortastend te werk zijn gegaan.

Ondanks een erg gecompliceerd proces heeft de Swart Legal advokaat Dhr Teiken het maximale uit deze proces gang weten te slepen met zijn doortastendheid in het verloop van het proces. Bjzonder tevreden met de stijl en aanpak van de opgekomen problemen.

• Kennis / Vakmanschap

snel, zorgvuldig en met oog op de mens

Marco Swart heeft ons mediationverzoek snel omgezet in een zorgvuldig traject met zowel een intake van de organisatie als bij beide partijen. Binnen 1 week was het traject in gang gezet en in onze situatie ook afgerond naar tevredenheid van allen.

Gedegen en betrouwbare hulp,

Ik kon snel terecht en kreeg gedurende het proces steeds makkelijk contact en ook duidelijk antwoord op vragen, dit ging via mail of telefoon. ook kreeg ik bruikbare en duidelijke adviezen. Goed dat er bij de rekening precies vermeld stond hoe het te betalen bedrag tot stand was gekomen.

• Kennis / Vakmanschap

Zeer praktisch, effectief en vakkundig

Wij hebben na onze samenwerking met Marco van Swart Legal hele mooie stappen kunnen maken. Dankzij zijn adviezen hebben wij hele mooi stappen kunnen zetten, na een lang slepende kwestie. Ik kan Swart Legal dan ook van harte aanbevelen!

Goed gevoel.

Marco Swart, heeft het mediation proces professioneel en met de nodige aandacht voor de persoonlijke aspecten begeleid, mijn dank hiervoor.

• Kennis / Vakmanschap

Scherp en deskundig luisterend oor.

Een uitgebreid intakegesprek met relevante vragen en kritische opmerkingen gaf voldoende vertrouwen om tot opdracht over te gaan. Het eerste advies voor een reactie richting tegenpartij was direct to the point en strategische gezien voorzien van sterke argumenten, waardoor vrijwel direct de door ons gewenste minimaal eisen ingewilligd moesten worden. Het dossier is na opening in hoog tempo professioneel afgehandeld.

• Kennis / Vakmanschap

Resultaatgerichte advisering en ondersteuning!

Mijn casus is door Marco Swart goed en gedegen opgepakt onder terugkoppeling van realistische scenario's en haalbare doelen. Heb de professionaliteit, het inhoudelijk sparren en de communicatie zeer gewaardeerd. Het tevens bekijken van de juridische casus vanuit de visie van een mediator werkte verhelderend. Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van Swart Legal en zou een volgende casus gerust weer aan ze toevertrouwen.

• Kennis / Vakmanschap

Doortastend, bemiddelend en rechtvaardig voor beiden partijen heeft Marco opgetreden.

Marco heeft ervoor gezorgd dat beiden partijen verder kunnen en zoveel als mogelijk zijn alle wensen en verzoeken van beiden hierin ook vervult. Prettige manier van samenwerken en met een fantastisch resultaat. Dank Marco voor je heldere uiteenzetting van de zaken en ik zou je aan iedereen aanbevelen.

• Kennis / Vakmanschap

Zeer kundig en doortastend.

Marco heeft uitstekend opgetreden als mediator in een conflict met mijn compagnon waarbij hij het 'uit elkaar gaan', kundig heeft begeleidt. Hij weet hoofd van bijzaken te scheiden en hierop te acteren. Eerlijk en rechtvaardig. Marco schuwt niet om te confronteren maar altijd met respect én een flinke dosis opbouwende feedback.

Correct, duidelijk, professioneel

Ik had een goed en leuk en aardig gesprek gehad met de heer Mr Swart. Hij had de tijd genomen om mijn verhaal te horen en waar nodig mij bijgestuurd.

Een voorbeeld voor velen

Complimenten voor Team Swart Legal. De vrijwilligheid, tips en tricks ter beschikking te stellen. Met sturing en waar nodig bijstaan in een ontslag conflict. Vanaf het eerste contact een goed gevoel, bedankt voor uw begeleiding en bijstaan.

• Kennis / Vakmanschap

Snel, vriendelijk en vakkundig!

Mr. Swart reageerde snel, persoonlijk, vriendelijk, vakkundig, eerlijk en to-the-point

• Kennis / Vakmanschap

Goede en accurate juridische begeleiding en advies.

Ik ben zeer tevreden over de hulp en advies gegeven door Swart Advocaten B.V.

About Swart Legal

Vertrouwde en Vakkundige Advocaten en Mediators voor Arbeidsrecht, Ontslagrecht, Contractenrecht en Aansprakelijkheidsrecht. Knokken voor de Beste Resultaten doe je met Swart Advocaten!