prima samenwerking welke geleid heeft tot een perfecte oplossing

Vanaf het eerste moment had ik een goed gevoel in Swart Legal, en dan met name in de aanpak zoals voorgesteld door Dhr. Swart (Marco). Er werd doelgericht naar een oplossing toegewerkt waarbij de input van mij als client ook gewaardeerd en verwacht werd. Marco was heel duidelijk in zijn benadering en gaf ook duidelijk vooraf aan wat er eventueel voor resultaat te verwachten viel. Dat dit dan ook daadwerkelijk bereikt werd was voor mij geen verrassing. Met dank aan Swart Legal (Marco) voor de uiterst professionele ondersteuning en het behaalde resultaat. Ik hoop je ooit in hoogsteigen persoon nog eens te ontmoeten, maar voor nu hoop ik jullie voorlopig eigenlijk even niet meer nodig te hebben. :-) Nogmaals dank voor jullie hulp M.vr.gr. Rudy Jussen

Deskundig en resultaatgericht

Roy heeft mij erg goed geholpen. Hij heeft goede inschatting gemaakt van de mogelijke scenario´s. Op basis hiervan heeft hij helder weergegeven welke keuzes er zijn. Roy heeft in mijn casus kwaliteit geleverd op gebied van schriftelijke communicatie en tijdens de argumentatie in een betoog. Deskundig Levert kwaliteit Zakelijk To the point Denkt mee in klantwensen

• Kennis / Vakmanschap

Marco heeft de materie snel door, legt juiste verbanden en is zakelijk to the point

Marco kan goed de emotie van de inhoud scheiden, maakt zich ingewikkelde materie snel meester en houdt koers. Kan makkelijk de wet aan de materie koppelen en is in staat zaken haarscherp weer te geven. Wekt vertrouwen, is eerlijk en standvastig. Af en toe wel lastig contact te krijgen en hij schrijft makkelijker dan hij spreekt.

• Kennis / Vakmanschap

zakelijk, snel en zonder poes pas

De zaak is naar tevredenheid opgelost

• Kennis / Vakmanschap

Deskundig advies en hart voor de zaak

Met dank aan Mr. Swart en zijn team is een lastige zaak goed uitgelegd aan de rechter en is de volledige vordering toegewezen. Met een goed plan en uitvoering heeft het recht gezegevierd.

Deskundig en snel advies

Uit ervaring kan ik zeggen dat Swart Legal zeer deskundig is op het gebied van arbeidsrecht en daarnaast snel reageert, wanneer de situatie daarom vraagt.

• Kennis / Vakmanschap

Degelijk en op maatwerk advies

Zeer prettige en kundige gesprekspartner. Waardevolle informatie verkregen en bovendien gedegen advies over verdere afhandeling van mijn zaak.

• Personeel N.v.t.

attente en kundige begeleiding

Prettig contact gehad met Roy, samen een strategie bedacht die redelijk en haalbaar was. Alles is gegaan zoals gepland en ik voelde me gesteund en begrepen tijdens het ontslagtraject. Bedankt Roy!

• Kennis / Vakmanschap

Swart Legal heeft mij uitstekend tactisch geadviseerd

Ik had onverwacht een vervelende situatie met mijn werkgever. Na een korte introductie van de situatie kreeg ik direct advies op een plezierige en laagdrempelige manier. Als ik meer vragen had kon ik altijd bellen. Geen loze belofte, zo bleek. De case werd ontdaan van emotie en op een nuchtere en verrassende manier opgelost. Dank!

Hij weet van wanten.

Meedenkend vermogen, luisterend oor, creativiteit, en netjes alles volgens de beroepsregels.

• Kennis / Vakmanschap

Professionele en doelgerichte hulp en zeker van de zaak

Roy was oprecht geïnteresseerd en heeft ons zeer goed geholpen zonder daarbij het uitgangspunt uit het oog te verliezen. Altijd kalm en geruststellend.

• Kennis / Vakmanschap

Zorgvuldig en met respect voor ieder heeft Marco ons tijdens een mediationtraject begeleid.

Marco Swart heeft ons zeer professioneel begeleid tijdens een mediationtraject. Met respect voor werknemer en werkgever, verdiepende vragen op de relatie, scherp waar het moest en confronterend waar het kan. Met een doel voor ogen om vanuit de vertrouwensvraag te werken aan een betere verstandhouding. Een afwisseling van gezamenlijke gesprekken en individuele reflectie. Een prettige en fijne manier van begeleiden in dit soort moeilijke trajecten.

• Kennis / Vakmanschap

Professioneel, betrokken en resultaatgericht.

Ik ben heel tevreden over Swart Legal en moet eerlijk zeggen dat de werkwijze en betrokkenheid van mr Swart voor veel andere kantoren een voorbeeld kan zijn van hoe het moet, bedankt Marco.

Goed en kundig

Goed en kundig

deskundige en prettige ervaring

na aanmelding, snel telefonisch contact waarin ik een aantal zaken kon aangeven, waarna een plan van aanpak werd gemaakt. deze aanpak werkte voor mij zeer goed en ben dus voor 100% tevreden. Alles werd op een prettige en begrijpelijke wijze behandeld.

• Kennis / Vakmanschap

Deskundig , geduldig en resultaatgericht !

Zeker aan te bevelen !

• Kennis / Vakmanschap

Brede, realistische en professionele kijk op de casus

-Onderhandelingsdoel helder gedefinieerd -Soms door drukte iets langer wachten op een reactie -Staat open voor inbreng en suggesties door cliënt -Maakt brede en realistische beschouwing casus en geeft reality-checks terug aan cliënt daar waar nodig -Je voelt je gesteund

Good

I was pleased that we got the outcome I was hoping for.

Prettige en deskundige begeleiding

Ik heb Marco Swart leren kennis als een advocaat die prettig in de omgang is, deskundigheid meeneemt en wanneer nodig scherp kan zijn. Ik heb goed kunnen sparren met Marco.

Professioneel inzicht en samenwerking

Door middel van goede communicatie wordt in een vroeg stadium een professionele samenwerkings band gecreëerd. Men weet in een vloed van informatie snel tot de kern van de casus door te dringen; hoofd en bijzaken worden gescheiden. Cliënt krijgt het gevoel van zelf bij te dragen aan de oplossing. Afstand tussen advocaat en cliënt is klein wat een positieve werksfeer creëert. Men straalt rust uit, belangrijk in crisis situaties. Nazorg wordt goed opgepakt. Al met al een zeer positieve ervaring.

• Kennis / Vakmanschap

Snelle en goede hulp door gedegen voorbereiding en juridische kennis

Marco Swart heeft me snel en goed geholpen. Hij heeft me goed advies gegeven op basis van gedegen voorbereiding en solide kennis terzake, en mijn zaken prima behartigd. Ik ben zeer tevreden.

• Kennis / Vakmanschap

Uitstekende ervaring - competente & professionele begeleiding / ondersteuning..

- 'To-the-point', persoonlijk en empathisch contact. - Scherpe diagnosestelling/analytisch vermogen & adequaat handelen. - Goed luisterend oor, vakkundigheid & co-creatie benadering. - Verstrekking van duidelijke informatie, duiding & advies waar nodig. - Ware sparring partner met continu kritische blik op het geheel. - Blijvende focus op het te behalen resultaat, zonder tijdverlies. In één woord: TOP !

Professioneel & persoonlijk

Marco Swart heeft mij bijgestaan bij een geschil met mijn werkgever. Hij heeft het proces op professionele wijze begeleid, mij voorzien van nuttige adviezen, en - ook niet geheel onbelangrijk - mij teruggefloten wanneer ik mij liet leiden door emoties. Een klein puntje van aandacht is wat mij het plannen van belafspraken. Dit is een aantal keer wat uitdagend gebleken. Verder tevreden.

• Personeel N.v.t.

persoonlijk en professioneel

Roy Teiken van Swart Legal heeft mij prima geholpen bij de afwikkeling van mijn arbeidsrelatie met mijn werkgever: persoonlijk, to the point en steeds met het resultaat voor ogen

• Kennis / Vakmanschap

Top dienstverlening en uitstekende deskundigheid

Een goede gewenste resultaat kunnen bereiken met een prettige samenwerking en communicatie. Verder heeft de advocaat (heer Swarts) mij van duidelijk advies voorzien in mijn zaak.

About Swart Legal

Vertrouwde en Vakkundige Advocaten en Mediators voor Arbeidsrecht, Ontslagrecht, Contractenrecht en Aansprakelijkheidsrecht. Knokken voor de Beste Resultaten doe je met Swart Advocaten!