Deskundig en adequaat

Na bijna vier jaar een lastige zaak die uitdraaide op familierecht goed tot een einde gebracht. Rust bewaard en reël gebleven.

• Kennis / Vakmanschap

Professioneel en vakbekwaam !!

Beste Marco, Hartelijk dank voor de goede afwikkeling in mijn zaak. Naast dat ik altijd vriendelijk te woord ben gestaan is mijn ervaring met Swart-Legal vooral de vakbekwaamheid en de professionaliteit waarmee jullie mijn zaak hebben aangepakt. Een klein puntje van verbetering is het nakomen van gemaakte (bel)afspraken. Mocht het niet lukken op de afgesproken tijd te bellen, is een berichtje sturen hiervoor een eenvoudige oplossing. Nogmaals bedankt en veel succes met jullie bedrijf. Met vriendelijke groet, Stefan

• Kennis / Vakmanschap

Uitstekend en deskundige advies

Prettige communicatie en afstemming

Zeer slecht

Na mooi gezegd "De kosten die u maakt lijkt u grotendeels te kunnen verhalen op de wederpartij, mits deze over voldoende financiele middelen beschikt. Enerzijds via de contractuele boetebepalingen, anderzijds voor een deel via de proceskostenveroordeling door de rechter. Uiteraard betreft het een investering van uw kant." Rekening van 13,000Euro zelfs meer dan de vordering. Nooit bij deze advocate komen. Bedank voor de "investering advice" als een advocaat heeft maar 6000 naar de rechter gestuurd terwijl de kosten al boven 13000 is. Met 25% gewonnnen noem hij dan meest gekrijgen. Het is dus 10% van de bedrag die ik betaald. Noemt hij nog dat ik alles terug van de wederpartij. Hij kan nog zonder schaam tegen mij zeggen "het is niet ons bedoeling meer kosten dan wat u kan leveren" Vonnis is 15 Feburari al binnen en krijg ik na de herinnering pas op 20 Feburari naar mij gestuurd . WAT EEN goed samenwerking. En word verder over mijn afkomst nog gezeiken, wat een schaam als een advocate.

Het klopt aantoonbaar niet wat u hier schrijft. In de eerste plaats vergeet u erbij te melden dat uw belangrijkste vordering na een stevige rechtsstrijd is toegewezen, namelijk de levering van uw appartement. Daarnaast krijgt u, anders dan u hier foutief schrijft, niet 10 procent terug, maar alle kosten, waaronder de proceskosten! U citeert ook correct: alle kosten die u heeft gemaakt dient u volgens de rechter inderdaad van de wederpartij terug te krijgen. U had gehoopt op meer maar daarvoor hebben we duidelijk nooit garanties gegeven. De gewonnen uitspraak in deze zaak met uw naam erbij waarin, anders dan u foutief schrijft, alle door u gemaakte kosten (onder meer voor een kort geding, een bodemprocedure en beslagleggingen), een contractuele boete, wettelijke rente en proceskostenveroordeling is toegewezen (alles bij elkaar meer dan 13000 euro!!!), is volledig openbaar en dus voor iedereen na te gaan en in te zien. Wij gaan voor het behouden van goede verhoudingen. U weet ook dat u altijd een afspraak met ons mag maken als u een bevredigende oplossing wilt zoeken. Inmiddels kunt u dankzij onze hulp in uw appartement wonen en heeft u geen contact meer met ons opgenomen. U schrijft alleen maar overal op het web over allerlei partijen negatieve recensies zien we.

Erg betrokken bij de zaak. Ten aller tijden bereikbaar en een zeer professionele aanpak. Ik kan dan ook niet anders dan zeer positief zijn over de aanpak van mevrouw Veenbrom van Swart Legal.

Ik ben meer dan tevreden

Ik ben geweldig geholpen en met behulp van mijn goede advokaat tot mijn rechten kunnen komen, door haar geweldige en snelle reactie heb de zaak op tijd kunnen winnen. Ik ben en blijf haar eeuwig dankbaar.

zeer prettig mee samen gewerkt

Jammer dat we het gewenste resultaat niet bereikt hebben. zeer prettige samenwerking en kan iedereen dit kantoor aanraden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Correcte afhandeling, netjes te woord gestaan in. En duidelijk advies over bepaalde issues in dit geval met betrekking tot een arbeidsovereenkomst .

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Doelgericht en no nonsense advies.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Correcte urenspecificatie. Mijn wensen zijn op een goede manier meegenomen in de communicatie tussen partijen. prettige communicatie met de advocaat in kwestie.

een aantal zaken (kleinigheden) die ik zelf moest verbeteren. ik miste een beetje de vechtlust. na enig aandringen is er toch een hogere ontslag vergoeding gekomen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

mr veen-brom heeft mij zeer goed bijgestaan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede inzet voor de klant en zijn belang. Transparant t.a.v. urenbesteding, correcte document handling. Kundig.

Wat meer helderheid geven t.a.v. te verwachten response tijd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Goede onderlinge verstandhouding, fijne samenwerking. - Goede inleving in de klant

- Er werd aangegeven om 15 min voor aanvang bij het gerechtsgebouw aanwezig te zijn. Als punt van verbetering zou ik het fijn gevonden hebben als ze zelf dan ook die tijd aanwezig zouden zijn geweest.

• Kennis & Vakmanschap

Wij spreken bij de voorbereiding inderdaad altijd af om samen ruim op tijd op een zitting aanwezig te zijn. Gelukkig hebben wij dat ook in uw geval gedaan waardoor een uitzonderlijke tegenvaller in het verkeer voor u geen gevolgen had en wij desondanks toch op tijd waren.

Pluspunten

Ik ben perfect geholpen bij het behartigen van mijn zaak. Naast goede inhoudelijke juridische hulp heeft Swart Legal me ook continu op de hoogte gehouden van ontwikkelingen en me een service geboden die ik van tevoren niet had kunnen verwachten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige sfeer. Heldere uitleg. Gedegen kennis van zaken. Goed bereikbaar, zowel qua communicatie als vervoer.

• Kennis & Vakmanschap

Taalfouten in conceptbrieven, dat verwacht je niet, erg storend

• Kennis & Vakmanschap

Het was fijn om jullie te hebben mogen ondersteunen. Dank ook voor de leerzame feedback. Het klopt dat er in een eerste conceptbrief die we aan jullie hebben voorgelegd enkele spellingfouten waren geslopen. Wij vermoeden dat de spellingcorrector was uitgevallen. Gelukkig blijkt dit een eenmalig incident te zijn geweest. We hebben onze controles hierop verscherpt zodat de kans dat dit nog eens gebeurt klein is. De definitieve brief was foutloos en heeft tot het gewenste resultaat geleid. Hoe dan ook hartelijk dank voor jullie positieve aanbeveling en dit mooie eindcijfer 8!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelheid van handelen, heldere communicatie,

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer professioneel, pro actieve communicatie en duidelijke strategie. Altijd beschikbaar en zeker een steunpilaar tijdens een moeilijke situatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijk Toegankelijk Kennis van zaken

Afspraken op tijd nakomen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Swart Legal: Ook (juist) voor uitzendkrachten! Na een gerezen conflict met de grootste werkgever van Nederland, wist ik dat ik de beste arbeidsrechtspecialist in de arm moest nemen. Omdat ik een flexwerker ben moest deze specialist een uitmuntende kennis hebben inzake de Wet werk en zekerheid (Wwz) en de CAO voor uitzendkrachten. Ik ben uiteindelijk bij VAAN lid mr. Marco Swart terecht gekomen. Na een zeer prettig kennismakingsgesprek is wederzijds besloten dat Swart Legal mijn belangen zou gaan behartigen in dit conflict. En dat is met verve gedaan! De juridische afdeling van de tegenpartij heeft alles uit de kast getrokken om het proces te traineren, echter hebben ze Swart Legal er niet van kunnen weerhouden om het geschil in mijn voordeel te doen beslissen. De juridische kennis en het doorzettingsvermogen van Marco Swart zijn prijzenswaardig. Tevens heeft Marco mij geattendeerd op een paar zaken die speelden met het UWV. Ook hierin is hij zeer kundig te noemen. Wat ik ook als zeer prettig heb ervaren is dat geschreven stukken in onderling overleg werden opgemaakt en alvorens het werd verstuurd voor controle ter inzage werden gemaild. In eerste instantie vond ik de onderlinge communicatie ietwat traag. Echter had ik het mailtje met daarin de toegangscode voor het klantenportaal, welke Swart Legal mij in het begin al had gestuurd helemaal over het hoofd gezien. In het klantenportaal zijn namelijk alle stukken en de voortgang van de zaak in te zien, erg handig en snel dus!

Tip: Meer kenbaarheid geven aan jullie uitstekende kennis op het gebied van wet- en regelgeving met betrekking tot uitzendkrachten en gedetacheerden.

Over Swart Legal

Vertrouwde en Vakkundige Advocaten en Mediators voor Arbeidsrecht, Ontslagrecht, Contractenrecht en Aansprakelijkheidsrecht. Knokken voor de Beste Resultaten doe je met Swart Advocaten!