4 stars: good service, well treated

Positive

Very professional services and reliable

• Staff/employees
  • Quality
  • Communication
  • Reliability
  • Knowlegde & Skills

Pluspunten

Marco is een hele fijne specialist. Is altijd bereikbaar en is gretig in het behandelen van je casus. Is duidelijk zeer ervaren in het vak en beschikt over een grote kennis van de materie. Denkt veel verder na dan ik zelf nadenk over de casus.

Ik vind het fijn dat ik Marco als contactpersoon heb dit zou ik ook graag zo willen houden, oftewel niet te groot worden met teveel personeel.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Marco Swart heeft mij meer dan uitstekend bijgestaan bij een geheel onverwachts arbeidsconflict, waarbij urgent reageren essentieel was. Door direct de situatie in kaart te brengen en met name 'coachend' te sturen, werd ik in staat gesteld met zelfvertrouwen te handelen en communiceren. Dit heeft geleid tot een versterkte positie.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Open en eerlijke advies over risico's en oplossingsrichting. Voel me gehoord

Tussentijdse communicatie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik heb Marco Swart leren kennen als zeer betrouwbaar, kundig en persoonlijk. Ik werk bij een zeer dynamisch bedrijf met eigenzinnige eigenschappen; hier heeft hij moeiteloos op ingespeeld door middel van het leveren van maatwerk rondom de invoering van de nieuwe wetgeving WWZ. De hoge mate van betrokkenheid uit zich in het feit dat hij altijd klaarstaat om hulpvragen te beantwoorden en deze ook altijd in de juiste context van het bedrijf weet te plaatsen. Ten laatste vind ik het prettig dat hij zich kenmerkt als innovatief en vooruitstrevend waardoor ik het gevoel heb altijd vooraan te staan in de ontwikkelingen op het gebied van arbeidsrecht.

De zichtbaarheid mag omhoog. Ook zou een seminar aangaande de jurisprudentie op de WWZ een welkome aanvulling zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Swart Legal is een professionele organisatie die ons prima heeft kunnen helpen bij onze vragen. Een volgende opdracht zullen we zeker weer bij Swart Legal uitzetten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een bedrijf met kundig personeel, die een reël beeld schets van de situatie en de mogelijkheden en daar ook naar handelen.

• Kennis & Vakmanschap

ik kan geen verbeterpunten vinden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Kennis van zaken Duidelijke communicatie Van te voren weten waar je aan toe bent

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Gericht op samenwerking; deskundig en professioneel advies; innovatief.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijke aandacht

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer goede dienstverlening met keurig nette afspraken die altijd worden nageleefd. Met het advies van Swart Legal zijn wij zeer geholpen en hebben hiermee voor de juiste aanpak gekozen voor het opstellen van duidelijke algemene voorwaarden en nieuwe arbeidscontracten. Ik kan Marco Swart en zijn team dan ook van harte aanbevelen.

De telefoondienst via receptie (bij afwezigheid) mag nog wat scherper zijn, passend bij de professionaliteit van de rest van de organisatie.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer fijne medewerkers die tijdig en correct hun werk aanleveren.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Betrokken en meedenkend.

Korte reactie doorlooptijden, bijvoorbeeld 24/48 uur. Bijvoorbeeld per omgaande (auto)reply met case/ticket nummer.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer transparante en persoonlijke begeleiding.

Correctere urenregistratie, mijn ervaring was dat voor bijvoorbeeld het eerste gesprek meer tijd werd doorberekend dan dat er daadwerkelijk was gebruikt......

• Kennis & Vakmanschap

Gewaardeerde client, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback! Wij kregen naar aanleiding van onze facturatie van u geen enkele opmerking. Naar aanleiding van uw verbeterpunt die u eerst via deze review met ons deelt hebben we u meerdere malen geprobeerd te bellen, maar u neemt de telefoon helaas niet op. Graag willen we het kennelijke misverstand oplossen. Voor het intakegesprek hebben we u 0,8 uur in rekening gebracht, oftewel ruim 3/4 uur. Daarbij hebben we ook de tijd betrokken die we nodig hadden om de stukken die u ons mailde van tevoren te bestuderen. Wilt u ons alstublieft terugbellen om een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Swart Legal

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De advocaten van Swart Legal weten waar ze het over hebben. Ze stellen de juiste vragen, komen met heldere adviezen, soms ook met verrassende inzichten en benaderingen. Vlotte aanpak.

Veel communicatie via email, kan wat vaker via de telefoon.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fraaie locatie, gastvrije ontvangst, vriendelijk personeel, deskundige aanpak

Soms duurde het een paar uur voordat we werden teruggebeld.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Je woord gehoord er woord naar je geluisterd ze hebben en maken tijd voor je, iedereen is even vriendelijk en een nette ontvangst.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

bekwaam!

Aalsterweg 191 5644 RA Eindhoven

085-0201010

Over Swart Legal

Vertrouwde en Vakkundige Advocaten en Mediators voor Arbeidsrecht, Ontslagrecht, Contractenrecht en Aansprakelijkheidsrecht. Knokken voor de Beste Resultaten doe je met Swart Advocaten!