Keuken in een halve dag make-over gekregen

Keuken frontjes laten vervangen. Alle kastjes en lades zitten er prachtig in en alles opnieuw gesteld, echt door vakman gedaan! Zijn er super blij mee. Een 10 echt waard!

Heldere afspraken, snelle beantwoording van de mail en prima werk geleverd.

Goede service, uistekende installatie & kwaliteit

Stevige operatie maar resultaat is ernaar! Zeer deskundig advies en buitengewoon goede installatie door de vakman!

Ik heb een hele mooi nieuwe keuken in 1 dag gekregen.

Het traject vanaf de offerte was top. Ik had nogal wat eisen maar een beperkt budget. Er is goed meegedacht wat er mogelijk was en al mijn wensen zijn in vervulling gegaan. De monteurs waren zeer deskundig, beleefd en werkten hard door. Eind van de middag was alles klaar. De monteurs kwamen erachter dat 2 kastdeurtjes verkeerd geleverd waren (had ik zelf nooit ontdekt). En dat een oude keukenlamp het niet meer deed. Er werd netjes een afspraak gemaakt om dit te herstellen en een nieuwe lamp voor me te installeren. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Goede kwaliteit, service en plaatsing

Fijne communicatie. Er is zeer netjes gewerkt met producten van goede kwaliteit. Plaatsing duurde een ochtend en alle oude materialen zijn netjes mee genomen. Keuken voelt helemaal als nieuw!

Aardige mensen , goede prijs , kwaliteit

Goede prijs en kwaliteit, afspraken goed na gekomen

Prachtige keuken, hele goede service en goede prijs. Kan weer heel wat jaren mee

Grote uitkomst voor een nieuwe keuken

Hele fijne ervaring om de keuken van nieuwe kastdeuren te voorzien. Goede ervaren opmeting en hele vakkundige montage. Aanrader!

Goede samenwerking, goede kwaliteit, goede prijs

Het huisbezoek om de wensen te inventariseren en om alles op te meten verliep bijzonder prettig. Op dat moment werd de afspraak gemaakt voor installatie en die afspraak werd waargemaakt. Het werk werd keurig uitgevoerd door een nette monteur die goed werk heeft afgeleverd. En dat alles voor een prijs waar ik erg blij van werd. Misschien net iets duurder dan de echte prijsvechter die alles aflevert voor zelf-installatie maar die paar euro extra heb ik hier echt wel voor over!

Je snapt het niet, in 1 dag.

Korte lijnen, duidelijke afspraken.

Goed advies. Goede uitvoering.

Mijn keuken ziet er weer als nieuw uit.

probleemloos

IK ben zeer tevreden. Alles is correct afgehandeld: vanaf offerte tot en met levering en montage. Conclusie: Zeer tevreden

Blij met onze 'als nieuwe' keuken

Onze kekeun is voorzien van nieuwe deurtjes & plintjes boven en onder. Alles keurig volgens afspraak, goed gemonteerd, mooi materiaal en voor een scherpe prijs; er was één deurtje met een transport beschadiging, die is gelijk dezelfde dag vervangen. Ik ben heel tevreden met mijn 'als nieuwe' keuken. Wat naar mijn idee verbeterd kan worden is de beschrijving van de verschillende materialen waaruit gekozen kan worden op de website. Aan de hand van de website was het mij niet duidelijk wat de voor- en nadelen zijn van de verschillende typen deurtjes/handvaten. Ook zou het materiaal beter in beeld gebracht kunnen worden met foto's.

Super keuken, super prijs

Eerst contact thuis gehad met de vertegenwoordiger voor advies en inmeten. Daarna snel offerte ontvangen en een datum geprikt dit binnen 4 weken tijd! Monteur en levering keuken goed afgestemd, monteur heeft wel hele dag nodig gehad om alles te monteren en aan te passen. Maar uiteindelijk toch gelukt met super resultaat.

Een compleet nieuwe keuken in een dag. Alles klopte en paste tot op de mm. Ik ben heel tevreden en heel blij met de vernieuwde keuken.

Duidelijke uitleg, duidelijke afspraken! Ontzettende fijne monteurs, vakmensen! Een nieuwe keuken voor een hele mooie prijs!

Prettige mensen, keurige geweekt

E

Zeer content over alles

Zeer content over alles

Pluspunten

Vriendelijk personeel, Werken netjes. Manier van betalen vind ik zeer positief, 25 % aanbetalen en de rest bij oplevering per pin of overboeking!! Gewoon een goed bedrijf die zijn afspraken na komt.

Zou het niet weten. Wij zijn erg blij en tevreden met het eindresultaat.

Pluspunten

Duidelijke offerte, vriendelijke mensen over de vloer met heldere uitleg, monteur keurig op tijd en netjes gemonteerd en opgeruimd achtergelaten

Pluspunten

Supper netjes afgeleverd en wat we verwacht haden

Niks. Ze zijn heel Netjes

Pluspunten

eerlijk snel en niet te duur en komen alle afspraken keurig na, ook monteurs super tevreden over, werken zo netjes dat je op je nieuwe keuken na geen weet zou hebben dat ze er geweest waren , ziet er allemaal weer als nieuw uit, zijn super tevreden over het resultaat

Vooralsnog geen kunnen ontdekken

Pluspunten

Leveren kwaliteit

Bij het leveren van de goederen voldoende mensen meenemen. Nu stond ik vroeg in de ochtend zelf te tillen terwijl ik een 3 jarige in huis heb.