Goede samenwerking, goede kwaliteit, goede prijs

Het huisbezoek om de wensen te inventariseren en om alles op te meten verliep bijzonder prettig. Op dat moment werd de afspraak gemaakt voor installatie en die afspraak werd waargemaakt. Het werk werd keurig uitgevoerd door een nette monteur die goed werk heeft afgeleverd. En dat alles voor een prijs waar ik erg blij van werd. Misschien net iets duurder dan de echte prijsvechter die alles aflevert voor zelf-installatie maar die paar euro extra heb ik hier echt wel voor over!

Je snapt het niet, in 1 dag.

Korte lijnen, duidelijke afspraken.

Goed advies. Goede uitvoering.

Mijn keuken ziet er weer als nieuw uit.

probleemloos

IK ben zeer tevreden. Alles is correct afgehandeld: vanaf offerte tot en met levering en montage. Conclusie: Zeer tevreden

Blij met onze 'als nieuwe' keuken

Onze kekeun is voorzien van nieuwe deurtjes & plintjes boven en onder. Alles keurig volgens afspraak, goed gemonteerd, mooi materiaal en voor een scherpe prijs; er was één deurtje met een transport beschadiging, die is gelijk dezelfde dag vervangen. Ik ben heel tevreden met mijn 'als nieuwe' keuken. Wat naar mijn idee verbeterd kan worden is de beschrijving van de verschillende materialen waaruit gekozen kan worden op de website. Aan de hand van de website was het mij niet duidelijk wat de voor- en nadelen zijn van de verschillende typen deurtjes/handvaten. Ook zou het materiaal beter in beeld gebracht kunnen worden met foto's.

Super keuken, super prijs

Eerst contact thuis gehad met de vertegenwoordiger voor advies en inmeten. Daarna snel offerte ontvangen en een datum geprikt dit binnen 4 weken tijd! Monteur en levering keuken goed afgestemd, monteur heeft wel hele dag nodig gehad om alles te monteren en aan te passen. Maar uiteindelijk toch gelukt met super resultaat.

Een compleet nieuwe keuken in een dag. Alles klopte en paste tot op de mm. Ik ben heel tevreden en heel blij met de vernieuwde keuken.

Duidelijke uitleg, duidelijke afspraken! Ontzettende fijne monteurs, vakmensen! Een nieuwe keuken voor een hele mooie prijs!

Prettige mensen, keurige geweekt

E

Zeer content over alles

Zeer content over alles

Pluspunten

Vriendelijk personeel, Werken netjes. Manier van betalen vind ik zeer positief, 25 % aanbetalen en de rest bij oplevering per pin of overboeking!! Gewoon een goed bedrijf die zijn afspraken na komt.

Zou het niet weten. Wij zijn erg blij en tevreden met het eindresultaat.

Pluspunten

Duidelijke offerte, vriendelijke mensen over de vloer met heldere uitleg, monteur keurig op tijd en netjes gemonteerd en opgeruimd achtergelaten

Pluspunten

Supper netjes afgeleverd en wat we verwacht haden

Niks. Ze zijn heel Netjes

Pluspunten

eerlijk snel en niet te duur en komen alle afspraken keurig na, ook monteurs super tevreden over, werken zo netjes dat je op je nieuwe keuken na geen weet zou hebben dat ze er geweest waren , ziet er allemaal weer als nieuw uit, zijn super tevreden over het resultaat

Vooralsnog geen kunnen ontdekken

Pluspunten

Leveren kwaliteit

Bij het leveren van de goederen voldoende mensen meenemen. Nu stond ik vroeg in de ochtend zelf te tillen terwijl ik een 3 jarige in huis heb.

Pluspunten

Pluspunten

Keurig gewerkt, ben zeer tevreden.

Pluspunten

Het positieve is dat Dhr. van Elshout de problemen heeft opgelost nadat de vertegenwoordiger Dhr Erwin Pompe totaal geen kontakt met ons op nam naar aanleiding van fouten informatie die hij ons gegeven heeft bij de verkoop van de deurtjes. Mijn man in de buiten dienst zou het zeker niet zijn.

Vertegenwoordiger minimaal zou moeten terug bellen als er vier keer gebeld is en hij de telefoon gewoon niet opneemt of beantwoord.. Ik ga het bedrijf aanbevelen als er een andere vertegenwoordiger zou zijn.

Pluspunten

Vragen per email vooraf snel beantwoord. Bij de afspraak voor het inmeten definitief de juiste kleur en greep uitgekozen, genoeg keuze. Keukendeurtjes zijn snel en vakkundig vernieuwd door een zeer ervaren monteur in ons geval. Super tevreden met onze vernieuwde keuken!

Gewoon zo doorgaan!

Pluspunten

Snel, duidelijk goede prijs ennkomen afspraken na

Pluspunten

Deskundige inmeter, acceptabele prijs, complete levering, uitstekende monteurs en een, voor het gevoel, nieuwe keuken hoewel alleen de deurtjes zijn vernieuwd. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

Jullie hebben de goede weg te pakken. Hou dit vol.

Pluspunten

goede advisering, prima kwaliteit, uitstekende monteur

Pluspunten

heel nauwkeurig gewerkt, perfect

Pluspunten

in febr. 2018 zijn er bij ons deuren en laden vernieuwd we zijn erg tevreden, was perfect ingemeten en keurig geplaatst fijn personeel en netjes gewerkt het is weer als nieuw het is een aanrader

nvt