Pluspunten

Supper netjes afgeleverd en wat we verwacht haden

Niks. Ze zijn heel Netjes

Pluspunten

eerlijk snel en niet te duur en komen alle afspraken keurig na, ook monteurs super tevreden over, werken zo netjes dat je op je nieuwe keuken na geen weet zou hebben dat ze er geweest waren , ziet er allemaal weer als nieuw uit, zijn super tevreden over het resultaat

Vooralsnog geen kunnen ontdekken

Pluspunten

Leveren kwaliteit

Bij het leveren van de goederen voldoende mensen meenemen. Nu stond ik vroeg in de ochtend zelf te tillen terwijl ik een 3 jarige in huis heb.

Geen

Pluspunten

Keurig gewerkt, ben zeer tevreden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het positieve is dat Dhr. van Elshout de problemen heeft opgelost nadat de vertegenwoordiger Dhr Erwin Pompe totaal geen kontakt met ons op nam naar aanleiding van fouten informatie die hij ons gegeven heeft bij de verkoop van de deurtjes. Mijn man in de buiten dienst zou het zeker niet zijn.

Vertegenwoordiger minimaal zou moeten terug bellen als er vier keer gebeld is en hij de telefoon gewoon niet opneemt of beantwoord.. Ik ga het bedrijf aanbevelen als er een andere vertegenwoordiger zou zijn.

Pluspunten

Vragen per email vooraf snel beantwoord. Bij de afspraak voor het inmeten definitief de juiste kleur en greep uitgekozen, genoeg keuze. Keukendeurtjes zijn snel en vakkundig vernieuwd door een zeer ervaren monteur in ons geval. Super tevreden met onze vernieuwde keuken!

Gewoon zo doorgaan!

Pluspunten

Snel, duidelijk goede prijs ennkomen afspraken na

Pluspunten

Deskundige inmeter, acceptabele prijs, complete levering, uitstekende monteurs en een, voor het gevoel, nieuwe keuken hoewel alleen de deurtjes zijn vernieuwd. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

Jullie hebben de goede weg te pakken. Hou dit vol.

Pluspunten

goede advisering, prima kwaliteit, uitstekende monteur

Pluspunten

heel nauwkeurig gewerkt, perfect

Pluspunten

in febr. 2018 zijn er bij ons deuren en laden vernieuwd we zijn erg tevreden, was perfect ingemeten en keurig geplaatst fijn personeel en netjes gewerkt het is weer als nieuw het is een aanrader

nvt

Pluspunten

accurate afwerking van de opdracht door vakbekwame monteurs die ook nog eens erg aardig waren. Wij hebben een gerenoveerde keuken die er weer als nieuw uit ziet en waar we weer jaren mee vooruit kunnen. En dat alles voor een zeer aanvaardbare prijs.

Pluspunten

Komen de afspraken na. Planning en montage was perfect Netjes werken Vriendelijk personeel

Pluspunten

Zeer vakkundige monteur er werd netjes gewerkt

Geen

Pluspunten

Op de afgesproken tijd gekomen en ook weer klaar Vriendelijke en nette werknemer

Niks ga zo door

Pluspunten

Mooie keuken gemaakt

Duurde wel erg lang. Heb meer dan drie maanden moeten wachten

Pluspunten

Stipte levering, keurige plaatsing, vriendelijk personeel

Pluspunten

duidelijke info/online service/prijs-kwaliteit

lange wachttijd voor levering

Pluspunten

Heel heldere communicatie met de klant.

Pluspunten

fantastische monteur. snel en uiterst secuur gewerkt

Pluspunten

Direct met het eerste kontact en bij het inmeten van de keuken met deskundig en ervaren medewerker dhr. Erwin Pompe hadden we al een goed gevoel om onze keuken daar te renoveren. De uitvoering heeft precies gebracht wat wij voor ogen hadden en de monteurs/zzp'ers waren eveneens zeer ervaren met de uitvoering en kwamen met uitstekende oplossingen die in de praktijk voorkomen. Ook vandaag werd door de directie nog telefonisch kontact opgenomen over een aanmerking op een zijplaat die niet echt mooi was afgewerkt,deze zal binnenkort worden vervangen. Wij zijn heel erg blij dat we met dit bedrijf in zee zijn gegaan. Dus keukenrenoveren? Neem zeker met dit bedrijf kontact op. Afspraken worden exact nagekomen en in overleg is heel veel mogelijk

Geen

Pluspunten

Duidelijke informatie en informatie over mogelijkheden ontvangen tijdens offerte opname. Zeer nette monteur over de vloer gehad. Keuken is zeer netjes gerestyled naar een prachtig uitziende keuken

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden ,hebben het gevoel een hele nieuwe keuken te hebben.De communicatie ,nakomen van afspraken waren helemaal in orde. Het werk werd zorgvuldig en vakkundig uitgevoerd.

Het leveren van zijpanelen en bovenpanelen in hetzelfde materiaal zou erg fijn zijn.Hebben deze nu zelf geschilderd ,hetgeen niet hetzelfde mooie (in ons geval )hoogglans effect geeft.