Pluspunten

in febr. 2018 zijn er bij ons deuren en laden vernieuwd we zijn erg tevreden, was perfect ingemeten en keurig geplaatst fijn personeel en netjes gewerkt het is weer als nieuw het is een aanrader

nvt

Pluspunten

accurate afwerking van de opdracht door vakbekwame monteurs die ook nog eens erg aardig waren. Wij hebben een gerenoveerde keuken die er weer als nieuw uit ziet en waar we weer jaren mee vooruit kunnen. En dat alles voor een zeer aanvaardbare prijs.

Pluspunten

Komen de afspraken na. Planning en montage was perfect Netjes werken Vriendelijk personeel

Pluspunten

Zeer vakkundige monteur er werd netjes gewerkt

Pluspunten

Op de afgesproken tijd gekomen en ook weer klaar Vriendelijke en nette werknemer

Niks ga zo door

Pluspunten

Mooie keuken gemaakt

Duurde wel erg lang. Heb meer dan drie maanden moeten wachten

Pluspunten

Stipte levering, keurige plaatsing, vriendelijk personeel

Pluspunten

duidelijke info/online service/prijs-kwaliteit

lange wachttijd voor levering

Pluspunten

Heel heldere communicatie met de klant.

Pluspunten

fantastische monteur. snel en uiterst secuur gewerkt

Pluspunten

Direct met het eerste kontact en bij het inmeten van de keuken met deskundig en ervaren medewerker dhr. Erwin Pompe hadden we al een goed gevoel om onze keuken daar te renoveren. De uitvoering heeft precies gebracht wat wij voor ogen hadden en de monteurs/zzp'ers waren eveneens zeer ervaren met de uitvoering en kwamen met uitstekende oplossingen die in de praktijk voorkomen. Ook vandaag werd door de directie nog telefonisch kontact opgenomen over een aanmerking op een zijplaat die niet echt mooi was afgewerkt,deze zal binnenkort worden vervangen. Wij zijn heel erg blij dat we met dit bedrijf in zee zijn gegaan. Dus keukenrenoveren? Neem zeker met dit bedrijf kontact op. Afspraken worden exact nagekomen en in overleg is heel veel mogelijk

Pluspunten

Duidelijke informatie en informatie over mogelijkheden ontvangen tijdens offerte opname. Zeer nette monteur over de vloer gehad. Keuken is zeer netjes gerestyled naar een prachtig uitziende keuken

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden ,hebben het gevoel een hele nieuwe keuken te hebben.De communicatie ,nakomen van afspraken waren helemaal in orde. Het werk werd zorgvuldig en vakkundig uitgevoerd.

Het leveren van zijpanelen en bovenpanelen in hetzelfde materiaal zou erg fijn zijn.Hebben deze nu zelf geschilderd ,hetgeen niet hetzelfde mooie (in ons geval )hoogglans effect geeft.

Pluspunten

prettige mensen en goed overleg over details

geen

Pluspunten

Snelle service, goede adviezen. Direct duidelijkheid over de prijs. Zeer bekwame monteur.

Pluspunten

Hebben prima zzp'ers om de restyling tot een succes te maken.

Geen bijzondere opmerkingen.

Pluspunten

Snel en zeer net gewerkt!

Pluspunten

netjes gewerkt -keurig op tijd

geen

Pluspunten

Houden zich perfect aan de gemaakte afspraken en zijn in verhouding met andere vergelijkbare bedrijven niet duur. Ik heb weer een prachtige keuken.

Vooral op deze weg doorgaan

Pluspunten

De vakmannen die de werkzaamheden uitvoerden waren klantvriendelijk en leverde vakwerk. Alles wat netjes afgewerkt en qua lijnen liep was alles goed afgesteld.

Controle kan verbeterd worden. De vaatwasser is ook geplaatst alleen de afvoer lijden was gekneld dus moesten we de plinten eraf halen en de leiding goed neerleggen.

Pluspunten

Zowel de leverancier als de monteur goed op tijd. Nette afwerking. Tip gekregen van de monteur om toch vooral de handgreepjes horizontaal te plaatsen voor een mooie lijn...... en hij had gelijk.

Nvt

Pluspunten

Ze doen wat ze beloven. Oude deurtje eruitgehaald, de koerier nam deze na bezorging nieuwe deurtjes gelijk mee terug. Onze keuken is zichtbaar opgeknapt.

Pluspunten

goede informatie en voorlichting (aan huis!) meedenken over de mogelijkheden vriendelijk en behulpzaam prachtig eindresultaat in prima kwaliteit Vakkundige installatie men merkt zelf nog enkele verbeterpunten op en komt ervoor terug