Pluspunten

prettige mensen en goed overleg over details

geen

Pluspunten

Snelle service, goede adviezen. Direct duidelijkheid over de prijs. Zeer bekwame monteur.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Hebben prima zzp'ers om de restyling tot een succes te maken.

Geen bijzondere opmerkingen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel en zeer net gewerkt!

Pluspunten

netjes gewerkt -keurig op tijd

geen

Pluspunten

Houden zich perfect aan de gemaakte afspraken en zijn in verhouding met andere vergelijkbare bedrijven niet duur. Ik heb weer een prachtige keuken.

Vooral op deze weg doorgaan

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De vakmannen die de werkzaamheden uitvoerden waren klantvriendelijk en leverde vakwerk. Alles wat netjes afgewerkt en qua lijnen liep was alles goed afgesteld.

Controle kan verbeterd worden. De vaatwasser is ook geplaatst alleen de afvoer lijden was gekneld dus moesten we de plinten eraf halen en de leiding goed neerleggen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zowel de leverancier als de monteur goed op tijd. Nette afwerking. Tip gekregen van de monteur om toch vooral de handgreepjes horizontaal te plaatsen voor een mooie lijn...... en hij had gelijk.

Nvt

Pluspunten

Ze doen wat ze beloven. Oude deurtje eruitgehaald, de koerier nam deze na bezorging nieuwe deurtjes gelijk mee terug. Onze keuken is zichtbaar opgeknapt.

Pluspunten

goede informatie en voorlichting (aan huis!) meedenken over de mogelijkheden vriendelijk en behulpzaam prachtig eindresultaat in prima kwaliteit Vakkundige installatie men merkt zelf nog enkele verbeterpunten op en komt ervoor terug

geen

Pluspunten

zeer vriendelijk denken goed mee met ideeën prijsbewust/ goede prijs kwaliteit verhouding komen afspraken allemaal na

Pluspunten

keurig aan de afspraken gehouden de deurtjes vakkundig afgehangen

de deurtjes een dag van tevoren leveren voorkomst wachttijden monteurs

Pluspunten

Keurig en nauwkeurig gewerkt. Denken mee naar mogelijkheden daar waar het even anders loopt. Prettige mensen en vaklui!!!

Geen

Pluspunten

Goede service, ik kon ook snel een afspraak maken, duidelijke website. Keuken is mooi en heel netjes gerestaureerd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke communicatie, vriendelijk, netjes gewerkt, mooi resultaat

Geen

Pluspunten

Vakmanschap is Meesterschap. Dit bedrijf heeft mensen in dienst die hun vak verstaan. Afspraken worden nagekomen. Er wordt netjes en schoon gewekt met plezier en enthousiasme.

Hou dit vast zou ik zo zeggen

Pluspunten

Kwalitatieve en mooie materialen, monteurs zijn vriendelijk en goede vakmannen.

Geen

Pluspunten

Een zeer positief bedrijf. Klantgericht, Duidelijke afspraken, Vakkundige medewerkers en een verbluffend eindresultaat. Mijn beoordeling is voor het gehele traject een 10.

geen

Pluspunten

In mijn beleving is vervanging van de keuken deurtjes uiterst correct verlopen. Monteur was vakman en goed op de hoogte van de opdracht. Wat mij als oud aannemer vooral opvalt, was dat mijn kritisch oog geen maat afwijkingen kan en kon vaststellen. Ook de geleverde materialen komen overeen met de afspraken,chappo, een aanrader voor iedere toekomstige klant, (22 deurtjes van verschillende maten) Gr, HA Ossendrijver

Pluspunten

Secuur werken

nvt

Pluspunten

persoonlijke aandacht en goede communicatie ( opmeten en reageren op mails ) Vriendelijke en ervaren monteurs die het netjes achterlaten en vlot werken. Mooi resultaat voor een schappelijke prijs.

Pluspunten

Goede uitleg over wat er kan. Nette uitvoering. Niet duur. Alles keurig opgeruimd.

Pluspunten

Goede kwaliteit, vakkundige montage waarbij goed wordt meegedacht met de klant

Pluspunten

Na een uitvoerige intake en inmeting was de keuze snel gemaakt om het restylen bij de keukenrestyler te laten doen. Ook het kosteloos inbouwen van apparatuur die we elders hadden gekocht, was totaal geen probleem. Zelf de oude apparaten en verpakking werd meegenomen op de dag van het restylen. Ook de nazorg was perfect en allemaal conform de afspraken. Ze stappen gewoon om 05.30 uur in de auto om een volledige werkdag te kunnen hebben in Zeeland. Top !! Eindresultaat: TOP !! Mannen nogmaals onze dank.

Kan geen verbetertip bedenken