Pluspunten

Heel correct gewerkt, goed advies en goede communicatie.

Ondanks de gebroken teen van de monteur toch op korte termijn een oplossing gevonden. Tip...wellicht handig om iemand als backup te houden...

Pluspunten

Afspraak met vertegenwoordiger is snel gemaakt en deze kwam ook ook snel langs om de mogelijkheden te bespreken en wat het gaat kosten. Levering ook snel. bij vragen of problemen kun je altijd bellen of mailen en daarbij een snelle reactie terug. Monteurs super, werken keihard en netjes en ruimen alles nagenoeg op.

Pluspunten

Maakt waar wat het met je afspreekt. Keurig werk geleverd door de monteur op de afgesproken dag en tijd. Laat de keuken weer netjes achter na alle frontjes vernieuwd te hebben. Pluspunt is betalen met pin als het werk klaar is.

Voor ons niets te vinden

Pluspunten

Geheel vlgs afspraak in een keer en naar tevredenheid geleverd en gemonteerd.

Ging perfect

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Er werd goed meegedacht in hoe onze wensen zo goed mogelijk ingevuld konden worden. Er waar dat niet ging werd een alternatief geboden. Er werd goed gecommuniceerd wanneer de monteur zou komen en die was er dan ook op tijd. Kleine foutjes werden perfect opgelost. De keuken is heel mooi geworden.

Pluspunten

Alles volgens afspraak geleverd en uitgevoerd.

Pluspunten

zeer goed een 10 voor de jongens goed werk afgeleverd

Pluspunten

super netjes afgewerkt, zeer tevreden

geen

Pluspunten

Heldere site Wordt inhoudelijk gereageerd op vragen Men komt afspraken na Wordt goed meegedacht en oplossing gericht gewerkt. Nette en vakbekwaam personeel. Vertegenwoordiger, monteur. Ikzelf had veel vooroordeel t.o.v. "keukenland" door slechte ervaringen. In mijn zoektocht was niet van doorslag de prijs ( natuurlijk niet onbelangrijk) maar vooral een bedrijf te vinden die doet wat men met de klant overeenkomt. Dit bedrijf ( lees de mensen) weet een klant echt tevreden te krijgen en doet echt wat men beloofd.

Op dit moment geldt alleen: Ga zo door!

Pluspunten

Ze zijn professioneel, vakkundig & hebben service hoog in het vaandel staan. Snel geleverd, keuken mooi geplaatst en door medewerkers goed meegedacht over oplossingen. Geen onverwachte kosten, binnen het afgesproken budget gebleven.

Pluspunten

Direct een offerte in de mail na het doorlopen van de configurator, deze prijs was ook echt de prijs, geen overwachte kosten. snelle levering en plaatsing plus netjes opgeruimd

geen op dit moment

Pluspunten

20% goedkoper het andere bedrijf waar ik een offerte heb aangevraagd

Pluspunten

Mijn keuken is weer als nieuw!

Ik heb geen verbeterpunten

Pluspunten

Snelle reaktie, uitgevoerd volgens afspraak, probleemloze oplevering!

Geen

Pluspunten

Goed! Alle afspraken zijn correct nagekomen. Vriendelijke monteur. En onze keuken ziet er als nieuw uit!

Stationsstraat 110 3881AG Putten