Lijkt qua kleuren op canvas een schilderij ipv foto

Met DHL gestuurd.. Wel door DHL vertraagd ivm formaat 1x1.5m. Een kleine beschadiging transport, zelf verholpel met waterverf.. Omdat het meer een schilderij lijkt dan foto.. Wel tevreden. Vergelijk met aliexpress nog later te doen.. Die is nog onderweg in koker...

Superrrr

zeer mooi canvasdoek van Amsterdam waar de zonnestralen vanaf spatten.

Schitterende canvas, mooie kleuren

Ik heb meerdere canvassen gehad maar ik vind ik dit de mooiste tot nu toe. Mooie heldere kleuren. Levering netjes binnen 3 werkdagen.

Niet geheel volgens afspraak

Zou geleverd worden met gratis ophangende twv 6,95 Zat er niet bij helaas

Hoi Hans, Vervelend dat je het ophangsetje niet hebt ontvangen. Uiteraard kunnen wij een setje voor je naleveren. Stuur ons even een email en wij zullen het setje alsnog naar je toesturen. Met vriendelijke groet, Stedencanvas.nl

Prachtig kanvas schilderij

Snelle bezorging, helaas was de beloofde ophangsysteem (gratis) er niet bij geleverd. Maar we zijn heel tevreden over het schilderij zelf.

Gewoon goed

Makkelijk site en snel binnen. Kwaliteit is goed!!! We zijn heel tevreden.

Amsterdam op canvas

Prachtige afbeelding alleen de levering duurde erg lang, pas na een email met de vraag waar het bleef werd het bezorgd.

Prima! Zeer tevreden

Super snel binnen. Goed verpakt. We zijn er blij mee

Perfecte service!!

Na bestelling kwam het canvas zwaar beschadigd binnen door ruwe behandeling van de vervoeder. Na een mail en wat foto's heeft men direct een nieuwe verstuurd. Top service!!

Mooie canvasdoeken en snel geleverd

Ik heb meerdere canvasdoeken besteld en ben erg te spreken over de kwaliteit. Daarnaast is de levering snel (binnen 3 dagen). Mocht ik nog een canvasdoek nodig hebben dan bestel ik hier zeker nog een keer.

Tevreden en op tijd geleverd

Enige tijd geleden een canvas doek besteld van Amsterdam in zwart wit. Het is een erg mooi doek en staat schitterend in de woonkamer. De levering was netjes op tijd.

Zeer klantvriendelijk en meedenkend

Pluspunten

Leuk assortiment en goede service

• Betrouwbaarheid

Doek ligt te slap tegen het latwerk

• Betrouwbaarheid

Ik kreeg pas een week nadat het schilderij binnen was een bericht dat het schilderij verzonden was.

• Betrouwbaarheid

Onze excuses voor het late verzendbericht. Deze order had inderdaad een te late verzendbevestiging. Wij zullen dit kritiekpunt meenemen en in het vervolg de klant dit sneller laten weten.

Pluspunten

Mooie canvasdoeken.. Prijs is marktconform en dus vergelijkbaar met andere websites

Meer aanbiedingen

• Betrouwbaarheid

Jammer dat m’n frame een tikkeltje krom is maar wel een tof canvas doek

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Super goede service toen canvas beschadigd bleek te zijn. Meteen nieuw exemplaar gekregen.

Niet heel goedkoop.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Mijn canvas kwam de 1e keer kapot aan en heb zonder problemen een nieuwe gekregen. Top service

Ik denk dat de canvassen iets anders ingepakt moeten worden bij de hoeken. Dit is te kwetsbaar. Een kartonnen doos ipv kartonnen plaatje is beter.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

- Goede kwaliteit - Canvas is goed verpakt - Prijs is net wat beter als bij concurrenten

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering....goed verpakt

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Levering op tijd, snelle reactie op mail, nette aflevering

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Mooei kwaliteit

Canvas was door de vervoerder voor de deur gezet, zonder hiervoor getekend te hebben ! In de regen en was verrassing voor kerst en degene waarvoor het cadeau was, heeft hem voor de deur gevonden

• Betrouwbaarheid

Dit is heel vervelend en dit mag natuurlijk nooit gebeuren. Wij zullen hier zeker een melding van maken bij het vervoersbedrijf!

Pluspunten

Heel goed verpakt

Mail beter beantwoorden. Vraag gesteld maar deze is nooit beantwoord